تلفن پاسخگویی سهام عدالت

تلفن پاسخگویی سهام عدالت
تلفن پاسخگویی سهام عدالت

بسمه تعالی

سامانه تلفن گویای سهام عدالت

 

 

باسلام، شما با مركز پاسخگويي مردمي سهام عدالت تماس گرفته اید. جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعيه ها می توانید به پایگاه اطلاع رسانی سهام عدالت به نشانيWWW.SAMANESE.IR مراجعه نموده و یا جهت اطلاع از:

تلفن پاسخگویی سهام عدالت

–   عضويت و ثبت نام جديد عدد 1

–   صورتحساب تسويه اقساط عدد 2

–   مبلغ سهام تخصيصي به هر مشمول عدد3

–   زمان آزاد سازي و امكان خريد و فروش سهام عدالت عدد 4

–   نحوه پرداخت باقيمانده اقساط سهام عدالت عدد 5

–   اطلاعات مربوط به شماره شبا بانكي مشمولين عدد 6

–   زمان و نحوه پرداخت سود عدد 7

–   و براي ارتباط با اپراتور و كارشناسان سهام عدالت عدد0 را شماره گيري فرمائيد.

پاسخ شماره1:

مشمولين سهام عدالت كساني هستند كه در فاصله زماني 1385 تا 1394 شناسايي شده و فرم ثبت نام اوليه را تكميل نموده اند. اين افراد در صورتي كه دعوتنامه لازم را دريافت و پس از تكميل، آن را به شركت تعاوني شهرستاني مربوطه تحويل داده و شركت تعاوني مربوطه نيز اطلاعات اين افراد را به سازمان خصوصي سازي ارسال نموده باشد، مشمول طرح سهام عدالت شناخته مي شوند. به جز افراد مذكور، فعلاً امكان هيچگونه ثبت نام جديد وجود ندارد.

پاسخ شماره2:به منظور دريافت صورتحساب اقساط، كليه افراد به ويژه مشمولين سهام عدالت مي توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالتبه نشاني: www.samanese.ir از آخرين وضعيت مشمول بودن خود در طرح سهام عدالت و ميزان بدهي تسويه شده و باقيمانده بدهي و ساير نكات لازم كسب اطلاع كنند.

پاسخ شماره 3:سهام تخصیصی اولیه به هر مشمول در خانوارهای پنج نفره و یا کمتر در زمان ثبت نام، یک میلیون تومان می باشد و در خانوارهای با جمعیت بالاتر از پنج نفر، پنج میلیون تومان بين تمام اعضای خانوار تقسيم شده است كه تاكنون بخشي از سهام اولیه از محل سود سهام عدالت تسویه شده است. صورتحساب مبالغ تسویه شده و باقیمانده  تسویه نشده، از طریق سامانه سهام عدالت به نشانيWWW.SAMANESE.IR قابل دريافتخواهد بود.

پاسخ شماره 4:سهام عدالت تسویه شده ، از ابتدای سال 1395 به مشمولین سهام عدالت تعلق دارد، لیکن نحوه تحویل ورقه مالكيت و امکان خريد و فروش آن منوط به صدور مجوز قانونی است كه متعاقباً اطلاع رساني خواهد شد. بنابراين فعلاً معامله يا واگذاري سهام عدالت غيرقانوني و نامعتبر است.

پاسخ شماره 5:مشمولين مي توانند باقيمانده اقساط خود را تا پايان شهريور 1396 به صورت يكجا  و يا در چند نوبت پس از دريافت قبض پرداخت از سامانه سهام عدالت و واريز مبلغ مندرج در قبض خود در هر نوبت، صرفاً از طريق شعب و يا دستگاههاي خود پرداز بانك ملي ايران پرداخت نمايند .

پاسخ شماره6:ضروري است مشمولين شماره شباي بانكي 24 رقمي مرتبط با حساب بانكي كه به نام شخص مشمول باشد را از شعب  بانك مربوطه، دستگاه هاي خود پرداز و يا اينترنت بانك خود دريافت و در سامانه ثبت نمايند. ضمناً شماره شبا بانكي متعلق به وكيل، قيم، ولي و يا ساير افراد، توسط سامانه سهام عدالت تأييد نخواهد شد.

 

پاسخ شماره 7:سود سهام عدالت بابت عملكرد سال مالي 1395 شركتها در سال 1396 به مشمولين اختصاص يافته است.  اين سود پس از ثبت و تأييد شماره شبا بانكي در سامانه با اطلاع رساني به حساب مشمول واريز خواهد شد.

تلفن: 83338 نمابر:88085667

پست الکترونیکی: edalat@samanese.ir

کل بازدید : 98672278

بازدیدکنندگان آنلاين : 27

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به

می باشد.

مردم می‌توانند سوالات خود را درباره سهام عدالت و واریز سود سهام با سرشماره ۱۵۶۹ مطرح و پاسخ خود را از کارشناسان ما دریافت کنند.

به گزارش گروه بورس اول فارس، خانم مژگان صفری مقدم با بیان اینکه سرشماره ۱۵۶۹ مربوط به مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه است که اوایل امسال در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی راه افتاده است، افزود: سهامداران برای پاسخ به سوالات خود در خصوص واریز سود سهام از طریق سامانه سجام، سوالات سهام عدالت، مجامع الکترونیک و … می‌توانند در ۷ روز هفته با این مرکز تماس بگیرند و سوالات خود را با کارشناسان مطرح و پاسخ آن را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه سهامداران عدالت تا اواخر تیرماه فرصت داشتند دو روش مستقیم و غیرمستقیم را برای فروش سهام عدالت انتخاب کنند، اضافه کرد: پس از دوره مذکور دیگر امکان تغییر هریک از این روش‌ها وجود نداشت و حدود ۴۱ درصد از سهامداران سهام عدالت نیز روش مستقیم را در این زمینه انتخاب کردند.

به گفته صفری مقدم، اوایل دوره‌ای که امکان فروش سهام عدالت به روش مستقیم فراهم شد، با افزایش فشار فروش از جانب سهامداران روبه‌رو بودیم که به مرور این روند آهنگ آهسته‌تری به خود گرفت و کندتر شد.

مدیر مرکز تماس شرکت سپرده گذاری مرکزی در مورد روش مستقیم و غیرمستقیم در فرورش سهام عدالت نیز گفت: در روش مستقیم افراد باید با مراجعه به سایت سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir اطلاعات هویتی خود را نسبت به زمانی که سهام عدالت به آنان تعلق گرفته است، به‌روزرسانی کنند و بدین ترتیب شماره تماسی به نام خود و شماره شبا را اعلام کنند.

تلفن پاسخگویی سهام عدالت

صفری مقدم با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مربوط به عدم امکان فروش سهام عدالت و واریز نشدن وجه آن در مراحل بعدی ناشی از اعلام شماره شبای نادرست در سامانه است، ادامه داد: به هر ترتیب سهامداران سهام عدالت باید برای فروش بخشی از سهام خود، آن شرکت کارگزاری را که کد بورسی دریافت کرده به عنوان کارگزار ناظر انتخاب کنند و اگر از این موضوع بی اطلاع هستند، می‌توانند با شماره ۱۵۶۹ داخلی یک تماس بگیرند تا کارشناسان مرکز تماس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای اطلاع آنان از کارگزار ناظر، راهنمایی‌های لازم را انجام دهند.

وی گفت: در روش غیرمستقیم نیز سهامداران باید در سامانه سجام (درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه) ثبت نام کرده و به صورت الکترونیکی احراز هویت شوند و کد بورسی دریافت کنند تا بتوانند برای فروش سهام عدالت خود اقدام کنند.

صفری مقدم یادآور شد: بین ثبت سفارش فروش و به فروش رسیدن سهام عدالت تفاوت وجود دارد، ثبت سفارش در صورتی در نهایت به فروش سهام منجر می‌شود که مراحل قبلی اعم از احراز هویت، ارائه اطلاعات شماره تماس و شبای شخص به درستی در سامانه ثبت شده باشد و بعد از به فروش رفتن سهام، در کمتر از یک هفته واریز وجه حاصل آن به شماره شبای شخص صورت می‌گیرد.

عادل

تاریخ : ۱۲ – دی – ۱۳۹۹

گزارش نویس عزیز
لطفا از سرگیری فروش سهام عدالت را پیگیری فرمایید…
با دعای خیر برای حضرتعالی

پاسخ

مجید

تاریخ : ۱۲ – دی – ۱۳۹۹

سلام ما که هزار بار تماس گرفتهایم هیچکس هیچ جوابی به ما نداد یعنی اشمار با نبودش فرقی ندارد

پاسخ

مجید

تاریخ : ۱۲ – دی – ۱۳۹۹

سلام بزرگوارانی که در سازمان سهام عدالت مسعولین بنده هزاربار تماس گرفتم ولی هیچیک از مسعولین جوابی به ماندادند(بنده فرزندم بدلیل تصادف فوت کرداست بااینکه همه مدارکمان آماداست بهرکجا مراجع میکنیم کسی جواب درستی نمیدهد که ما برای انتقال سهام فرزندمابکجا مراجع کنیم درضمن از درگاه ذینفآن مدارکمان ارسال کردم ولی باز هم جوابی نداداند لطفآ زیر ساختهای انتقال سهام متوفارا برای انتقال به وراث را فراهم کنید که وراث بتوانند سهام رفتگانشان را انتقال بگیرند(تشکر

پاسخ

صادقی

تاریخ : ۱۲ – دی – ۱۳۹۹

سلام بنده هم خودم و هم خانوادام در سامان سجام ثبط نام کردایم و احراز هویت هم شدایم و کد بورسی هم داریم و در درگاه ذینهان یکپارچه هم سهامهایمان هست (آیاباز هم نیاز است دوباره در سجام ثبط نام کنیم و دوبار احراز هویت انجامدهیم یا خیر (تشکر اگر مسعولین جواب دهند که ما از سرگردانی رهاشویم(تشکر)

پاسخ

دبیر خبر

تاریخ : ۱۲ – دی – ۱۳۹۹

خیر نیازی نیست

پاسخ

مهین شمس

تاریخ : ۱۲ – دی – ۱۳۹۹

سلام بنده خردادماه سجامی شدم کدده رقمی وشبای بانکی هم گرفتم اماهنوزاحرازهویتی نسده ام بی زحمت راهنمای کنید

پاسخ

یکی از مشمولین

تاریخ : ۱۳ – دی – ۱۳۹۹

سلام: افرادی از مشمولین سهام عدالت هستن: که قبلا” هم شماره شبا و هم شماره همراه خودشون رو موقع ثبت نام ارسال و چندین بار سوشو هم گرفتند: و آفرادی هستند که نمی خواهند بفروشند چه لزومی دارد تو این موقعیت کرونایی تو پیشخوانها هجوم ببرند برای احراز هویت : مسئولین یه تصمیمی صحیح اتخاظ و رسانه ای کنند: سپاسگزاریم : نمایندگی از چندین نفر

پاسخ

شادی

تاریخ : ۱۳ – دی – ۱۳۹۹

سلام من یک میلیون سری اول رادریافت کردیم قسطشم کم شدولی متاسفانه براباردوم هرچی شماره روفرستادیم فانه جوابی دریافت نکردیم ولی قسطش کم شده بایدچیکارکنم راهنمایی کنیدمرسی

پاسخ

تلفن پاسخگویی سهام عدالت

مهران صادقیان

تاریخ : ۱۳ – دی – ۱۳۹۹

باسلام ازیک پنج سی درصد سهام یک میلیونی را به کارگذاری آگاه برای فروش واگذار کردم نزدیک به ۶م ریختن هفته اول تاامروز دیگه پولی برای من واریز نشده نزدیک به پنج وخوردهای دیگه باید واریز کنند هرموقع زنگ میزنم میگه صبور باش تاکی مدیر کارگذاری آگاه همه سی درصد و تسویه حساب کردن جز آگاه چرا سهامی که فروش رفته است پولش و نمیدن

پاسخ

پایگاه اطلاع‌رسانی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) امروز به طور رسمی مرکز تماس سهام عدالت را راه اندازی کرد…

  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با هدف پاسخگویی مطلوب به مشمولان سهام عدالت، مرکز تماس سهامداران عدالت را افتتاح کرد.

  به‌گزارش کانون کارگزاران به نقل از روابط‌عمومی سمات، مشمولان سهام عدالت می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۵۶۹ از سراسر کشور سوالات خود را از کارشناسان این مرکز مطرح کنند.

  همچنین شماره تماس ۸۳۳۳۸ سازمان خصوصی‌سازی، همچنان برای پاسخگویی به مشمولان سهام عدالت در دسترس عموم قرار دارد.

تلفن پاسخگویی سهام عدالت

  خاطرنشان می شود: از روز دهم خردادماه ۱۳۹۹، سهام ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت آزاد سازی شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ اقتصاد و بازار سرمایه ایران رقم بخورد.

 تمامی دارندگان سهام عدالت که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.

  این سهامداران همانند یک سهامدار عادی در بورس کشور قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع سهامداری را استیفاء کرده و از مزایای سهامداری بهره‌مند شوند؛ از جمله این حقوق و منافع نظارت همگانی میلیون‌ها نفر از هموطنان بر بنگاه‌های اقتصادی پذیرفته شده در بورس، امکان شرکت در مجامع عمومی، دریافت سود، مشارکت در افزایش سرمایه، دریافت حق تقدم و انجام خرید و فروش سهام در بازار سرمایه است.

  همچنین بانک‌ها هم می‌توانند از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری‌های طرف قرارداد، به تدریج برای فروش سهام متقاضیان، در بازار سرمایه اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز کنند. 

 

انتهای پیام/

آدرس : خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، کوچه دل افروز، پلاک 32تلفن : 84087-021فکس : 89789971-021پست الکترونیک : info@seba.ir

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار می باشد.

تلفن پاسخگویی سهام عدالت
تلفن پاسخگویی سهام عدالت
0

جواب های کتاب آزمایشگاه یازدهم x بخوانید...