اعتمادآنلاین| از آنجا که تلفن همراه امروز دیگر وسیلهای فقط برای برقراری مکالمه یا ارسال پیامک نیست، استفاده از کارکردها و سرویسهای متعدد این ابزار ارتباطی نیازمند کسب اطلاع و یادگیری است و به تبع باعث ایجاد اغلب سوال ابهاماتی برای اغلب مشترکان میشود.
برای ارتباط با مشترکان و پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات آنها، تمامی اپراتورها درگاههای حضوری و غیرحضوری متعددی را پیشبینی کردهاند.در اپراتور همراه اول بهترین، آسانترین و سریعترین روش ارتباط با اپراتور و پیگیری سوالها و ابهامات، تماس با مرکز تماس 9990 همراه اول است؛ زیرا به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته فعالیت میکند و مهم تر از همه، برخلاف برخی اپراتورها کاملا رایگان است.
شماره سامانه پاسخگویی تلفنی برای تماس با تلفن همراه 9990 و برای تماس با تلفن ثابت 09129990 است.
البته ارتباط با این مرکز الزاما از طریق تماس نیست و از روش های دیگر شامل ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین نیز پاسخگویی به مشتریان انجام میشود.
با توجه به آنچه شرح داده شد بهتر است مشترکان برای سریع ترین راه دریافت پاسخ، در مواجه با هر نوع سوال، ابهام یا شکایت به جای مراجعه به سایر درگاه های پاسخگویی اپراتور یا تماس با سامانه 195 رگولاتوری با سامانه 9990 اپراتور تماس بگیرند؛ زیرا سایر درگاه ها نیز در نهایت درخواست را برای رسیدگی به سامانه 9990 منتقل می کنند.
تلفن گویای همراه اول دائمی
مرکز تماس 9990 از دو طریق کارشناسان پاسخگو و سامانه تلفنی (IVR) به سوالات مشترکان پاسخگو میدهد و مشکلات آنها را پیگیری میکند. برخی خدماتی که این مرکز ارایه میکند شامل موارد زیر است:
این مرکز همچنین به زودی امکان فروش انواع Device های اینترنت همراه را نیز فراهم میکند.
*خدماتی که سامانه تلفنی (IVR) مرکز تماس 9990 ارایه میکند
سامانه تلفنی (IVR) اپراتور اول نیز با پشتیبانی از دو زبان فارسی در هر ساعت از شبانه روز خدماتی را ارائه میکند که مشترک برای دریافت آنها نیازی به اتصال به اپراتور پاسخگو ندارد.
علاوه بر سامانه پاسخگویی تلفنی، این اپراتور از طریق صفحات رسمی اپراتور در شبکه های اجتماعی، چت آنلاین (از من بپرس)، کانال های رسمی اپراتور در شبکه های اجتماعی، پست الکترونیکی و دورنگار با مشترکان در ارتباط است که بهترین، سریعترین و آسانترین راه همان تماس با اپراتور اول است.
مشترکین می توانند از طریق چت آنلاین (از من بپرس)، صفحات رسمی اپراتور در شبکه های اجتماعی، پست الکترونیکی و دورنگار با اپراتور ارتباط بگیرند و سوال، مشکل، پیشنهاد و انتقاد خود را درباره خدمات همراه اول مطرح کنند
ایمیل 9990@mci.ir دورنگار به شماره 09129999900 و سامانه همراه من به آدرس my.mci.ir برای این منظور پیشبینی شده است.
با وجود سامانه های مختلف برای پاسخگویی به مشکلات کاربران در مورد سیم کارت ها و ارائه پاسخ به سوالات و البته مراکز مختلف و افرادی که ادعای تخصص در این زمینه را دارند، همراه اول برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلف و البته حل ابهامات، سوالات و دغدغه های کاربران و مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام سامانه 9990 کرده است که در آن کاربران می توانند مشکلات مختلف خود را برطرف کنند.
در این مقاله قصد داریم به ساختار تلفن گویای 9990 و ویژگی های آن بپردازیم که مطالعه آن می تواند بسیار کارآمد باشد.
امروزه تلفن های همراه دیگر مانند سابق یک وسیله تجملاتی و برای فخر فروشی نیستند؛ بلکه به یک نیاز ابتدایی تبدیل شدهاند و افرادی که از چنین ابزاری بیبهره اند، نمی توانند در جامعه به عنوان یک فرد عادی جلوه کنند! بدین صورت که وقتی مردم می شنوند کسی تلفن همراه ندارد متعجب می شوند! انگار این ابزار هوشمند به یکی از اعضای بدن آدم تبدیل شده است! همین موضوع موجب شده است که تلفنهای همراه، هر روز بیش از دیروز، رفع کننده نیاز های مختلف و جدیدی از انسان ها باشند. اما هر تلفن همراهی یک سیم کارت نیاز دارد.
در زمانه فعلی هزاران شرکت ارائه دهنده سیم کارت در سراسر دنیا با یکدیگر بر سر ارائه خدمات بهتر، بیشتر و با کیفیت تر باهم رقابت می کنند. کشور ما هم از این قاعده مستثنا نیست و اپراتور های اصلی و مجازی هر روز امکانات جدیدی را برای مشترکین خود به بهره برداری می رسانند تا در این فضای رقابتی، سهم بیشتری از بازار را نصیب خود کرده و بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند.
تلفن گویای همراه اول دائمی
در فروشگاه مای رند، خوش خطی را تجربه کنید.
وجود هر روزه امکانات جدید و خدمات متفاوت موجب می شود که کاربران گاهی در استفاده از این خدمات و امکانات دچار سردرگمی شوند یا مشکلاتی برایشان به وجود آید که نیاز باشد با اپراتور خود در میان بگذارند و سوالات خود را مطرح کنند.
همراه اول، اپراتوری که سهم بالایی از سیم کارت های ایران را در اختیار خود دارد، طی سال های اخیر با ایجاد بسترهای مختلف، امکانات گوناگونی را به مشترکین خود ارائه می کند که هر روز می تواند مشتریان جدیدی را به سمت اپراتور خود جذب کند. به همین دلیل همراه اول با ارائه خدمات مختلف گاهی موجب می شود که افراد برای استفاده از این خدمات، سوالات و ابهامات زیادی داشته باشند. همراه اول برای ارتباط موثر تر و بهتر با مشترکین، سامانه 9990 را ایجاد کرده است که می تواند پاسخگوی سوالات مردم و مشترکین باشد.
این سامانه به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته فعالیت می کند. به طوری که هر روز و در هر ساعتی که با آن تماس بگیرید یکی از اپراتور های سامانه 9990 به شما پاسخ می دهد و می تواند برای رفع مشکلات، شما را راهنمایی کند.
نکته مهم در مورد این سامانه آن است که تماس با 9990 کاملا رایگان است و شما برای ارتباط با پشتیبان هزینه ای پرداخت نمی کنید! نکته دیگری که باید در مورد سامانه 9990 به آن اشاره کنیم این است که برای تماس با این سامانه از طریق سیم کارت های همراه اول، صرفا شماره گیری 9990 می تواند کاربر را به اپراتور پاسخگوی سامانه متصل کند.
اما اگر برای تماس با سامانه 9990 از تلفن های ثابت استفاده می کنید می بایست شماره 09129990 را شماره گیری نموده تا از خدمات آن استفاده نمایید.
برای ارتباط با سامانه 9990 نیازی نیست که حتما تماس تلفنی برقرار شود! بلکه ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، فکس و همچنین بصورت چت و آنلاین می توانید به پشتیبانی همراه اول متصل شده و مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید.
سامانه 9990 همراه اول از اپراتور های مجربی بهره می برد که می تواند با توجه به آن خدمات زیادی به مشترکین خود ارائه کند. این سامانه امکان ارائه اطلاعات مربوط به همه سرویس هایی که همراه اول به مشترکین خود ارائه می کند را دارد و همچنین می تواند خدمات مختلف را توضیح دهد. از طرفی دیگر امکان ارائه صورتحساب را نیز به مشتری دارا می باشد.
اگر مشکلاتی وجود داشته باشد و نیاز به بررسی های بیشتر احساس شود، سامانه 9990 همراه اول می تواند با تشکیل پرونده و ایجاد تیکت آن را طی چند مرحله مرتفع سازد. در کنار آن وضعیت سیم کارت را به مشترک اعلام و در صورت قطعی نیز علت آن را شفاف می کند.
تمام اقدامات مرتبط با شارژ و اعتبار سیم کارت های اعتباری نیز با این سامانه امکان پذیر است. یعنی از طریق این سامانه هم می توان شارژ خرید، هم اعتبار منتقل کرد و هم از از خدمات مرتبط با شارژ سوالات مختلف پرسید و البته از میزان اعتبار باقیمانده سیم کارت اطمینان حاصل نمود.
همچنین در صورتی که مثلا کارت شارژ خریداری شده توسط مشترک مخدوش باشد این سامانه می تواند کمک شایانی برای حل آن کند. اگر فرد نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مجاز همراه اول را داشته باشد می تواند از طریق سامانه 9990 همراه اول، نشانی و شماره های تماس مراکز مجاز و البته دفاتر مرتبط با همراه اول که می توانند مشکلات مشترک را رفع کنند را در تمام کشور ارائه دهد. در مورد سرویس رومینگ همواره افراد سوالات بسیار زیادی دارند، این که هزینه های آن به چه شکل است و چه میزان اعتبار باید برای فعالسازی آن اختصاص دهند، آیا فعالسازی آن رایگان است؟
یا تنظیمات آن را نمی دانند که سامانه 9990 می تواند چنین سوالاتی را روشن و شفاف برای مشترک توضیح داده و اگر مشکلی نیز در این زمینه وجود داشت حل کند. استفاده از اینترنت و گاهی عدم موفقیت اتصال پایدار به شبکه می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. این سامانه در خدمت شماست تا اگر مشکلی در تنظیمات، اتصال و حتی فعالسازی اینترنت همراه داشتید را برطرف سازد.
سیم کارتم چقدر میارزه؟
روی لینک بالا کلیک کنید و شماره تلفن خود را وارد کنید. کارشناسان ما سیم کارت شما را در اسرع وقت قیمت گذاری خواهند کرد.
اگر مناطقی که مشترک در آن زندگی می کند، مشکلاتی مانند عدم پوشش شبکه و اینترنت و حتی آنتن دهی دارد با تماس با سامانه 9990 همراه اول و طرح این مشکلات، همگی آنها قابل حل هستند.
رنجش مردم طی سالیان اخیر از سامانه های پیامکی موجب شده که به دنبال راهی برای خلاصی از دست پیامک های تبلیغاتی باشند، این سامانه برای کمک به چنین افرادی هم آماده است و می تواند این پیامک های تبلیغاتی و … را به طور کامل غیرفعال کند.
در کنار همه این خدمات، سامانه 9990 طی روز های آتی خدماتی مانند فروش مودم های برای اینترنت های همراه را نیز به مشترکین ارائه می کند تا به راحتی بتوانند اقدام به خرید مودم های مقرون به صرفه و مورد نیاز خود کنند.
تا پیش از فیلترینگ و از دسترس خارج شدن تلگرام، شرکت ها و اپراتور های مختلف از این شبکه اجتماعی استفاده های گوناگونی مانند: ایجاد کانال هایی برای اطلاع رسانی، ایجاد ربات های گوناگون به ارائه خدمات مختلف و همچنین برگزاری جشنواره های جذاب با جوایز بسیاری می کردند.
همراه اول نیز به همین شکل کار تا پیش از فیلترینگ تلگرام دنبال می کرد. اما پس از مسدود شدن تلگرام، این اپراتور، تمام فعالیت های خود را در این پیام رسان پایان داد. اما پیش از آن، در کانال تلگرام همراه اول موارد مختلفی مثل طرح ها و جشنواره ها و حتی آواهای انتظار جدید منتشر می شد که کاربران بسیاری از آن استفاده می کردند. همچنین ربات رسمی همراه اول هم می توانست با دریافت گزارش ها و مشکلات مردمی آن ها را به کارشناسان همراه اول ارجاع داده و مورد بررسی قرار دهد. ایجاد مسابقه های تلگرامی نیز بخش دیگری از فعالیت های همراه اول در تلگرام بود.
اما در حال حاضر کلیه فعالیت های این اپراتور چه در زمینه های تبلیغاتی و چه پشتیبانی مشترکین متوقف شده است و دیگر همراه اول در تلگرام فعالیتی ندارد.
در کلیه مواردی که در بالا ذکر شد یعنی، قطع و وصل پیامک های تبلیغاتی، عضویت در سامانه های پیامکی و لغو آن، پیگیری شارژ ها و افزایش اعتبار، خرید مودم های مختلف همراه ، سوالات و مشکلات گوناگون در زمینه خدمات و سرویس های ارائه شده توسط همراه اول، دریافت آدرس و شماره های تماس مراکز مجاز خدمات اپراتور اول در سراسر کشور، قطع و وصل خطوط و البته اعلام دلایل آن و تمامی مشکلاتی که در حوزه سیم کارت های همراه اول برایتان به وجود آمد میتوانید با سامانه 9990 تماس حاصل فرمایید.
همچنین دریافت راهنمایی های مناسب در خصوص خرید، ثبت نام، تغییر مالکیت سیم کارت های همراه اول، اطلاع از شرایط و ضوابط رومینگ بین الملل همراه اول و روش های فعالسازی آن، دریافت راهنمایی در مورد بسته های گوناگون پیامکی، مکالمه و… ، شکایت از عدم پوشش شبکه و آنتن دهی در مناطق مختلف شهر و یا کشور، دریافت راهنمایی در مورد اینترنت و نحوه فعال سازی اینترنت روی خطوط خریداری شده، دریافت صورتحساب و همچنین گردش های مالی صورت گرفته در زمینه افزایش اعتبار یا پرداخت قبض های سیم کارت و سایر مشکلات و سوالات مختلف؛ کارشناسان سامانه 9990 همراه اول در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته بدون تعطیلی آماده پاسخگویی به مشترکین هستند.
آیا تجربه تماس با پشتیبانی همراه اول را داشتهاید؟
مجتبی طاهری ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ بهروزرسانی: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷
شماره تلفن پشتیبانی همراه اول (مرکز تماس همراه اول) ۹۹۹۰ است.
شما میتوانید برای برقراری تماس با بخش پشتیبانی همراه اول از طریق خطوط همراه اول با شماره «۹۹۹۰» و از تلفن های ثابت و خطوط سایر اپراتورهای تلفن همراه با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تماس بگیرید.
تماس با شماره پشتیبانی همراه اول رایگان است و شما میتوانید برای پیگیری مشکلات، پرداخت قبوض، و اطلاعرسانیهای مختلف با این سامانه تماس بگیرید.
همراه اول از طریق فکس (دورنگار) نیز پاسخگوی مشترکان است. شما میتوانید پرسشها، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را به شماره فکس همراه اول به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۹۰۰ بفرستید و پاسخ لازم را دریافت کنید.
برای تماس با همراه اول در خصوص امور اداری میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱-۸۱۷۱۱ نیز تماس بگیرید.
اخبار همراه اول
تلفن گویای همراه اول دائمی
سلام،من بسته اینترنت خریدم و پیامی برام ارسال شد که بستم در حالت رزو قرار گرفته و مبلغ از حسابم کم شد،اما به محض تمام شدن بسته قبلیم پیام اومد که اینترنتم با تعرفه عادی حساب میشه! و اصلا ۹۹۹۰ پاسخگو نیست یعنی اصلا جواب نمیدن! باید چکار کنم؟ این خسارت مالی ما کاربران برمیداریم کی جواب گوا؟ این بار دومیه که این مشکل برای من به وجود میاد!!
سلام.من بسته ی اینترنتیم تموم شده و وقتی بسته می خرم برام پیامک میاد که(مشترک گرامی شما درخواست بررسی نشده دارید و درخواست جدید ثبت نمی شود) و اینترنتم آزاد حساب میشه و تو این ۳ روز نزدیکه ۵۰ تومن میان دوره برام اومده!کارم طوری هست که به شدت به اینترنت نیاز دارم با اپرانورم که نمیشه تماس گرفت خدمات همراه اولم رفتم میگه باید صبر کنی تا خودشون اشکال و بر طرف کنن! تکلیف من چی هست الان؟ تو رو خدا راهنمایی کنید
سلام
صدها مشکل برای مشترکین بوجود میاد که به هیچوجه در سرویس های ۹۹۹۰ وجود نداره و مشترکین سرگردان میشوند
در صورتیکه واقعا هدف حل مشکلات مشترکین هست ،شماره ای اعلامکنید و یا در همین ۹۹۹۰ سرویسی قرار دهید که بصورت کلامی هم پاسخگوی مشترکینی که به هر دلیل از سرویسهای ۹۹۹۰ جواب خود را دریافت نمیکنند ،باشد
سلام.وقت بخیر.بنده دیشب یک بسته سه ماهه ۵ گیگ به قیمت ۲۲ هزارتومان خریداری و پیامک فعال شدن بسته رزرو برام اومد و از حسابم ۲۲ ت کم شد… امایکساعت بعد پشیمون شدم و لغو رزرو زدم اما دیگه پولی به حساب من برنگشت.الان دوباره میخوام بستم رو فعال کنم…ممنون میشم راهنماییم کنید.
با سلام من دیروز سیم کارتم رو یوسیم کردن اما اون بیست گیگ اینترنت رایگان رو نداده کسی میدونه چرا؟؟؟
سلام ی ماهی میشه با همراه اولم ک تماس میگیرم میگ حساب شما دارای مشکل میباشد رفتم نمایندگی گفتم اصن شماره شمارو سیستم نمیاره احتمالا تخلیه شده..الان من چیکار کنم؟؟؟
سلام من چند روزه قبضم رو پرداخت کردم ولی وصل نمیشه چیکار باید کنم
معمولا پس از پرداخت، حداکثر تا ۷۲ ساعت باید خط شما وصل بشه. اگر نشد، با در دست داشتن مدارک مربوط به پرداخت قبض، به یکی از دفاتر خدماتی همراه اول مراجعه کنید.
سلام آیا خرید شماره هایی که از طریق تلفن تماس میگیرن به عنوان اینکه نزدیک به شماره شماست یا غیره معتبر هستش ؟
مواردی از کلاهبرداری به این روش گزارش شده.
بنابراین قبل از خرید حتما مطمئن بشید که تماس از سمت اپراتوره.
سلام من برای پرداخت قبضم پایاندوره رو زدم ک پایاندوره ماه پیش رو ک پرداخت کردم برام اومده و منم دوباره اشتباها پرداختش مردم.حابا تکلیف چیه؟ا
برای پیگیری موضوع با پشتیبانی همراه اول تماس بگیرید
چگونه طرح همراهی اول کنسل کنم.
بسته های طرح همراهی رزرو ندارن
بسته فعلی که به اتمام برسه خود به خود از طرح خارج میشید
سلام:بدهکاری من بابت تلفن همراه به علت طلب قبلیم صفراعلام گردیده است.چطورمیتوانم ازیکروز مکالمه رایگان بهره مندگردم؟
اگر قبض هر دوره رو تا قبل از بیستم اون دوره به صورت غیرحضوری پرداخت کنید، یک روز مکالمه رایگان به خط شما تعلق می گیره
با سلام دیروز یک پیامک به من امده که نوشته بود مشترک گرامی در تاریخ ۱۳۹۶/۴/۲ یک عدد سیم کارت به شماره ۰۹۱۴۶۲۶۵۷۰۴با کدملی شما در ایراتور همراه اول ثبت گردیده . من هیچ گونه سیم کارتی نخریدم لطفا بررسی کنید یا راهنمایی کنید که این سیم کارت را چه کسی به نام من گرفته . متشکرم
جها پیگیری این موضوع لطفا با دفاتر خدمات همراه اول تماس بگیرید
چند روز هست برای من پیام میاید که «مشترک گرامی مبلغ ۱۰۰۰ ریال بابت سرشماره ۹۸۳۰۷۵۱۰ با تاییدیه دریافتی از حساب شما کسر گردید.» گاهی هم همین پیام میایید و مبلغ ۴۰۰۰ ریال را کسر میکند میخواستم بدانم برای چی این مبالغ کسر میشود حدودا ۱۵ پیام تا حالا اومده
با سلام
احتراما چند ماهی میباشد مکالمه نامحدود دریافت میکنم ولی میزان مکالمه اینجانب بیشتراز ۶۰۰ یا ۷۰۰ دقیقه نمیشود ولی ۱۹۸۰دقیقه شارژمکالمه پیام می اید به مبلغ ۳۰۰۰۰ هزارتومان خواهشمند است راهنمایی بفرمایید چگونه میشود زمان را کمتر نماییم تا مبلغ کمتری پرداخت کنم. با تشکر
سلام. من در تعجبم. هرچه حساب می کنم جور در نمیاد که پول تلفنم با وجود طرح هدف را بزن ۱۰۰ تومن شده. نکته عجیب اینه که بلافاصله بعد از پیامی که دریافت کردم رفتم تو سایتتون دیدم شده ۱۰۵ تومن. اینجوری هاست؟!!!
سلام
سیم تلف ثابتم جمعه تاریخ ۹۴/۴/۱۲ بلند شم انتن نداشت روشن خاموش کردم پیغام سیم کارت شما ثبت نشده چندین بار این کار کردم مشکل از چیست؟ با تشکر
همراه اولی های عزیز دستتون درد نکنه خدایی تری جیتون عالیه،فقط تنها مشکل اینه که هنوز سراسری نشده وخیلی جاها مشکل انتن دهی داره،ولی با این حال سرعتش عالیه،فقط میخوام بدونم کی سراسری میشه لطفا اطلاع رسانی کنید.
سلام برای من چند روز پیش از همراه اول پیام تبلیغاتی اومد من هم جواب یکی از پیاما رو دادم بعد از اون پیام . همراه دم ب دم پولمو برمیداره از شانس بد من گوشیه من ریست شد کل پیامای ارسالی و وروددیم رفت حالا نمیدونم ب کدوم پیام جواب دادم ک بخام الان لغوش کنم .خواهش میکنم کمکم کنید من پول کافی برای خرید مدام شارز ندارم ازتون خواهش میکنم کمکم کنید اگه میشه جوابو ب ایمیل ارسال کنید متشکرم
زنگ بزن ۹۹۹۰ بعد بگو همه تبلیغات رو حذف کنین
زنگ بزنی قشنگ راهنماییت میکنن
خانم محترم به شماره پشتیبانی ۹۹۹۰زنگ بزنید همه رو براتون لغو میکنه
چگونه می توام از شماره های که به اسم من است اطلاع پیدا کنم . با تشکر
سلام ببخشید من یه خط ۰۹۱۲همراه اول ۳هفته پیش خریدم و فعال کردم حالا یه شماره هست ۸۹۸۰ که میگه کد ملی ثبت نشده و باید دوباره بفرستم میخواستم ببینم این شماره چی هست
اهنگ پیشوا همراه اولم عوض نمیشه هر کدی که بگید زدم ولی موفق نبودم خواهشا کمکم کنید
سلام. دوستان به طور اتفاقی طرح پیامک فوتبالی همراه اول و فعال کردم و هر پیامک هزینه کم میکنه چطور باید غیر فعال کنم?
بایدزنگ بزنی به۹۹۹۰وبه اوپراتوروصل شی،بعداون شماره که ازش برات پیامک اومدش روبه اونابده تابرات لغوکنن
off روبفرست
سلام هرشماره ای که براتون پیامک میده کلمهoff بفرستید
باسلام .کدملی خود را به سامانه ۸۹۸۰همراه اول پیامک میکنم ولی پیام میاد که شماره ملی صحیح نمی باشددوباره ارسال
کنید.حداقل ۵۰پیامک را به روشهای باصفر اول کدملی باخط فاصله وبدون خط فاصله و….فرستادم ولی فایده ای ندارد.لطفا مرا راهنمایی کنید.درضمن سیمکارت به نام خودم می باشد.
سلام ممنونم از کمکتون
تلفن گویای همراه اول دائمی
وقت شما ارزشمند است
تایپ سریع دهانگشتی را بیاموزید
آموزش تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی
ایمیل خود را وارد کنید، تا مطالب ما را در ایمیلتان دریافت کنید.
ایرانسل خود را در چند ثانیه بدون وارد کردن هیچ کدی شارژ کنید.
شارژ مستقیم ایرانسل
© بازنشر و اقتباس از مطالب منتشر شده در کارتیمگ با ذکر و لینک به منبع مجاز است.
مشترکین اعتباری می توانند با استفاده از این سرویس 10 شماره همراه اول و ثابت ( حداکثر 5 شماره تلفن ثابت ) را در لیست همراهان اول خود قرار داده و در مدت زمانی سه ماه از 10% تخفیف در مکالمه با این شماره تلفن ها بهره مند گردند روش های تلفن گویای 444 ( IVR ) ، پیام کوتاه ( SMS )، کد های میان بر (USSD) و پرتال همراه اول این امکان را به مشترکین می دهد تا با انتخاب ساده ترین و مناسب ترین روش بتوانند از این سرویس استفاده نمایند . مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند تمامی شماره تلفن های همراه اول با پیش شماره 91 و شماره تلفن های ثابت را به لیست همراهان اول خود اضافه نمایند.
.
هریک از اپراتورهایی که سیمکارتهای دائمی دارند، برای پرداخت قبوض خود راهکارهایی را در نظر گرفتهاند؛ این امکانات شامل سامانههای الکترونیکی، کدهای دستوری، تلفنبانک و اپلیکیشنهای پرداخت میشود که البته برخی از این امکانات از نظر مشترکان روشهای بهتر و آسانتری برای پرداخت هستند.
به گزارش ایسنا، مدتهاست که با روشهای پرداخت غیرحضوری، دیگر لازم نیست مشترکین وقت خود را در ترافیک و یا صف طولانی شعب بانکها صرف کنند. بلکه هر ساعت از شبانهروز، در منزل، یا در محل کار و هر مکان دیگر حتی خارج از محل سکونت خود میتوانند قبض تلفن همراه خود را پرداخت کرده و دیگر نگران تاخیر و دیرکرد در پرداخت آن نباشند.
روشهای پرداخت قبض همراه اول
پرداخت از طریق پرتال همراه اول: به پرتال همراه اول مراجعه کرده و منوی محصولات و خدمات را انتخاب کنید. برروی گزینهی سرویسها کلیک کرده و گزینهی رویت صورتحساب را انتخاب کنید. در صفحهی بازشده، شماره تلفن همراه و کدپستی آدرس خود را وارد و سپس پایاندوره یا میاندوره صورتحساب خود را انتخاب کرده و کلید تائید را کلیک کنید. در صفحهی بازشده ضمن رویت صورتحساب خود، امکان پرداخت آن از طریق یکی از درگاه بانکهای درجشده در سایت وجود دارد.
پرداخت قبض از طریق اینترنت: به آدرس بانک مورد نظر در اینترنت مراجعه کنید و به قسمت بانکداری الکترونیک بروید. در قسمت پرداخت الکترونیک، پرداخت قبوض و سپس قبض مورد نظر را انتخاب کنید. فرم پرداخت قبض را بر اساس قبضتان تکمیل و سپس تایید کنید. بانک مورد نظر به نمایندگی از شما مبلغ قبض را پرداخت میکند. اگر در قسمت پرداخت الکترونیک، گزارش قبض را انتخاب کنید، گزارش تائیدیه پرداخت شما قابل مشاهده است.
تلفن گویای همراه اول دائمی
پرداخت از طریق سامانه اطلاعرسانی ۹۹۹۰: در این روش با مرکز اطلاعرسانی ۹۹۹۰ تماس بگیرید، شماره تلفن همراه مورد نظر خود را وارد کرده و با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز خرید اینترنتی، قبض خود را پرداخت کنید. مزیت این روش نسبت به سایر روشها این است که پرداخت همان لحظه اعمال میشود و مشترکینی که تلفن همراهشان بعلت عدم پرداخت صورتحساب قطع شده، درصورت پرداخت و وصول مبلغ به حساب همراه اول، بدون مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی ارتباطشان وصل میشود.
پرداخت از طریق کد دستوری *۱# و یا شمارهگیری تلفن گویای *۱۰۰: از طریق گوشی موبایل خود کد دستوری *۱# را شمارهگیری کنید، وارد منوی قبض شوید و نوع قبض (میاندوره/ پایاندوره) را انتخاب کنید. شماره خود یا دیگران را جهت پرداخت قبض وارد کنید و پس از ورود شماره کارت بانکی و رمز دوم قبض شما پرداخت میشود. در روش تلفن گویا نیز از طریق گوشی موبایل تلفن گویای *۱۰۰ را به صورت رایگان شمارهگیری کنید و پس از تایید شماره موبایل، شماره کارت بانکی و رمز دوم، قبض شما پرداخت میشود.
روشهای دیگری از جمله پرداخت از طریق پیام کوتاه، از طریق خودپرداز، تلفن بانک نیز وجود دارد که توضیح آنها در وبسایت همراه اول آمده است.
روشهای پرداخت قبض ایرانسل
مشترکان دائمی اپراتور دوم تلفن همراه هم با استفاده از روشهای متنوع پرداخت، میتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنند و همواره از خدمات و محصولات ما لذت ببرید.
پرداخت آنلاین: با استفاده از اینترنت و کارتهای عضو شبکه شتاب، میتوانند صورتحساب خط دائمی خود را پرداخت کنند. البته به گفتهی ایرانسل، در این روش هیچ مبلغی به عنوان کارمزد از حساب آنها کسر نخواهد شد.
پرداخت با استفاده از کد دستوری: با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم آن و شمارهگیری *۷*۱# میتوانید قبض سیمکارت دائمی خود را پرداخت کنید.
پرداخت از طریق اپلیکیشن: مشترکان همچنین با نصب برنامه کاربردی ایرانسل من، میتوانند قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنند. دانلود و استفاده از برنامه ایرانسل من رایگان است. البته برای ورود به این برنامه به رمز ایرانسلی نیاز دارید که میتوانید با استفده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنید.
روشهای پرداخت قبض رایتل
پرداخت از طریق سامانه تلفن گویا: طبق آنچه برروی سایت این اپراتور آمده است، سرویس IVR Payment با هدف خرید و افزایش اعتبار و پرداخت قبوض در سامانه تلفن گویا شرکت رایتل جهت رفاه حال مشترکین راهاندازی شده است. در این سرویس با شمارهگیری ۲۰۰ یا ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ مشترکین دایمی امکان پرداخت قبض پایاندوره و میاندوره با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب از طریق اتصال به درگاه بانک را دارند.
همچنین با مراجعه به وبسایت این اپراتور نیز میتوان به پرداخت قبوض میاندوره و پایاندوره اقدام کرد.
انتهای پیام
یکی از بهترین راههای پرداخت قبض همراه اول این سایت هست
سلام من امروز۷۹۰۰۰ هزارتومان پرداخت کردم اماپیامک نیامده چکارکنم
راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید
بازیابی پسورد
پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد
راه پرداخت – رسانه فناوریهای مالی ایران
تلفن گویای همراه اول دائمی
سرپرست جدید شرکت سایان کارت معرفی شد
حضور فعال پرداخت الکترونیک سپهر در دو نمایشگاه مهم کشور
رایان پارسی پلتفرم ارائه خدمات مالی و مالیاتی را برای وکلا فراهم کرد
نگاهی به تعدادی از شرکتهای حاضر در یازدهمین نمایشگاه کار که به صورت مجازی در حال…
یکی از راههایی که از طریق آن میتوان قبوض همراه اول را پرداخت کرد، استفاده از سامانه اطلاعرسانی ۹۹۹۰ است. تماس با سامانه اطلاعرسانی ۹۹۹۰ رایگان است و مشترکین همراه اول میتوانند برای پیگیری مشکلات ارتباطی، پرداخت قبوض، استفاده از خدمات غیرحضوری، بررسی مشکلات آنتندهی، آگاهی از اسامی برندگان طرحهای تشویقی و … با این سامانه تماس بگیرند. در ادامه نگاهی به چگونگی پرداخت قبوض همراه اول از طریق سامانه ۹۹۹۰ خواهیم داشت.
۱. برای پرداخت قبوض همراه اول خود از طریق سامانه ۹۹۹۰، ابتدا باید با این شماره تماس بگیرید.
مشترکین همراه اول باید برای تماس با این سامانه از طریق خطوط همراه اول با شماره ۹۹۹۰ و از تلفنهای ثابت و خطوط سایر اپراتورهای تلفن همراه با شماره ۹۹۹۰-۰۹۱۲ تماس بگیرند.
۲. بعد از تماس با این سامانه، ابتدا باید زبان موردنظر خود را انتخاب کنید. (زبان فارسی عدد ۱ / زبان انگلیسی عدد ۲).
۳. سپس باید شماره تلفن همراه موردنظر خود را وارد کنید و کلید # را انتخاب کنید.
۴. بعد از واردکردن شماره، سامانه شماره همراه وارد شده را میخواند که در صورت درست بودن شماره و تأیید باید عدد ۱ و درصورتیکه شماره درست و موردن تایید نبود، عدد ۲ را وارد کنید.
۵. سپس عدد ۱ یعنی «خدمات مالی» را انتخاب کنید.
۶. در ادامه برای پرداخت قبض تلفن همراه خود، عدد ۱ یعنی «پرداخت صورتحساب» را انتخاب کنید.
۷. سپس برای دریافت قبض آخرین دوره عدد ۱ و برای دریافت قبض میاندوره عدد ۲ را وارد کنید.
۸. بعد از مشخص کردن یکی از قبوض، سامانه مبلغ قبض را اعلام میکند که برای پرداخت آن باید عدد ۱ را وارد کنید.
۹. در ادامه از شما خواسته میشود که برای پرداخت از طریق کارتبانکی، عدد ۱ را انتخاب کنید.
۱۰. سپس باید شماره کارت خود را وارد کنید و در انتها کلید # را انتخاب کنید.
۱۱. سپس باید رمز دوم خود را نیز وارد و کلید # را انتخاب کنید تا قبضتان با موفقیت پرداخت شود.
مینا حاجی هستم و در دانشگاه علامه طباطبایی در دوره کارشناسی رشته زبان و ادبیات اسپانیایی خواندهام. از ترم سوم دوره کارشناسی با راه پرداخت آشنا شدم و فعالیتم را در راه پرداخت شروع کردم. در این مدت کارهای مختلفی را در بخشهای گوناگون راه پرداخت انجام دادهام و در حال حاضر بهعنوان نویسنده در راه پرداخت فعالیت میکنم.
مطلب قبلی
دکتر مجید قاسمی بهعنوان چهره برگزیده صنعت بانکداری کشور انتخاب شد
مطلب بعدی
خودتون میدونید و مملکتتون
آیا تغییر قیمت در بستههای اینترنت همراه قانونی است؟
نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق وبسایت مخابرات / آموزش گامبهگام
دلیل حرکت کیپاد از کیف پول آفلاین به سمت ارائه خدمات آنلاین چیست؟
خبری از کارتخوانهای موبایلی در کشور نیست / آیا پروژه کارتخوان موبایلی در ایران،…
خانم حاجی،خسته نباشید،،،،مثلا من از اپلیکیشن ایوا پول قبض گاز رو دادم،،،چرا تاییدیه. نمیده،،اس ام اس میاد البته از طرف بانک،،،ولی خود برنامه اکی نمیده،،،ایراده ب نظرم،،،اگه پیام رو وصل نباشیم از طرف بانک،،،متوجه نمیشیم ک پرداخت شده،،،ممنون
بدترین و بی پاسخ ترین سامانه ، سامانه مذکور میباشد
برای پرداخت قبض شماره قبض و شماره پرداخت ثبت نمودم با توجه باینکه رمز دوم پویا اقدام شده نتوانستم پرداخت انجام دهم آیا شمارهای باید واردکنم تا رمز دوم بیاد
بنده اولین بار است وارد این سامانه شدم خیلی عالی بود . بعد از این استفاده خواهم کرد .
سامانه ۹۹۹۰ خیلی مشکل داره اگر مشکلی در نقل وانتقال پیش بیادجواب گونیستن و اپراتورها هم در انتظار شمارا می گذارند وبعد که نوبت شما شد بجای پاسخ گویی تماس راقطع می کنن در کل خیلی مشکل داره وضعیف عمل می کنه
سلام وقت بخیر من اشتباها زبان انگلیسی انتخاب کردم اما در حال حاضر تبدیل به فارسی نمیشه با اینکه خودش،میگه برای تغییر زبان عدد ۳ رو انتخاب کن ولی وقتی ۳ رو میزنم میگه عملیات ناموفق
سلام بیش از صد بار انجام دادم همین روش را اما نشد که نشد نمیدونم دارم دیوونه میشم
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
تلفن گویای همراه اول دائمی
اطلاعات من را ذخیره کن تا دوباره نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم
صاحب امتیاز: موسسه شبکه عصر تراکنش
مدیرمسئول: مینا والی
مشاور مدیرمسئول: رضا قربانی
داغترین مطالب راه پرداخت
ثبت کد مالیاتی پیش از دریافت درگاه پرداخت و دردسرهای پرداختیارها / ستیز اقتصاد با…
۹ استراتژی بازاریابی بر پایه فناوریهای مالی
معرفی تعدادی از شرکتهای تامینکننده کاغذ حرارتی صنعت بانکی و پرداخت کشور
کد شهاب چیست و چگونه میتوان آن را دریافت کرد؟
نگاهی به کپکو و پتانسیل این شرکت در تولید کارتریج و ریبون
در جلسه بانک مرکزی در خصوص تعیین چارچوب تبادل رمزارزها چه گذشته است؟
مدیر روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر: کلید موفقیت ما در ایجاد روابط عمومی پویا و خلاق…
سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید
بازیابی پسورد
پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد
0
دیدگاهتان را بنویسید