نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب
نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

پکیج های فوق العاده برنامه ریزی دیجی کنکور با تخفیف های ویژه امروز

(تخفیف 50 درصدی فقط همین امروز )

دیدن تخفیفات و محصولات ویژه

نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت دوم و نوبت اول همراه جواب ویژه ایام امتحانات، دی ماه و خرداد ماه و آشنایی با نمونه سوال امتحانی در دیجی کنکور منتشر شد. ما بهترین بسته های مختلف نمونه سوال های درس تاریخ یازدهم را برای شما بر اساس سوال های سال های تحصیلی قبل و همچنین تغییرات جدید در این کتاب طرح و جمع آوری کرده ایم تا شما بتوانید با پاسخ به این سوالات خود را برای امتحان های مختلف بویژه برای کنکور آماده کنید. به دلیل شباهت زیاد مطالب در تاریخ و اسامی و حکومت هایی که در این کتاب اورده شده است فایده نمونه سوال های آماده شده برای این درس بیشتر خواهد شد.

رایگان دانلود کن !

نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

شما می توانید نمونه سوال تاریخ را از طریق اپلیکیشن نمره باکس دانلود کنید.

تصاویر اپلیکیشن: (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

مطالعه نمونه سوال تاریخ یازدهم چه فوایدی دارد؟ کتاب تاریخ یازدهم شامل چهار فصل و در مجموع شانزده درس می باشد که دوره های تاریخی مختلف را مورد بررسی قرار می دهد.در این کتاب به دانش اموز کمک میشود تا بتواند نحوه درست بودن گفته های تاریخی را در خود تقویت کند. از درس اول این کتاب درباره دوره های تاریخی مختلف از دوره ظهور اسلام در مکه تا پس از ورود اسلام به ایران تا دوره پایان صفویه و همچنین تاریخ اروپا در قرون وسطا و در عصر جدید و اتفاقات تاریخی در این دوره ها صحبت شده است.

این دوره های بررسی شده در کتاب شامل حجم زیادی از تاریخ های مختلف هجری شمسی، هجری قمری، پیش از میلاد، میلادی و همچنین حکومت ها و سلسه های مختلف پادشاهی و اسامی تاثیرگذار زیادی در تاریخ می شود که کار را برای شما در به خاطر سپردن و پاسخ به سوال های امتحانات نوبت های مختلف این کتاب دشوارتر خواهد ساخت. اما با نمونه سوالات تاریخ مقطع یازدهم راحت تر می توانید این موارد را به ذهن بسپارید.

نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت اول یا دی ماه که برای شما آماده کرده ایم هم از سوال های تشریحی و هم چهارگزینه ای تشکیل شده است که  شامل  فصل یکم و فصل دوم این کتاب درسی تشکیل شده از هفت درس در مجموع  است که بیشتر سوال های طرح شده این بخش از فصل دوم آورده شده است چرا که فصل اول این کتاب بیشتر جنبه آموزش تاریخ شناسی را مورد بررسی قرار می دهد.

این بسته شما را هم بصورت تشریحی و همچنین بصورت تستی آزمایش خواهد کرد. پاسخ به نمونه سوال های اپلود شده تشریحی تاریخ یازدهم نوبت اول که برای شما طرح کرده ایم درک شما را از درس موبوطه مورد آزمون قرار میدهد و در یادآوری مطالب مفهومی کتاب یاری می کند.

پاسخ به نمونه سوال های اپلود شده تستی تاریخ یازدهم نوبت اول نیز باعث می شود تا در ازمون های مهم مانند کنکور سرعت عمل شما را در پاسخ به جواب های چهارگزینه ای افزایش دهد و شما را با شکل سوال های چهارگزینه ای که ممکن است جواب های نزدیک بهم داشته باشند بیشتر آشنا خواهد کرد.

دانلود نمونه سوال با پاسخ 1

دانلود نمونه سوال با پاسخ 2

بانک نمونه سوالات یازدهم

نمونه سوال تاریخ یازدهم دی ماه مانند نوبت اول هم بصورت تستی و هم به صورت تشریحی طراحی و نوشته شده است. در این بسته از نمونه سوال ها علاوه بر فصل های نوبت قبل فصل سوم این کتاب نیز که در مجموع به چهارده درس افزایش می باید، در  این نوبت از نمونه سوالات دی ماه آورده شده است و در فایل آپلودی نمونه سوال یازدهم نوبت دی ماه درس تاریخ موجود است.

دلیل تکرار سوال ها فصل های قبل در نمونه سوال های تاریخ یازدهم نوبت دی ماه آماده کردن ذهن شما برای حفظ و یادگیری حجم بیشتری  فصل های درسی این کتاب و همچینن مانده گار شدن بیشتر مطالب قبلی در ذهن شماست.

نمره و بارم بیشتر  این نوبت امتحانی اهمیت نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت دوم را بیشتر می کند، زیرا در این آزمون میتوانید نمره اتی که را در آزمون های قبل که بدست نیاورده اید ، جبران کنید.  در این نوبت از نمونه سوال فصل چهارم نیز در این سری از نمونه سوال های تاریخ یازدهم نوبت دوم گنجانده شده است.

همچنین برای کسانی که پشت کنکوری هستند این نمونه سوال های اخر سال به آن ها کمک بیشتری خواهد کرد، زیرا سوال های این نوبت شامل تمامی فصل های کتاب می شود، به این معنی که نمونه سوال های تاریخ یازدهم نوبت دوم شامل مجموعه سوال های تشریحی و تستی فصل اول تا هستم کتاب تاریخ یازدهم می شود.

همان طور که بیشتر شما می دانید تمرکز اکثر دانش آموزانی که برای کنکور خود راه اماده می کنند بر روی نمونه سوال های نوبت خرداد است که تمامی فصل های کتاب درسی مربوطه را شامل می شود چرا که می توانند سریع تر و در تمام حجم کتاب خود را برای پاسخ به نمونه سوالات اصلی تقویت کنند، که نمونه سوال تاریخ یازدهم نوبت خرداد نیز از این دسته است.

نمونه سوالات خرداد ماه این کتاب، از سوال های تستی و تشریحی برای همه فصل های این کتاب درسی تشکیل شده است. نمونه سوال های تاریخ یازدهم نوبت خرداد به دلیل حجم و شباهت زیاد دوره های تاریخی در نتایج امتحانات اخر ترم دانش آموزان نیز بصورت مفیدی تاثیرگذار خواهد بود.

بسته کامل نمونه سوال تاریخ یازدهم با جواب بهترین پیشنهادی است که برای شما گردآوری کرده ایم  که به کمک آن گروه از کسانی خواهد امد که از نظر زمانی وقت کمتری یا آزمون کنکور را در پیش روی خود دارند.پیشنهاد ما به شما بر اساس تجربه کاری این است که برای دانش آموزان که که از آزمون کنکور دورتر هستند.

این دسته از نمونه سوال تاریخ که به همراه پاسخ سوالات است را بعد از نمونه سوالات بارگذاری شده قبل بخرند تا بتوانید پس از تکیه بیشتر برکتاب و به ذهن سپردن بیشتر مطالب این نمونه سوالات را پاسخ دهند. در اینکه این بسته از نمونه سوال های تاریخ یازدهم در سرعت عمل شما برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود موفق خواهد بود هیچ شکی وجود ندارد.اما مساله مهم تر آماده شدن ذهن شما برای مواجه شدن با سوال هایی می باشد که شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نام کاربری یا ایمیل

رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


دانلود نمونه سوال با پاسخ 1Downloads-icon


دانلود نمونه سوال با پاسخ 2Downloads-icon

نمونه سوالات تاریخ معاصر ایران یازدهم تجربی ، می تونه دانش آموزا رو با روند سوالای امتحانی مدارس مختلف آشنا کنه . دانش آموزای پایه یازدهم تجربی با دانلود این نمونه سوالا می تونن به راحتی از پس امتحان تاریخ معاصر ایران بر بیان و نقاط ضعف و قوتشون رو تو این درس بشناسن .

 برای مشاوره نحوه مطالعه درس تاریخ معاصر ایران یازدهم تجربی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

آشنایی با نمونه سوال مختلف سالای گذشته درس تاریخ معاصر ایران یازدهم تجربی می تونه عملکرد دانش آموزا رو برای امتحانات نوبت اول ( دی ماه ) و نوبت دوم ( خرداد ماه ) افزایش بده و دانش آموزا رو با روند سوالای امتحانی درس تاریخ معاصر ایران یازدهم تجربی آشنا کنه .

از اونجایی که حل کردن سوالای امتحانی درس تاریخ معاصر ایران یازدهم تجربی باعث میشه دانش آموزا قبل از حضور تو جلسه امتحان نقاط ضعف و قوت خودشون رو بشناسن و روش کار کنن به خاطر همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود نمونه سوال های درس تاریخ معاصر ایران یازدهم تجربی نوبت اول ( دی ماه ) و نوبت دوم ( خرداد ماه ) برای مدارس مختلف رو به همراه جواب قرار دادیم تا به راحتی بتونین اون رو دانلود کنین و بهش دسترسی داشته باشین .

 

خوندن نمونه سوال درس تاریخ معاصر ایران یازدهم ریاضی قبل از شروع امتحانات نوبت اول علاوه بر بالا بردن آمادگی دانش آموزا باعث کاهش استرس اونا هم میشه . برای همین تو جدول زیر لینک دانلود نمونه سوالات درس تاریخ معاصر ایران یازدهم ریاضی برای نوبت اول به همراه پاسخ رو گذاشتیم .

 

 

 

 برای دانلود نمونه سوالای همه درسای پایه یازدهم تجربی پیشنهاد میدیم مقاله زیر رو بخونین .

 

 

از اونجایی که برای شرکت در امتحانات نوبت دوم باید آمادگی کامل تو کل کتاب درسی تاریخ معاصر ایران یازدهم تجربی باشه دانش آموزا با بررسی و حل نمونه سوالای درس تاریخ معاصر ایران سالای گذشته مدارس مختلف و بررسی پاسخ اونا می تونن با روند سوالا و مباحث پرتکرار امتحانی آشنا بشن .

 

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی انجام میشه برای ثبت نام کتاب درسی سال بعد دانش اموزتون می تونین مقاله زیر رو بخونین .

اگه سوال یا ابهامی برای سوالات درس تاریخ معاصر ایران یازدهم تجربی برای بالا بردن امادگی خود یا دانش آموزتون دارین می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین و از تجربه این کارشناسا برای موفقیت در امتحانات استفاده کنین .

 

 

 برای مشاوره نحوه مطالعه درس تاریخ معاصر ایران یازدهم تجربی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند
.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

15728

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا


نمونه سوال تاریخ معاصر ایران دی ماه سری 1Downloads-icon


نمونه سوال تاریخ معاصر ایران دی ماه سری 2Downloads-icon


نمونه سوال تاریخ معاصر ایران دی ماه سری 3Downloads-icon


نمونه سوال تاریخ معاصر ایران خرداد ماه سری 1Downloads-icon


نمونه سوال تاریخ معاصر ایران خرداد ماه سری 2Downloads-icon


نمونه سوال تاریخ معاصر ایران خرداد ماه سری 3Downloads-icon

در این مطلب مجموعه نمونه سوالات تاریخ معاصر یازدهم در نوبت اول (دی ماه) و نوبت دوم (خردادماه) را همراه با جواب تشریحی می‌توانید به رایگان دانلود کنید.

در این مطلب برای شما دانش آموزان عزیز پایه یازدهم مجموعه کاملی از نمونه سوالات امتحانی تاریخ معاصر یازدهم در نوبت اول (دی ماه) و نوبت دوم (خرداد ماه) به همراه پاسخ (جواب) تشریحی را آماده کرده‌ایم که می‌توانید به صورت رایگان از همکلاسی دانلود کنید. قبل از دانلود هر سری از نمونه سوالات امتحانی تاریخ یازدهم  تجربی می‌توانید تعدادی از سوالاتی که در این مجموعه مطرح شده است را مشاهده کنید. همچنین برای بررسی کیفیت فایل دانلودی، تصویری از نمونه سوالات در صفحه قرارداده شده است  که می‌توانید آن را مشاهده نمایید. امیدواریم این مجموعه سوالات برای آمادگی شما عزیزان در امتحانات پیش‌رو مفید واقع شود. خوشحال خواهیم شد اگر نظرات خود را در خصوص کیفیت و سطح سوالات با ما در میان بگذارید.نظرات و پیشنهادات شما در ارتقای مطالب سایت و بالا بردن سطح نمونه سوالات جمع‌آوری شده بسیار اثرگذار خواهد بود.

در صورتی که به آرشیو کامل نمونه سوال‌های  یازدهم تجربی در تمام دروس به همراه پاسخ نیاز داشتید، می‌توانید به صفحه نمونه سوالات امتحانی یازدهم تجربی مراجعه کنید.

نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

به سوالات زیر پاسخ کوتاه بدهید:

الف) نام دو سرزمینی که توسط انگلیس از ایران جدا شد؟

ب)بهانه محمدعلی شاه برای تعطیلی مجلس چه بود؟

ج) یک مورد از دلایل مخالفت روس ها با انقلاب مشروطه چه بود؟

ج) جاهاي خالی را با کلمات مناسب پر کنید.

در عهدنامه ي ارزنه الروم دوم، ایران از منطقه ي ——– دست برداشت.

در قرارداد 1919 نظارت بر تشکیلات نظامی، مالی و سیاسی ایران منحصرا در اختیار مستشاران ——– قرار می گرفت.

اولین نخست وزیر دوران سلطنت رضا شاه ——- بود. 

▪ نویسنده : بچه های همکلاسی ▪ حجم : 2.27 مگابایت ▪ منبع : همکلاسی دانلود فایل

رزم آرا توسط یکی از اعضای برجسته فدائیان اسلام به نام —– کشته شد.

الف) خلیل طهماسبی

ب) سید ضیاالدین طباطبایی

ج) علی سهیلی

د) علی اکبر خان داور

▪ نویسنده : بچه های همکلاسی ▪ حجم : 1.92 مگابایت ▪ منبع : همکلاسی دانلود فایل

10) سه امتیاز استعماری که در دوره ناصرالدین شاه به بیگانگان داده شد را بنویسید.

11)مهمترین حوادثی که منجر به پیروزی نهضت مشروطه شد را نام ببرید.( 4 مورد )

12 ) اندیشه های جدید چگونه و از چه طریقی وارد ایران شد؟ ( 3 مورد)

▪ نویسنده : بچه های همکلاسی ▪ حجم : 1.86 مگابایت ▪ منبع : همکلاسی دانلود فایل

فشارهای دولت انگلستان باعث چه مشکلاتی برای ایران شد؟

به هنگام مهاجرت کبری چه خواسته هایی مطرح شد؟

ماهیت قرار داد 1919 ایران و انگلیس چه بود؟

رضاخان در مدتی که وزیر جنگ بود چه اقداماتی انجام داد ؟

▪ نویسنده : بچه های همکلاسی ▪ حجم : 1.83 مگابایت ▪ منبع : همکلاسی دانلود فایل

در بهمن 1357 به پیشنهاد شورای انقلاب کدام شخصیت به عنوان نخست وزیر دولت موقت انتخاب شد؟

الف) دکتر حسن حبیبی

نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

ب) مهندس مهدی بازرگان

ج) ابوالحسن بنی صدر 

د) آیت الله مهدوی کنی

▪ نویسنده : بچه های همکلاسی ▪ حجم : 2.1 مگابایت ▪ منبع : همکلاسی دانلود فایل

رهبری حزب مردم (اقلیت) که در نیمه دوم دهه 1330 تشکیل شد را چه کسی بر عهده داشت؟

الف) منوچهر اقبال

ب) تیمور بختیار

ج) علی امینی

د) اسدالله علم

▪ نویسنده : بچه های همکلاسی ▪ حجم : 1.98 مگابایت ▪ منبع : همکلاسی دانلود فایل

1) جاهای خالی را با کلمات مناسب کامل کنید.

الف)گروه های ضد انقاب خواستار تغییر در زمینه های ——– و——– در انقا ب اسلامی بودند.

ب)مخالفان رژیم پهلوی در فاصله سالهای42 تا 56 شامل ———و——- بودند.

ج)شاه جشنهای ——–وجشنهای——- به منظور نوعی حس تفاخر برگزار می کرد.

▪ نویسنده : بچه های همکلاسی ▪ حجم : 1.96 مگابایت ▪ منبع : همکلاسی دانلود فایل

1-صحیح یا غلط بودن جملات زیررامشخص کنید.

1-1-حق کاپیتولاسیون براي اولین بار در عهدنامه ي ترکمانچاي به انگلستان اعطا شد. 

ص غ

1-2-پس از کودتاي 28 مرداد سرلشگر زاهدي نخست وزیر شد. 

ص غ

1-3-مجلس هفدهم شوراي ملی توسط دکتر مصدق منحل گردید. 

▪ نویسنده : بچه های همکلاسی ▪ حجم : 1.72 مگابایت ▪ منبع : همکلاسی دانلود فایل

د : به سوالات پاسخ کامل دهید

از اقدامات امیر کبیر چهار مورد را بیان کنید.

در دوره قاجار اندیشه های سیاسی از چه طریقی به ایران راه یافت؟

خواسته های مردم در مهاجرت کبری را بیان کنید. 4 مورد

4-منظور از انقلاب سفید شاه چه بود؟

5-امام خمینی و دیگر علما در مقابل رفراندوم اصول شش گانه شاه یا انقلاب سفید به چه موضوعی اتخاذ نمودند؟

6-قیام 15 خرداد 1342 چه دستاوردهایی داشت؟

▪ نویسنده : بچه های همکلاسی ▪ حجم : 2.08 مگابایت ▪ منبع : همکلاسی دانلود فایل

دلایل حمایت انگلستان از مشروطه ایران چه بود؟(2 مورد)

ماهیت قرار داد 1919 ایران و انگلیس چه بود؟

همزمان با دوره نخست وزیری رضا خان چه تحولی در ترکیه به وقوع پیوست؟ این واقعه چه تاثیری در ایران داشت؟

▪ نویسنده : بچه های همکلاسی ▪ حجم : 1.78 مگابایت ▪ منبع : همکلاسی دانلود فایل

خیلی خیلی عالی

متشکرم عالی بود

👌…

عالییی

asd

چرا فقط یکی برای تاریخ ها؟؟؟؟؟؟؟؟
در کل خوب به نظر میرسین

عالیه.من از این سایت خوشم اومده…. ولی نمونه سوالات بعضی از درس ها کمه..
ممنون میشم اگ بیشتر بشه…
در هر صورت ممنونم….

واقعا استفاده شد و به کارم اومد

عالیه

اصلا شبیه امتحان نیست

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در این مقاله نمونه سوالات امتحان تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم رشته تجربی نوبت اول دی ماه و نوبت دوم خرداد ماه به همراه پاسخ ( جواب ) تشریحی برای دانلود رایگان قرار داده شده است .نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

یکی از مهم ترین راه های بالا بردن آمادگی دانش آموزان پایه یازدهم رشته تجربی برای امتحان تاریخ معاصر ایران نوبت اول ( دی ماه ) و نوبت دوم ( خرداد ماه ) ، حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی است که ممکن است طرح شود . به این منظور نمونه سوالات امتحان تاریخ معاصر ایران​ پایه یازدهم رشته تجربی مدارس مختلف را به همراه پاسخ ( جواب ) تشریحی در دو دسته امتحان تاریخ معاصر ایران نوبت اول و امتحان تاریخ معاصر ایران نوبت دوم قرار داده و در ادامه برای دانلود رایگان قرار داده ایم . با کلیک کردن روی هر کدام از نمونه سوالات امتحان تاریخ معاصر ایران​ پایه یازدهم رشته تجربی ، وارد صفحه مربوط به آن می شوید. علت اینکه مستقیما لینک دانلود را قرار نداده ایم این است که ابتدا سوالات طرح شده در آن امتحان را مشاهده کنید و درصورتیکه درجه سختی آن متناسب سطح علمی مدرسه شماست ، درصورت تمایل فایل PDF مربوط به آن را همانجا بصورت رایگان دانلود کنید .

 

 

برای بالا بردن آمادگی خود یا فرزندتان در امتحانات سایر دروس می توانید به مقاله سوالات امتحانی پایه یازدهم رشته تجربی مراجعه کنید . در این مقاله لینک دانلود سوالات امتحانی پایه یازدهم رشته تجربی نوبت اول و سوالات امتحانی پایه یازدهم رشته تجربی نوبت دوم کلیه دروس پایه یازدهم رشته تجربی را قرار داده ایم .

حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی یکی از مهم ترین راه های آمادگی برای امتحانات می باشد که در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی را دریافت کنید .

شما می توانید با مراجعه به مقاله نمونه سوالات امتحان تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی در نوبت اول و دوم را مشاهده و دانلود نمایید .

بله . در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی با درجه سختی متفاوت را مشاهده کرده و نمونه سوالات متناسب را دانلود نمایید .

خوب بود

خوب بود

دانلود نمیشه چکار کنم

سلام . بر روی لینک دانلود کلیک کنین و بعد در قسمت دانلود سیستم تون سوالات رو مشاهده کنین .

خوب خوب خوب

عالی است

چجوری دانلود کنم نمیشه

خیلی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی


مقالات منتخب سردبیر

نمونه سوالات امتحان تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی

نمونه سوال امتحان تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم رشته تجربی نوبت دوم خرداد ماه مدرسه کوثر

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

سوالات متن تاریخ یازدهم

سوالات تاریخ یازدهم درس به درس

فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت

نام درس : تاریخ | موضوع : سوالات متن | نویسنده : – نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : یازدهم ریاضی و تجربی و انسانی

 

سوالات متن تاریخ یازدهم : یکی از دروس مشترک بین رشته های پایه یازدهم مربوط به درس تاریخ میباشد. درس تاریخ همان طور که میدانید سوالات زیادی را در امتحانات پایانی و میان ترم شما دارد. داشتن سوالات متن یازدهم این کتاب به شما کمک زیادی در امتحانات میکند. سایت نمره برتر نیز برای شما کاربران همیشگی نمره برتر سوالات متن تاریخ یازدهم را قرار داده است . شما میتوانید این سوالات را به صورت رایگان از ادامه این متن دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خیلی خوب بود تشکر💛💛

ببنیم خوبه یا ن

Aliiiiii mn k azsh razim

عالییییییییییه به کل میشه خوب ازش استفاده کردبرای بیست شدن

Very very nice

سلام،واقعا عالیه.تمام سوالات متن درسها هست.خیلی سایتها سرکاری هستن ولی من برای دخترم از همین سایت نمره برتر دانلود کردم و عالی بود.خسته نباشید مرسی.آیا سوالات متن بقیه کتابهای درسی یازدهم هم دارید؟

مرسی ممنون ما سعی میکنیم تمام مشکلات سایت رو با نظرات شما برطرف کنیم

بلم بلم

عالی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

اصلا خوب نبود،من که نمیخواستم بخونم،میخواستم سوالا امتحانو توش سرچ کنم،ولی انگاری فونتتون مشکل داشته نمیشه سرچ کرد⁦☹️⁩

Bar aks kheili hm alie

داش دمت گرم بوس

چرا درس 26نیس

سلام

عالییییههههه😁👌

سلام من میخواستم بدونم سوالات متن هم هست

ببخشید چرا درس 26 نیست

جزا کم الله خیر…من ودانش آموزان استفاده بردند

خدبع مرسید😂😅

ممنون

خیلی خوبه دمتون گرررررم😂😜

سوالات درس سوم ناریخ یازدهم

پس واقعا خوبه

مهربون کی بودی توووووو مرسی عالیه

پاسخ سوالات اخر فصل هستش درسته؟!

😂😂😂

چطوری تو

سلام

نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

ببین خیلی زرنگی جاندیرچیه دیگه

سلام اینا بیکاران مگه نه

😂😂😂

دانلودنمیشه‌هرکاری‌میکنم

زیر لینک دانلود رو بخوانید

واس منم ننیش

دانلودنمیشه

سلام خیلی ممنون بابت زحمتایی که کشیدین❤

Big Like

خیلی خوب بود دمتون گرم.کارم راه افتاد

ای بابا

چرا باز نمیشه فایل ها

برنامه google pdf

تو کار نداری فقط به پرسش های بقیه جواب میدی تازه با من هم دوست میشی

دیدم کسی پست نزاشته دلم سوخت گفتم یه چیزی بنویسم

ممنون

خخخخخخخ

مردم درس دارن مثل تو بیکار نیستن

یه کامنت گذاشتن برای تشکر کلی انرژی میده به مدیر سایت

😂😂خخخخخخ😂😂

اینو خوب اومدی

😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂

خخخخخخخخ


سوالات متن درس 1 تا 13 Downloads-icon


سوالات متن درس 14 تا 25 Downloads-icon


نمونه سوالات تمام درس های تاریخ Downloads-icon



{{ successMsg }}

{{ errorMsg }}

لطفا کدی که برای شما ارسال شده است را وارد کنید.نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

بنظر میرسد شما قادر به دریافت پیامکهای ما نیستید!
لطفا برای فعال سازی کد
{{ receive_code }}

را از طریق شماره
{{ identity }}

به شماره
10001883

ارسال کنید.
منتظر بمانید تا فعال سازی انجام شود!

لطفا برای حساب خود رمز عبور وارد کنید.

لطفا کدی که برای شما ارسال شده است را وارد کنید.

بنظر میرسد شما قادر به دریافت پیامکهای ما نیستید!
لطفا برای فعال سازی کد
{{ receive_code }}

را از طریق شماره
{{ identity }}

به شماره
10001883

ارسال کنید.
منتظر بمانید تا فعال سازی انجام شود!

لطفا برای حساب خود رمز عبور وارد کنید.

برای استفاده بسیاری از امکانات گاما و خیلی از وبسایت ها باید جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

برای این کار باید به تنظیمات مرورگر خود مراجعه کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی اینجا کلیک کنید..

{{ total }} مورد پیدا کردم!

نمونه سوال+44,000

محتوای آموزشی+12,000

پرسش و پاسخ+12,000

آزمون آنلاین+2,700

درسنامه آموزشی +1,200

مدرسه یاب+130,000

نمونه سوال

محتوای آموزشی

پرسش و پاسخ

آزمون آنلاین

درسنامه آموزشی

مدرسه یاب

معلم خصوصی

مناسب برای رشته های:
– علوم تجربی
– مشترک شاخۀ کاردانش
– مشترک شاخۀ فنی و حرفه‌ای
– علوم ریاضی
+ مدرسه سرای دانش رسالت (منطقه ۴)
+ مدرسه سرای دانش حافظ (منطقه 12)
+ مدرسه سرای دانش فلسطین (منطقه 6)
+ مدرسه سرای دانش سعادت آباد (منطقه 2)
+ مدرسه سرای دانش سید خندان (منطقه 3)

لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

آزمون آنلاین

10 تست

آزمون تستی درس 8 تاریخ معاصر ایران | رضاخان؛ تثبیت قدرت

آزمون آنلاین

17 تست

آزمون مجازی درس 1 انسان و محیط زیست یازدهم | آب، سرچشمه زندگی (قسمت دوم:…

آزمون آنلاین

15 تست

سؤالات تستی آمادگی کنکور سراسری فیزیک (2) پایۀ یازدهم رشتۀ تجربی | 4-3…

4 صفحه

نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

امتحان ترم اول تاریخ معاصر یازدهم دبیرستان فرزانگان 2 تهران | دی 98

2 صفحه

سوالات امتحان ترم اول تاریخ معاصر ایران یازدهم دبیرستان هدف انگوران | دی 1398 +…

4 صفحه

آزمون نوبت اول تاریخ معاصر ایران یازدهم دبیرستان نبوت | دی 1396

رایـــــگان

10 صفحه

سوالات امتحانات ترم اول تاریخ معاصر یازدهم مدارس سرای دانش | دی 98

3 صفحه

امتحان ترم اول تاریخ معاصر ایران یازدهم دبیرستان جام تبریز | دی 98

2 صفحه

سوالات امتحان نوبت اول تاریخ معاصر ایران یازدهم رشته رياضی و تجربی دبیرستان علامه…

133 صفحه

سؤالات طبقه‌بندی شده درس به درس تاریخ معاصر ایران یازدهم | درس 1 تا 25

رایـــــگان

2 صفحه

سوالات امتحان نوبت اول تاریخ معاصر ایران یازدهم دبیرستان صادقی پور میانه | دی 1397

5 صفحه

سوالات و پاسخنامه امتحان ترم اول تاریخ (2) یازدهم انسانی دبیرستان فرزانگان | دی…

2 صفحه

آزمون نوبت اول تاریخ معاصر ایران یازدهم دبیرستان جام | دی 97: درس 1 تا 13 + پاسخ

سوالات و پاسخ تشریحی امتحانات ترم اول تاریخ معاصر یازدهم مدارس سرای دانش | دی 97

نمونه سوالات امتحانی درس تاریخ یازدهم

نوبت اول یازدهم نمونه سوال تاریخ

نویسنده :انتشارات گاج

رشته : ریاضی و تجربی

نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

لینک دانلود »

دریافت 


نام :               


ايميل :            
(نیاز نیست!)




دریافت Downloads-icon


دانلود فایل – [ لینک دانلود PDF]Downloads-icon


دانلود گام به گام ششم PDF کاملDownloads-icon

سوالات درس به درس تاریخ یازدهم

نام درس : تاریخ | موضوع : سوالات متن | نویسنده : احمد اسدی اقدم و مهران زنگنه

منتشر شده در نمره یار | پایه و رشته : یازدهم – تمامی رشته های نظری

سوالات متن تاریخ یازدهم (درس به درس) – تاریخ یکی از دروس مهم و پرنکته می باشد. به منظور سهولت مطالعه ی این درس برای شما کاربران سوالات متن تاریخ یازدهم را گردآوری کرده ایم. این مطلب سوالات تاریخ یازدهم انسانی را برای کاربران رشته انسانی نیز شامل می شود. سعی کردیم که در این مطلب نیاز تمام رشته های نظری را رفع کنیم و کاربران بتوانند به فایل مورد نظر دسترسی داشته باشند. جزوه سوالات متن تاریخ یازدهم پوشش دهنده ی تمامی دروس می باشد. با دریافت این سوالات می توانید امتحانات خود را با موفقیت پشت سر بگذارید. درس تاریخ معاصر برای رشته های تجربی و ریاضی جزء دروس مهم نیست و الزامی هم به تسلط به کتاب نیست. پس این جزوه می تواند پاسخگو به نیاز دانش اموزان رشته های مذکور باشد. اما دانش آموزان رشته انسانی به یاد داشته باشند که این درس، جزء دروس اختصاصی آنهاست. پس توصیه ما به شما دانش آموزان انسانی این است که به کتاب تسلط داشته باشد. در کنکور احتمال دارد تاریخ یازدهم انسانی سوالات بیشتری به خود اختصاص بدهد.

هرچه به امتحانات نهایی و بخصوص کنکور نزدیک تر می شویم دانش آموزان به یک منبع مهم و همیشگی مطالعاتی نیاز بیشتری پیدا می کنند. به این منظور دانش آموزان می توانند به “جزوه های پایه یازدهم” مراجعه کنند.نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب

در قسمت زیر می توانید سوالات متن تاریخ یازدهم را بصورت pdf دریافت کنید.

انسانی ها برای درخواست مشاوره راهبردی و برنامه ریزی کلیک کنید. از پایه دهم تا کنکور

در صورت نارضایتی مولف این اثر، این مطلب فورا از وبسایت حذف خواهد شد.

واقعا عالیه من همیشه ازش کمک میگیرم ممنون ازتون

ایول دمتون‌ گرم

هنوز نخوندم ولی دمش گرم😅

واقعا‌عالی😊👍

خیلی ممنونم عالی

خدا پدر کسی که نوشته را بیامرزد

بله

وبسایت نمره یار فعالیت خود را در سال 1398 آغاز کرد و این فعالیت تا امروز ادامه دارد و به یاری خداوند ادامه خواهد داشت. نمره یار یک وبسایت آموزشی متفاوت می باشد که ضمن ارائه فایل های آموزشی رایگان به کاربران عزیز و گرامی به معرفی رشته های مختلف دانشگاهی می پردازد تا دانش آموزان بتوانند در تمام بخش های اموزشی از وبسایت نمره یار بهره مند شوند. امید است با استعانت از خداوند همچنان ادامه دهیم و بتوانیم به شما کاربران خدمات دهی کنیم.


دانلود با لینک مستقیم (تجربی و ریاضی)Downloads-icon


دانلود با لینک مستقیم (انسانی)Downloads-icon


Google PDF ViewerDownloads-icon


جزوه مطالعات اجتماعی نهم تمامی دروس PDFDownloads-icon

نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب
نمونه سوال ترم اول تاریخ یازدهم تجربی با جواب
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب سوال های کتاب آزمایشگاه دهم x بخوانید...