پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی

پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی
پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی

سایت نهاد


پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی

جواب سوالات دانش خانواده سایت نهاد

جواب سوالات انقلاب سایت نهاد

جواب سوالات انقلاب اسلامی سایت نهاد

جواب آزمونهای سایت نهاد تلگرام

جواب سوالات تاریخ تحلیلی سایت نهاد

پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی

کانال تلگرام جواب سوالات سایت نهاد

جواب سوالات ازمون مجازی نهاد تلگرام

جواب سوالات اندیشه اسلامی ۱ سایت نهاد

سایت نهاد



گام دوم انقلاب اسلامی

چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ورود نظام جمهوری اسلامی به فصل جدیدی
از حیات خود، رهبر معظم انقلاب را بر آن داشت که در بیانیه‌ای مهم و
راهبردی به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و
برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت
پرداختند و با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان
در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان
ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در ۷ سرفصل اساسی بیان کردند.این درس باعنوان ” گام دوم” و در 3 جلسه ارائه شده است.جلسه اول: روایت واقعی انقلاب اسلامیجلسه دوم: برکات بزرگ و ظرفیت های پرشمار انقلاب اسلامیجلسه
سوم: توصیه های راهبردی برای تحقق نظام پیشرفته اسلامی و ایجاد تمدن نوین
اسلامی


کاربر عزیز به منظور صرفه جویی در وقتتان لطفا قبل از تماس تلفنی یا ارسال درخواست بخش سئوالات متداول
را مشاهده کنید

پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی

برای ارسال درخواست خود به پشتیبانی از طریق زیر عمل کنید

ارسال درخواست(تیکت)پشتیبانی

در روزهای تعطیل متاسفانه نمیتوانیم پاسخگوی تلفن باشیم.

درصورت بروز هرگونه مشکل در سامانه آموزش مجازی لطفا در ابتدا با ایمیل el@nahad.ir مکاتبه کنید و در
صورت عدم پاسخگویی تا 24 ساعت بعد با شماره تلفن های مرکز آموزش مجازی در زیر تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید از طریق سامانه ی
درخواست درخواست خود را ثبت و پیگیری
نمایید.

پاسخ سوالات مطرح شده در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان به ادرس www.ec.nahad.ir

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه پانزدهم: آسيب شناسي مباحث مهدويت قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه چهاردهم: رجعت قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه سیزدهم: دستاوردها، قلمرو و مدت حكومت مهدوی قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه دوازدهم: برنامههاي حكومت جهاني مهدوی قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه یازدهم: ظهور و اهداف حكومت جهاني مهدوی قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه دهم: شرايط و علايم ظهور قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه نهم: انتظار قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه نهم: انتظار قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه هفتم: فوائد امام غائب قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه ششم: غيبت امام زمان(عج) و علل آن قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه پنجم: امام مهدي(عج) در نگاه اهل سنت قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه چهارم : امام مهدي(عج) در آينة قرآن و روايات قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه اول : دوران اختفا و پنهان زيستن امام مهد(عج) قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه دوم : امام مهدي(عج) در يك نگاه قرار داده شده است.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه اول : ضرورت طرح مباحث مهدويت و كليات امامت قرار داده شده است. توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه پانزدهم: آسيب شناسي مباحث مهدويت قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه چهاردهم: رجعت قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه سیزدهم: دستاوردها، قلمرو و مدت حكومت مهدوی قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه دوازدهم: برنامههاي حكومت جهاني مهدوی قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه یازدهم: ظهور و اهداف حكومت جهاني مهدوی قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه دهم: شرايط و علايم ظهور قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه نهم: انتظار قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه نهم: انتظار قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه هفتم: فوائد امام غائب قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه ششم: غيبت امام زمان(عج) و علل آن قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه پنجم: امام مهدي(عج) در نگاه اهل سنت قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه چهارم : امام مهدي(عج) در آينة قرآن و روايات قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه اول : دوران اختفا و پنهان زيستن امام مهد(عج) قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه دوم : امام مهدي(عج) در يك نگاه قرار داده شده است.

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه اول : ضرورت طرح مباحث مهدويت و كليات امامت قرار داده شده است. توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد 


جواب سوالات ازمون سایت نهاد تیر ماه1399 pdfDownloads-icon


جواب سوالات ازمون سایت نهاد تیر ماه1399 pdfDownloads-icon


جواب سوالات ازمون سایت نهاد تیر ماه1399 pdfDownloads-icon


جواب سوالات ازمون سایت نهاد تیر ماه1399 pdfDownloads-icon


جواب سوالات ازمون سایت نهاد تیر ماه1399 pdfDownloads-icon



BlogComments=[905,0];

/*<![CDATA[*/
function GetBC(lngPostid){intTimeZone=33042;strBlogId="darsi";intCount=-1;strResult="";
try{for(i=0;i1)strResult=intCount+” نظر”;
strUrl=”/Idea/?blogid=”+strBlogId+”&postid=”+lngPostid+”&timezone=”+intTimeZone;
strResult=”“+strResult+” “;
document.write(strResult);}


 

جستجو بین درس‌ها

استاد دکتر فرحزادی *** ۶ جلسه

پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی

استاد: دکتر خنیفر ***۲ جلسه 

استاد :دکتر آذربایجانی *** ۲ جلسه

استاد: دکتر فیروزی *** ۱۸ جلسه

استاد: دکتر فیروزی *** ۱۲ جلسه

استاد: جناب آقای سلطانی *** ۴ جلسه

برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی *** ۷جلسه

استاد: دکتر پرویز امینی *** ۵ جلسه

استاد: دکتر منوچهر محمدی *** ۴ جلسه

استاد: دکتر فیروزی *** ۱۲ جلسه

استاد : دکتر رضا فیروزی *** ۱۸ جلسه

۴

درس آموزش مجازی «فنون مصاحبه در نشریات دانشجویی » منبعی دست اول است برای دانشجویان و همه کسانی که می خواهند بدانند فن مصاحبه چگونه فنی است و کاربرد آن برای روزنامه نگاران چگونه می باشد در این درس توضیح داده می شود که یک دانشجو برای تبدیل به یک روزنامه نگار حرفه ای باید چگونه عمل کند و برای کسب و دریافت اطلاعات از چه اصولی بهره ببرد به همین منظور دکتر احمد کارخانه نیز در این درس اشاراتی به اصول و اساس فن مصاحبه دارد و آموزش می دهد که چگونه یک دانشجو ی تازه کار می تواند با استفاده از فن مصاحبه در قامت یک روزنامه نگار حرفه ای ظاهر شود و با مصاحبه ی خود تحولاتی را در حیطه ی دانشگاه شکل دهد مدرس همچنین با آوردن مثال هایی جذاب و کاربردی تلاش میکند تا مخاطب را با تجربیات و مصاحبه های موفق دیگر روزنامه نگاران آشنا کند و با پرداختن به موضوعاتی مثل ارکان اصلی مصاحبه ، تفاوت مصاحبه با دیگر قالب های خبری ، شَم خبری ، ترفند های مصاحبه و… کاربرد این درس را برای روزنامه نگار تازه کار ملموس ترکند.

۴

محمد رجبی دوانی

پیروزی انقلاب اسلامی ایران بستر مناسبی را برای توسعه تمدن اسلامی و تغییر مسیر تمدنی در جامعه ایران فراهم آورده است، با این وجود با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی و با وجود توفیقات حاصل‌شده در این زمینه هنوز هم شکافهایی در این زمینه دیده می‎شود، که برطرف کردن آنها از طرف قشر جوان جامعه نیازمند کسب آگاهی نسبت به فرهنگ و تمدن اسلامی است. از این رو در طی این درس، دکتر محمد رجبی دوانی به صورت مختصر تاریخ تمدن ایران و اسلام را مورد بررسی قرار داده‌اند.

۵

حسن عباسی

  امروز عملیات روانی یکی از شیوه های نوین جنگ نرم است که بسیاری از کشورها برای دستیابی به اهداف خود از آن استفاده می کنند، چرا که این شیوه در عین اثرگذاری، کم هزینه ترین ابزاری است که با تاثیرگذاری بر فکر و اندیشه ی مخاطب به تغییر رفتار آن ها منجر می شود.با رشد و گسترش ابزارهای ارتباط جمعی و تسهیل دسترسی به این وسایل، کاربرد عملیات روانی بیشتر شده است که می توان به شیوه بهره گیری گروه تروریستی داعش از این ابزار اشاره کرد که با نشان دادن صحنه های سر بریدن سربازان و نظامیان سوری و عراقی باعث ایجاد وحشت در بین آنان شده به طوری که اوایل هجوم به شهرها بسیاری از نظامیان برای حفظ جانشان پا به فرار گذاشتند و تعدادی ادوات نظامی بدون مقاومت به دست داعش افتاد.حال با توجه به موضوع مطرح‌شده و شکل‌گیری امپراطوری‌های رسانه‌ای در دهه‌های اخیر لازم است تا کنشگران فضای مجازی با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های عملیات روانی آشنا شده و در راستای خنثی‌سازی آن عمل نمایند.در این درس استاد حسن عباسی در چهار جلسه به‌ صورت کاربردی به رویکردها و تکنیک‌های عملیات روانی نظام سلطه و نحوه‌ی مقابله با جریانات رسانه‌ای غربی می‌پردازد.

۵

دکتر احمد کارخانه

اصلی ترین و بدیهی ترین وظیفه خبرنگار آشنایی با دانش، اصول و قواعد خبرنویسی است تا به وسیله آن بتواند به نیاز ها و دغدغه های فکری مخاطبان خود پاسخ دهد.از طرف دیگر با توجه به اشاعه سبک زندگی مدرن و تحولات شکل گرفته در حوزه ی فن آوری های ارتباط جمعی و به تبع آن تغیرات ایجاد شده در نوع روابط اجتماعی، پاسخگویی به نیاز های خبری مخاطبان مستلزم آشنایی باشیوه ها و سبک های نوین خبری است و آگاهی خبرنگاران به این قالب ها به موفقیت آن ها در این زمینه کمک بسیاری می کند.در این درس دکتر احمد کارخانه طی پنج جلسه به بررسی و آموزش مفاهیم و عناصر اساسی خبرنویسی،ارزش های خبری،تیر و لید، قالب ها و سبک خبرنویسی می پردازد.

۵

مجموعه اساتید

این درس بر اساس گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری(حفظ الله)طی ۵ جلسه با موضوعات : عملکرد خواص و عوام جامعه اسلامی در قبال قیام عاشورا می پردازد . و در صدد است تا با تبیین معنای خواص و عوام و بررسی نقش و اهمیت حضور خواص در مسیر تاریخ و حفظ ارزش ها درجامعه؛و ماموریت اختصاصی امام حسین (ع) علیه انحراف و اهداف والای حضرت را بیان کند . و همچنین نحوه مواجهه و سازگاری امام با اهداف پیوسته سایر انبیا و انگیزه راستین امام حسین(ع) در قیام تاریخ‏ ساز عاشورا تولید شده است.

۶

مجموعه اساتید

این درس در طی ۶ جلسه با محوریت گفتگوهایی پیرامون مهم ترین مسائل روز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران با حضور برخی از فعالان عرصه های مختلف ترتیب داده شده است.
با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران و گذر از تجربیات و چالش‌های مختلف مربوط به این دوره، ضرورت ورود به گام دوم انقلاب اسلامی با همراهی جوانان انقلابی، بیش از پیش احساس می شود. لازمه ی نقش آفرینی این جوانان در این مسیر شناخت درست گذشته و عبرت آموزی از تجربیات پیشین است، زیرا که دشمنان انقلاب اسلامی ایران با انگیزه ای قوی به دنبال تحریف حقیقت وقایع گذشته و حال هستند، تا از این طریق مانع از تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی شوند. از این رو در این درس ضرورت‌های تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران در عرصه های فرهنگی، سیاسی و نظامی تشریح می شوند.

۱۲

دکتر رضا فیروزی

پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی

در این درس استاد فیروزی در ۱۲ جلسه به آموزش نحوه ارزشیابی می پردازد.    چگونه می توان از دانشجو ارزیابی صحیحی داشت؟ استاد در این درس به شیوه های ارزیابی صحیح پرداخته است. ابتدا لازم است که تعریف درستی از ارزیابی ارائه شود، سپس انواع روش های ارزیابی مطرح می شود؛ سوالات تشریحی، سوالات کوتاه و کامل کردنی، سوالات صحیح و غلط سوالات چهار گزینه ای و… تک تک مورد بررسی قرار گرفته ، اصول و قواعد آن بیان می شود و به همراه آن مزایا و معایب هر کدام از این روش ها به صورت کامل شرح داده می شود.

۱۸

دکتر رضا فیروزی

در این درس استاد فیروزی در ۱۸ جلسه به بحث روش تدریس می پردازد.     یکی از دغدغه های اصلی اساتید، فنون تدریس یک درس به صورت اثر گذار است. استاد در این درس، فرایند کامل انتقال دانش از استاد به دانشجو را بیان می دارد. در ابتدا استاد اصول تدریس مانند، چگونگی طرح اهداف آموزشی، طبقه بندی اهداف و حیطه بندی های مختلف آموزشی و اصول حاکم بر یادگیری را بیان می دارد. استاد در این درس قدم به قدم نکات موثر در فرایند یادگیری را بررسی نموده و فنون برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد و همچنین روش پیوند ذهن دانشجو با مطالب و ایجاد انگیزه در دانشجو را توضیح می دهد.

۶

مجموعه اساتید

این درس در ۶ جلسه به بررسی خلاصه ای از تحولاتسیاسی معاصر در افغانستان کشور جنگ و کودتا ؛ و دخالت کشورهای بیگانه در این کشور؛ و چگونگی ایجاد گروه های تروریستی و دخالت های آمریکا در کشورهای کنگو، وییتنام و اندونزی ؛ و نقش رسانه ها در قهرمان سازی آمریکا ؛ دشمنی و سرکوب کشورهای آزادی خواه ؛ و کشتار هایی با نقاب صلح در عراق و پیدایش داعش ؛ دخالت نظامی آمریکا در گوآتمالا به بهانه رونق افتصاد و استعمار در پاناما و نیکاراگوئه و همچنین اقتصاد امریکایی! می پردازد

۵

مجموعه اساتید

این درس در ۵ جلسه به تحول در شیوه نفوذ از روش کهنه به روش نوین می پردازد. استفاده از انواع بازیهای کامپیوتری، شبکه سازی بین جوانان، استفاده ابزاری از زنان و شعارهای رنگارنگ ابزار اصلی نفوذ جدید در بین کشورها بوده است.

۶

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان

این درس در ۶ جلسه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان به موضوعاتی چون تفسیر آیه ۱۰۵ سوره مبارکه توبه-تفسیر آیه ۴ سوره مبارکه حمد-تفسیر آیه ۱۰ سوره مبارکه روم-تفسیر آیه ۱۳۶ سوره مبارکه نساء-تفسیر آیه ۶۰ سوره مبارکه غافر-تفسیر آیه ۲۰۰ سوره مبارکه آل عمران می پردازد.

۶

این درس با بررسی و تحلیل چگونگی وقوع انقلاب در کشورهای فرانسه، الجزایر، روسیه، کره، چین و برخی کشورهای آمریکای لاتین در صدد معرفی زوایای مختلف انفلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی ایران به اعتقاد پژوهشگران جهانی، انقلابی فرهنگی و اجتماعی قلمداد می شود که با کمترین اتکا به زور محقق شده است. انقلابهای چین، روسیه و فرانسه با بیشترین خونریزی و شدیدترین ابزار سرکوب محقق شده است.نکته جالب متکی بودن تمام انقلابهای رخ داده به جز انقلاب اسلامی ایران، بر مبنای خونریزی و کشتار مردم است.
در این درس ضمن تشریح جزئیات رفتار توده های مردمی و رهبران به چگونگی ایدئولوژی انقلابها و تداوم آنها پرداخته شده است. نکته قابل توجه تمایز ایدئولوژی انقلاب اسلامی با سایر انقلابها در زمینه اتصال به دین و خداوند است. امری که در سایر انقلابها با توسل به دانش محدود بشری به شکست منجر شده است. اما انقلاب اسلامی ایران با گذر از چهلمین سال از انقلاب خود، همچنان به ثبات و پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

۴

مجموعه اساتید

این درس در ۴ جلسه به بررسی انقلاب های چپ و کمونیستی می پردازد.

۳

مجموعه اساتید

انقلاب روسیه یک انقلاب ایدئولوژیک بود که نیمی از جهان را در بر گرفت که با چاشنی قحطی و کشتار آغاز شد.

۳

مجموعه اساتید

این درس در ۳ جلسه به موضوعاتی چون انقلاب های چند سده اخیر و واکاوی سیر انقلاب فرانسه و تمایز آن با انقلاب های قبل و بعد خود و جنگ های صلیبی می پردازد که با خون ریزی و وحشی گری های فراوانی همراه بوده و همچنین به بررسی علل اهمیت و پیدایش ، تداوم و استمرار و فرجام انقلاب فرانسه می پردازد و نتایج و تأثیرات متفاوت آن بر عرصه بین الملل در آن برهه زمانی را ذکر می کند که انقلابی مردمی، ضد دینی و لجام گسیخته بود که برای تمام انقلاب ها تبدیل به الگو شد ، می پردازد.

۳

چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ورود نظام جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از حیات خود، رهبر معظم انقلاب را بر آن داشت که در بیانیه‌ای مهم و راهبردی به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند و با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در ۷ سرفصل اساسی بیان کردند.

۴

دکتر محمد حسین رجبی دوانی

قبل از پیدایش دین اسلام نگاه به جایگاه زن در اجتماع به چه نحو بوده و اسلام این نگاه را چگونه ارتقا داده و در ادامه به زندگی سه بانوی بزرگ اسلام پرداخته می شود .

۴

مجموعه اساتید

این درس در ۴ جلسه به موضوع انقلاب امریکا و رهایی فراماسونها می پردازد

۳

مجموعه اساتید

این درس در ۳ جلسه به موضوعات، انقلاب صنعتی؛ انقلابی برای تغییر در جغرافیای جهان و انقلاب انگلیس؛ شورش بورژواها

۶

این درس توسط دکتر متقی در ۶ جلسه بیان گردیده
استاد در این درس به موضوعاتی چون قراردادهای ایران و آمریکا،تحریم های غرب علیه ایران، بازخوانی رابطه در دوران پهلوی، تجربه لیبی، سابقه مذکرات، توافق بین ایران و غرب،تحریم ها و … می پردازد.

۲

اهمیت زمان و مدیریت آن،نقش و تاثیر زمان در زندگی و بدن انسان در این درس بررسی می شود

۵

مجموعه اساتید

صلح امام حسن مجتبی (ع)، زمینه ساز قیام عاشورا -شرایط جامعه اسلامی و عملکرد حکومت اموی در آستانه قیام عاشورا

۸

مجموعه اساتید

یکی از راه های شناخت هر فردی فارغ از دلبستگیهای سیاسی بیان خصوصیات آن فرد از زبان نزدیکان اوست . در این درس از زبان نزدیکان و وزرای رژیم پهلوی به خصوصیات محمد رضا پهلوی اشاره شده و در ادامه نحوه و علل شکل گیری انقلاب بیان می شود.

۵

مجموعه اساتید

مهارت مقابله با استرس شروع دانشگاه -مهارت های تحصیلی -مدیریت زمان

۴

رامبد باران دوست

اهمیت زمان و مدیریت آن،نقش و تاثیر زمان در زندگی و بدن انسان در این درس بررسی می شود

۷

مجموعه اساتید

ارتباط با خانواده،مهارت اجتماعی، سو استفاده عاطفی ،ارتباط با همسالان و ازدواج از جمله مباحث این درس می باشد.

۴

مجموعه اساتید

دگرگونی مسیر جامعه اسلامی پس از رحلت پیامبر اکرم (ص)-حکومت تابناک علوی، اقامه حق و عدالت و دشمنان قسم خورده آن

۵

حجت الاسلام حمیدرضا مظاهری سیف

عرفانهای نو ظهور با ادبیات جذاب و لذت بخش حال خوشی را در افراد ایجاد می کنند و افراد احساس می کنند که به نیازهای آنان پاسخ داده می شود اما چون این حال موقتی است پس از مدتی افراد دچار سرخوردگی و افسردگی می شوند و ……

۷

مجموعه اساتید

علت تاکید فراوان برای نماز چیست ؟ قیام و قعود چه فلسفه ای دارد ؟ سجده و رکوع مفهومش چیست ؟ آثار فردی نماز برای انسان چیست ؟

۷

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس با بحث روشنفکری و تبیین و تحلیل روشنفکری دینی، چیستی جریان و مولفه های آن، جریان های سیاسی کشور، جریان های کلان فرهنگی کشور، تجدد ستیزی، بحث رابطه علم و دین، برداشت های مختلف از دین و پیشرفت در جامعه، علل انحطاط مسلمان‌ها و تمدن اسلامی؛ مدرنیته، آثار و دست‌آوردها، جریان روشن­فکری در ایران و اهم دغدغه‌ی آنها، نسل های اول، دوم و سوم روشنفکری در ایران و … آشنا می شوید.

۷

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس با بحث روشنفکری و تبیین و تحلیل روشنفکری دینی، چیستی جریان و مولفه های آن، جریان های سیاسی کشور، جریان های کلان فرهنگی کشور، تجدد ستیزی، بحث رابطه علم و دین، برداشت های مختلف از دین و پیشرفت در جامعه، علل انحطاط مسلمان‌ها و تمدن اسلامی؛ مدرنیته، آثار و دست‌آوردها، جریان روشن­فکری در ایران و اهم دغدغه‌ی آنها، نسل های اول، دوم و سوم روشنفکری در ایران و … آشنا می شوید.

۳

دکتر جلال حنایی

در این درس شیوه های مدیریت یک کلاس توسط استاد دکترحنایی تدوین و ارائه شده است.

۱۲

این درس در ۶جلسه به بررسی سیره و زندگانی ائمه اطهار علیه السلام توسط استاد جباری می پردازد

۵

دکتر شاهین فرهنگ

این درس در ۵ جلسه توسط استاد شاهین فرهنگ به موضوع زندگی هدفمند و مثبت اندیشی می پردازد.جلسه اول: عشق به خویشتن / جلسه دوم: مثبت اندیشی / جلسه سوم : مثبت اندیشی و باور های غلط / جلسه چهارم: راهیی از دلبستگی مادی / جلسه پنجم: زندگی هدفمند

۷

مجموعه اساتید

این درس توسط دکتر خسرو معتضد- جهان بزرگی-سرهنگ عسگری بصورت مستند به موضوعاتی همچون سیاست خارجه دولت پهلوی، تمامیت ارضی ایران، جدایی بحرین، بررسی ساواک از شروع شکلگیری تا عملکرد آن و همچنین ارتش و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران می پردازد.

۱۱

دکتر حمید حبشی

استاد حبشی در این درس در ۱۱جلسه به موضوعاتی همچون اهمیت تربیت فرزند، دوره های مختلف تربیت، کودکی نوجوانی، دوران بلوغ، دوران نوجوانی، بحران هویت، تفریحات کودک، دوران نوزادی تا دوسالگی و … پرداخته شده است.

۲

مجموعه اساتید

برگرفته از مستندی ۲جلسه ای توسط جمعی از اساتید

۳

استاد حسن رحیم پور

استاد حسن رحیم پور در ۳جلسه در این درس به موضوعاتی چون خط امام و خطرات خروج از خط امام ، دشمن شناسی،توصیه امام به گورباچف و ….پرداخته است.

۳

استاد حسن رحیم پور

این درس در ۳جلسه توسط استاد حسن رحیم پور ازغدی به بررسی نفوذ سرمایه داری در کشورهای دیگر و وابستگی درجهان می پردازد

۳

این درس گزیده ای از فرمایشات مقام معظم رهبری است که به زندگی مصعومین (ع) از پیامبر اکرم (ص) تا دوران غیبت امام عصر (عج) پرداخته و روح و هدف واحد، در زندگی آن بزرگواران را توضیح داده است.

۱۰

محمد بهادری

اهمیت آشنایی با تاریخچه قانون اساسی هر کشور می تواند برای هر ملتی جذاب و مفید باشد. از این رو مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان درس میثاق ملت (آشنایی با قانون اساسی ایران) را ده جلسه با هدف آشنایی مخاطبان فرهیخته خود با تاریخچه قانون اساسی کشورشان از مشروطه تا انقلاب اسلامی را تولید و ارائه نموده است.

۹

قیصر امین پور

این درس به نقد و نظر در مورد خاستگاه‌ شعر معاصر از ادبیات مشروطه تا انقلاب اسلامی می‌پردازد که در آن به بررسی اشعار شاعرانی همچون نیما یوشیج، اخوان ثالث، سهراب سپهری، فروغ فرخزاد و احمد شاملو پرداخته می‌شود.

۹

پرداختن به مفاهیم و آموزه های دفاع مقدس خصوصا برای جوانان دانشجو ضرورتی غیر قابل انکار است. از این رو مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با هدف ارتقای معارف دینی و انقلابی و آشنایی فرهیختگان جامعه با فرهنگ و آموزه های دفاع مقدس اقدام به تولید درسی در این باره نموده است. این درس که در نه جلسه تهیه گردیده است تلاش دارد تا ابعاد مختلف فرهنگی تاثیرگذار در دفاع مقدس

۸

دکتر حمید حبشی

این درس در قالب ۸ جلسه به بررسی موضوع مبانی کلی تربیت فرزند از دوران تولد تا نوجوانی پرداخته است و ملاحظات این مهم را بیان می کند

۷

حجه الاسلام قرائتی

تفسیر قطره ای قرآن کریم  از سلسله دروس تفسیری حجت الاسلام قرائتی می باشد که در ۷ جلسه به مباحث مرتبط با ماه مبارک رمضان پرداخته است.

۵

مجموعه اساتید

این درس در ۵ جلسه به تبیین اصول سیاست های امام راحل می پردازند. مقام معظم رهبری در این درس با برشمردن ۷ اصل از اصول حرکت امام خمینی (ره)، مسیر حرکتی آن بزرگوار را تبیین می فرمایند.

۱۲

استاد محمدرضا سرشار

داستان نویسی در قالب ۱۲ جلسه درسی به اصول و فنی نگارش یک داستان به صورت کاملا نظام مند و روش مند پرداخته است و کاربر خواهد توانست با طی این دوره آموزشی مهارت لازم را کسب نماید.

۱۲

دکتر سید بشیر حسینی

سواد رسانه‌ای یک نوع درک متکی بر مهارت است که می‌توان براساس آن انواع

۶

محمد مونسان

در این درس مقدمات آشنایی با مقاله نویسی در مجلات خارجی طرح گردیده است و شما با نکات کاربردی در تهیه مقالات علمی لاتین در مجلات خارجی،تشخیص اعتبار مجلات خارجی،  پایگاه ISC و نحوه ارسال مقاله به مجلات خارجی آشنا خواهید شد

۷

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی هادی

این درس با تدریس دکتر مهدی هادی به سرفصلهایی چون آشنایی با ابعاد خودآگاهی،جسمانی، هیجانی، شناختی،معنوی و روحانی و تیپ های شخصیتی در قالب ۷ جلسه پرداخته است.

۱۲

حیات پاکان به بررسی زندگی ائمه هدات که در کشور عراق مدفون هستند پرداخت

۹

احکام کاربردی درسی است که در قالب ۱۰ جلسه به ضروریات احکام که هر نفر باید بداند پرداخته است.

۱۰

دکتر حمید حبشی

مهارت های ارتباطی همسران با تدریس دکتر حمید حبشی به سرفصلهایی چون مهار

۳

دکتر مهدی فانی

در این درس دکترفانی در ۳ جلسه به تفسیر سوره حمد می‌پردازد. سوره حمد دارای اهمیت ویژه ای است، به صورتی که تمامی مسلمانان در شبانه‌روز و در نماز‌های یومیه بار ها و بارها آن را قرائت می‌کنند. از این جهت لازم است که هر مسلمانی با معانی و مفهایم موجود در این سوره آشنا باشد. دکتر فانی در این درس، تفسیر خلاصه و پرنکته‌ای از این سوره ارائه می‌نماید. ابتدا از تفسیر “بسم الله الرحمن الرحیم” که آغازگر هر سوره‌ای ست، شروع نموده است و در جلسه بعدی به آیات اولیه سوره حمد می پردازد.

۴

دکتر مهدی فانی

در این درس دکتر فانی در ۴ جلسه به تفسیر سوره های توحید، کوثر و عصر می‌پردازد

۴

دکتر مهدی فانی

در این درس دکتر فانی در ۴ جلسه به تفسیر آیت الکرسی می‌پردازد

۸

دکتر حمید حبشی,دکتر محمود انوشه,حجت الاسلام پناهیان,حجت الاسلام دهنوی,دکتر امیر حسین بانکی پور

درس دانستنی های روابط دختر و پسر  در ۸ جلسه با حضور اساتید خبره و دانشمند به مخاطب دانشجو کمک می کند تا به ابعاد موضوع آشنا شوند.

۳

حجت الاسلام پناهیان

در این درس استاد پناهیان با پرداختن به جایگاه نماز خوب خواندن و انواع نماز سعی دارد تا فراگیر را با نماز بیشتر آشنا کند و کیفیت نماز را بیافزاید.

۵

مجموعه اساتید

درس مهارت های زندگی خوابگاهی  در ۵ جلسه  جهت کمک به دانشجویان خوابگاهی برای یک زندگی مناسب در خوابگاه تدوین شده است. 

۵

استاد محمدرضا سرشار

انواع مکاتب‌ و رویکردهای داستان‌نویسی – غلبه برخی رویکردهای ادبی در ایران – احیای ادبیات اسلامی بعد از انقلاب اسلامی

۸

مجموعه اساتید

اقتصاد پویا و سالم، همواره به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مردم و سیاست مداران بوده است. در سال های اخیر تحریم های ظالمانه و سنگ اندازی های دشمن، مشکلات جدیدی را بر سر راه اقتصاد کشور و معاش مردم ایجاد کرده است. اما واقعا، راهکار رهایی از اقتصاد بیمار ایران چیست؟ آیا دست برداشتن از اهداف مقدس اسلامی -ایرانی می تواند اقتصاد ایران را از این مشکلات رهایی بخشد؟ آیا تنها متد عملی اقتصاد در جهان، اقتصاد “لیبرالی” است؟ در این درس ابتدا با فراز و نشیب های اقتصاد لیبرالی در جهان که به تغییر مسیر

۴

استاد حسن رحیم پور

در این درس استاد رحیم پور ازغدی در ۴ جلسه به بحث نفوذ می پردازد

۵

دکتر هاشمی گلپایگانی

درس واجب فراموش شده با تدریس استاد هاشمی گلپایگانی طی ۵ جلسه به آشنایی و بررسی ابعاد مساله ی امر به معروف و نهی از منکر می پردازد و سعی دارد ارتباط عمیق آن با نهضت حسینی را نشان دهد.

۷

دکتر هاشمی گلپایگانی

درس «نگاهی نو بر نهضت حسینی» با تدریس استاد هاشمی گلپایگانی در چارچوب ۶ جلسه با هدف تعمیق و تدقیق معارف عاشورایی، تدوین و ارائه شده است.

۷

دکتر حجت الله عبدالملکی

این درس به چیستی و چرایی اقتصاد مقاومتی در ۷ جلسه می پردازد. استاد این درس دکتر عبدالملکی است.

۶

عبد الرضا کردی,دکتر امیر حسین بانکی پور

در این درس دکتر امیرحسین بانکی‌پور و دکتر عبدالرضا کردی در ۶ جلسه به عناصر تربیتی خانواده موفق می‌پردازند خانواده از جایگاه ویژه و پراهمیتی برخوردار است که با توجه به این جایگاه ویژه، درس “آشنایی با مولفه های خانواده موفق” به مباحثی از جمله: عناصر اصلی در تعریف خانواده و عوامل تقویت و تحکیم آن، عوامل تقویت و تحکیم خانواده، مدیریت روابط محرم و نامحرم و معیارهای انتخاب همسر می‌پردازد.

۶

دکتر ابراهیم رزاقی

در این درس دکتر ابراهیم رزاقی و دکتر علی قائمی در ۶ جلسه به موضوع اقتصاد خانواده می‌پردازند درس “آشنایی با مسائل اقتصادی و تربیتی خانواده” همانطور که از نام این درس پیداست به مدیریت اقتصادی و تعریف و اهداف تربیت می پردازد و سعی دارد به اصلاح الگوی مصرف خانواده و تربیت فرزندانی صالح به خانواده‌ها کمک نماید.

۸

دکتر زهرا آیت اللهی

در این درس سرکار خانم آیت اللهی در ۸ جلسه به موضوعات ذیل می‌پردازد در ادامه بخش پیش، استاد در این درس به راهکارهای حل معضلات خانواده پرداخته است و دینداری و محبت را به عنوان عوامل اصلی استحکام خانواده مطرح نموده است. نحوه‌ی مواجهه با مشکلات خانواده و مدیریت کردن آن از دیگر مواردی است که در این درس به آن پرداخته شده است.

۹

دکتر زهرا آیت اللهی

در این درس سرکار خانم آیت اللهی در ۹ جلسه به موضوعات ذیل می‌پردازد این درس مطابق کتاب دانش خانواده و جمعیت بوده و ابتداً از تعریف خانواده و نحوه‌ی شکل‌گیری آن آغاز شده است و سپس به آسیب‌های ارتباطات آزاد دختر و پسر و درطرف مقابل آن، فواید ازدواج پرداخته است. معیار انتخاب همسر و راهکار‌های تحکیم خانواده از دیگر مباحث مهم پرداخته شده در این درس می‌باشد.

۴

دکتر حمید حبشی

در این درس دکتر حمیدرضا حبشی در ۴ جلسه به تفاوت‌های زنان و مردان می‌پردازد

۵

دکترمحمود برجعلی

در این درس دکتر محمود برجعلی در ۹ جلسه به مهارت‌های زندگی در خانواده می‌پردازد خانواده به عنوان اولین کانونی که فرد در آن قرار می‌گیرد دارای اهمیت شایان توجهی است.

۶

دکتر مهدی فانی

در این درس دکتر مهدی فانی در ۶ جلسه به شرح خطبه متقین می‌پردازد

۶

دکتر مهدی فانی

در این درس دکتر مهدی فانی در ۶ جلسه به شرح خطبه متقین می‌پردازد

۶

حجت الاسلام سید حمیدحسینی

در این درس حجت الاسلام سیدحمید حسینی در ۶ جلسه به شرح و توضیح فرازهایی از صحیفه سجادیه می‌پردازد

۶

حجت الاسلام سید حمیدحسینی

در این درس حجت الاسلام سیدحمید حسینی در ۶ جلسه به شرح و توضیح فرازهایی از صحیفه سجادیه می‌پردازد

۵

حجت الاسلام کمالی قمی

در این درس حجت الاسلام کمالی قمی در ۵ جلسه به توضیحاتی پیرامون کتاب “سیری در نهج البلاغه” می‌پردازد

۶

حجت الاسلام کمالی قمی

در این درس حجت الاسلام کمالی قمی در ۶ جلسه به توضیحاتی پیرامون کتاب “سیری در نهج البلاغه” می‌پردازد

۷

حجه الاسلام قرائتی

در این درس حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در ۷ جلسه به آموزه های تربیتی قرآن کریم در سوره حجرات می‌پردازد

۸

دکتر مهدی فانی

در این درس دکتر مهدی فانی در ۸ جلسه به تفسیرآیات ذیل می‌پردازد در این مبحث با تفسیر آیات ۴۵ الی ۷۷ سوره فرقان به همراه تفسیر آیات ۱۸ سوره لقمان، ۸۸ سوره حشر، ۲۴ سوره اسرا، ۳۴ سوره فصلت، ۱۷ و ۱۸ سوره ذاریات، آیه ۹۷ سوره نساء و.. آشنا خواهیم شد.

۸

دکتر مهدی فانی

در این درس دکتر مهدی فانی در ۸ جلسه به تفسیرآیات ذیل می‌پردازد در این مبحث با مفاهیم اولیه تفسیر، انواع تفسیر و نیز جنبه بشری پیامبر(ص) به همراه تفسیر آیات ۱۵ الی ۴۴ سوره فرقان آشنا خواهیم شد.

۶

محسن موسوی بلده

در این درس دکتر محسن موسوی بلده در ۶ جلسه به بحث تجوید می‌پردازد تجوید، علم قرائت فصیح قرآن و فن تلفظ صحیح حروف آن است.

۶

حجت الاسلام حسن اسکندری

این درس توسط حجت الاسلام اسکندری در ۶ جلسه بیان گردیده

۶

حجت الاسلام حسن اسکندری

این درس توسط حجت الاسلام اسکندری در ۶ جلسه بیان گردیده

۷

حجت الاسلام حسن اسکندری

این درس توسط حجت الاسلام اسکندری در ۷ جلسه بیان گردیده

۷

حجت الاسلام حسن اسکندری

این درس توسط حجت الاسلام اسکندری در ۷ جلسه بیان گردیده

۴

حجت الاسلام حسن اسکندری

این درس توسط حجت الاسلام اسکندری در ۴ جلسه بیان گردیده

۵

حجت الاسلام حسن اسکندری

این درس توسط حجت الاسلام اسکندری در ۵ جلسه بیان گردیده

۵

حجت الاسلام حسن اسکندری

این درس توسط حجت الاسلام اسکندری در ۵ جلسه بیان گردیده

۷

مجموعه اساتید

این درس توسط دکتر محمد نصیری در ۷ جلسه بیان گردیده

۸

مجموعه اساتید

این درس توسط دکتر محمد نصیری در ۸ جلسه بیان گردیده

۷

مجموعه اساتید

درس “از خلفا تا ولایت و شهادت علی علیه السلام” در ۷ بخش  تدریس گردیده

۶

مجموعه اساتید

درس “حکومت امیرالمومنین” در ۶ بخش  تدریس گردیده

۶

دکتر دزفولی

این درس توسط دکتر دزفولی در ۶ جلسه بیان گردیده

۶

دکتر محمد حسین رجبی دوانی

درس “نگاهی کاربردی به تاریخ اسلامی” در ۴ بخش توسط دکتر رجبی دوانی تدریس گردیده

۶

دکتر محمد حسین رجبی دوانی

درس “نگاهی کاربردی به تاریخ اسلامی” در ۴ بخش توسط دکتر رجبی دوانی تدریس گردیده

۶

مجموعه اساتید

این درس توسط جمعی از اساتید در ۶ جلسه به موضوع پزشکی در تاریخ اسلامی – ایرانی می پردازد

۷

مجموعه اساتید

این درس توسط جمعی از اساتید در ۸ جلسه به موضوع پزشکی در تاریخ اسلامی – ایرانی می پردازد

۸

مجموعه اساتید

این درس توسط جمعی از اساتید در ۸ جلسه به موضوع پزشکی در تاریخ اسلامی – ایرانی می پردازد

۴

مجموعه اساتید

این درس توسط بنیاد تبین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در ۴ جلسه تهیه گردیده

۸

حجت الاسلام محمد جواد ارسطا

این درس توسط حجت الاسلام محمد جواد ارسطا در ۸ جلسه به قانون اساسی جمهوری اسلامی می پردازد

۸

حجت الاسلام محمد جواد ارسطا

این درس توسط حجت الاسلام محمد جواد ارسطا در ۸ جلسه به قانون اساسی جمهوری اسلامی می پردازد

۶

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس دکتر خسروپناه در ۶ جلسه به روند شناسی فرهنگ معاصر ایران می‌پردازد

۷

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس دکتر خسروپناه در ۷ جلسه به روند شناسی فرهنگ معاصر ایران می‌پردازد

۵

مجموعه اساتید

این درس با تلاش جمعی از اساتید در ۵ جلسه تهیه گردیده

۵

مجموعه اساتید

این درس با تلاش جمعی از اساتید در ۵ جلسه تهیه گردیده این محتوا سعی در بیان مفهوم انقلاب و تفاوت آن با سایر پدیده‌های اجتماعی داشته و به تاریخ معاصر ایران تا پیش از انقلاب می پردازد.

۷

محسن دیباجی

در این درس دکتر سید محسن دیباجی در ۷ جلسه به جریان شناسی احزاب سیاسی ایران می‌پردازد.

۳

مجموعه اساتید

این درس توسط جمعی از اساتید درس انقلاب در ۴ جلسه تهیه گردیده این مجموعه به جریانهای مخالف انقلاب اسلامی؛ انجمن حجتیه، مجاهدین خلق و آیت الله منتظری می‌پردازد.

۴

دکتر منوچهر محمدی

در این درس دکتر منوچهر محمدی در ۴ جلسه به تحلیل کلان انقلاب اسلامی می‌پردازد

۴

دکتر منوچهر محمدی

در این درس دکتر منوچهر محمدی در ۵ جلسه به دستاورد کلان انقلاب اسلامی می‌پردازد

۵

در این درس دکتر پرویز امینی در ۵ جلسه به کلیات جنگ نرم می‌پردازد.

۶

در این درس دکتر فؤاد ایزدی در ۶ جلسه به اوضاع اجتماعی جامعه آمریکا، وضعیت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و انتخاباتی آمریکا، آشنایی با گروه های موافق و مخالف با ایران در امریکا می‌پردازد و قصد دارد که شناخت دقیق‌تری از آمریکا به دانش‌پذیران محترم ارائه نماید.

۳

دکتر قربانی

در این درس دکتر محمد قربانی در ۳ جلسه به جنبش دانشجویی و جوانب آن می پردازد

۶

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس دکتر خسروپناه در ۶ جلسه به روند شناسی فکری ایران معاصر می‌پردازد

۶

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس دکتر خسروپناه در ۶ جلسه به روند شناسی فکری ایران معاصر می‌پردازد

۷

دکتر محمد فنائی اشکوری

در این درس دکتر محمد فنائی اشکوری در ۷ جلسه به موضوع عرفان عملی در اسلام می‌پردازد

۳

مهندس علی فلاح

در این درس مهندس علی فلاح در ۳ جلسه به موضوع رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد

۶

مرحوم آیت الله شجاعی

این درس توسط حجت الاسلام محمد شجاعی در ۶ جلسه به موضوع اخلاق در قرآن می‌پردازد

۷

مرحوم آیت الله شجاعی

این درس توسط حجت الاسلام محمد شجاعی در ۷ جلسه به موضوع اخلاق در قرآن می‌پردازد

۸

دکتر مجتبی مصباح

این درس توسط دکتر مجتبی مصباح در ۸ جلسه ارائه گردیده

۸

دکتر مجتبی مصباح

این درس توسط دکتر مجتبی مصباح در ۸ جلسه ارائه گردیده

۸

حجت الاسلام حسین جوان آراسته

در این درس حجت الاسلام جوان آراسته در ۸ جلسه به حقوق انسان در اسلام می پردازد

۸

حجت الاسلام حسین جوان آراسته

در این درس حجت الاسلام جوان آراسته در ۸ جلسه به حقوق انسان در اسلام می پردازد

۶

دکتر حسین شمسیان

در این درس دکتر حسین شمسیان در ۶ جلسه تلاش دارند دانشجویان را با حقوقشان آشنا نمایند

۶

حجت الاسلام رجبی

در این درس حجت الاسلام رجبی در ۶ جلسه به بحث انسان شناسی می پردازد

۶

حجت الاسلام رجبی

در این درس حجت الاسلام رجبی در ۶ جلسه به بحث انسان شناسی می پردازد

۸

دکتر شاهین فرهنگ

در این درس دکتر فرهنگ در ۸ جلسه به بیان رازهای موفقیت می پردازد

۸

دکتر شاهین فرهنگ

در این درس دکتر فرهنگ در ۸ جلسه به بیان رازهای موفقیت می پردازد

۷

دکتر محمد جواد نوروزی

این درس توسط دکتر محمد جواد نوروزی در ۷ جلسه بیان گردیده است

۷

دکتر محمد جواد نوروزی

این درس توسط دکتر محمد جواد نوروزی در ۷ جلسه بیان گردیده است

۸

مجموعه اساتید

این درس با تلاش جمعی از اساتید در ۸ جلسه تهیه گردیده است

۸

مجموعه اساتید

این درس با تلاش جمعی از اساتید در ۸ جلسه تهیه گردیده است

۸

محسن دیباجی,محسن دیباجی

در این درس حجت الاسلام سید محسن دیباجی در ۸ جلسه به بحث ولایت فقیه می پردازد

۴

دکتر مهدی فرمانیان

در این درس حجت الاسلام مهدی فرمانیان در ۴ جلسه به تفکر و جریان سلفی می پردازد

۵

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس دکتر خسروپناه در ۵ جلسه به موضوع ولایت فقیه می پردازد

۵

حجت الاسلام دکترخسروپناه

این درس توسط دکتر خسروپناه در ۵ جلسه بیان گردیده است

۵

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس دکتر خسروپناه در ۵ جلسه به بحث امام شناسی می پردازد

۷

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس دکتر خسروپناه در ۷ جلسه به مبحث نبوت و انبیا می پردازد

۵

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس استاد خسروپناه در ۵ جلسه به بحث اسلام شناسی در کلام جدید می پردازد

۸

دکتر امیر خواص

در این درس دکتر امیر خواص در ۸ جلسه به مبانی اندیشه اسلامی می پردازد

۸

دکتر امیر خواص

در این درس دکتر امیر خواص در ۸ جلسه به بحث ادیان ابراهیمی می‌پردازد

۵

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس استاد خسروپناه در ۵ جلسه به اسلام شناسی در کلام جدید می پردازد

۸

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس استاد خسروپناه در ۸ جلسه به بحث دین شناسی معرفتی با رویکرد کلام جدید می‌پردازد

۳

در این درس استاد خسروپناه در ۳ جلسه به موضوع آخرت می پردازد

۶

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس استاد خسروپناه در ۶ جلسه به بحث خداشناسی در کلام جدید می پردازد

۶

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس استاد خسروپناه در ۶ جلسه به بحث خداشناسی در کلام جدید می پردازد

۶

حجت الاسلام دکترخسروپناه

در این درس استاد خسروپناه در ۶ جلسه به بحث خداشناسی در کلام جدید می پردازد
دراین درس به طرح دیدگاه‌های مختلف در مورد صفات خدا راه‌های شناخت

۱۰

دکتر حشمت الله قنبری

درس حقیقت مظلوم – درسنامه علوی در ۱۰ جلسه با تدریس استاد قنبری به بررسی دوران حکومت حضرت امیرالمومنین (ع) می پردازد.

۴

دکتر سلطانی

درس مقاله نویسی در ۴جلسه به آموزش فنون مقاله نویسی می پردازد. استاد این درس دکتر سلطانی است.

۱۰

آیت الله مصباح یزدی

درس گفتارهایی پیرامون عاشورا با تدریس استاد مصباح یزدی در قالب ده جلسه با هدف پاسخگویی به شبهات پیرامون عاشورا و علل  وقوع حادثه کربلا ارائه می گردد.

۴

آیت الله جوادی آملی

درس حکمت روزه و احکام آن در ۴ جلسه  به بررسی حکمت این فریضه مهم از زبان آیت الله جوادی آملی پرداخته است.

۶

این درس‌گفتار به تبیین و بررسی چرایی و آثار معنوی زیارت پرداخته و با اشاره به آداب و مناسک آن بر اساس روایات ائمه معصومین(ع) و بزرگان دین، چگونگی به جا آوردن یک زیارت با معرفت را به مخاطبین می آموزاند.

۷

آیت الله جوادی آملی

درس حکمت عبادات برگرفته از کتابی با همین عنوان نگارش استاد جوادی آملی است که در قالب ۷ جلسه تهیه شده است. در این جلسات اسرار و حکمتهای اعمال عبادی بحث میشود.

۱۵

حجت الاسلام والمسلمین رحیم کارگر

طرح مباحث مهدويت چه ضرورتی دارد؟ ویژگی های امام زمان(عج) و علت غیبت ایشان چیست؟ اساسا امام غائب چه فائده‌ای دارد و آیا می توان با او ملاقات کرد؟ انتظار به چه صورت باید باشد؟ علايم ظهور چیست؟

۱۱

حجه الاسلام عالی

مباحثی پیرامون عالم برزخ –  برزخ و ظهور – رجعت – قیامت

۱۳

حجت الاسلام دکترخسروپناه

درس حکومت فرزانگان طی ۱۳ جلسه  تلاش دارد مبانی حکومت دینی و بحثهای پیرامون آن را به دقت آموزش دهد.استاد این دروس حجت الاسلام خسروپناه است.

۲

درس در مسیر عاشقی در قالب دو درس به ارائه  توصیه هایی در باب سفر اربعین می پردازد.

۱

درس گفتارهایی پیرامون انقلاب اسلامی  در قالب یک جلسه به برسی انقلاب اسلامی می پردازد.

۴

استاد حسن رحیم پور,حجه الاسلام عالی

درس نشانی بهشت در قالب ۷ جلسه با استفاده از بیانات استاد رحیم پور ازغدی و عالی برای  روشن ساختن ابعادی از شخصیت حضرت زهرا علیها السلام مهیا گشته است.

۱۶

دکتر شاهین فرهنگ

درس انسان موفق با ارائه ی استاد فرهنگ در ۱۷ جلسه مسیر موفقیت را خواهد آموخت.

۶

مجموعه اساتید

شناخت چهار گروه اصلی تخلفات دانشجویی- آشنائی با تخلفات آموزشی و اداری- تخلفات اخلاقی-آشنائی با قوانین نشریات دانشجوئی

۴

عبد الرضا کردی,دکتر امیر حسین بانکی پور

مهارت‌ها و فعالیت‌های لازم برای دانشجو – نکاتی لازم برای دستیابی به موفقیت تحصیلی – موضوع انتخاب همسر و ازدواج

۵

درس سبک زندگی دانشجوئی در قالب ۵ جلسه با تدریس اساتید خبره با هدف کمک به دانشجویان ارائه می گردد.

۵

مجموعه اساتید

احکام محرم و نامحرم و نگاه کردن – احکام مراسم ازدواج،پیرایش و آرایش – احکام اختصاصی – گفتنی های حسن معاشرت اختصاصی

۸

حجه الاسلام عباسی ولده,دکتر ابراهیم رزاقی

درس مدیریت روابط در خانواده در قالب ۹ جلسه با حضور استاد عباسی ولده و رزاقی باهدف تقویت بعد رفتاری و اقتصادی خانواده تهیه شده است.

۳

حجه الاسلام عباسی ولده,دکترمحمود برجعلی,دکتر ابراهیم رزاقی

درس آشنائی با عوامل استحکام خانواده در ۳ جلسه ارائه شده است

۹

عبد الرضا کردی,دکترمحمود برجعلی,دکتر امیر حسین بانکی پور

ازدواج چرايي و چيستي؟ – معيارهاي انتخاب همسر – اگر شرايط ازدواج مهيا نبود،چه بايد كرد؟

۵

دکتر حمید حبشی

درس زنان و مردان؛ تفاوت ها و تشابه­ ها در ۵ جلسه با آموزش دکتر حبشی ارائه میگردد.

۹

دکترمحمود برجعلی,دکتر ابراهیم رزاقی

درس مهارتهای زندگی در ۹ جلسه با بهره گیری از اساتید خبره و آشنا به مهارتهای زندگی برای تقویت و بهبود زندگی فراهم آمده است.

۶

دکتر پرویز امینی

درس مفهوم شناسی جنگ نرم با تدریس دکتر امینی در ۶ جلسه به آموزش مفاهیم جنگ نرم و چگونگی آن می پردازد.

۴

در درس جریان شناسی جنبش دانشجویی با جنبش دانشجویی و تاریخچه آن و هم چنین آسیب شناسی آن آشنا می شوید.این درس در ۴ جلسه تنظیم شده است.

۸

درس روش تحلیل سیاسی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در قالب ۸ جلسه با استفاده از کتابی با همین عنوان برای  آموزش چارچوب اصلی تحلیل سیاسی عرضه شده است.

۵

درس دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی در ۵ جلسه با تدریس استاد منوچهر محمدی به منظور تبیین دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی فراهم آمده است.

۴

دکتر مهدی فرمانیان

درس جریان شناسی سلفی گری در ۵ جلسه با تدریس استاد فرمانیان تاریخچه و انواع گروه های سلفی گری را ارائه می دهد.

۱۴

حجت الاسلام دکترخسروپناه

درس جریان های فرهنگی و ضد فرهنگ ها با تدریس استاد خسرو پناه در ۱۴ جلسه انواع جریان های فرهنگی و جریانهای ضدفرهنگی را به شما آموزش میدهد.

۶

دکتر سیدهاشم میرلوحی,دکتر فواد ایزدی

مرگ بر آمریکا ! این شعاری است که سالها بر زبان ملتهای مظلوم جهان و اندیشمندان آگاه جاری شده است . به نظر شما مگر آمریکا کیست و چه بلایی بر سر سایر کشورها آورده است که جزو منفورترین

۶

دکتر سیداحمد سادات

درس جریان شناسی رسانه در ۶ جلسه توسط دکتر سادات تدریس شده است. هدف از این درس آشنایی با رسانه های جهان و نحوه ی مدیریت  و سیاست های آنهاست.

۴

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی

حضرت ابراهیم(ع) خانه‌ای را در زمین بنا ساخت که پایه‌های ا ستوار آن ریشه در خاک و شاخه بر آسمان داشت؛ دین مبین اسلام هم تبلور توحید ابراهیمی را و پایبندی به اصول عبودیت را در سرزمین وحی و در اطراف مکه و کعبه به شعائری رهنمون شد. تمرین بندگی و اعمال مشخصی که لازم است تا در موقع عمره مفرده دانست؛ اطلاعاتی است مفید، کاربردی و ضروری که دانشگاهیانی که قصد دارند به عمره مفرد مشرف شوند باید بدانند و در هنگام تشرف رعایت و عمل نمایند. درس آشنایی با مناسک عمره با ارائه ه

۵

حجت الاسلام عبدالفتاح نواب

درس تاریخ ائمه بقیع -علیهم السلام با استفاده از اساتید توانا در ۶ جلسه آماده شده است.

۳

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی فقیهی

از همان سالهای نوجوانی و بلوغ، متناسب با آیین برگزیده، اعمال و مناسکی بر هر فرد لازم می‌شود. متناسب با آیین مبین اسلام هم فرد مکلّف باید، اعمال دینی خود را به خوبی و صحیح انجام دهد تا پایه سایر اعمال گردد. بارها و بارها مشاهده می‌شود افرادی که در سنین مختلف و در جایگاهها و موقعیتهای اجتماعی حتی ممتاز هم قرار دارند و شاید حتی دیگر نخواهند و نتوانند برای یادگیری صحیح این آداب و اعمال به کسی مراجعه کنند! 

۸

حجه الاسلام قرائتی

 حجت الاسلام قرائتی سوره حجرات  را در ۸ جلسه تفسیر می کنند.

۱۶

مرحوم آیت الله شجاعی

درس سلوک اسلامی در ۱۶ جلسه با بهره مندی از بیانات استاد شجاعی در جهت ارائه اهم مسائل اخلاقی به مخاطب دانشجو ارائه می گردد.

۱۵

حجه الاسلام عالی

در درس معاد شناسی  استاد عالی می کوشد در ۱۵ جلسه سوالاتی که عموما در مورد معاد و حیات پس از مرگ وجود دارد را پاسخ گوید.

۱۸

۱۰

استاد حسن رحیم پور

۱۳

حجت الاسلام دکترخسروپناه

 

نوشته جواب سوالات سایت نهاد اولین بار در سوالات تخصصی و عمومی آزمون های استخدامی سال 1399. پدیدار شد.

نویسنده : خنجی
بازدید : 42
GetBC(905); تاريخ : پنجشنبه
22 خرداد
1399 ساعت: 0:45

این وب سایت هیچ گونه وابستگی به دانشگاه پیام نور ندارد. ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ بروزرسانی: 1399/5/13

حجم فایل: 11.74 مگابایت

تعداد بازدید : 831904

پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی

نمونه سوال انقلاب

نمونه سوالات با جواب

پاسخنامه را از کجا می توان دریافت کرد؟

سلام. چنانچه پاسخنامه موجود باشد در کتابچه قرار گرفته است. اگر در کتابچه نباشد یعنی متاسفانه موجود نیست

سولات درس انقلاب اسلامي

ممنون کاربردی و عالی بود.

سلام من از مدیریت این سایت متشکرم سوالات این کتاب به من خیلی کمک کرده ❤⚘⚘⚘⚘⚘⚘

سلام و سپاس از لطف شما ، ان شاالله در همه مراحل زندگی موفق باشید

سلام میشه لطفا بگین نویسنده این کتاب کیه؟ اخه من دانشگاه دولتی هستم نمیدونم کتابم با پیام نور یکیه یا نه

سلام. کاربر گرامی منبع درس کتاب درامدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران نوشته اقایان عیوضی وهراتی می باشد

سلام ممنون از سایت خوبتون میشه لطف کلید کلید سوالات سال 95-96 رو هم بذارید؟

سلام درس انقلاب اسلامی دانلود نمیشه چرا

سلام.کاربر گرامی لینکهای دانلود بررسی شد و مشکلی نداشت. اگر لینک اصلی مشکل دارد می توانید از لینک کمکی بهره ببرید

با سلام اگر ممکنه کنار هر کتاب نام نویسنده رو هم قرار بدید. ممنون میشم نام نویسنده کتاب انقلاب اسلامی رو اطلاع بدید. سپاسگزارم

سلام.کاربر آقایان عیوضی هراتی نویسنده این کتاب برای نیمسال دوم 98-97 هستند. همچنین برای اطلاع از نام کتاب و نویسنده هر درس، لیست وضعیت منابع رشته خود را دانلود کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به کتابخانه دیجیتالی پیام نور(PNUEB) میباشد.


Downloads-icon

پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی
پاسخ سوالات سایت نهاد انقلاب اسلامی
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب سوال های کتاب آزمایشگاه دهم x بخوانید...