جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان
جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

مستقیماً به:

تذکر در خصوص روادید ملیازین پس دیگر امکان اطلاع‌رسانی از طریق تلفن و یا ایمیل درخصوص جواب تقاضایتان وجود نخواهد داشت.از طریق لینک های روبرو: لیست قدیمی ، لیست فوریه ،  لیست مارس و آوریل ،   و لیست مه به کمک شماره پیگیری‌تان می‌توانید در خصوص آماده بودن جواب تقاضایتان کسب اطلاع نمایید.

متقاضیان روادید اقامتی (ملی) که شماره پرونده ایشان در لیست جوابهای آماده موجود در وبسایت ذکر گردیده، می توانند در تاریخی که در لیست مشخص گردیده است به بخش ویزا مراجعه نمایند.

پس از تحویل گذرنامه به سفارت، در اسرع زمان جهت تحویل جواب با شما تماس گرفته خواهد شد. به دلیل  تاخیر مرتبط  با محدودیت های موجود در ورود به کشور آلمان پیشاپیش از صبر و شکیبایی  شما متشکریم.

جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

خودتان گذرنامه را تحویل خواهید گرفت یا وکیل شما؟در صورتی که خودتان نمی توانید حضور پیدا کنید، می توانید جهت دریافت گذرنامه وکالت دهید. شخص مورد اعتماد شما باید جهت احراز هویت، گذرنامه خود و همچنین وکالتنامه حاوی امضای شما و نیز گذرنامه شما و برگه تحویل و شماره بارکد مربوطه را به همراه داشته باشد. در وکالتنامه، تاریخ سفر مورد نظر خود را نیز درج نمایید. خواهشمند است مدارک زیر را به شخص مورد اعتماد خود دهید: وکالت نامه جهت تحویل گرفتن گذرنامهگذرنامه شخص معتمد شماگذرنامه درخواست کننده روادیدبرگه رسید مدارک با شماره بارکد آن

 در صورتی که حضور شخص شما الزامی باشد، به موقع به شما اطلاع داده خواهد شد.

در بخش روادیداگر شماره بارکدتان در فهرست وجود دارد، یا خودتان و یا وکیل تام‌الاختیارتان برای دریافت ویزا از یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 9:30 صبح با در دست داشتن گذرنامه، به بخش ویزا مراجعه کنند. در بخش روادید مستقیماً به باجه صندوق راهنمایی خواهید شد. در آنجا از شما درخواست خواهد شد برگه تحویل حاوی شماره بارکد را ارئه و تاریخ سفر مورد نظر را اعلام نمائید. سپس گذرنامه شما به پرونده رسیدگی پیوست شده و مراحل بعدی انجام خواهد شد.میتوانید گذرنامه‌تان را در همان روز از ساعت 14 الی 14:30 تحویل بگیرید. دریافت گذرنامه در زمانی زودتر و یا دیرتر امکان‌پذیر نمی‌باشد.

نکته مهم:لطفاً بلافاصله پس از دریافت، اطلاعات مندرج در روادید را کنترل نمائید. سفارت مسئولیتی در قبال تأخیر در سفر به دلیل اطلاعات ناقص و یا غلط در برچسب روادید نخواهد داشت.لطفاً توجه داشته باشید که در صورت کسب اطلاعات مربوطه در کنترل مرزی گذرنامه، امکان جلوگیری از ورود شما به آلمان، علی رغم داشتن روادید معتبر، وجود خواهد داشت.

© 1995 – 2021   وزارت امور خارجه آلمان


لیست قدیمیDownloads-icon


لیست فوریهDownloads-icon


لیست مارس و آوریلDownloads-icon


لیست مهDownloads-icon


 وکالت نامه جهت تحویل گرفتن گذرنامهDownloads-icon

آلمان, اروپا, مهاجرت

نظری بدهید

نوامبر 1, 2020

جولای 23, 2020

جولای 23, 2020

اینکه جواب مثبت ویزای سفارت آلمان چه زمانی اعلام می شود سوال پر تکرار متقاضیان اخذ ویزا می باشد که در ادامه پاسخ آن را می دهیم.جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

ما همواره پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به آلمان و قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت به آلمان مجموعه آلمانی شو را دانلود کنید تا با آگاهی و اطلاعات کافی تصمیمی درست بگیرید و در هزینه های خود در مسیر مهاجرت به آلمان صرفه جویی نمایید.

دسته بندی ویزا آلمان با در نظر گرفتن هدف از سفر به آلمان خواهد بود. برای نمونه برای اشخاصی که قصد ادامه تحصیل در یکی از مدارس یا دانشگاه های آلمان را دارند ویزای تحصیلی صادر می شود و برای اشخاصی که قصد گردشگری دارند ویزای توریستی صادر خواهد شد. بنابراین هدف از سفر، تعیین کننده نوع ویزا می باشد.

زمان صدور هر کدام از این ویزاها با دیگری تفاوت داشته و برخی از آن ها اولویت بیشتری نسبت به دیگر ویزاها دارند. برای مثال ویزاهایی که برای کار صادر می گردند مهم تر از نوع توریستی بوده و فرد بررسی کننده شرایط شما ابتدا درخواست ویزاهای کار را بررسی می کند و بعد به سراغ ویزاهایی مانند ویزا گردشگری می رود.

به همین دلیل اگر شما درخواست ویزای گردشگری داده اید و یک نفر همزمان با شما درخواست ویزای جستجوی کار در آلمان را داده است احتمال دارد جواب ویزای او سریع تر از درخواست شما اعلام گردد. ضمن اینکه در برخی ار فصول سال تعداد درخواست ها برای ویزا آلمان به شدت افزایش می یابد و این تعدد درخواست منجر به تعویق جواب مثبت ویزای سفارت آلمان خواهد شد که جای نگرانی نیست و نهایتا بعد از یک ماه به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد.

در نهایت سفارت آلمان موظف است طی مدت ۱۰ الی ۱۵ روز پردازش ویزا را انجام دهد مگر اینکه شرایط خاصی پیش آید که این مدت زمان بیشتر شود.

برای اینکه برای ویزای آلمان پاسخ مثبت دریافت نمایید باید همه مراحلی که در بخش های دیگر توضیح داده ایم عینا انجام دهید تا شانس بالاتری برای اخذ ویزا داشته باشید. به این ترتیب پس از اینکه مدارک را به طور کامل به سفارت آلمان ارائه دادید بهتر است خود را برای مصاحبه آماده نمایید. قطعا آمادگی بهتر شانس جواب مثبت ویزا از سفارت آلمان را افزایش می دهد و اینکه اهداف خود از سفر را در نامه ای که ارائه می دهید به خوبی مندرج نمایید و سایر مدارک مانند اثبات شرایط مالی مساعد و محل اقامت و اینگونه از مدارک را در سطح بالایی آماده کنید چرا که تاثیر زیادی بر قبولی درخواست ویزای شما خواهد داشت.

توجه فرمایید به همان اندازه که احتمال کسب جواب مثبت ویزای سفارت آلمان وجود دارد احتمال رد درخواست نیز وجود دارد.
اگر احساس کردید دلایل ریجکت منطقی است خود را برای درخواست بعدی آماده نمایید و سعی کنید مسائلی که موجب رد درخواست ویزا شده است را برطرف نمایید و اگر هم احساس می کنید اشتباهی در رد درخواست به وجود آمده است این حق برای همه محفوظ می باشد که به رد درخواست یا در اصطلاح به Remonstration ویزا اعتراض نمایید.

بنابراین اگر نسبت به اشتباه در ریجکت درخواست ویزا مطمئن هستید مراتب اعتراض خود را به اطلاع سفارت آلمان برسانید و حتی اگر باز درخواست شما رد شد می توانید اعتراض خود را به دادگستری آلمان ابلاغ نمایید تا بار دیگر آن ها شرایط شما را مورد ارزیابی قرار دهند.

شما در بازه زمانی که سفارت اعلام می کند مجاز به اعتراض هستید. نامه اعتراضی طبق فرمتی که سفارت در سایت قرار داده است را دانلود نمایید. این نامه را به زبان انگلیسی یا آلمانی کامل کنید و در آخر آن را امضا نمایید. سندهایی هم که نشان دهنده ریجکت اشتباهی درخواست شما می باشد را به نامه پیوست دهید. در این حالت نامه اعتراضی شما توسط فرد دیگری مورد ارزیابی قرار می گیرد و اینکه اگر در بازه زمانی تعیین شده اعتراض، نامه را ارائه ندهید اعتراض شما مورد بررسی قرار نخواهد گرفت بنابراین به مهلت زمانی اعتراض نیز توجه داشته باشید.

مطالب این بخش را به ” گواهینامه موتور در آلمان ” اختصاص داده ایم و …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


Downloads-icon

بسیاری از مهاجران و کسانی که دنبال آینده بهتری هستند با توجه به شرایطی که کشور آلمان از لحاظ اقتصادی که دارد، ، پیگیری درخواست ویزای آلمان را دنبال می‌کنند و به دنبال راهی هستند که جواب مثبت ویزای سفارت آلمان را بگیرند.

ما در این‌جا شما را با فرم درخواست ویزای آلمان، پیگیری درخواست ویزای آلمان، و سوال چگونگی اخذ جواب مثبت ویزای سفارت آلمان را بگیریم آشنا و سعی می‌کنیم که مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار بگزاریم ولی اول از همه لازم است کمی با این کشور آشنا شوید تا بدانید که چرا افراد دوست‌دارند به آلمان مهاجرت کنند و به دنبال جواب مثبت ویزای سفارت آلمان هستند.

آلمان کشوری است در غرب اروپا که از لحاظ آب‌وهوا بسیار مطلوب است و قسمت جنوب آلمان از لحاظ موقعیت آب‌وهوا شباهت بسیار زیادی به کشور ایران دارد و برخلاف بقیه کشورها از هر 4 فصل برخوردار است و شما در هر فصلی که سفر کنید آب‌وهوا همان فصل را مشاهده می‌کنید.

آلمان یک کشور بسیار قانون‌مند است و مردم آلمان نیز از نظم خاصی در زندگی خود پیروی می‌کنند، به قرارهای کاری خود اهمیت می‌دهند، رعایت آداب معاشرت برای آن‌ها بسیار مهم است و حتی آداب خاصی نیز برای غذا خوردن دارند(مبادی آداب).

نکته: مردم آلمان رفتار نژادپرستانه‌ای با مهاجران
ندارند و شما بدون نگرانی می‌توانید در کنار آن‌ها زندگی کنید تنها مسئله‌ای که
برای آلمانی‌ها اهمیت زیادی دارد؛ 1- نظم، 2- رسیدگی به ظاهر(ظاهر مرتب داشته
باشید)جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

 

کشور آلمان در تمام بخش‌های خود از نیروی‌کار مجرب و ماهر استفاده می‌کند و میزان سرمایه و تکنولوژی بسیار بالایی دارد می‌توانیم اینگونه بیان کنیم که آلمان نسبت به بقیه کشور‌هایی که در اروپا واقع هستند شرایط بهتری برای زندگی شهروندان خود فراهم کرده است.

آلمان به لحاظ کاری شرایط بسیار خوبی دارد و اگر شما در شرکتی مشغول به کار شوید کارفرما سعی می‌کند بهترین حقوق و مزایا را در اختیار شما قرار دهد، طوری که امنیت شغلی داشته باشید

نکته: برای زندگی در آلمان فقط تسلط به زبان
انگلیسی کافی نیست و شما باید زبان آلمانی را هم از بر باشید.

 

نکته: کشور آلمان با نرخ بیکاری کمتر از 7%  همیشه نیاز به نیروی کار ماهر دارد، حتی با
وجود اینکه یک کشور مهاجرپذیر است.

در پاسخ باید خدمت شما عرض کنیم همه شهرهای آلمان برای زندگی شما ایرانیان عزیز مناسب هستند و تنها نکته‌ای که شما باید در نظر بگیرید این است که شهری را انتخاب کنید که قرار است در آن کار کنید. اما در ادامه به معرفی مهمترین شهر‌های آلمان خواهیم پرداخت.

هامبورگ: هامبورگ یکی از شهرهای توریستی آلمان و تمام دنیا محسوب می‌شود که از آب‌وهوای اقیانوسی برخوردار است در واقع هامبورگ مهد تئاتر، سینما، و فرهنگ است. هزینه حمل‌ونقل آن بسیار کم است و یکی از شهرهای ارزان آلمان به حساب می‌آید.

برلین: برلین یک شهر کاملا هنری و متمدن است که از آب‌وهوای معتدلی برخوردار است و  نزدیک 60% از مردم این شهر دین خاصی ندارند.

فرانکفورت: فراکفورت یعنی هنر و تجارت و اگر شما دنبال راه‌اندازی بیزینس و سرمایه‌گذاری هستید، فرانکفورت را جزء اولویت‌های خود قرار دهید، همچنین فرانکفورت را به اسم نیویورک اروپا هم می‌شناسند.

دوسلدورف: دوسلدورف یک شهر زیباست که روی یک منطقه آبرفتی ساخته شده است و اگر دنبال تجارت‌های بین‌المللی در دنیا هستید دوسلدورف به شما پیشنهاد می‌شود.

شما در آلمان لازم نیست هزینه‌ای برای درمان خود پرداخت کنید و یا اگر مبلغی هم بپردازید بسیار ناچیز است و تمامی هزینه‌های شما را بیمه به دولت می‌پردازد طبق آماری که وجود دارد حدودا 90% از افرادی که در آلمان زندگی می‌کنند از بیمه برخوردارند.

سطح فساد مالی در آلمان بسیار پایین است و از سیستم مالی و مالیاتی خوبی برخوردار است به همین علت اگر شما یک گردش حساب نامتعارف داشته باشید حساب شما مسدود خواهد شد و باید به دولت پاسخگو باشید.

مردم آلمان برای رفت‌وآمد خود بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند به همین دلیل شاخص ترافیک در آلمان بسیار پایین است.

مواردی که نام بردیم بخش خیلی کوچکی از ویژگی‌های مثبت کشور آلمان بود با ما همراه باشید تا برای شما شرح دهیم چگونه پیگیری درخواست ویزای آلمان را داشته باشید.

برای پیگیری درخواست ویزای آلمان شما از دو روش می‌توانید استفاده کنید:

ویزای کوتاه مدت یا شینگن همان‌طوری که از اسمش پیداست مدت زمان محدودی دارد و تا حداکثر 90 روز می‌توانید در آلمان بمانید. این ویزا فقط برای تفریح و دیدار با دوستان و خانواده مناسب است و اگر قصد کار یا تحصیل در کشور آلمان را دارید باید از ویزای بلند مدت استفاده کنید.

اولین قدم برای پیگیری درخواست ویزای آلمان، تکمیل فرم درخواست ویزای آلمان است که در ادامه شما را با جزئیات فرم درخواست ویزای آلمان آشنا می‌کنیم.

برای پیگیری درخواست ویزای آلمان باید از طریق ویزامتریک اقدام کنید، ویزامتریک در واقع پل ارتباطی بین مردم و سفارت‌خانه است و افرادی که مایل به اخذ ویزای شینگن هستند مراحل اخذ ویزا را به صورت الکترونیکی در این دفتر پیگیری می‌کنند.

پس از اینکه به سایت وارد شدید برای ورود به صفحه شخصی( پیگیری درخواست ویزای آلمان) باید شماره پاسپورت(گذرنامه) و شماره بارکد خود را وارد کنید.

ویزای کوتاه مدت(شینگن) به 4 دسته تقسیم می‌شود شامل:

نکته: حداکثر زمانی که می‌توانید با ویزای شینگن در
آلمان بمانید 90 روز است و اگر مایلید بیشتر اقامت داشته باشید باید از ویزای بلند
مدت استفاده کنید.

برای سفر و استفاده از ویزای شینگن باید هدف خود را از سفر به کشور آلمان شرح دهید، نمونه‌هایی از ویزای شینگن به شرح زیر است:

دعوت‌نامه و ویزای دیدار با خانواده: اگر اقوام درجه یک شما در آلمان ساکن هستند و قصد دارید آن‌ها را ببینید، با فرستادن دعوت‌نامه از طرف خانواده خود، می‌توانید به آلمان سفر کرده و آن‌ها را ببینید.

ویزای مخصوص نمایشگاه: اگر شما علاقمند به شرکت در نمایشگاه‌های هنری،… در آلمان هستید می‌توانید از این نوع ویزا استفاده کنید.

ممکن است برای شما و یا هر کسی پیش بیاید که با ویزای شینگن شما موافقت نشده باشد دلایل رد ویزای شینگن ممکن است:

نمونه سوالاتی که در زمان اخذ ویزای شینگن(آلمان) از شما می‌پرسند:

نکات مهمی که در رابطه با ویزای شینگن باید بدانید:

نکته: شما باید 15 روز قبل از اینکه وارد آلمان
شوید درخواست خود را پیگیری کنید.

نکته: در صورتی که با ویزای شما موافقت نشد شما
باید 8 ماه منتظر بمانید و سپس برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید.

برای اخذ ویزای طولانی مدت آلمان باید از طریق سفارت‌خانه پیگیری درخواست ویزای آلمان را داشته باشید ولی متاسفانه به علت شیوع بیماری کرونا کلیه فعالیت‌های سفارت‌خانه به تعویق افتاده مگر در صورتی که شرایط خاصی وجود داشته باشد مثل شرایط پزشکی.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس سایت سفارت‌خانه که برای شما قرار داده‌ایم مراجعه کنید

برای اخذ ویزا از سفارت اگر شما به علت شرایط خاصی که دارید نمی‌توانید به سفارت مراجعه کنید باید یک وکیل مورد اعتماد و ماهر را انتخاب کرده و وکالت خود را به او بسپارید. وکیل شما باید شماره بارکد، گذرنامه شما، و مدارکی که شما امضا کرده‌اید را به سفارت ارائه دهد. این مدارک شامل:

نکته: اگر حضور شما در سفارت‌خانه واجب باشد شما را
مطلع می‌کنند.

در خصوص روادید نیز اگر بارکد شما در فهرست ثبت شده باشد، شما یا وکیلی که وکالت شما را برعهده گرفته است باید از روز یکشنبه تا پنج‌شنبه و از ساعت 8 الی 9:30 صبح همراه با پاسپورت به سفارت‌خانه، قسمت ویزا مراجعه کند سپس باید به صندوق برود و برگه شماره بارکد و تاریخی که برای سفر انتخاب کرده‌اید را ارائه کند.جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

نکته:شما می‌توانید از ساعت 14 تا 14:30 همان روزی
که مراجعه کردید پاسپورت خود را تحویل بگیرید، غیر از این ساعات اجازه تحویل گرفتن
گذرنامه خود را نخواهید داشت.

در آخر نکته کلیدی که وجود دارد: حتما بعد از دریافت گذرنامه اطلاعات موجود در روادید را کنترل کنید زیرا سفارت هیچگونه مسولیتی در قبال اطلاعات غلط،… نخواهد داشت.

و لازم است بدانید که در کنترل مرزی پاسپورت شما، حتی در صورت روادید معتبر ممکن است از ورود شما به آلمان جلوگیری شود.

با ویزای بلند مدت شما می‌توانید مدت زمان بیشتری را در آلمان بگذرانید برای اخذ این ویزا روش‌های مختلفی وجود دارد که با شما بررسی می‌کنیم.

اگر شما از تمکن مالی برخوردار باشید می‌توانید همین الان پیگیری درخواست ویزای آلمان را داشته باشید. برای اخذ این نوع ویزا فقط کافی است به دولت آلمان ثابت کنید در کشور خود از ثروت و تمکن مالی بالایی برخوردار هستید و به این صورت مراحل اخذ ویزای خود را شروع کنید.

به طور معمول برای اخذ تابعیت آلمان شما باید 5 سال منتظر بمانید اما با تمکن مالی این مدت زمان کوتاه‌تر خواهد شد. مدارک لازم برای اخذ این ویزا شامل:

در ابتدا شما را با مفهوم ویزای بشر دوستانه باید آشنا کنیم هر گاه فردی به علت مشکلات و مسائل اجتماعی، سیاسی، فکری،… قادر به ادامه زندگی در کشور خود نباشد و احتمال خطر برای فرد وجود داشته باشد اخذ ویزای بشر دوستانه را انتخاب می‌کند.

برای اخذ ویزای بشردوستانه فرد متقاضی باید وارد کشور آلمان شده و درخواست خود و مشکلاتی که در کشور با آن مواجه بوده را برای افسران پلیس شرح دهد سپس از فرد متقاضی انگشت نگاری و آزمایشات پزشکی به عمل آمده و بین 6 هفته تا 6 ماه می‌تواند در پناهگاه اقامت موقت داشته باشد. برای رسیدگی به درخواست شما دولت آلمان یک مترجم در اختیار شما قرار می‌دهد تا مشکل خود را کامل شرح دهید. همچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را به زبان مادری وارد کنید.

نکته مهم: اخذ ویزای بشردوستانه بسیار سخت و خطرناک است و به شما پیشنهاد می‌کنیم اصلا از آن استفاده نکنید ولی برای آشنایی شما این روش را به طور مختصر شرح می‌دهیم.

پیگیری درخواست ویزای آلمان از طریق پناهندگی به 3 دسته تقسیم می‌شود شامل:

سیاسی: برای اخذ این ویزا فرد باید ثابت کند که در کشور خود(کشور مبدا) به دلیل عقاید و فعالیت‌های سیاسی از لحاظ روحی و جسمی مورد آزار قرار گرفته است. بررسی درخواست فرد ممکن است 7 ماه طول بکشد در صورت موافقت با این ویزا، فرد می‌تواند از تمامی حقوقی که یک شهروند آلمانی از آن برخوردار است استفاده کند.

مذهبی: افرادی که می‌خواهند از این نوع ویزا استفاده کنند باید به دولت آلمان ثابت کنند که دین خود را تغییر داده‌اند و اگر به کشور خورد بازگردند خطر جدی آن‌ها را تهدید می‌کند.

اجتماعی: درصد موافقت با این نوع ویزا بسیار کم است و فرد شانسی زیادی ندارد.

 

جالب است بدانید شما با ویزای توریستی نیز می‌توانید در آلمان بمانید و درخواست ویزای بشردوستانه بدهید. پس از بررسی دلایل و مدارک شما، رای دولت برای اخذ ویزا صادر می‌شود و در صورت مخالفت با ویزا، شما می‌توانید درخواست تجدید نظر داشته باشید.

در صورتی که با ویزای بشردوستانه شما مخالفت شد می‌توانید در دوره‌های فنی آوسبیلدونگ شرکت کنید و همچنین شروع به یادگیری زبان آلمانی داشته باشید شما پس از کسب این مهارت‌ها می‌توانید اقامت موقت آلمان را درخواست و سپس شروع به کار کنید.

برای مدتی که قرار است در آلمان بمانید دولت آلمان مدارکی شامل؛ عکس، نام، ملیت،… که حاوی اطلاعات مهمی است در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن به عنوان کارت شناسایی استفاده کنید.

یکی از روش‌های مناسب برای اخذ ویزای آلمان ثبت شرکت است که می‌توانید مدیریت شرکت خود در آلمان را به دست بگیرید. برای ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری آن شما باید حدودا 25000 € سرمایه داشته باشید که که البته این عدد قطعی نیست و ممکن است شما برای ثبت شرکت خود به سرمایه بیشتری احتیاج داشته باشید و علاوه‌بر آن تمامی هزینه‌های شرکت و حقوق کارمندان را نیز باید بتوانید تامین کنید.

ابتدا باید اسناد و مدارک خود را ترجمه کرده و برای سفارت ارسال کنید پس از تایید مدارک، شرکت برای شما ثبت می‌شود و حساب بانکی برای شرکت ایجاد شده و شما با مراجعه به سفارت ویزای خود را دریافت می‌کنید. پس از اخذ ویزای خود می‌توانید برای همسر و فرزندان خود دعوتنامه بفرستید.

نکته: به صورت آنلاین امکان رسیدگی به درخواست شما وجود ندارد.

صفحات فرم درخواست ویزای آلمان را می‌توانید به انتخاب خود به زبان انگلیسی و یا آلمانی پر کنید و باید نام و نام‌خانوادگی، محل تولد خود را با حروف لاتین ثبت کنید.

برای کشور عضو در هنگام ورود شما به حوزه شینگن، باید نام کشوری که اولین بار در آن‌جا ورود کرده‌اید را در فرم درخواست ویزای آلمان درج کنید.

اگر درخواست روادید شینگن را 59 ماه قبل از وقت مشخص شده انجام داده باشید و اثر انگشت شما ثبت شده باشد دیگر نیازی به حضور فیزیکی شما نخواهد بود. شخصی که وکالت شما را به عهده گرفته است باید وقت سفارت را به نام شما بگیرد و تمام مدارک لازم شامل پاسپورت، برگه وکالت‌نامه را همراه خود داشته باشد.

شما می‌توانید از سیستم جدیدی که در اختیار شما قرار گرفته است استفاده کنید این سیستم ویدکس نام دارد و آدرس آن:

ویدکس نرم‌افزاری است که به کمک آن می‌توانید اطلاعات خود را ثبت کنید. شما می‌توانید زبان صفحه را فارسی انتخاب کنید اما اطلاعات خود را باید به آلمانی یا انگلیسی وارد کنید پس از ثبت اطلاعات باید از فایل پرینت گرفته و به سفارت تحویل دهید.

مراحل اخذ اقامت و گرفتن جواب مثبت ویزای سفارت آلمان نیازمند راهنمایی و مشاوره با وکلا و انتخاب یک تیم ماهر است. به شما پیشنهاد می‌کنیم از افراد تیم مهاجران برای گذراندن این مراحل استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار و رویدادها مهاجران اطلاع پیدا پیدا کنید.

توسط lotus | آگوست 21, 2019 | آلمان | 1 دیدگاه

 در آینده نزدیک، دیگر امکان اطلاع‌رسانی از طریق تلفن و یا ایمیل درخصوص صدور روادیدتان وجود نخواهد داشت.
از طریق این تارنما و به کمک شماره پیگیری‌تان می‌توانید در خصوص آماده بودن روادید درخواستی، کسب اطلاع نمایید

 

 

جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

در صورتی که درخواست روادید دانشجویی یا فرصت مطالعاتی کرده اید بارکد مربوط به درخواست شما در لیست دانشجویان، متخصصین مهمان قرار خواهد گرفت.

در صورتی که خودتان نمی توانید حضور پیدا کنید، می توانید جهت دریافت گذرنامه وکالت دهید. شخص مورد اعتماد شما باید جهت احراز هویت، گذرنامه خود و همچنین وکالتنامه حاوی امضای شما و نیز گذرنامه شما و برگه تحویل و شماره بارکد مربوطه را به همراه داشته باشد. در وکالتنامه، تاریخ سفر مورد نظر خود را نیز درج نمایید. خواهشمند است مدارک زیر را به شخص مورد اعتماد خود دهید: وکالت نامه جهت تحویل گرفتن گذرنامه
گذرنامه شخص معتمد شما
گذرنامه درخواست کننده روادید
برگه رسید مدارک با شماره بارکد آن

در صورتی که حضور شخص شما الزامی باشد، به موقع به شما اطلاع داده خواهد شد.

در بخش روادید
اگر شماره بارکدتان در فهرست وجود دارد، یا خودتان و یا وکیل تام‌الاختیارتان برای دریافت ویزا از یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ صبح با در دست داشتن گذرنامه، به بخش ویزا مراجعه کنند. در بخش روادید مستقیماً به باجه صندوق راهنمایی خواهید شد. در آنجا از شما درخواست خواهد شد برگه تحویل حاوی شماره بارکد را ارئه و تاریخ سفر مورد نظر را اعلام نمائید. سپس گذرنامه شما به پرونده رسیدگی پیوست شده و مراحل بعدی انجام خواهد شد.
می توانید گذرنامه‌تان را در همان روز از ساعت ۱۴ الی ۱۴:۳۰ تحویل بگیرید. دریافت گذرنامه در زمانی زودتر و یا دیرتر امکان‌پذیر نمی‌باشد.

لطفاً بلافاصله پس از دریافت، اطلاعات مندرج در روادید را کنترل نمائید. سفارت مسئولیتی در قبال تأخیر در سفر به دلیل اطلاعات ناقص و یا غلط در برچسب روادید نخواهد داشت.
لطفاً توجه داشته باشید که در صورت کسب اطلاعات مربوطه در کنترل مرزی گذرنامه، امکان جلوگیری از ورود شما به آلمان، علی رغم داشتن روادید معتبر، وجود خواهد داشت.

https://teheran.diplo.de/ir-fa/service/visa-einreise/-/1906462

https://teheran.diplo.de/ir-fa/service/visa-einreise/-/2077426

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

نشانی : تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر (وحید دستگردی)، بین خیابان تبریزیان و کازرون، جنب داروخانه لاله، پلاک 112، طبقه اول، واحد 3
تلفن : 22253881 – 22253875
همراه : 327 9 327 – 0912
ایمیل: Lotus.Inst@gmail.com
info@lotus-inst.com

اینستاگرام: Lotus.Inst

طراحی توسط مهدی چاتا | با افتخار نیرو گرفته از پورتال رایا افزار


تارنماDownloads-icon


لیستDownloads-icon


 وکالت نامه جهت تحویل گرفتن گذرنامهDownloads-icon

متقاضیان اخذ‌ ویزای‌ شینگن بعد از انجام مصاحبه و ارائه مدارک به سفارت کشور مقصد باید منتظر دریافت جواب باشند. مدت زمان بررسی درخواست متقاضی و اعلام جواب ویزای شینگن برای هر سفارت و هر فرد متفاوت است. سفارتی که درخواست شما را بررسی می‌کند باید امکان رهگیری درخواست شما را فراهم کند. روش‌های مختلفی برای پیگیری ویزای شینگن توسط سفارت‌ها ارائه می‌شود. پس از ارسال مدارک در مرکز درخواست ویزا، می‌توانید با ارائه شماره ارجاع و تاریخ تولد خودتان به صورت آنلاین پیگیر جواب ویزای شینگن باشید. شماره ارجاع در رسید فاکتور درخواست ویزا نوشته شده است.

📌 پیگیری ویزای شینگن فرانسه

📌 پیگیری ویزای شینگن بلژیک

جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

📌 پیگیری ویزای شینگن چک

📌 پیگیری ویزای شینگن نروژ

📌 پیگیری ویزای شینگن ایتالیا

📌 پیگیری ویزای شینگن آلمان

بیشتر بدانید: دلایل ریجکت ویزای شینگن

اگر در فرم درخواست اخذ ویزا قسمت ایمیل را نیز تکمیل کرده باشید، اطلاعات پیگیری ویزای شینگن شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد. شرکت VFS گلوبال در ایران پذیرش پرونده‌های مربوط به ویزا را انجام می‌دهد، بررسی و جمع‌آوری مدارک و خدمات مربوط به اثر انگشت و تصویر چهره در جهت تسهیل خدمات کنسولی را این شرکت ارائه می‌دهد. در ادامه مقاله نحوه پیگیری ویزای شینگن در هر یک از سفارت‌ها را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بدانید: ویزای چک

بیشتر بدانید: ویزای نروژ

بیشتر بدانید: وقت سفارت آلمان

منبع: ویزالند

لطفا میزان رضایت خود را از این مطلب اعلام کنید

۵۸۴ دیدگاه ها

سلام . عذرمیخوام ویزایی که تحصیلی داده میشه باهاش میشه مسافرت هم رفت ؟ کشورهای حوزه شینگن ؟ ویزایی که سفارت ایتالیا داده باشه

سلام؛ بله می تونید به کشورهای تو حوزه شنگن سفر داشته باشید.

با سلام خانمم ماما هست اینجا سابقه۶ سال کار مرتبط با رشته اش داره راهی هست بتونیم به کانادا مهاجرت کنیم مدرک زبان نداریم اگه راهی داریم تا چند سالگی میتونیم اقدام کنیم که مدرک زبان رو بگیریم خانمم الان ۳۳ سالشه ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام؛ ما فقط تحصیلی و توریستی کار می کنیم.مهاجرتی کار نمی کنیم.

با سلام‌بعداز درخواست ویزای بلند مدت فرانسه چقدر طول میکشه ویزا صادر بشه؟

سلام؛ ما تو حوزره شنگن فقط تخصصی توریستی کار می کنیم.

ببخشید ۱۲ هفته هست رفتم به سفارت

سلام؛ برای چه نوع درخواست ویزایی و کدوم سفارت؟

سلام وقتتون بخیر ببخشید من ۱۲پیش به vfs انگلیس رفتم برای ویزای الحاق به همسرم، گفتن از سایت آرامکس میتونم پیگیری کنم ببینم ویزام رسیده یا نه، ولی هر بار که از سایت کد ۱۱رقمی ام رو میزنم هر بار مینویسه نا معتبره رمز، راهی دیگ ای نیست جناب که بتونم از وضعیت ویزام مطلع بشم، ممنون

سلام؛ ما تو بخش انگلیس فقط توریستی کار می کنیم. لطفا از موسساتی پیگیری کنید که الحاق به خانواده کار می کنن.جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

سلام. من ۱۱ روز پیش برای ویزای بلژیک اقدام کردم و ۳ روز پیش (بعد از گذشت ۷ روز کاری) بهم ایمیل زدن که درخواست شما پروسس شده و به vfs برگشته. امکانش هست حالا که انقد زود جوابش اومده refuse شده باشه؟

سلام؛ هیج چیزی مشخص نیست باید منتظر بمونید.

سلام خسته نباشید خانومم سه هفته پیش وقت مصاحبه با سفارت المان داشت مدارک هم کامل بود برای پیوست به همسر فقط عقد نامه و شناسنامه من رو اصلی خواستن چون دست من بود تا از المان فرستادم سه هفته طول کشید الان تمام مدارک کامل شده انداختیم داخل پست سفارت پول هم پرداخت کردیم چه مدت طول می کشه تا ویزا بیاد ؟؟؟ممنون می شم بگید

سلام؛ ما تو حوزه شنگن تخصصی فقط توریستی کار می کنیم.

با سلام من الان نزدیک به دو ماه ونیم میشه مدارکم رو برای ویزای جاب آفر به سفارت المان تحویل دادم اما هنوز خبری نشده توسط ایمیل با شماره بارکد پی گیر شدم الان دارم دیوونه میشم نا امید و مستاصلم کاش افریقا بدنیا میومدم شاید بهتر بود،نظر شما چیه زیاد طولانی نشده مثلا وقت ویزه هم بهم داده بودم چون جز کادر درمان بودم

سلام؛ ما تو حوزه شنگن فقط توریستی کار می کنیم.

با سلام من ۹ اذر رفتم سفارت انگشتنگاری و مدارکمو کامل تحویل دادم من سند ازدواجم ماله اربیل بود سفارت ایران در اربیل هم تایید کردن وزارت خارجه هم ولی ازبس بهم میگن دولت بلژیک قبول نمکنن خیلی استرس گرفتم برای جواب لطفا بفرمایدکه ایا ممکنه که بخاطر سندم فایلم به مشکل بر بخوره

سلام؛ ما تو بخش انگلیس توریستی تخصصی کار می کنیم.

سلام خسته نباشید ٢۵روز پیش امتحان الحاق به همسر در سفارت هلند دادم هنوز جواب برام نیومده میتونید کمکم کنید چطور میتونم از جواب امتحانم خبردار بشم ؟ ممنونم

سلام؛ این پروسه معمولا چند ماه زمان میبره . منتظر باشید.

سلام من حدود سه هفته پیش وقت مصاحبه داشتم رفتم سفارت ولی هیچ سوالی نپرسیدن و فقط انگشت نگاری کردند و مدارکم تحویل گرفتند. آیای باز هم امکان ریجکتی هست ؟ چون اصلا سوالی نپرسیدن که بخواد دلیلی واسه ریجکتی باشه در ضمن من از طریق دانش آموزی کشور اتریش رو انتخاب کردم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام؛ فقط مدارک بررسی میشه بدون هیچ مصاحبه ای و امکان هر چیزی وجود داره.

سلام وقتتون بخیر جناب؛ آیا شما وکیل داشته اید برای پروسه مهاجرت خود؟ باتشکر

سلام، ما آژانس هواپیمایی هستیم و وکیل مهاجرتی نداریم.

سلام وقتتون بخیر ببخشید من ۴هفته پیش به vfsانگلیس در تهران رفتم برای ویزای الحاق به همسر و مدارک هامو تحویل داده و کار های اداری هم انجام دادم میخواستم بدونم تقریبا چقدر زمان میبره که جواب ویزام بیاد و چجوری میتونم پیگیری کنم؟ ممنون

سلام؛ مدت زمان بررسی پرونده ویزای الحاق به خانواده انگلستان ۱۲ هفته کاری هست. البته این زمان مربوط به شرایط عادی هست و در زمان شیوع ویروس کرونا تاریخ مشخصی برای بررسی پرونده ها وجود نداره.

سلام خسته نباشید من پیوست به همسر تو تاریخ ۲۴ اسفند ۹۸ مصاحبه دادم وانگشت نگاری شدم توی مصاحبه ام طرف برعکس حرف های من نوشته و وکیل ازکشور مقصد به شوهرم اطلاع داد و بعدش وکیلمون با شوهرم درست کردند حالا از وقت مصاحبه ام هشت ماه گذشته درمورد ویزام میخواستم بپرسم چی شده جوابش پس چرا خبری هنوز نشده

سلام؛ در شرایط کنونی ممکنه زمان بررسی پرونده ها یکم طولانی تر بشه. اما شما میتونید به سفارت ایمیل بزنید و درخواستتون رو پیگیری کنید.

سلام ببخشید کنسولی ایتالیا در تهران بهم گفتن باید تمام مدارکهایت را ببری سفارت ایتالیا در کابل تایید کنیدو بعد بیارید برای ویزا. الان سفارت ایتالیا در کابل ۶ماه هست که بسته هست بخاطر بی امنیتی و ویروس کرونا و ایران هم بهم خروج و مراجعت نمیدن بخاطر کرونا برم افغانستان.من اصلا افغانستان را هم ندیدم. من در ایران متولد و بزرگ شدم. به نظرتون چیکار کنم؟

سلام؛ این موارد رو با سفارت ایتالیا در ایران و همچنین با وزارت امور خارجه ایران در میون بگذارید. یعنی تماس بگیرید و یا حتی مراجعه حضوری کنید تا پاسخگو باشند.

باسلام،و وقت بخیر؛ من یک سال است منتظر جواب پیوست به خانواده ام، از کنسولگری با من تماس گرفتن گفتن پاس ببرم ولی دلیل بهم نگفتن. به نظرتون برای چی پاس من و میخوان؟؟ آیا نیازی هست مدارک دیگر هم باخودم ببرم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام؛ احتمالا برای الصاق ویزا، از شما پاسپورت خواستن. نیازی نیست چیزی ببرید. پاسپورتتون رو به همراه کارت شناساییتون به سفارت ببرید.

با سلام یه نفر میگه وکیلم و ویزای کار کانادا رو برام میگیره و بعد پول میگیره من میتونم بهش اعتماد کنم؟اگه جوابتون منفیه میشه بپرسم ازش چه درخواستی داشته باشم تا بتونم بهش اعتماد کنم

سلام؛ اگر قراره بعد از گرفتن ویزای کار از شما هزینه رو بگیره که فقط باید نگران اصل بودن ویزا باشید. اما توصیه میکنم، صحت مراحل کار رو با شرکتی که در زمینه ویزای کاری کانادا فعالیت داره چک کنید.

سلام من شهروند افغانستان استم برای ویزای نوع D از ایتالیا اوایل january اومدم ایران وبه سفارت ایتالیا تمامی مدارکمو تحویل دادم اونا منو گفتن سه ماه بعد زنگ میزنیم بیا دنبال ویزاتون ولی بخاطر کرونا تا حالا به تماس نشدن با من نمیدونم چی کارکنم چند بار ایمیل هم کردم جوابی نگرفتم حدودا۸ ماه میشه از تحویل مدارکم

سلام؛ ایمیل درخواست پیگیری رو با وارد کردن مشخصات کامل خودتون و درخواستتون بنویسید و مجدد برای سفارت ارسال کنید.

سلام من برای ویزای دانشجویی اتریش اقدام کردم، جواب مثبت را از Austrian Domestic Autority دریافت کردم ولی الان بیشتر از سه هفته هست که پاسپورتم دست سفارت هست و هنوز ویزام نیومده، نگران شدم آیا این حالت عادیه ، کلاس ها از یک اکتبر شروع می شه ولی کلی پول خوابگاه دادم و امیدوار بودم برای اوایل سپتامبر اونجا باشم. ممنون می شم اگه راهنمایی کنید.

سلام؛ برای پیگیری شرایطتتون به سفارت ایمیل بزنید و درخواست کنید که در جریان پروسه ی اخذ ویزاتون قرارتون بدن.

ایمیل زدم گفتند پروسه ی ویزام در حال بررسی هست و به محض این که تموم شه تماس می گیرند، تعجب می کنم که وقتی جواب مثبت را دادند چرا برا دادن ویزا انقدر معطل می کنند. این پروسه چقدر ممکنه طول بکشه آخرین فرصتی که دانشگاه به من داد اکتبر بود و تازه سپتامبر باید اونجا باشم تا کارای اداری رو هم انجام بدم.

احتمالا اگر کلاس های شما به صورت آنلاین برگزار بشه، یا اینکه به هر دلیلی نیاز به حضور شما در دانشگاه نباشه، سفارت به شما ویزا نخواهد داد. اما خوب سفارت هم تا زمانی که مطمئن نشه که شما میتونید سفر کنید. به شما ویزا نخواهد داد.

سلام من ویزای توریستی آلمان رو در اسفند ماه گرفتم-۶ مارچ تا ۲۸ مارچ- ولی به علت لغو پروازها و مشکلات بوجود امده نرفتم ایا این ویزا رو تمدید میکنند در اینده با این دلایل که به سفارت داده شود یا حتما مجددا باید اقدام کرد؟

سلام؛ احتمالا امکان تمدید ویزا وجود نداشته باشه. اما سفارت آلمان تسهیلاتی رو برای کسانی که به دلیل محدودیت های سفر در شرایط کرونا نتونستن از ویزاشون استفاده کنن در نظر بگیره. ازجمله اینکه هزینه های سفارت رو از شما نگیرن و یا نیاز نباشه مجددا مدارکتون رو ترجمه کنید.

سلام و خسته نباشید؛ من یه دختر افغانی ولی در ایران اصفهان هستم. من شوهرم آخرای برج اسفند دعوتناممو برام فرستاد برای ویزا رواید D هستم. من تو این ۵ ماه ۳بار رفتم کنسولی هیچ جوابی نمیدادن. به سفارت ایتالیا ایمیل زدم به زبان ایتالیایی عکس دعوتناممو خواستن فرستادم براشون با عکس پاسپورتما، بهم ایمیل دادن و بهم وقت دادن گفتن ۵ آگوست ساعت ۱۲ ظهر برم و ادرس کنسولی ایتالیا را بهم دادن و گفتن یه کپی از این ایمیل بیارم. مدارکامم کامل هست. ایا امکانش هست که مدارکمو برای ویزا ببرم قبول کنن یا اینکه کاری انجام نمیدن هنوز بخاطر کرونا؟

سلام؛ حتما تشریف ببرید. در ضمن کلیه مدارک لازم برای اخذ ویزای پیوست ایتالیا رو هم با خودتون به سفارت ببرید. در زمان مراجعه به سفارت ایتالیا هم حتما ماسک بزنید و دستکش بپوشید.

سلام منم همین مشکل رو دارم برای من که اصلا جواب ایملمو نمیدن تو کدوم آدرس براشون ایمیل کردین منو اوایل january مدارکمو دادم ولی هیچ جوابی دریافت نکردم تورو خدا با من همکاری کنین

با سلام و احترام. در مطالبی که دوستان پرسیدند و شما جواب دادین، صحبت از استعلام ویزا بود. حال فرض کنیم که بنده پاسپورت یک کشور اروپایی را از طریق سرمایه گذاری کسب کرده ام و وکیل من ادعا می کند که پاسپورت کاملا قانونی است. اصولا راهی برای استعلام پاسپورت هم وجود دارد؟ مثلا می توانم از سفارت استرالیا درخواست ویزای توریسی با این پاسپورت کنم؟ با سپاس از راهنمایی شما

با سلام؛ میتونید به سفارت ایمیل بزنید و با استفاده از شماره پاسپورتتون از اصالت پاسپورتتون مطمئن بشید.

سلام ببخشید من و همسرم سه شنبه ٢٧ خرداد برای ویزای کار اسپانیا اقدام کردیم. البته سه شنبه فقط یه سر رفتیم و مدارکی که ناقص بود رو همسرم تحویل دادن و اومدن. چهارشنبه هفته قبل یعنی ٢١ خرداد برای مصاحبه رفته بودیم و ازمون یک ربعی ٢٠ دقیقه ای سوال شد (اونموقع ٢ تا مدرکمون ناقص بود که ٢٧ ام همسرم تحویل دادن). میخواستم بدونم آیا انجام پروسه ویزا از ٢١ خرداد که مصاحبه انجام گرفت شروع میشه و تا ٢ هفته بعدش میاد، یا از ٢٧ خرداد که برای تحویل مدارک ناقص رفتیم شروع میشه؟ ممنون میشم هرچه سریعتر جوابمو بدین. متشکرم

سلام؛ از ۲۷ خرداد ماه شروع میشه این زمان.

سلام ما اسفند ماه اقدام کردیم برای ویزا ایتالیا و ایمیل هم فرستادیم ولی جواب ما را نمیدن و نمیگن که ما ریجکت شدیم یا ویزا برای ما صادر شده و هرچی پیگیری می‌کنیم جواب ما را نمی دهند

سلام، انگشت نگاری شدید؟ در هر صورت باید صبر کنید. فعلا هیچ ویزای توریستی صادر نمیشه و همه چیز به حالت تعلیق در اومده.

بله انگشت نگاری شدیم ولی جواب ایمیل هم نمیدن

سلام؛ باید صبر کنید، شاید اگر چند روز زودتر اقدام میکردید. همون موقع جواب ویزاتون میومد، ولی نمیتویستید برید. الان برای شما بهتر هم شده. چون بررسی همه پرونده ها متوقف شد. بعد از بازگشایی سفارت ها احتمالا با شما تماس خواهند گرفت.

سلام خسته نباشید من٢٢دی وقت سفارت انگلیس انگشت نگاری داشتم الحاق همسر الان ٨٠روز گذشته ولی هنوز هیچ خبری نشده چقد طول میکشه؟

سلام متاسفانه فعلا امور مربوط به ویزای انگلیس تعلیق شده. اما اگر فکر میکنید سفرتون ضروریه میتونید از طریق ایمیلی که در اطلاعیه ویزای انگلیس ذکر شده با سفارت تماس بگیرید.

سلام رینه هستم من برای سفر به ایتالیا ۲۱اسفند سفارت ایتالیا بودم امکان داره بخاطر کرونا ریجکت کنن و ویزا ندن خیلیها از دوستان میگن ریجکت میکنن یکم ترسیدم

سلام خیربه خاطر کرونا کسی رو ریجکت نمیکنن. کرونا ربطی به پرونده شما نداره. مکنه بررسی همه پرونده ها رو کمی به تعویق بندازن. یا حتی ممکنه ویزای شما رو بدن، اما شما نتونید سفر کنید.

با سلام من از دانشگاه. دانمارک پذیرش گرفتم. و دیروز ایمل داده دانشگاه که برای. انگشتنگاری و تکمیل پرونده به سفارت مراجعه کنم. آیا باید همون ویزامیتریک برم یا. به سفارت. مراجعه کنم. ممنون می شم راهنمایی کنید.

سلام؛ به خود سفارت باید مراجعه کنید.

سلام ی سوال دارم من ویزای سوئیس گرفتم آیا میتونم ویزا رو کنسل کنم یا باطل کنم

سلام خیر نمیتونید. اگر هم نخواهید از ویزاتون استفاده کنید باید توضیح قابل قبولی برای سفارت داشته باشید. البته در فرآیند ویزای بعدیتون.

با سلام من پنجشنبه هشت اسفند برای ویزا توریستی ایتالیا اقدام کردم و باتوجه با شرایطی که داره پیش میاد احتمال داره بخاطر این مریضی رجکت کنن؟؟

سلام ردو یا قبول درخواست ویزا ربطی به این موضوع نداره، ممکنه روند بررسی پرونده به تاخیر بیفته.

سلام می خواستم بدونم احتمال اومدن ویزا بعد از یک ماه ونیم چه قدره.

سلام طول کشیدن، دلیلی بر کاهش یا افزایش احتمال ویزاشدن نیست. بهتره صبر کنید.

سلام من ۴۸روز پیش برای انگشت نگاری به سفارت کانادا در ترکیه رفتم،چون شنیده بودم سفارت کانادا درترکیه زودتر از جاهای دیگر جواب میدن ولی با این وجود جواب درخواست من برای ویزای تحصیلی هنوز نیامده،می خواستم بدونم این خوبه یا بد ومن چیکار می تونم بکنم.

سلام در بعضی موارد ممکنه پروسه بررسی پرونده طول بکشه. یا حتی ممکنه به خاطر موضوع شیوع بیماری، بررسی همه پرونده‌ها رو به تاخیر بندازن، اما نگران نباشید.

بار کد من ۶ رقمی هستش که دادن

ببخشید می خواستم بدونم اگه هم تمکن مالی پدرم راوهم مادرم را برای سفارت گرفته باشم وتمکن مالی پدرم هم ۶۰۰ملیون بوده باشه ومادرم ۱۵۰ملیون فقط هردوتمکن مالی یه روزه باشه ممکن سفارت به این دلیل ریجکت کنه.

سلام متوجه منظورتون از یک روزه بودن تمکن نمیشم. منظورتون اینه که گردش حساب ارائه ندید؟

سلام. ممنون از راهنمایی شما. پس به نظر شما برای اعتراض اقدام نکنم؟ دیروز تماس گرفتم مترجم با افیسرم صحبت کرد او گفته بود اعتراض کنه؟ می ترسم دوباره ۶۰ یورو بدم و حرص و جوش بخورم باز قبول نکنند؟ به نظر شما نظرشان ممکن است عوض شود؟

سلام نظر من اینه که اعتراض نکنید و دریگه برای ویزای چک اقدام نکنید.

سلام من به ریجکت سفارت المان اعتراض کردم و ویزا دریافت کردم ،البته تا زمانی که پرونده شما مفتوح است هیچ هزینه اضافی پرداخت نمیکنید همان ۶۰یورو که قبلا پرداختید کافی است

با سلام. من برای بار دوم از سفارت چک برای ویزای توریستی ۱۰ روزه ریجکت شدم. معلم جغرافیا و زمین شناسی هستم. روز مصاحبه دلیل سفرم را یاد گرفتن مطالب بیشتر درباره دنیا و کشورها عنوان کردم اما حس کردم قانع نشد شاید به خاطر اینکه از ده روز ۵ روز هم برنامه سفر به وین را داشتم. اسم مناطق دیدنی اتریش را بلد نبودم و علت ریجکت نداشتن دلیل قانع کننده برای برگشت و مشخص نبودن هدف(بند ۱۰-۱۱-۱۲-۱۳ ) ذکر شده. در ضمن من ویزای یک ساله دانشجویی ایتالیا در پاسم داشتم و هیچ تمایلی هم به ماندن در اروپا ندارم. سال قبل وقتی ریجکت شدم به سفر دیگر رفتم و نشد نامه م را در سفارت امضا کنم و رها کردم .می خواستم بپرسم امسال ممکن است با شرایطی که دارم بعد از اعتراض ویزا بدهند ؟ سال قبل فقط باید نامه می فرستادیم اما امسال باید حضوری برویم و ظاهرا ۶۰ یورو هم می گیرند. دیگه دوست ندارم برم کشورشان اما سابقه ام خراب شده و می دونم دیگه هیچ کشوری ویزا نمی دهد در حوضه شنگن اروپا. ممنون میشوم رهنمایی کنید.

سلام سفارت چک خیلی سخت ویزا میده، پرونده خوبی دارید اما ای کاش از طریق چک اقدام نمی‌کردید، بهتره ۳ الی ۶ ماه صبر کنید و بعد از طریق یک کشور دیگه اقدام کنید. اون هم با راهنمایی یک کارشناس ویزا

سلام شما میتونید واسه افغانها ویزا بگیرید

سلام بله اگر اقامت و یا پاسپورت ایرانی داشته باشید.

سلام ، جواب اعتراض به رفیوزی ایتالیا چند روزه میاد؟ و اینکه آیا کسی با اعتراض ویزا شده؟

سلام متاسفانه در ۹۹ درصد موارد جوابی به اعتراض ریجکت ایتالیا داده نمیشه، ولی معمولا ۳۰ تا ۴۵ روز زمان میبره.

سلام من برای نمایشگاه آلمان به همراه بچه ۸ ساله ام تا امروز ۵۵ روزه تقاضا دادم قراربود تا ۱۷ بهمن برم ولی دوباره تمدید کردم ایمیل زدم به نظر شما تاکی جواب میدن

سلام مشخص نیست، باید صبر کنید.

میگم ۹ دی کجا الا پنج هفته شد جواب ویزا نیومده ادم عصبی میشه امروز میگم فردا میاد فردا میگم پس فردا میاد ولی هیچ جوابی نمیاد دوستانی که باهاشون بودم جوابشون اومد اما هنوز جوابی واسه من صادر نشده

سلام اگر خیلی نگران هستید پیگیری کنید، اما خوب نهایتا باید صبر کنید.

ببخشید میخواستم بدونم جوابتون اومد؟

سلام،من ویزای هلندم ریجکت شده،خواسم ببینم بخوام اقدام کنم مجدد مشکلی پیش میاد!؟این ریجکتی پاک میشه اصلا یا میمونه کلا!؟!

سلام پاک نمیشه و در پرونده شما باقی خواهد موند و یک نکته منفی به حساب خواهد اومد، اما توصیه میکنم ۳ تا ۶ ماه و حتی تا یک سال بسته به دلیل ریجکت شدنتون صبر کنید و بعد از اون برای کشور یک کشور دیگه اقدام کنید، چون هلند یک سالی هست که خیلی سخت ویزا میده.

سلام. بنده برای ویزای ۱ ساله تجاری ۱۹ دی با ۲ تا دعوتنامه از شرکت آلمانی، کارت نمایشگاه ، سابقه سفر سینگل قبلی به آلمان تو ۳ سال گذشته و تمکن مالی مدارک شغلی اقدام کردم . تا امروز بعد از ۲۳ روز هنوز خبری نشده و تماس هم نگرفتن. آیا برای همه ویزاها تماس میگیرن؟ به نظرتون مدت جوابدهی نرماله؟

سلام مشکلی نیست برای برخی درخواست‌ها پیش میاد، و این طول کشیدن دال بر رد شدن یا قبول شدن نیست.

تماس تلفنی برای همه ویزاها هست؟

سلام بله کارشناسان ما در ساعات اداری ۹ صبح تا ۱۸ آماده پاسخگویی تماس تلفنی شما هستند.

من ۹ دی رفتم ویزا متریک هنوز جوابم نیومده البته یکی از کسایی که اون روز باهام بود جوابش اومد هفتهای پیش اما ریجکت شد اما تا به امرووز جواب ویزای من نیومده

سلام لطفا مطلب پیگیری ویزای شینگن آلمان رو مطالعه بفرمایید.

باسلام. من و همسرم اردیبهشت ۹۹ با ویزای توریستی ایتالیا به آنجا سفر می کنیم. هدف سفر ما اقامت بلژیکه. چطور باید شامل قانون دابلین نشیم؟

سلام اگر هدفتون توریستی هست که نه مشکلی نداره. البته باید طبق یکی دو شب اقامت در ایتالیا رو داشته باشید تا در فرودگاه مشکلی پیش نیاد. اما قانون دابلین شامل حال کسانی میشه که اقدام به پناهندگی میکنن که در این مورد هم ما فعالیتی نداریم

سلام من و همسرم وقتی نامزد بودیم درخواست ویزای تحصیلی دادیم،اون پذیرش شد و‌من ریجکت شدم،عقد‌کردیم و ایشون رفتن،حالا میخوام ویزای توریستی اقدام کنم و بعد اونجا زبان ثبت نام کنم و‌بعدش ویزامو‌تغییر بدم به تحصیلی،آیا ممکنه؟ چون میشناسم کسانی که انجام دادن (برای فرانسه)

سلام اونجا نمیتونید ویزاتون رو تغییر بدید، باید برگردید ایران دوباره اقدام کنید.

سلام وقت بخیر…من برای ویزای دانشجویی آلمان میخوام اقدام کنم و ۲۳ سالم هست….میخواستم بدونم فقط تمکن مالی کافیه یا گردش مالی هم نیازه و اینکه….اگه همه ی پولو با خودمون نبریم…توی فرودگاه جلومونو میگیرن؟؟؟اینجوری شنیدم…(جدا از بحث بلوک اکانت)

سلام ما در زمینه ویزای تحصیلی شینگن کار نمیکنیم.

سلام امکان داره جواب ویزای اسپانیا زودتر از ۱۴ روز بیاد؟

سلام خیر، حداقل ۱۴ روز زمان میبره

درود به شما…من میخواستم واسه ی صربستان اقدام کنم..آیا ویزای توریستی صربستان هم مثل بقیه کشورها گرفتنش سخته؟ و اینکه با ویزای صربستان میشه از اونجا به کشور های دیگه شینگن سفر کرد….؟؟؟ مرسی

سلام صربستان عضو شینگن نیست.

سلام وقتتون بخیر. من همسرم مقیم سوئد هستش درخواست پیوند داده هنوز حتی برای مصاحبه هم تماس نگرفتن بعد از چهار ماه‌ . ولی هفته گذشته برای من دعوت نامه فرستادن که با ویزای توریستی برم ببینمش و بیام. فیش حقوقی ایشون و گردش حساب دوتامون هم خوب بود ولی مدارک شغلی نداشتم. دیروز مصاخبه و انگشت نگاری شدم . گقتن ۱۴ روز دیگه جوابت میاد‌ دعوت نامه و مذارک مالی ایشون محکم بوذ. ولی نمیدونم چرا افیسر زیاد در مورد ازدواجم توی ترکیه سوال نپرسیذ. فقط گفت مصاخبه شدی؟؟ گفتم نه!!! دلیل زیاد سوال نپرسیدنش چی بود عایا‌ نرسیده رد بودم یا قبول هههههههه ممنون

سلام شما برای ویزای توریستی اقدام کردید. اینکه رد بشین یا ویزا بشین رو فقط همون افسر سفارت میدونه.

سلام و مرسی از سایت خوبتون… من میخواستم بدونم آیا ویزای ترانزیت هم ریجکت داره…من میخواستم به کلمبیا سفر داشته باشم و یک توقف در کشور آلمان هم دارم…آیا نیاز به ویزای ترانزیت شینگن دارم..یا اگر هم داشته باشم احتمال داره ریجکت بشه؟؟؟ !!!

سلام بله نیاز دارید. اگر مدارک سفرتون به کلمبیا کامل باشه و به همراه بلیط اونها رو ارائه بدید، خیر مشکلی پیش نمیاد.

با سلام مجدد به شما,یعنی شما ما میفرمائید که کشورهایی مثل گواتمالا، هندوراس, ونزوئلا وحتی مکزیک که در حال حاضر مشمول طرح ETIAS , میباشند قبل از قرار گرفتن در این طرح بدون ویزای شینگن و به راحتی وارد کشورهای اروپایی تحت پوشش این معاهده, میشدند ؟ در هر صورت , بیست دقیقه معطلی کجا و ۲۰ , یا ۶۰ و یاحتی ۱۲۰ روز کجا؟ هدف من این بود که شما به عنوان یکی از آژانس های متولی امر ویزا و درصورت امکان , از طریق وزارت خارجه ویا با سفارتهای شینگن انتقادات لازم را صورت فرمائید, چون در صورت کاهش زمان صدور ویزا, مراجعین بیشتری جهت اقدام ومشاوره به شما وجود خواهد داشت.

سلام بله دقیقا مردم ههمین کشورهایی که فرموده بودید به علاوه ۵۸ کشور دیگه نیاز به اخذ ویزای شینگن ندارن. ما هم بدمون نمیاد که صدور ویزا راحت تر بشه، اما خیلی از مسائل به خاطر سیاست های کلان کشورهاست و حتی بعضا از دست سیاسیون ما هم خارجه. یک نمونه برای شما مثال میزنم. در همین دعوای اخیر بین نخست وزیر کانادا و سخنگوی وزارت خارجه ایران مشخص شد که مسئولین سیاسی کشور ما سال‌ها به مقامات کانادایی پیشنهاد دادن که برای رفاه حال هموطنانمون هم که شده دفتر نمایندگی کنسولگری کانادا رو در ایران مشخص کنن. اما هیچ همکاری از طرف دولت کانادا انجام نشده.

با سلام و احترام بنابر گزارش عصر ایران اعضای شینگن در طرحی جدید بنام ETIAS فقط در مدت ۲۰ دقیقه با درخواست اینترنتی و فقط با هزینه ۷ یورور برای متقاضیان ویزای توریستی و تجاری زیر ۹۰ روز صادر میکند, این در حالیست که همین سفارت های شینگن در ایران علاوه بر دریافت حداقل ۶۰ یورو , گاها حتی تا ۴ ماه هم متقاضیان ایرانی را منتظر میگذارن😂😂😂😂

سلام ETIAS در واقع سخت گیری جدید شینگن برای اتباع کشورهایی است که تا کنون نیاز به اخذویزای شینگن نداشته اند. درسته که سختگیری کشورهای اروپایی برای اعطای ویزا به ایرانیان بیش از حد معموله. اما شرایط اخذ ویزای شینگن در همه کشورهایی که به ویزای شینگن احتیاج دارن یکسانه

درود…من توی سایتی خوندم که از طریق ویزای دوره زبان میشه به مجارستان سفر کرد…آیا این حقیقت داره…؟ (یا ریجکت میشیم)

سلام بله امکان‌پذیره.

با سلام من و همسرم ۲۸ دی جهت سفر به ایتالیا با تور به دفر ویزا گلوبال رفتیم.. ویزای هم توری هامون اومده.. ولی من چک میکنم توی سایت under processمیزنه .. به نظرتون احتمالا ما ریجکت شدیم که از بقیه دیرتر داره میاد ویزامون؟

سلام، باید منتظر بمونید، در حال بررسی هست و این‌طور نیست که به معنی ریجکت شدن باشه

با سلام من در مهر ماه از سفارت المان ریجکت شدم. آیا شانس ویزا شدن برای تعطیلات عید را دارم. از ایتالیا یا فرانسه. ممنون می شم راهنماییم کنید.

سلام از چه بندی ریجکت شدید؟ اجازه بدید حداقل ۶ ماه زمان سپری بشه بعد اقدام کنید.

با سلام از بند ۸ ریجکت شدم.

سلام همونطور که قبلا عرض کردم خدمتتون بهتره ۶ ماه صبر کنید.

سلام. یعنی منم اگه ریجکت بشم باید شش ماه صبر کنم؟؟اگر زیر شش ماه جواب اقامتم (پرونده ی دیگر) بیاد. بدلیل پرونده ی ریجکتی عقب میفته؟؟ من دوتا کیس دارم در سفارت سوئد ‌ اقامت پیوست ب همسر و توریستی. که توریستی چهارشنبه جوابش میاد

سلام، شما یکی رو توریستی اقدام کردید و دیگری رو پیوست به خانواده، ربطی به هم ندارن. ریجکتی اون هم، تاثیری بر پرونده دیگرتون نداره.

سلام منم بیشتر از ۲۲ روزه که منتظر جواب ویزای اسپانیا برای فرصت مطالعاتی هستم. طولانی شدن پروسه ی ریزالتو شدن ارتباطی با ریجکتی داره؟ در ضمن روز مصاحبه انگشت نگاری نشدم از طرف آفیسر! اونم تاثیر داره؟

سلام ما در زمینه ویزای تحصیلی شینگن کار نمیکنیم و اطلاعاتی هم در این زمینه نداریم.

سلام خسته نباشید من نامزدم تو المان هستش ولی هنوز بهش اقامت ندادن و میدونم سفارت المان سخت بهم ویزا میده می خواستم اقدام به گرفتن ویزای بلژیک کنم از اونجا برم المان تورو خدا راهنمایی بفرمایید سفارت بلژیک هم مثل المان سختگیر هستن سخت ویزا میدن؟ من نمیخوام ریجکت بشم واس همین شما کدوم کشورو برام ترجیح میدید که اقدام کنم و ویزا بشم برم پیش نامزدم ۵ ساله منتظرم برم پیشش…

سلام لطفا سن، شغل و سابقه سفریتون رو بفرمایید تا بتونیم بهتر شما رو راهنمایی کنیم. اگر ویزای اول شینگنتون هست که بلژیک از آلمان هم شرایطش سخت تره.

سلام مجدد من ۲۸ سالمه و دارای مدرک لیسانس علوم اجتماعی هستم و شغلی ندارم. سابقه سفر شنگن هم ندارم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید شما ویزای کدوم کشورو برام ترجیح میدید که برم و از اونجا برسم المان پیش نامزدم.

سلام سفارت بلژیک بدتر ویزا میده. اگر شغل ندارین که دیگه اصلا اقدام نکنید که بعدا برای درخواست ویزای پیوستن به خانواده به مشکل نخورید.

سلام من ۱۸روز پیش برای ویزای ایتالیا اقدام کردم هنوز نتونستم از طریق سایت پیگیری جواب بگیریم، اطلاعات تاریخ تولد و شماره پاسپورت و شماره اپلیکیشن را وارد میکنم میگه باید اطلاعات وارد شده درست نیست میتونم از راه دیگه پیگیری کنم با تشکر رحیمی

سلام، از طریق سایت باید reference number و اطلاعات پاسپورتتون رو رو وارد کنید. البته گاهی سایت دچار مشکل میشه

سلام ، پدر و مادر من امرور ویزای آلمان گرفتن ، یکسری از کارهایی که انجام دادیم برای دوستان می گم که کمک کننده باشه ‌ . دوم آذر نود هشت به ویزا متریک مراجعه کردن ، پدرم بازنشسته ارتش هست و شغل آزاد دارن ، فیش حقوقی (سه ماهه آخر) _اجاره نامه مغازه_گردش مالی _ سند خانه ای در اصفهان و زمینی در کرج _قبض های مالیاتی که طی این سالها دادن . مادرم هم گردش مالی و سند خانه ای در تهران ارایه دادن . دعوتتامه از طرف زن داییم داشتن و اولین شینگن هم بود که اقدام کردن . دوم آذر مراجعه کردن و دوم دی تماس گرفتن که پاسپورت ها اومده و سوم دی بدست مون رسید (حدود یکماه از اقدام تا ویزا ) طول کشید . انشالله همه بتونتد به سهولت ویزای کشور مد نظرشون بگیرند.

در ضمن دقیقا تاریخ مد نطر که مدت ۲۸ روز می خواستیم دادن ((۲۹ روزه دادن ))

سلام میشه یه سوال بپرسم ازتون؟

سلام در خدمتم بفرمایید

سلام..به همه…من یک سوال داشتم…ممنون میشم اگه کسی بتونه راهنماییم کنه… من دانشجو هستم و برای خروج از کشو وثیقه ۳ میلیونی گذاشتم برای مقصد عراق ولی حالا میخوام برم ترکیه …میخواستم بدونم توی فرودگاه با کامپیوتر نوع خروج رو چک میکنن یا فقط پاسپورت رو میبینن؟ (ادمین عزیز ممنون میشم قرار بدی چون شدیدا به کمک نیاز دارم)

سلام، خیر، شما احتمالا وثیقه زیارتی گذاشتید، باید برگردید وثیقه رو پس گرفته و وثیقه سیاحتی بگذارید.

سلام ویزا ایتالیا چه روزایی و در چه ساعتی جوابش میاد؟

سلام، روزهای یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۷ و طی ۱۵ روز کاری جواب آماده خواهد شد.

جواب ویزا شدن یا ریجکت شدن و تو دو روز خاص اطلاع میدن این موضوع درسته؟

سلام، خیر، هر روزی که جواب ویزا آماده بشه به شما اطلاع میدهند

ظاهرا maty چهارمین نفره که مثل بنده و ۳ تا دیگه از کاربران شما که کامنت گذاشته بودند دقیقا بعد ۴ ماه از درخواست ویزا و تحویل مدارک ریجکت میشن. چه جالب

بله، تمکن مالی بسیار مهم هست و از اون مهم تر اینه که شما تا زمان جوابدهی برداشتی از حسابتون نداشته باشید.

سلام متاسفانه بعد از ۴ ماه ویزای بلژیک ریجکت شدیم به علت بند ۲ و ۳ ایا میتونم اعتراض بدم و چقدر طول میکشه نتیجه ای داره

بند مالیه که مربوط به ریز گردش و تمکن مالیه. نکته اول چگونگی ارائه اطلاعات مالیتون هست که به چه صورت ارائه دادید. یه ریز گردش سه ماه و تمکن مالی با مانده حساب بالای ۵۰ میلیون و اینکه واریزی یکجا نمره منفی داره نکته بعدی اینکه توصیه میکنیم به هیچ وجه تا زمان جوابدهی به حسابتون دست نزنید

با سلام خدمت کارشناس محترم

متاسفانه پدر و مادر من هم علیرغم سابقه مسافرت به آمریکا بعد از ۴ ماه انتظار براى ویزاى فرانسه ریجکت شدند. علت ریجکشن هم عدم اطمینان آفیسر نسبت به ترک حوزه شنگن بعد از پایان سفر بوده. پدر و مادر من سال ٢٠١٢ براى دیدن من به آمریکا سفر کردند ولى با توجه به قانون جدید travel ban که ایرانى ها رو از مسافرت توریستى به آمریکا منع میکنه ما تصمیم گرفتیم همگى به فرانسه مسافرت کنیم. ویزاى فرانسه من بعد از دو هفته از واشنگتن صادر شد ولى متاسفانه پدر و مادرم بعد از ۴ ماه شدند. قصد مسافرت رو هم کاملاً توى کاور لتر توضیح داده بودیم. آیا به نظر شما براى ما شانسى براى تغییر نتیجه ویزا بعد از اعتراض وجود داره ؟ و در صورت مثبت بودن پاسخ شما آیا اعتراض رو باید به ایمیل سفارت بفرستیم یا کمسیون فرجام خواهى نانت ؟

با تشکر از راهنماییتون

فرانسه از کشورهایی هست که سختگیری سفارتش برای ایرانیها خیلی زیاده و حتی در قالب تور گروهی هم شما باید شرایط خوبی از نظر تمکن مالی و گردش حساب داشته باشید. متاسفانه سفارت جوابی هم به ریجکتی ها نمیدن. برای ویزای انفرادی هم حتما باید یک شینگن قبلی داشته باشید که خیلی هم قدیمی نباشه توصیه ما به شما این هست که برای سال آینده در قالب تور گروهی دو کشوره ثبت نام کنید که آفیسر از توریستی بودن سفر مطمئن بشه

با تشکر از کارشناس محترم بابت راهنمایى.

به نظر شما چه کشورى براى ویزاى اروپا از طریق انفرادى ( نه به صورت تور )مناسب تر هست ؟ به طور مشخص تر نظر شما درباره درخواست ویزا از هلند، ایتالیا و یا اسپانیا بعد از زیجکت شدن از فرانسه چیه ؟

با تشکر

سلام، بستگی به زمان مسافر داره،اگر سابقه سفری ندارید ایتالیا بهترین گزینه است. همچنین شما میتونید مطلب راحت‌ترین کشور شینگن رو هم مطالعه بفرمایید.

دوست عزیز چه راه سختی رو انتخاب کردید. معمولا برای دیدن بستگان، شهرهایی مثل استانبول، باکو، دبی، کوالالامپور…. پیشنهاد میشه نه کشورهای سخت!

سلام دوست عزیز.

راستش من هر سال براى دیدن خانواده میام ایران قصد ما واقعاً یه مسافرت توریستى به اروپا بود و حتى سفارت براى اطمینان از هدف مسافرت ویزاى فرانسه من رو که از واشنگتن صادر شده بود هم درخواست کرد اما ظاهراً این مدرک هم براى اونا قانع کننده نبوده. در عین حال فرمایش شما کاملاً به جا هست.

با سلام و احترام ویزای شینگن بلژیک بنده هم بعد از ۴ ماه و۶ روز معطلی دقیقا مثل دو نفر دیگه از دوستان که اونها هم از همین سفارت درخواست ویزا کرده بودند ریجکت شد. عجب شباهتی!!!!! مورد توجه دوستان متقاضی و آژانس های مسافرتی

سلام و درود بر شما متاسفیم از اینکه ریجکت شدید.

درود. معلوم چند روز مونده به تاریخ سفر اعلام شده به سفارت توسط شخص، ویزا رو سفارت صادر میکنه؟

درود بر شما برای دریافت ویزا معمولا به تاریخ سفر توجه چندانی نمی‌شود مگر اینکه دعوتنامه ارائه کنید.

اگر دعوتنامه ارایه کرده باشیم چی؟ چند روز قبلش میدن؟

به تاریخ سفرتون که در دعوتنامه ذکر شده بستگی دارد. اگر دعوتنامه پزشکی باشد، حدودا ۷ روزه جواب ارسال می‌شود.

مثلا بنده واسه اول دی ماه تاریخ اعلام کردم و میخوام پرواز کنم. دعوتنامه هم دارم. واسه اول دی به مدت دو هفته. حالا کی ویزا باید داده بشه به بنده توسط سفارت؟ مثلا یه هفته قبل از تاریخ پرواز؟

مکنه سفارت دیرتر جواب بده که حتی اگر مثبت باشه دوباره شما باید دوباره بلیط تهیه کنید. البته ویزا به تعداد روزهایی که شما هتل رزرو کردید یا دعوتنامه برای شما فرستاده شده صادر خواهد شد.

سلام وقت بخیر سال ۹۷ از سفارت لهستان ویزا توریستی گرفتم امسال شهریور از سفارت چک بدلایل ۸ و ۹ ریجکت شدم! در حالی که همان مدارکی به سفارت لهستان دادم به چک هم دادم! به نظرم آفیسر چک شخصیتی کاملا عقده ای و مخوف داشت که نسبت به ایرانی ها نظر منفی داشت چون هر کس اون روز اونجا بود باوجود داشتن ۱ یا ۲ ویزای شنگن ریجکت شده بودند!!… بنده مجردم و مدارک مالی و شغلیم کامله. میخواستم بدونم که الان که حدودا ۴ ماه گذشته از کدام سفارت اقدام کنم شانس بیشتری برای دریافت ویزا دارم؟ممنونم

سلام برای شرایط سنجی به اطلاعات بیشتری نیاز داریم لطفا با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید.

با سلام من ۲۳ سالمه و چند وقته پیگیر گرفتن وقت سفارت هستم برای گرفتن ویزای شینگن از سفارت آلمان. اما خانواده و مشاوران معمولا دست رد به بنده زدن برای گرفتن ویزا به دلایل مشمولی بودن و تنها بودن من ۲ با به اروپا سفر کردم یک بار در ۲۱ سالگی از طریق دعوتنامه با خانواده از سفارت آلمان یک بار هم در ۱۶ سالگی از ایتالیا ، می خواستم بدونم تنها رفتن برای گرفتن ویزا در شرایت مشمولی درصد ریجکتی بالایی داره و آیا اصلا شانسی هست؟

سلام شاغل هستید؟ متاهل و یا مجرد؟ برای اعتبار سنجی به اطلاعات بیشتری نیاز داریم لطفا با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید.

سلام ۳ و چند روزه زرای ویزای توریستی بلژیک اقدام کردیم هنوز هیچ جوابی نگرفتیم تمامی مدارک کامل بوده و متاهل هستم تنها اقدام کردم امکان ریجکتی هست بعد از این مدت

سلام تاخیر و یا تعجیل در جوابدهی نشانه ویزا شدن و یا ریجکت شدن نیست.

چهار ماه انتظار و ریجکت از سفارت بلژیک

سلام وقتتون بخیر! من ۱۵ مهر ماه برای ویزای دیدار بستگان کشور اتریش اقدام کردم، همه مدارکم کامل بود، فقط هفته پیش از سفارت زنگ زدند و گفتند این سه ماه که شما می خواهید بمونید چه کسی از همسرتون مراقبت می کنه؟!! راستش من از این سوال تعجب کردم، فکر کردم مزاحم تلفنی هستن، بعد گفت اگه پسرتون تبعه اتریش هستش یه کپی پاسپورتش رو زود بیارید سفارت، به هرحال من هفته پیش کپی رو بردم، اما هنوز هیچ جوابی ندادن! به نظرتون امکان داره ویزا بشم؟!! پسرم بیست سالشه و از ده سالگی مقیم اتریش هستش‌.

سلام هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه ویزا میشید و یا خیر نداریم ما. فقط باید منتظر باشید تا جواب ویزا براتون صادر شود.

ممنون از پاسختون،بعد از چهل روز امروز ویزا شدم.. امیدوارم مشکل همه برطرف بشه

درود بر شما تبریک میگم

با سلام. می خواستم برای ویزای توریستی انگلیس اقدام کنم ایا باید حتما قبلش یک ویزای شینگن بگیرم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام برای دریافت ویزای توریستی انگلیس یا باید تاریخچه سفری قدرتمند (مثل ویزای شینگن) و یا باید دعوتنامه از بستگان درجه یک ارائه کنید.

سلام …پروسه ویزای توریستی من از بلژیک امروز وارد چهارمین ماه شد که هنوز جوابم نیومده….آیا باید هنوز منتظر بمونم یا یک کاری بکنم ! ! !

سلام از طریق کارگزاری VFS پیگیری کنید.

برای من برای بلژیک بعد از ۴ماه به علت بند ۹ریجکت شد.تاریخ مراجعه به وی اف اس۶تیرماه بوده و در ۹آبان بعد از گذشت بیشتر از ۴ماه و اخذ پاسپورت و مدارک و…با نتیجه منفی روبرو شدیم در تعجبم از این سفارت که آیا بررسی اینقدر طولانی است !! همون ماه اول ریجکت کنید. خیال جماعت را راحت کنید. یا کلا سفارت را تعطیل کنید.

درود بر شما و ممنون از بیان تجربیات‌تون.

سلام ، ببخشید پیامتون رو خوندم ، منم سه ماه و خورده ای هست درخواست ویزای بلژیک دادم ، از شما بالاخره اومد ویزا یا نه؟

سلام چطور میشه از سابقه ریجکتی ها مطلع شد ؟؟چون من از سفارت سوییس ریجکت شدم و یکی از کارمندان گفت فقط میتونی اعتراض بزنی و مبلغی پرداخت کنی تا بعد از دوماه بررسی میشه و جواب میاد و من بهشون گفتم تا دوماه دیگه که من تاریخ سفرم گذشته و غیر ممکنه ویزا بشم و این اعتراض به چه دردی میخوره در جواب گفت حداقل کاری این اعتراض می‌کنم این هست که سابقه ریجکتی را در سیستم پاک می‌کند …آیا این درسته؟

سلام همچین امکانی وجود ندارد که شما بتوانید از سوابق درخواست ویزای شینگن مطلع شوید و یا آن‌ها را تغییر دهید. لطفا این مطلب را مطالعه کنید.https://visaland.org/schengen-visa-security-systems/

سلام اعتراض به ریجکتی و پرداخت مبلغ مربوطه به این مفهومه که شاید ویزا برای ما صادر بشه و در غیر این صورت ریجکتی از سیستم پاک می‌شود ؟؟ از کجا باید بفهمیم؟؟

سلام خیر اطلاعاتی از سیستم ویزای شینگن حذف نمی‌شود.

سلام من ویزای تجاری ۱ ساله با دعوتنامه از شرکت آلمانی و مدارک کامل شامل بیمه و تمکن و .. درخواست داده بودم ویزا من بند ۸ ریجکت شده ولی کنار بند ۸ که تیک خورده یه b هم نوشته شده دوستان این b یعنی چی برای شما هم بوده

سلام لطفا با دفتر در تماس باشید. ۰۲۶۳۳۱۴۳

سلام خسته نباشید ویزا تحصیلی مجارستان چقدر طول میکشه که جوابش بیاد !؟

سلام از سایت VFSGlobal پیگیری کنید.

سلام وقت بخیر درصورت گم شدن رسید پاسپورت چجوری میتونم مدارکموازckgsبگیرم ایابدون اون رسیدپاسپورتوتحویل میدن

سلام با اصل پاسپورت به دفتر CKGS مراجعه کنید.

سلام میخواستم بدونم وقتی ازسفارت تماس میگیرن برای عودت مدارک و پاس اگر ویزا شده باشیم بهمون میگن رزرو هتل و بلیط جدید ببریم یا اصلا چیزی پشت تلفن اعلام نمیکنن واینکه اصلا تو سفارت بعد از کرفتن پاسپورتم از کجا بفهمم که ویزا شدم یا ریجکت

سلام خیر فقط اعلام میشه که جواب ویزاتون صادر شده. زمانی که جواب ویزا دریافت می‌کنید، اگر برگه‌ای دریافت کردید، به این معناست که ریجکت شدید.

سلام من ویزای تجاری ۱ ساله با دعوتنامه از شرکت آلمانی و مدارک کامل شامل بیمه و تمکن و .. درخواست داده بودم ویزا من بند ۸ ریجکت شده ولی کنار بند ۸ که تیک خورده یه b هم نوشته شده دوستان این b یعنی چی برای شما هم بوده

سلام لطفا با دفتر در تماس باشید ۰۲۶۳۳۱۴۳

سلام من وقت مصاحبه دارم درسفارت اتریش من پیوست هستم تقریباچقدرزمان میبره بعدتحویل مدارک که ویزاصادربشه

سلام حدود ۱۴ تا ۲۱ روز کاری پس از ارائه مدارک

میشه لطفا بگید جواب ویزاى توریستى آلمان معمولا چقدر طول میکشه بیاد؟؟؟؟ الان ٢۴ روزه درخواست دادیم جوابش نیومده،میدونم بازه مشخصى وجود نداره و براى هرشخص متفاوته اما معمولا چندروزه افراد جواب گرفتن؟؟

سلام معمولا در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۱ روز کاری بعد جواب درخواست شما صادر می‌شود. معمولا افراد در بازه ۲۱ روز کاری جواب درخواست شون گرفتند.

جواب ویزامون اومد از المان من و همسرم به دلیل بند٩ و پسرم یک سالم بند ٨ ریجکت شدیم در صورتى که هم تمکن و گردش حساب خوب داشتیم هم سند ملکى ارائه دادیم،اصلا بند ٩ دلیلش چیه؟؟؟ الان براى گرفتن شینگن از کدوم کشور بعداز چه مدت اقدام کنیم بهتر و راحت تره؟؟؟ راهنماییم کنید لطفا خیلى ناراحتیم😔درخواستمون توریستى بود اما میتونیم از سوئد یا المان از طرف برادرو خواهر همسرم و حتى عمه خودم دعوتنامه داشته باشیم میشه بهترین راه رو بهم بگید

سلام متاسفیم از اینکه درخواست ویزای شما با شکست مواجه شده. لطفا برای مشاوره ویزای شینگن با دفتر تماس بگیرید.

ریجکت شدم از سفارت المان تمکن مالی فیش حقوقی سابقه بیمه دعوتنامه برادر همشو داشتم ولی با بند ۹ ( برای سفارت اثبات نشده مدارکتون که قصد برگشت دارید) رد کردن منو. البته مجرد هستم و کارمند قراردادی اخه چرا ریجکت میکنن خیلی ناراحتم . کی دوباره میتونم اقدام کنم ؟

درود بر شما برای شرایط سنجی لطفا با دفتر تماس بگیرید تا مشکلتون رو برطرف کنیم. ۰۲۶۳۳۱۴۳

سلام رسید ویزا که از سفارت ایتالیا گرفتم گم شد. چطور باید جواب حضوری بگیرم.؟

سلام از طریق سایت CKGSIR شماره پرونده‌تون رو پیدا کنید. با اصل پاسپورت و این شماره به دفتر کارگزاری مراجعه کنید.

سلام من با خانواده ام برای ویزا شینگن در ویزامتریک(آلمان)مدارک رو تحویل دادیم البته دعوتنامه داشتیم. قرار شد بهم پیامک بزنند که تا به الان نزدند .من خودم تو سایت ویزامتریک قسمت پیگیری درخواست شماره پاسپورتو… زدم که نوشته گذرنامه به ویزامتریک عودت داده شده می خواستم بدونم با توجه به اینکه پیام ندادن امکان هست که به ویزامتریک برم و گذرنامه هامون بهشون تحویل داده نشده و آماده نباشد؟

سلام بله ممکنه. ولی قبل از مراجعه به ویزامتریک تماس بگیرید که مطمئن بشید.

سلام.دوهفته پیش سفارت کانادا رفتم واسه مراحل انگشتت کاری و…بهم گفتن جواب رو ایمیل میزنیم..الان مشکلم اینه که بنا به دلایلی به هیچ وجه دسترسی به ایمیل رو ندارم..مشکلم چطور قابل حله.

سلام به اکانت‌تون هم دسترسی ندارید؟

سلام. من از ترکیه اقدام کردم برای شنگن ٱلمان و دعوتنامه از طرف یک شخص المانی دارم امروز تاریخ پرواز رفتم بود و خبری نشده امروز ۱۷ام هست و من بیمه تا تاریخ دهم ماه ٱینده دارم دعوتنامه ام هم تا ۱۵ام تاریخ داره. ممکنه به دلیل کم بودن این تاریخ ها ریجکت شم ؟ البته من ۲ هفته میخواستم اونجا باشم . و اینکه تو ویزا طبق زمانی که من گفتم اجازه رفتن میدن یا اینکه ربطی به اون نداره و خودشون یه تایم جدید میدن

سلام ممکنه ازتون مجددا درخواست دعوتنامه کنند.

باسلام.اسلوونی جزو کشور های شینگن است؟ با ویزای توریستی اسلوونی، میشه بعد از رسیدنمون به اسلوونی، بعدش به راحتی رفت بلژیک؟ اگر میشه از چه روشی بهتر و راحت تر است؟ و درکل به چه صورت؟

سلام بله اسلوونی جزو عهدنامه شینگن هست. باید در فرم درخواست ویزای شینگن اعلام کنید که ورودتون به اسلوونی هست و بعد از اون به بلژیک سفر می‌کنید.

با سلام. من از سفارت المان با بند ۸ریجکت شدم آیا باید. شش ماه صبر کنم یا اینکه می توانم تا مدارکم اماده است اقدام کنم از یک آژانس یک اس ام اس دریافت کردم که می گه ما برایتان ویزای تضمینی می گیرم حتی با ریجکتی آیا امکان داره بتوانند ویزا بگیرند. من تلفن زدم گفتند جدید ریجکتی ها وارد سیستم نمی شه و می توانیم از یک سفارت دیگه براتون ویزا بگیریم من از سفارت المان ریجگت شدم گفتند ما از سفارت فرانسه تضمینی براتون می گیرم. لطفا من را راهنمایی کنید. ممنون می شم

سلام اگر در قالب تورهای گروهی باشد، بله می‌توان گفت تضمینی هست. اما ریجکتی‌ها حتما وارد سیستم VIS می‌شود. در مورد اطلاعات از این سیستم‌ها، این صفحه رو مطالعه کنیدhttps://visaland.org/schengen-visa-security-systems/

سلام مجدد میخوام بگم ویزا گرفتن هم پارتی بازی داره شاید براتون جالب باشه چرا اینجوری میگم چون خودم هم ناراحتم انگار حق بقیه رو پایمال کردم به نظرم اعتراض بزنید چون واقعا ویزا گرفتن مسخره بازیه الان ما با تمام مدارک جعلی ویزامون اومده

سلام مرسی از بیان تجربیات‌تون

چقدر جالب، خاطرم هست که این فردی که براتون ویزا گرفته از همون ابتدا اطمینان رو بهتون داده بود که ویزاتون اوکی میشه در هر حالت مبارکتون باشه، کاش میشد معرفیشون میکردین ایشون رو

همین که یه جوون ایرانی ازین دیونه خونه داره میره واسه ما شادی بخشه حالا هر جوری میخواد باشه. امیدوارم موفق باشین.

سلام کاش معرفی کنید شهرزاد خانم بلکه گره ای از کار ما هم باز شه

شما چطور درست بودن ویزا اطمینان حاصل کردین ؟

سلام خسته نباشید من یک شنبه ایمیل دادم ویزامتریک دو شنبه بهم گفتن پاس شما تحویل گرفته شده به خانواده گفتم دیروز برن تحویل بگیرن ولی اصلا خبری از خانواده نشد باز من دیشب ایمیل زدم به ویزامتریک برا پیگیری بهم گفتن هیچ اطلاعاتی از پاس شما نیس اگر شماره بارکد دارید بگید این ینی چی؟

سلام پاسپورت شما تحویل خانواده‌تون شده

سلام من هم برای یک ویزای توریستی ایتالیا ناقابل بعد از ۴۵ روز با بند ۸- ریسک مهاجرت ریجکت شدم فقط و فقط بخاطر اینکه رفیوز از پرونده م پاک شه میخام اعتراضم رو به دفتر کنسولی ایتالیا اعلام کنم. شاید دیگه ویزا هم نگرفتم، اما میخام برای اعاده حقم اینکارو انجام بدم. شنیدم چندان هم بی اثر نیست این اعتراض ها، در بعضی از مواقع پذیرفته شده.

سلام درود بر شما بله حتما این کار رو انجام بدید بین این همه ریجکتی چندین نفر اعتراض کنند شاید شرایط بهتر شود.

سلام

ویزای ما هم بعد از دوماه انتظار ریجکت شد به خاطر بند ۸ 😒 به نظرتون اگه اعتراض کنیم جواب میگیریم؟؟ آخه خیلیا میگن اعتراض فایده ای نداره

سلام از کدام سفارت اقدام کردید؟ اگر توانایی پیگیری و پرداخت هزینه‌های اعتراض رو دارید، بله حتما اعتراض کنید.

سلام کسی شده اعتراض کن و جواب مثبت گرفته باشه چقدر زمان می بره. آیا بعد از یک ماه می توانیم اعتراض کنیم. ???چون آژانس ما کوتاهی کرد و هتل سوری گرفته برای همین. ویزا با بند ۸ ریجکت شد چون من برای ویزا کانادا احتیاج به یک شنگین دارم. و شش ماه برای من زمان زیادی است که صبر کنم. ممنون می شم راهنمایی کنید

سلام لطفا با دفتر تماس بگیرید ۰۲۶۳۳۱۴۳

دیروز ایمیل زدم ویزامتریک امروز جواب اومد پاس من آماده اس خیلی استرس دارم اگر ویزا شده باشم با مدارک جعلی خیلی جالب میشه:)))

چی شد جوابتون؟؟؟؟

والا به پدر گفتم بره بگیره چون خودم تهران نیستم ولی خبری ندادن هنوز بهم از طرفی میگم آون شخص گفته بود کارتون اوکی شده حتما اوکی شده ک خبر ندادن باز دقیقا نمیدونم جواب بگیرم حتما میگم

سلام امروز ۱۴مهر ازسفارت زنگ زدند که مدرک تحصیلی شما لیسانسه من کفتم خیر دکترا میکه ضمیمه نیست گفتم هست ترجمه شده میگه پس اصل مدرکت را با پاسپورت قبلی بیار در حال رانندگی اتوبان همت ده دقیقه بعد خانمی زنگ زد‌گفت من کنسول سفارت هستم و‌یک ربع مصاحبه تلفنی انگلیسی خیلی تند وبا حالت عصبانی هی سوالاتی می پرسید وهنوز من جواب نداده سوال دیکه می پرسید می پرید وسط صحبتم اخرش من گفتم برای من مهم نیست شما بخوای ویزا ندی من هرتصمیمی شما‌بگیرید‌می پذیرم گفت هدف سفر‌شما مشخص‌نیست وخداحافظی کرد ولی من خودم نیم ساعت بعد اصل مدرک دکتراوتصویر ی از ان بهمراه پاسپورت قبلی را بردم جلو سفارت واز ایفون جلو در گفتم حریان یکساعت پیش اینطوری شده اقتی اومد و کپی مدرک‌واصل پاسپورت راگرفت به نظر شما احتمال اینکه ویزا‌بده‌هست من دعوت نامه از یکی از دانشکاههای اروپا داشتم

سلام از کدام سفارت اقدام کردید؟

سلام از سفارت نروژ واینکه البته بخشی حق با کنسول بود من دیر اقدام کرده بودم یعنی فاصله مراجعه به vfcتاروز کنفرانس ۱۳روز بود

درود بر شما

سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم ویزای نوع d مجارستان بیشتر از ۲ ماه طول بکشه طبیعیه؟ البته ظاهرا کلا سیستم ویزا و حتی ظاهرش هم عوض شده ممنون میشم پاسخ بدید

سلام بله متاسفانه جوابدهی به درخواست ویزای شینگن کمی طولانی‌تر از حالت معمول شده است.

سلام خدمت کارشناس محترم.

آیا بیش از دو ماه انتظار براى دریافت ویزاى توریستى فرانسه براى پدر و مادر من که قبلاً ویزاى آمریکا رو هم داشتند طبیعى است ؟ چند بار به سفارت ایمیل زدم اما هیچ پاسخى دریافت نکردم.

سؤال دیگه اى که دارم این که آیا به غیر از ایمیل زدن به سفارت راه دیگه براى پیگیرى ویزا وجود دارد ؟ (البته به غیر از تماس با VFS)

با تشکر

سلام خیر متاسفانه این زمان جوابدهی منطقی نیست. و هیچ کاری هم نمیشه کرد. فقط باید منتظر باشید تا جواب ویزا براتون صادر شود.

با درود لطف کنید و در صورت امکان من رو راهنمایی کنین. ویزای من یکبار ریجکت شده و اعتراض زدم. دیروز تماس گرفتند و گفتند ویزا آماده شده و باید پاسپورت و بیمه مسافرتی رو بهشون تحویل بدم. درخواست ویزا مولتی ۵ ساله بوده(دعوتنامه) و در فرم در ابتدا ۴۵ روز اقامت رو درخواست کرده بودیم. این اولین بار هست که من درخواست ویزا میدم. سوال من اینه که چقدر طول میکشه که ویزا صادر بشه و اینکه بیمه مسافرتی رو چند روزه بگیرم؟ آیا همون ۴۵ روزه رو تحویل بدم یا میتونم سه ماهه تحویل بدم؟ با توجه به اینکه الان نمیدونم با چه مدت ویزا موافقت شده. میخوام که قبلش آمادگی داشته باشم که دیگه مشکلی برام پیش نیارن. سفارت مورد درخواست هم آلمان هست.

عذرخواهی میکنم که نوشته من طولانی شد. ممنون از حسن توجه شما و ممنونم از راهنمایی که به من لطف میکنید.

سپاسگزارم

درود بر شما معمولا ویزا در ۲۱ روز کاری صادر می‌شود. برای بیمه مسافرتی هم باید با توجه به مدت زمان اقامت‌تون بیمه مسافرتی بگیرید.

قربان چقدر طول کشید جواب اعتراضتون بیاد؟

سلام جناب, چرا هر روز فقط یکی دو تا نظر رو میگذارید , لطفا تجربه ونظرات بیشتری از کاربران بگذارید, ضمنا چرا تاریخ پستها و نظرات اینقدر نامرتبه وترتیب تاریخ نظرات را رعایت نمیکنید؟!

سلام و درود بر شما تعداد نظرات که دست ما نیست. روزانه هر نظری که ارسال بشه ما می‌ذاریم روی سایت. بدون هیچ تغییری.

نظر منو نذاشتین

اگر نظری تایید نشده، به دلیل بی احترامی و یا توهین در متن نظر بوده است.

سلام و درود. طبق تحقیق هایی که من از سایت های مختلف کردم متوجه شدم که اگر کسی ویزاش بیشتر از دو ماه طول بکشه معمولا ریجکت شده حداقل من تا حالا ندیدم کسی ویزاش اپرو بشه و معمولا جواب مثبت کمتر از دو ماه میاد… آیا کسی که مدت انتظارش برای جواب ویزا بیشتر از سه ماه شده تا حالا جواب مثبت گرفته ؟!! اگر کسی تجربه مشابه داشته یا دیده میتونه اطلاع بده……

سلام و درود بر شما بله از متقاضیان ما بودند کسانی که بیشتر از ۳ ماه جواب ویزاشون طول کشیده و ویزا شدند. ممنونم از بیان تجربیات‌تون

سلام ما ۳ نفر هم ویزا شدیم. دقیقاْ یک ماه طول کشید. اول سپتامبر مدارک تحویل ویزامتریک شد و اول اکتبر هم ویزا صادر و گذرنامه ها تحویل ما شد.

سلام تبریک میگم بهتون

مبارک باشه میخواستم ببینم تاریخ ویزاتون چجوریه ماهم درخواست ویزای نمایشگاهی دادیم ولی با اینکه دو سه روز دیگه مونده اصلا خبری نیس

با سلام متاسفانه امروز من هم ریجکت شدم دلیل ریجکتی را هم گفتند بخاطر رزرو هتل بود نمی دانم چرا چون خودشون دیر جواب دادند که تاریخ هتل من گذشت. آژانسی که برای من اقدام کرده گفت این ریجکتی مهم نیست می توانیم اعتراض کنم. و تاریخ جدید هتل بدیم شما فکر می کنید امکان داره رسیدگی بشه. ???

سلام معمولا اعتراض به ریجکتی براساس همون مدارکی که برای ویزا ارائه کردید ارائه می‌شود.

سلام. آقا ما ۳ نفر هم ویزا شدیم. اول سپتامبر ویزا متریک بودیم. دقیقا اول اکتبر هم ویزامون اومد. انشالله همه دوستان ویزا بشن.

سلام من ۱۲ شهریور وقت سفارت داشتم امروز ۸ مهر جوابش اومد در واقع ویزا نمایشگاهی بود که ویزا مارو صادر کردن خیلی خوشحال شدم.من همه کارها رو خودم انجام دادم تمام مدارک مورد نیاز که تو سایت ویزامتریک نوشته بود و ردیف کردم .پرواز و هتل هم سوری گرفته بودیم خدارو شکر صادر شد

درود بر شما تبریک عرض می‌کنیم

تبریک حسین اقا لطف می کنید بگید از چه کشوری ویزا گرفتید

سلام .المان

با سلام تو خدا اگر می توانید من را راهنمایی کنید من از ۱۳ مرداد که رفتم انگشت نگاری هنوز هیچ خبری نیست نمایشگاه که تمام شد و جوابی نیامد. پاسپورت هم که گیر است یک تورکیه هم نمی توانم برم به نظرتون تا کی باید منتظر باشم.

سلام کاری نمی‌توانید انجام دهید. فقط باید منتظر باشید تا جواب ویزا براتون صادر شود.

من ۱۷ مرداد رفتم دیروز ریجکت شدیم بخاطر بند ۸ مشخص نبودن هدف

بند هشت چی بود

سلام . ناراحتی تمومه. میخوام اعتراض کنم چون برگه ی تذکر حقوقی گرفتم از سفارت آلمان. نوشتن اگه باز رد شدین می تونین دادگاه برلین بدین من ایندفعه تا آخرش میرم شکایت میکنم… نظرت چیه ویزالند انقد نگو ما نمی دونیم ما نمی تونیم مشاوره بدیم خب چرا سایت زدید اگه نظری نمیدین!!! 😏

سلام چرا انقدر عصبانی هستید شما؟! اگر وقت، هزینه و توانایی‌اش رو دارید حتما پیگیر باشید. اتفاقا نیازه که تعدادی از متقاضیان اعتراض کنند اما هیچکس دردسرشو به جون نمی‌خره! بله حتما اعتراض کنید. اما قبل از اعتراض شرایط‌تون رو بررسی کنید تا کامل متوجه بشید مشکل از سمت شما نبوده.

با سلام. دقیقا ۱ ماه از تاریخ تحویل مدارک به VFS میگذره و فردا هم پرواز بنده به پاریس بود. سفارت هنوز هیچ جوابی نداده و همچنان پاسپورت منو معطل نگه داشته! در حالی که دو دعوت نامه بین المللی نمایشگاهی داشتم و ۹ بار هم سابقه شینگن داشتم! آخرین بار هم مولتی ۶ ماه از اسپانیا داشتم. حدود ۵ هزار یورو هم برای هزینه غرفه پرداخت کردم. متاسفانه روند صدور ویزا کاملا سلیقه ای هست و هیچ ربطی به سابقه و مدارک کافی و قوی نداره…. نه سفارت جواب میده و نه VFS. مجبور شدم رزرو هتل و بلیط رو کنسل کنم با چند میلیون جریمه…. هزینه نمایشگاه هم یک ریالش بر نمیگرده… ایکاش ایرانی نبودیم. همین

درود بر شما ممنون از بیان تجربیاتتون

واقعا من متاسف شدم دیگه شما خودتون چی میکشین. به خفت خواری انداختن همه مارو. پول ما تو جیبشونه بعد نمیزارن یسر بریم کشورشون

سلام پروسه ویزای جستجوی کار آلمان چند ماه است چند وقته سفارت وقت میده ؟ من شنیدم بیشتر از ۱ سال طول میکشه

سلام باید عکس پاسپورت ارسال کنید براتون بررسی کنیم .

کاری آره طول میکشه ولی ویزای دانشجویی رو مثل اینکه داره زود میده. آخه اونم بالای یکسال بود. دانشجویی خیلی خوبه به شرطی که ۲۰۰ تومن تو جیبت باشه

با سلام من از ۱۳ مرداد رفتم انگشت نگاری برای ویزا نمایشگاهی البته دعوت نمامه هم داشتم و نمایشگاه که تمام شد ولی هنوز جواب نیامده واقعا دارم دیوانه می شم همش نگرانم ریجکت شم البته من خیلی ویزای شنگن داشتم که همه کپی هاما دادم بگید من باید چکار کنم. شده کسی بعد از نمایشگاه جواب مثبت بگیره.

من کامنت ها رو میخونم میبینم هیچ تضمینی برای ویزا نیس ولی نمیدونم چرا اون فردی که به ما مدارک جعلی برای ارائه داد هیچ تاکید میکنه ویزا شما اوکی شدی من آشنا دارم یه سوال ما مدارک رو به ویزامتریک دادیم میشه طرف پاس های ما رو خودش از سفارت بگیره یا خودمون باید بگیریم؟

سلام حتما خودتون باید بگیرید.

اگه وکیل بگیره به جای خود شخص چه ایرادی داره؟ ممکنه ویزای جعلی بزنه تو پاسمون تا بخواد کلاهبرداری کنه؟ امکانش هست؟

به کسی غیر از متقاضی اصلی جواب ویزا اعطا نمی‌شود.

میتونه خودش بگیره … دوست عزیز من نمیدونم چرا شرایط تو دقیقا با من یکیه … فکر کنم هردو با یک نفر طرف بودیم توی تهران من که رد شدم و پرونده ام سیاه باقی موند

سلام اگر گرفتن ویزای شینگن برای شما اهمیت زیادی دارد، چرا از طریق تورهای گروهی اروپا اقدام نمی‌کنید؟

خب خودش بگیره که باز میتونه کلاهبرداری کنه البته واقعا نمیدونم و واقعا استرس بدی داره این طرف هم هیچ میگه کار شما اوکی شده من آشنا دارم خانواده من اعتماد کردن برادرم رو مدرسه هم ثبت نام نکردن😑

الان که می نویسم براتون ، فقط دارم اشک میریزم. چقدر ما ایرانیها بدبختیم. ویزام رد شد

منم بعد سه ماه جوابم امروز اومد بالاخره… منم هم دردم باهات دوست عزیز 😓😓😭😭😭

منم باهات همدردم ویزای منم رد شد…واقعا خیلی بدبختیم ما ایرانیها

سلام. برای شما هم زده که پاسپورت به ویزا متریک عودت شده است؟ برای ما اینو نوشته تو پیگیری، لطفا هرکی میدونه واهنمایی کنه. این پیغام یعنی رد شده ؟

با سلام. اگر ریجکت بشیم خدا نکرده می توانیم از طریق تور می توانیم اقدام کنیم یا اینکه باید شش ماه صبر کنیم.

سلام برای اقدام از طریق تورهای گروهی، بهتره که ۶ ماه بعد از ریجکتی اقدام کنید.

درود دوستان. کسی هست که ویزای نمایشگاهی از آلمان جواب گرفته باشه؟ حالا چه مثبت چه منفی تو این تابستون. اگه آره چقدر طول کشید تا جوابش بیاد؟

سلام ما ۱۴ مرداد رفتیم برای مصاحبه. گفتن ۲ تا ۳ هفته طول میکشه. دیدیم خبری نشد دوباره رفتیم ویزامتریک گفتن ۳ تا ۵ هفته طول میکشه. الان ۵ هفته کاری هم گذشته هیچ خبری نشده. میل هم زدیم اما باز هم هیچ… مگه میشه اخه !!! تعطیلات تابستونی هم که تموم شده

سلام ما ۳ نفر بودیم با هم برای یک ماموریت کاری اول سپتامبر به ویزامتریک مراجعه کردیم. دیروز از سفارت با یکی از دوستانم تماس گرفتن که مدارک در حال بررسی می باشد و چون دعوتنامه شما تا آخر سپتامبر اعتبار داره لطفاً آن را آپدیت کنید و برامون با ایمیل بفرستید که ما همون دیروز انجام دادیم. فکر میکنید کی نتیجه را به ما اعلام کنند؟ با تشکر

سلام فک می‌کنم حدودا ۱۴ روز بعد از ارائه دعوتنامه جوابتون صادر شود.

سلام. روز خوش.من روز ۲۳ مرداد رفتم سفارت انگشت نگاری. تا الان جواب نیومده.طولانی شدن نشون ریجکتیه یا شانس ویزا شدن و بالا میبره؟

سلام طولانی شدن فقط به دلیل شلوغی سفارت‌خانه‌ها است.

VIP آلمان سلام . سلام. امروز صبح داشتم خودمو میخوردم که ویزامتریک ایمیل داد که پاسپورتتون ارسال شده و به زودی به دستتون میرسه. بعد نوشت که شماره پیگیری بهتون میدیم. اما ندادن. وای خیلی استرس دارم. خیلی زیاد. امروز دقیقا ۲۶ یا ۲۵ روز گذشته. نتیجه رو براتون میذارم . پیش بینی کنین میگیرم یا نه ویزا رو؟؟؟ فعلا

سلام هیچ اطلاعاتی از ویزا شدن و یا ریجکت شدن به شما نمی‌تونیم ارائه کنیم. لطفا جوابتون رو دریافت کردید مارو هم در جریان بگذارید.

آقا یعنی تو سایت شماره پاس و بارکد رو میزدی جواب نمیداد میگفت در دست بررسیه ولی بهت ایمیل دادن که پاست اومده؟

سلام. دقیقا میگید چه روزی وقت سفارت داشتید؟لطفا

یعنی دلم میخواد سرمو بکوبونم به دیوار مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سه ماااااه منتظر یک ویزای شینگن توریستی از المانم الانم پشیمونم چون دیگه به دردم نمیخوره الان ویزا هم بشم نمیتونم برم دیگه واقعا متاسفم برای این روند کارشون فقط من این وسط نفهمیدم که روال رسیدگی به پردنده ها چجوریه که یکی سه ماه و دیگری ده روزه جوابش میاد؟؟؟؟ متاسفم برای وضعیت ما ایرانیا و سفارت ها

درود بر شما خونسرد باشید دوست عزیز!

کسایی که دعوت نامه رسمی از شخص دارن رو زود جواب میدن. مال نمایشگاهی هارو انگار میندازن اونور اصلا نگاه نمیکنن. فکر کنم الان تو سفارت پاسای نمایشگاه رو انداختن تو گونی که کارشون سبک شد همه رو ریجکت کنن😅

اتفاقا هیچم ربط نداره اگه طول بکشه مثبته. پارسال ویزام دو هفته ای اومد امسال ۳۰ روز طول کشید و رد شد الانم ۳۰ روز شده خدا به خیر کنه

درود بر شما خونسرد باشید دوست عزیز!

معمولا صبح ها جواب میدن یا عصرها؟

معمولا صبح‌ها جواب صادر می‌شود و برای دریافت باید عصرها مراجعه کنید.

سلام و درود . من سه ماه پیش درخواست ویزای توریستی دادم برای بلژیک و هنوز جوابم نیومده. اگه میخوان ریجکت کنن پس چرا وقتمونو میگیرن ؟! . یه یک شخصی یک ماهه جواب میدن به یکی هم بیش از سه ماه.. میخواستم بدونم منطق جواب دهیشون بر چه اساسه ؟! ( سفارت بلژیک خلوت ترین سفارت هست پس نمیتونه شلوغی دلیلش باشه)

درود بر شما ممکنه به دلیل اعتبار سنجی مدارک طولانی شده باشد.

فکر کنم وقتی طولانی میشه باید امیدوار باشید من اینجوری شنیدم که اگه طولانی بشه احتمال ویزا شدن زیاد میشه

با قاطعیت نمیشه گفت. اما در اکثر موارد بله، شانس ویزا بیشتر می‌شود.

یکی همینجا پیام زده بود واسه سفارت بلژیک فکر کنم بود. پنج ماه بعد جوابشو دادن اونم منفی. بگردی پیداش میکنی

حسین آقا جواب شما اومد ؟

سلام، یک سوال داشتم ، یک ماه از تاریخ ارسال مدارک و حضور در vfs برای ویزای سفارت سوییس گذشته و هنوز خبری نشده ، از انجا که از تاریخ سفرم گذشته و دیگه امکان سفر رفتن به خاطر مسایل کاری ندارم ، ایا میتونم درخواست کنسلی بررسی صدور ویزا و گرفتن پاسپورتم را بدم ؟ یا باید حتما منتظر جواب بمانم ؟ در این وضعیت من ، گرفتن ویزا و نرفتن و یا ریجکت شدن هیچ فرقی نمی کنه و فقط پاسپورتم رو از اعتبار میندازه / ایا راهی واسه پس گرفتن درخواست ویزا هست ؟

سلام می‌تونید از طریق ایمیل درخواست تون رو به VFS ارائه کنید.

سلام من سه ماه پیش درخواست دادم برای ویزای توریستی بلژیک و هنوز جواب نگرفتم .. اگه میخوان ریجکن کنن پس چرا وقت ما رو میگیرن و چرا یکی یه ماهه جوابش میاد یکی بیش از سه ماه و میخواستم بدونم منطق جواب دهیشون روی چیه که انقد تفاوت برای زمان جواب دهی هست ؟؟ ( بلژیک خلوت ترین سفارت رو داره پس نباید دلیلش شلوغی باشه)

سلام درخواست ویزا تون رو از چه طریقی ارسال کردید؟

سلام جوابتون اومد؟ منم شرایط شمارو دارم

نه هوز منتظرم… شما هم برای بلژیک اقدام کردید.

با سلام و ارزوی موفقیت برای همه دوستان. جهت اطلاع ( ویزا تحصیلی فرانسه) پس از دوماه که پروسه شروع شد در تاریخ ۸ سپتامبر مدارک تحویل به vfs دادم که خوشبختانه ۱۹ سپتامبر جواب مثبت اومد.

سلام و درود بر شما تبریک عرض می‌کنیم.

این ویزامتریک لعنتی، چرا اینجوریه. تلفن میزنیم شش ساعت باید چرت بگه تا جواب بدن. فکر کنم از مخابرات پورسانت میگیرن. چون واقعا طولانیه. واسه VIP هم با پول پست ۸۸ یورو میگیرن و ۶۰ یورو هم جدا میگیرن. برای پیگیری درخواست هم فقط یک جمله نوشته فایل به کنسول گری ارسال شده. پولشون حرومشون باشه. فقط پول بیخود میگیرن. لعنت بهشون.

سلام دوباره ۲۸ شهریور ۹۸ —– درباره ی آلمان VIP ویزامتریک آقا یکی به من جواب بده. من اون متن تجربه ام رو گذاشتم. حساب کردم الان از رفتن من ویزامتریک تا الان ، دقیقا سه هفته میگذره. یه نکته بگم. نوشتن ۱۴ تا ۲۱ روز کاری. نه روزهایی که گذشته. پس یادتون باشه جمعه و شنبه ها رو ازش کم کنید. این اولین نکته. دومین نکته در مورد اونایی هست که منتظرن. اونایی که دعوت نامه با تاریخ دارن الویت هستن تا اونایی که همینجوری واسه خودشون میرن هتل و نمایشگاه و … من دعوت نامه دارم. اونم نه از یه شخص ایرانی ساکن آلمان. از یک فرد آلمانی. دوستم. یکی به من بگه چرا تا الان طول کشیده؟؟؟ دفعه ی پیش دعوت نامه ی دستی بود. رد شدم. اینبار اگه رد شه من می میرم. کلی واسه خودم آرزو چیدم. اشتباه کردم گفتم به همه. وای خیلی بده. خب گرچه نمیشه نگفت. میری تهران مثلا واسه چی… اونایی که از شهرستان هستن میفهمن چی میگم. جناب ویزالند برید پایین تجربه ی منو بخونید ، بعد بگید که بازم رد میشم؟؟؟ منتظرتونم. دارم خل میشم.

سلام ما هیچ اطلاعاتی در مورد ویزا شدن و یا ویزا نشدن به شما نمی‌تونیم بدیم. ممکنه شما توی تاریخچه سفری تون ۱۰ تا ویزای شینگن داشته باشید و ریجکت بشید و ممکنه شینگن اولی باشید و موفق به گرفتن ویزای شینگن بشید. ما براساس اطلاعاتی که از سفارت‌خانه‌ها می‌گیریم متقاضیان رو راهنمایی می‌کنیم اما باز با این حال ممکنه افسران ویزا به دلایل ناموجه درخواست متقاضی رو رد کنند! متاسفانه افزایش تعداد پناهندگان ایرانی در مناطق شینگن کار رو برای متقاضیان به شدت سخت کرده است و همچنان هستند کسانی که در این مناطق برای پناهندگی اقدام می‌کنند!!

در کل، صبور باشید و نگرانی به خودتون راه ندید. چرا که راه‌های دیگه‌ای هم برای گرفتن ویزای شینگن وجود داره.

سلام من شینگن توریستی اتریش برای شرکت در آزمون دانشگاه شرکت کردم تمامی مدارک کامل تحویل vfs شد الان بعد از یک ماه از سفارت اتریش ! زنگ زدم که برای مصاحبه برم خوده سفارت اتریش برام خیلی عجیبه که چرا باید برم سفارت کسی میدونه چراااااااااا چون تا جایی که میدونم جوابم و باید از vfs بگیرم پرواز من برای ۲ هفته ی دیگست و واقعا استرس دارم که چرا من و خواستن

سلام باید برای مصاحبه تشریف ببرید.

سلام ۲۱ روز زمان برد یا بهتره بگم ۱۴ روز کاری برخلاف همه که میگن اگر سفر بلغارستان و روسیه و مالزی داشته باشی و تمکن خوب و خونه و شغل و گردش حساب بهت ویزا میدن و اینکه ایتالیا از همه بهتر ویزا میده!!!! امروز از دم ریجکت کرده بودن فکر کنم افسر ویزا حالش خوب نبوده به نظرم اینا الکیه اونجا اصلا مدارک رو نگاه نمیکنن من و همسرم جفتمون کارمند بانک هستیم با ۷ شال سابقه کار خونه داشتیم جفتمون تمکن بالای ۶۰۰ میلیون تومان گردش حساب سه ماه حداقل هرکدوم بالای ۴۰۰ تراکنش رزرو هتل رزرو هواپیما ضمانت برگشت توسط تور بیمه مسافرتی یعنی شما هرچی بگید ما دادیم آخرش سفارت ایتالیا امروز زده شما تمکن ندارید و اینکه یر نمیگردید به کشور خودتون به نظرم همه چی الکیه مردم ایران با مشقت پول در میارن بعد میبرن دو دستی میدن به اینا تو سفارت اینا هم از دم ریجکت میکنن خوب دارن کسب درآمد میکنن!!!!!! هیچ جایی هم نیست بهشون حرفی بزنه متاسفم برا پاسپورتمون که ارزش نداره

سلام ممنون از بیان تجربیات‌تون

کارشناسان گروه مسافرتی ویزالند به دنبال یک راه‌حل مناسب برای رفع این مشکلات هستند. امیدواریم هرچه زودتر راه‌حلی برای رفع این مشکل پیدا کنیم

ممنونم از انعکاس دیدگاه امیدوارم حل بشه خیلی بده که تو خاک کشورمون هر رفتاری میکنن بدون ادله و نمیشه اعتراض کرد و نمیتونیم اثبات کنیم اشتباه کردن

درود بر شما بزرگترین مشکلی که در حال حاضر وجود داره، اینه که روز به روز تعداد پناهندگان ایرانی در مناطق شینگن افزایش پیدا می‌کند. ما هرکاری هم کنیم باز سفارت‌خانه‌ها شک دارند که متقاضیان بعد از تاریخ سفر به کشور خودشون برمی‌گردند!

من از سه تیر همچنان منتظرم و هیچچچچ خبری نیس… پس زیاد ناراحت نباش 😥

سلام منم ۱۷ مرداد برای المان اقدام کردم جواب نیومده ،وقت سفر هم گذشت،مدارس هم باز شد ،ولی جواب نیومده

مدارکتون واقعی بود؟

بله

مدارکتون کامل و واقعی بود؟ برای آلمان دیگه؟

اره حالا چه ربطی داره؟؟؟ غیر واقعی باشه جواب طولانی میشه؟

شاید واسه اذیت کردن طرف پاسشو دیرتر بدن بهش

مگه خصومت شخصی دارند اذیت کنند؟

والا برا ما جعلی بود -_- ۱۴ روز کاری هم گذشته جواب نیومده

سلام من درخواستم از سفارت آلمان برای توریستی بعداز حدود ۴هفته رد شد میخوام اعتراض بنویسم یکی بدلیل اینکه شرایط اقامت را قبول نکردن (رزرو هتل بوده) و دیگه اینکه برگشتم براشون اثبات نشده حالا موقع اعتراض باید رزرو هتل و برنامه سفر جدید را از دوباره ارائه بدم؟ چون تا اون موقع اعتبار هتل و پرواز میگذره که!!!

سلام پیشنهاد می‌کنیم برای اعتراض اقدام نکنید. لطفا با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری به شما ارائه کنیم

ما ۲۸روز برا جواب ویزا المان منتظر بودیم از وقت بلیطمون گذشت دعوتنامه داشتیم از دخترم امروز جواب اومد همسرم نود روز و من سی روز ویزا شدیم سه عدد ملک بنام همسرم بود گردش حساب من ۱۴۰میلیون بود اولین باره تو این سایت اومدم

سلام ممنون از بیان تجربه‌تون

خوش به سعادتتون. من ۲۴مرداد اقدام کردم. هنوز جوابی نیومده. ۶روزم از تاریخ پرواز و رزروی هتلم گذشته. نمیدونم جواب چیه😭😭

عزیزم من از سه تیر همچنان منتظرم 😥

سلام. امروز ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷ در مورد آلمان! VIP امیدوارم نوشته ام کمکی کنه. من سال گذشته اوایل ژانویه ۲۰۱۸ یک دعوت نامه رسمی از یکی از دوستان آلمانیم گرفتم و ۱۰ روز بهم ویزا دادن. اون موقع ویزامتریک نبود و من برای مصاحبه به سفارت رفته بودم. ویزای من به مدت دقیق دو هفته جوابش آماده بود و من اوایل هفته تونستم برم خود سفارت و پاسپورتمو تحویل بگیرم. خیلی هم خوشحال و راضی 😆 قابل ذکره که سال ۲۰۱۷ توی پاسپورتم ویزای کشور آذربایجان بود. رفتم یه هفته توریستی باکو. حالا ماجرای بد مرداد ماه ۹۸ من با ویزامتریک کوفتی آشنا شدم. یعنی این شرکت گند زده فقط به روند کار . باور کنید ای کاش همون سفارت، کارها رو انجام میداد. هیچی مرداد ماه ، بخش VIP بودم. ۷۵ یورو و ۶۰ یورو و برای خدمات هم چند یورویی واسه عکس و … دادم. همون هم گند زدن به عکس. نه فتوشاپی. نه هیچی! افتضاح !!!!! من دعوت نامه غیر رسمی داشتم از دوست آلمانیم. یعنی کاغذی و تایپ شده همراه اثر انگشتش و امضاش و کپی پاسپورتش و شناسنامه و … هیچی منو رد کردن. دلیل هم ساپورتر مالی بود که نوشتن معلوم نیست چطور تامین میشین برای برگشت و موندن. توی حسابم هم حدود ۳ یا ۴ تومن بود. دفعه ی پیش که ویزا گرفتم ۳ میلیون پول داشتم و نهایت گردش زیر ۵۰۰ تومن بود. پس فکر نکنین که آره من ویزامو با حساب بانکی ۴۰۰ میلیون گرفتم. هیچ ربطی نداره. البته بگم که سند ملک کامل به نام خودم برده بودم هر دو بار. بار دوم که رد شد انقدر سوختم. خیلی ناراحت شدم. هم پولم سوخت و هم ویزامتریک کوفتی اون همه پول دادم. تصور کنید ۹۵ یورو به شرکت دادم. پول ویزا کمتر از ویزامتریک کوفتیه. تازه VIP هم بودم هیچ کوفتی برام انجام ندادن. دو تا کیک و آبمیوه گذاشتن جلومون. تنها خوبیش این بود که منتظر نموندم. گفتم VIP هستم و سریع کارهام انجام شد. اینبار به دوستم گفتم دعوت نامه رسمی بفرست. دوباره سند کامل ملک گذاشتم. دوباره VIP بودم و حالا ۱۳ روز میگذره که منتظرم. بهتره به کسی نگید که اقدام کردید که مثل من که رد شده بود ضایع نشین و الانم که روی هوا هستم!!!! دفعه ی پیش ۲۱ روز منتظر موندم رد شدم. این دفعه خدا رحم کنه. ۱۷ روز گذشته.

به کسی نگید لطفا تا ویزاتونو بگیرید. می دونم تجربیاتم به درد همه تون میخوره. انشاالله ویزاتون بیاد خوشحال بشید.

سلام ممنون از بیان تجربیاتتون

ممنون از بیان تجربیاتتون. لطفا جواب اومد مارو هم در جریان بزارین.

با سلام من ۳ هفته قبل برای ویزای مجارستان اقدام کردم،الان جواب مثبت به من پیام داده شده،به جای من شخص دیگری برای گرفتن پاسپورتم میتونه بره؟؟؟یا حتما برای تحویل پاسپورت حضور خودم اجباریه و اینکه ۵ شنبه ها هم روز کاری سفارت هست؟

سلام حضور خود شخص متقاضی الزامی است. بله ۵ شنبه‌ها هم می‌توانید برای دریافت جواب مراجعه کنید.

سلام من یه سوال داشتم یکی از دوستان ما شنبه ۱۶شهریور از ویزا متریک جواب گرفت مگه شنبه ها هم جواب میدن

سلام مدت زمان جوابدهی درخواست ویزا در سایت ویزامتریک مشخص شده است.

بعد چه مدت جوابشون اومد فرشته خانوم؟ ویزا شدن؟

دقیقا یکماه اما ریجکت شد ویزا نمایشگاه میخواست

سلام،جواب ویزاى ایتالیا چندروز طول میکشه؟؟

سلام در حالت عادی، ۲۱ روز

باسلام من الان پنجاه. وز است که مدارکم را تحویل دادم برای ویزای نمایشگاهی المان و الان دیروز است که نمایشگاه شروع شده و من سه روز دیگر وقت دارم به نمایشگاه برسم ولی هنوز هیچ جوابی نیامده آیا امکان داره بعد از نمایشگاه ویزا به من بدند با ریجکت می کنند

سلام بله ممکنه ویزا برای شما صادر شود.

با سلام من از ۲۰ مرداد مدارکم را تحویل ویزامتریک دادم برای ویزای نمایشگاهی امروز ۲۸ شهریور هنوز جوابی نیامده نمایشگاه هم شروع شده آیا ممکن است بعد از نمایشگاه به من ویزا بدند. ??من نگرانم ریجکت شوم می توانم درخواست کنم مدارکم را بگیرم قبل از اینکه ریجکت کنن من در چند پاسپورت های قبلیم ویزای شینگن داشتم. .. به نظر تون باید صبر کنم

سلام بله ممکنه ویزا بشید. غیر از انتظار کاری از دستتون برنمیاد.

نمیتونم پیگیری کنم چون به من ریفرنس نامبر رو که بر روی مدارک من است رو ندادن آیا در صورت اعتراض شانس گرفتن ویزا من بالا میره ؟ چون مدارک من کامل هست

سلام بهتره اعتراض نکنید. چون پروسه اعتراض زمان‌بر هست و ممکنه جوابی ازش نگیرید. بهتره که نواقص پرونده رو که بهتون اعلام کردند برطرف کنید مجدد اقدام کنید.

سلام بدلیل اینکه خودم‌مدام کامنتارو پیگیری میکنم اومدم وضعیتمو بگم‌شاید کمکی بدوستان کرد .خوشبختانه بعد از هفده‌روز از وقت رسیدگی پرونده ما از طرف سفارت سوییس بما ویزا دادن.ما انگشت نگاری نرفتیم چون اذرماه گذشته شنگن فرانسه رو داشتیم .سفر سوییس رو هم با تور اقدام‌کردیم منو همسرم بدون فرزند هستیم و جوان من بدلیل اینکه مدارک شغلیم قوی نبود خانه دار زدم و شوهرم کارمند با بیمه بالای ده سال تمکن دو حساب یکی ۲۰۰ یکی ۱۲۰ دادیم چون سپرده بود گردش انچنان نداشت هرماه برداشت و واریز یکی دوبار که گفتن همین ممکنه گیر بدن مدارک شغلی هم گذاشت که هم از بانک بما گفتن زنگ‌زدن و موجودی رو هم گفته بودن اینقدد توشه بانک گفته درسته ددحالی که شنیده بودم‌فقط صحت نامه تمکن رو میپرسن اداره هم زنگ زده بودن و حتا به داخلی شوهرمم‌زنگ‌زدن و ادرس ادارشو مجدد پرسیدن .ضمانت برگشت پارسال واس فرانسه نفری صد فکر‌میکردیم‌امسال کمش کنن بدبختانه زدن نفری ۱۵۰ .دو سند داشتیم هر دوبار و قبل فرانسه فقط ترکیه رفته بودیم و پارسال گردش حساب داشتیم یعنی توی دو ماه هر ماه حدود پونزده تومن جابجا کردیم و کل تمکن اونوقت ۱۳۰ بود واسه فرانسه . توی این شرایط ریسک نکنین با تور اقدام‌کنین .من خودم بخاطر گرفتن مولتی کانادا اینقدد دارم هزینه میکنم ایشالا همه ویزا بشن خوشحال بشن .ایام به کام

سلام و درود بر شما مرسی از اشتراک گذاری تجربه تون

سلام. پدر و مادر من ۵ آگوست براى ویزاى توریستى فرانسه اقدام کردند و هنوز بعد از ٣٨ روز تا الان جوابى دریافت نکردیم. ویزاى توریستى آمریکا رو هم تو پاسپورت قبلى شون داشتن. مدت معمول بررسى ویزاى فرانسه چند روز هست ؟ با ایمیل سفارت هم تماس گرفتیم براى پیگیرى ویزا ولى جوابى دریافت نکردیم.

سلام مدت زمان معمول جوابدهی بین ۲۱ تا ۳۰ روز است. اما به دلیل شلوغی سفارت‌خانه‌ها مدت زمان جوابدهی تغییر پیدا کرده است.

من و دوستم ۲۸ مرداد مدارک کامل بردیم vfsواسه چک. امروز ۲۰ شهریوره هنوز جوابی ندادن هم از وی اف اس پرسیدم هم از سفارت گفتن تحت بررسیه باید منتظر بمونید. قبلا هم ی ویزا شینگن داریم. برنامه سفرمون ۵مهره. اخه چرا جواب نمیدن؟! خیلی دیر شد ک 😔😔

سلام کاری نمیشه کرد فقط باید منتظر باشید تا جواب درخواست تون ارسال شود.

سلام.خسته نباشید.ما ۲۳ مرداد برای ویزا ایتالیا مراجعه کردیم و تا الان ویزا ما نیومده پرواز هم روز جمعه هستش،ممکنه تا ۵شنبه بیاد؟

سلام باید از طریق کارگزاری CKGSIR پیگیر بشید.

سلام از من بعد از دو ماه ریجکت شده تا الان سفارت ایمیل نفرستاده ولی وکیل من گفته درخواست ویزا من ریجکت شده با وجودیکه مدارک من بیشتر از انچه سفارت درخواست کرده بودن بود اما ریجکت کردن😞

سلام بعضی وقتا ارائه مدارک بیشتر از درخواست سفارت، خودش دلیل ریجکتی می‌باشد. اما پیشنهاد می‌کنیم شما از سایت سفارت کشور مقصد مراحل ویزاتون رو پیگیری کنید.

من تا به امروز ۴۲روز است که مدارک را تحویل ویزامتریک دادم ،آیا هرچه بیشتر مدت زمان جواب ویزا طول بکشه شانس ویزا شدنم بیشتر میشه ؟

سلام با قاطعیت نمیشه گفت. ممکنه این مدت زمان طول کشیده باشد ولی ریجکت شوید.

دوستان قسمت پیگیری آنلاین اتریش vfs دو هفته هست که به مشکل خورده و جواب نمیده پیام میده که سایت به مشکل خورده و بعدا دوباره پیگیری کنید جای دیگری هست که بشه پیگیری کرد

سلام خیر باید منتظر باشید مشکل سایت برطرف شود.

سلام من دو تا شنگن تا حالا داشتم آلمان و ایتالیا آلمانو عید رفتم می خواستم ببینم به نظر شما اسپانیا بهم توریستی میده ؟ و اگر اسپانیا ریجکتم کنه – تو تمام سفارت ها ریجکتی میشم؟

سلام در حال حاضر ویزای اسپانیا فقط به صورت گروهی صادر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای گرفتن ویزای اسپانیا به صورت گروهی (تورهای گروهی) اقدام کنید. خیر. ممکنه از اسپانیا ریجکت شوید اما بتونید از یک کشور دیگر ویزا بگیرید

ما ۱۴ مرداد برای ویزای شینگن به ویزامتریک رفتیم و امروز بعد از تقریبا ۳۴ روز جوابمون امد و رد شدیم ما تمکن مالیمون ۳۸۰ میلیون حساب همسرم بود و خودمم هم ۷۰ میلیون یکی از دلایل رو هزینه های سفر زدن و یکی دیگه رو برنامه سفر ما برنامه سفرمون برای ۵ روز بود میخواستم بدونم میتونیم اعتراض بزنیم و امکان قبولی هست ؟

سلام برای شرایط سنجی به اطلاعات بیشتری نیاز داریم لطفا با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ تماس بگیرید.

با سلام خدمت کارشناس ویزالند و همه دوستان من به همراه خانواده ام برای دومین بار اقدام به درخواست ویزای مجارستان کردیم از ۲۳ مرداد مدارک تحویل دادیم و امروز ویزا دستمون رسید. با دعوتنامه ویزا گرفتیم. یکم نسبت به بار اول طولانی تر شد که من خیلی نگران شدم با خوندن تمام نظرات دوستان ولی خداروشکر به موقع رسید که بتونیم از تعطیلات تابستانی استفاده بهینه کنیم. ایشالله برای ویزای شما هم هر چه زودتر پاسخ دهند.

سلام امکانش هست از ویزامتریک اس ام اس بیاد بیا پاستو تحویل بگیر بعد که بری بگن آماده نشده؟ وکیل ما میگه رفته گفتن آماده نشده

سلام خیر. زمانی که مدارک به همراه جواب آماده باشد به شما اطلاع رسانی می‌شود.

بعد از چند وقت این اس ام اس براتون امده ؟!

سلام ایا ۸۰ روز انتظار برای یک ویزای شینگن توریستی المان کمی عجیب نیست؟ به نظرم احمقانه است

سلام باید دید سفارت آلمان جه توضیحی برای تاخیر در جوابدهی‌ها دارد.

سلام و عرض ادب من ۲۴ مرداد وقت سفارت داشتم(ویزامتریک آلمان) از طریق شرکت و اخذ ویزای نمایشگاه آلمان. امروز ۱۴ شهریوره و هنوز جواب نیومده در صورتی که بلیط پروازم کنسل شد و فردا هم روز اول شروع نمایشگاست.با ویزامتریک هم تماس گرفتم میگن باید منتظر باشین. فردا و پس فردا یعنی جمعه و شنبه هم که سفارت تعطیله. اگه بعد اتمام نمایشگاه جواب اوکی شدن ویزام بیاد برای نمایشگاه مشابه بعدی که قبل عیده میتونم برم؟ و یا از تایم نمایشگاه بگذره در صورت مثبت بودن ویزا هم ویزا کنسل میشه؟

سلام ممکنه ویزا با یک بازه زمانی که سفارت براتون در نظر می‌گیرد، صادر شود.

درود جناب sasha ویزای شما نیومد هنوز؟ پاسخی دادن؟

سلام وقتتون بخیر خانواده من به فردی اعتماد کردن جهت ویزا گرفتن ما ۷ شهریور با خانواده به ویزامتریک رفتیم برای تحویل مدارک و انگشت نگاری اون فرد به ما مدارکی داد که تحویل بدیم و در کمال تعجب همه مدارک جعلی حتی اشتغال به تحصیل منم جعلی من اصلا دانشجو نیستم و خیلی امید داد که حتما تا آخر شهریور ویزا به دست شما میرسه. مگه میشه اخه اگر اینجوری باشه همه الان آلمان هستن ینی اصلا متوجه نمیشن مدارک جعلی هستن من اصلا با این حرکت فرد شوکه شدم بعد سوال من اینه میگن مصاحبه تلفنی من اصلا یادم نیست شماره تلفن دادم یا نه ینی واقعا تماس میگیرند برای مصاحبه؟

سلام تمامی مدارکی که به سفارت‌ها تحویل داده می‌شود، اعتبار سنجی می‌شود. برای بعضی از پرونده‌ها با متقاضی تماس گرفته می‌شود. اما مصاحبه‌ای نمی‌شود و فقط چنتا سوال از ایشان می‌پرسند.

خب یعنی اشتغال به تحصیلی که برای منم درست کردن اعتبار سنجی میشه؟

سلام بله ممکنه اعتبار سنجی شود.

من ایمیل خودم رو دادم به ویزامتریک آیا جواب ردی یا قبولی برام ایمیل میشه؟

سلام خیر. فقط اطلاع داده می‌شود که جواب ویزا آماده شده است و یا خیر.

اگر با مدارک جعلی برای کشوری اروپایی درخواست ویزا بدهیم و ریجکت شویم میتوان بعد از چند ماه با مدارک اصلی برای همان کشور یا کشورهای دیگر اروپایی درخواست ویزا داد؟ پرونده ثبت میشود آنجا که دوگانگی آن بعدا دردسر ساز شود؟

سلام تمامی مدارکی که برای درخواست ویزا ارائه می‌کنید در سیستم VIS ثبت می‌شود.

آیا این اطلاعات بعد از مدتی از بین میروند تا اگر ریجکت شویم بتوان با پرونده واقعی خود شخص اقدام کرد بعد از یه مدت؟ چقدر طول میکشد؟

خیر. اطلاعات به صورت مادام در این سیستم ذخیره می‌شود.

پس چرا بعضی جاها نوشته تا پنج سال اطلاعات ثبت میمونه تو سیستم ویزا؟ یعنی منظورشون این نیست که بعد از پنج سال دوباره میشه با پرونده واقعی اقدام کرد؟

مبنای ما، اطلاعاتی است که از طرف سفارت‌خانه‌های کشورهای حوزه شینگن ارائه می‌شود.

پس اگه کسی پرونده جعلی بده و ریجکت بشه کارش تمومه؟ دیگه نمیتونه اقدام کنه واسه اروپا با اصل مدارک خودش چند سال دیگه؟

می‌تونید مجدد اقدام کنید. اما شانس کمتری نسبت به بقیه متقاضیان دارید.

سلام دوستان جواب اگر بخواد بیاد در طول روز چه ساعتی امکان داره؟ همون اول صبح؟ یا طرف ظهر؟

سلام بسته به سفارت کشور مقصد، از ساعت ۱ تا ۵ بعد از ظهر جواب درخواست ویزا صادر می‌شود.

سلام بین ساعت ۹تا۱۰صبح

سلام من و همسرم و پسر ۴ سالم از سفارت استونی درخواست داده بودیم که قبول نکردند دفتر هواپیمائی دلیل قبول نکردن رو شلوغی تور اعلام کرد آیا همچین چیزی درست هست؟ یعنی ما ریجکت نشدیم و میتونیم باز اقدام کنیم.

سلام چنین دلیلی برای ریجکت ویزای شینگن وجود ندارد. لطفا درخواست کنید برگه ریجکتی رو براتون ارسال کنند.

سلام، برای ویزای نوع D ، بعد تحویل مدارک ، حدودا چقدر طول میکشه تا جواب بدن ؟ (برای اتریش )

باسلام مجدد امروز جواب ویزای توریستی بلژیک من و همسرم اومد و متاسفانه به علت نداشتن سابقه سفر به شینگن و همینطور عدم ارائه دلایل کافی برای برگشتنمون ریجکت شدیم. آیا این ریجکتی در سوابق پاسپورت ما برای کشورهای دیگه هم هست؟ مثلا اگر بخواهیم برای هلند از یک طریق دیگه اقدام کنیم.

سلام برای شرایط سنجی به اطلاعات بیشتری نیاز داریم لطفا با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ تماس بگیرید.

آقا هومن میشه بگید چقدر طول کشید جوابتون بیاد؟

سلام. تقریبا ۵ ماه طول کشید جواب بدن

سلام ما ۲مرداد اقدام کردیم هنوز جواب نیومده خب داره مهر میشه ما بچه هامون باید برن مدرسه توی مهر چیکار میشه کرد؟؟

سلام کاری نمیشه انجام داد. فقط باید منتظر بمونید تا جواب براتون صادر شود.

ایمیل بزنید و با کپی ایمیل و بلیط پروازتون برید دم سفارت!

۲مرداد که خوبه عزیزم من از دو تیر هنوز منتظرم

سلام دوستان عزیز‌…من ۹ مرداد ماه تقاضای ویزای نمایشگاهی المان دادم .با مدارک محکم واسناد کامل و شغل دولتی.دقیقا ۹ شهریور با یکماه زمان جواب دادن .رد شدم و مطمئن ک اصلا اسناد رو بررسی نمیکنن.بخاطر شرایط سیاسی ردمیشه ویزاها.نگران دیر شدن پاسخ نباشین .اینا کلاسهای مسخره ایه که برای ما تو شرایط فعلی و موجب شرمساری میزارن.پیروز و شاد باشین.

سلام ممنون از بیان تجربه‌تون.

سلام دوستان. چون منم خیلی احتیاج داشتم که ببینم جواب ویزای بقیه چقدر طول کشیده می گم. ما ۲۵ تیر وقت داشتیم واسه ویزای توریستی ایتالیا امروز یعنی ۱۱ شهریور بلاخره جواب اکی بودنش اومد.

سلام بسلامتی ایا بعد از تاریخ برنامه سفرتون گذشته بود یا نه؟!

تاریخمون برای ۲ مهر بود

مبارک باشه آیا قبل شینگن داشتید یا بار اولتونه

نه بار اولمون بود قبلشم فقط ترکیه و تایلند رفته بودیم

سلام. باتوجه به اینکه تاریخ برنامه سفر من به بلژیک گذشته و هنوز سفارت پاسخی نداده است، آیا ممکن است درصورت مثبت بودن پاسخ ویزای من، خودشان یک تاریخ برای ویزا مشخص کنند؟

سلام بله ممکنه خودشون تاریخ مشخص کنند.

سلام منم دو ماه منتظر جواب از سفارت بلژیکم….شما چند روزه که از زمان درخواستتون میگذره؟

سلام. ۵ ماه

یعنی فکر کنم من رکورد دار تو نوبت جواب شینگن شدم مگر میشه؟ من سه تیر رفتم سفارت المان (ویزا متریک) و هیچچچچچچ خبری تا الان نشده و جالبه هیچ کس هم پاسخگو نیس و میگن باید صبر کنی… ۶۹ روز گذشته و هنوز خبری نیست برای یک ویزای شینگن توریستی؟ واقعا باید چه کار کرد؟

درود بر شما می‌تونید از طریق لینک زیر اعتراض خودتون رو بیان کنید.

https://www.visametric.com/iran/Germany/fa/p/sast-rdat-mnd-mshtr

منم ۶ مرداد اقدام کردم هنوز هیچ خبری نیست

المیرا خانوم ویزاتون اومد بالاخره واسه آلمان؟

سلام دو تا سوال داشتم من و همسرم‌با داشتن سابقه سفر ترکیه و شنگن نه ماه قبل از فرانسه درخواست ویزا سوییس دادیم که گفتن نیازی به حضور و انگشت نگاری نیست .در مورد سابقه ی اثر انگشت در سیستم اروپا مگر شش ماه نیست؟ سوال دوم چهار روز از تاریخ انگشت نگاری من میگذره و چون نرفتم برگه شماره رفرنس ندارم ایمیل و پیامک هم نیومده چطور پیگیری کنم بدون شماره رفرنس .ضمنا من با تور اقدام کردم و کلا اونا ریلکسن و من خودم‌میخام‌پیگیری کنم یا اینکه صبر کنم؟در مورد دوستان که گفته بودن فرانسه ویزا نمیده به ویزا اولی اتفاقا ما با یه سفر ترکیه فقط چون شوهرم کارمند بود و تمکن صدو ده کلا ویزا شدیم با تور ولی نگم براتون از ضمانت برگشت…

سلام شماره رفرنس نداشته باشید نمی‌تونید پیگیری کنید. دلیل اینکه موفق شدید ویزای فرانسه بگیرید قطعا کارمند بودن همسرتون نیست. باید شرایط کلی که داشتید و تاریخ اخذ ویزا رو بیان کنید.

سلام دوستان درخواست ویزای شنگن از سفارت چک نداشته باشید من و دوستم درخواست دادیم ۷۵ یورو که پرداخت کردیم و جواب رد دادند به دلایل کاملا چرت چون مدارکمون کامل بود و قبلا هم ویزای شنگن داشتیم مشخص بود اصلا مدارک رو بررسی نکرده اند نامه اعتراض فرستادیم بعد یک هفته به زبان چک (واقعا که مسخره است) جواب اومده که ۶۰ یورو دیگه پرداخت کنید تا بررسی شود. ظاهرا تیرگی روابطشان با ایران هم مزید علت شده است

درود بر شما مرسی از اشتراک گذاری تجربه‌تون.

برای من هم همین مشکل پیش اومد. با اینکه زندگی کردم مدتی ازوپا و چند ویزای شنگن داشتم ریجکتم کردن. به نامه اعتراضتون پاسخ دادن؟ ارزش هزینه کردن داره؟

سلام من درخواست ویزا نمایشگاهی برای آلمان دادم الان ۳۷ روزه که درخواست دادم و پاسخی دریافت نکردم در صورتی که دو روز هم از تاریخ نمایشگاهم گذشته و فقط دو روز دیگه باقی مانده ایا امکان داره پس از تاریخ نمایشگاه بازم ویزا مثبت بیاد؟؟ اگه تاریخ نمایشگاه تمام شه و ویزا بیاد بازم میشه رفت؟؟؟

سلام بله امکانش هست.

سلام ما تاریخ سفرمون هم گذشته ۳۵روزه که مدارک دادیم ویزا متریک ما میتونیم پیگیری کنیم یا نه؟؟؟

سلام بله از طریق ویزامتریک پیگیر بشید

منم ۳۲ روزه مدارک و تحویل دادم هنوز هیچ خبری نشده

سلام ما خانوادگی اقدام کردیم برای ویزای توریستی آلمان الان ۲۵ روز گذشته و با توجه به اینکه تمامی مدارکمون تکمیل بوده و تاریخ سفر رو ۲۶ زدیم بخاطر مرخصی هامون ممکنه دیر تر از این زمان جواب مثبت بدن وقتی ما سرکارامون فقط تعطیلات اخر شهریور رو موافقت کردن؟

سلام در حال حاضر به تمامی درخواست‌های ویزا دیر پاسخ داده می‌شود.

باسلام. من در تاریخ ۲۳ اردیبهشت مدارکم را برای ویزای توریستی بلژیک دادم به vfs. متاسفانه پاسخی نیومده هنوز. به نظرتون چرا؟

سلام پروسه جوابدهی به درخواست ویزای کشورهای شینگن کمی طولانی تر شده. لطفا صبور باشید تا جواب ویزا براتون صادر شود.

باسلام مجدد. آیا بعد از گذشت یک ماه و نیم از تاریخ بلیط هواپیما و برنامه سفرم، درحالی که هنوز پاسخ ویزامون نیومده، شانس اخذ ویزامون کاهش یافته یا نه؟

سلام معمولا مدارک رو براساس تاریخی که تحویل دادید بررسی می‌شود.

یعنی ممکنه که یک تاریخ جدید از خودشون برای ویزامون بدهند؟

بله ممکنه برای یک بازه زمانی دیگری ویزا برای شما صادر شود.

ببخشید من با پسرم اقدام کردیم ایتالیا ۲۳ ماه مرداد اقدام کردیم تلفن نزدن الان ۱۳ روز کذشت یعنی بنظرتون تلفن نمیزنن مشکل پیش امده یا نه

سلام با تمامی متقاضیان تماس گرفته نمی‌شود. منتظر باشید تا جواب ویزا براتون صادر شود.

سلام جواب شما آمده

من دقیقا ۶۱ روزه که منتظر جوابم اما هنوز هیچ خبری نیست

من ۸ مرداد وقت مصاحبه داشتم ویزام دیروز اومد .

خوشا به سعادتت من همچنان از سه تیر منتظرم ۶۵ روز گذشت و خبری نیس

دوستان من دیروز دم سفارت آلمان بودم، خیلی ها اومده بودن که بالای یکماهه که جوابشون نیومده بود، حتی یه آخوندی بود که واسه اول محرم تنطیم کرده بود سفرشو اما بعد ۵۲ روز جوابی بهش نمی دادن! یه خانومی هم می گفت ۶۰ روز گذشته! دیگه وای به حال ما که تازه امروز شد ۳۰ روز، من ۲۰ شهریور پرواز دارم، اما با این تفاسیر باید قیدش رو بزنم نه!؟

با سلام من ۳۱مرداد به همراه پسرم وقت سفارت داشتم و مدارکم رو دادم اما هنوز جواب نیومده نمیدونم باید چیکار کنم؟

سلام تنها راهی که دارید اینه که منتظر باشید تا جواب ویزا برای شما صادر شود.

برای کدام سفارت؟

جوابتون هنوز هم نیومد از سفارت آلمان؟ اوکی دادن؟

پیگیری واقعا باعث ریجکت میشه؟؟؟ من میخام وکیل بگیرم چون خیلی دیر شد دیگه در خواست ویزا من واسه تحصیلی در مجارستان است که تا الآن جواب نیومده

سام خیر در این مرحله، وکیل کاری از پیش نمیبره.

من الان چهل روز شده . زنگ زدم ویزا متریک میگه ممکنه بازم طول بکشه بستگی به سفارت داره از دست ما کاری ساخته نیست من الان هم دعوتنامه ام تموم شده هم پول واپیما هم هتل خیلی راجت میگه به ما ربطی نداره باید منتظر باشید

سلام ببخشید منم تحصیلی برای مجارستان هستم الانم از ۲ مرداد رفتم هنوز جواب نیومده برای شما جوابی اومد؟

سلام. دوستان کسی جدیدا از سفارت ایتالیا جواب گرفته؟ میشه بگید چند روز طول کشیده؟ برای ما ۴۰ امین روزم رد شد و جوابی نیومد!

سلام دوست عزیز ویزا ی شما توریستی بود

بله واسه توریستی اقدام کردیم

سلام لطفا کسانی که جواب ویزا شون امده بگن چند روز منتظر بودن و آیا ویزا شون قبول شده یا ریجکت؟ از من که ۴۶ روز گذشته ولی تا الآن خبری نیست

دوستان سلام خواهش میکنم هرکی از سفارت المان جواب ویزاش اومده اعلام کنه و بگه چند روزه اومده؟ من سه تیر رفتم و الان دو ماه شده و هنوز هیچ جوابی نیومده برام مگر میشه؟ همه میگن پیگیری نکن که قطعا ریجکت میشی تاریخ پروازو هتل و اینام هم یک ماه قبل بوده و همه گذشته من ویزا شینگن و توریستی اقدام کردم لطفا بگین تا شاید یکم از سردرگمی دربیام

من دقیقا ۶۱ روزه که رفتم سفارت و جوابی نیومده

سلام المیرا خانم شما چه نوع ویزایی اقدام کردین

شینگن توریستی برای المان

من ۲ هفته بعد از خواهرم درخواست دادم ۲۳ روز بعدش ویزای منو دادن خواهرم هنوز بعد ۲ ماه جوابش نیومده ایمیل هم فرستاد ولی خبری نشد اگر برای شلوغی بود برای من که ۲ هفته بعدش درخواست داده بودم زودتر نمیومد دیگه ۲ ماه خیلی طولانیه! تمام تعطیلات پاسپورت رو گرفتن میتونست جای دیگه اقدام کنه اینطوری دیگه تمام تابستون رفت اینم بگم که خواهرم از نظر مدارکی که داده بود احتمال ویزا گرفتنش قوی تر از من بود

سلام . یکی از آشنا های ما ۶ تیر وقت مصاحبه داشت امروز ویزاش اومده و ویزاش رو ۴۵ روزه زدن با ااجازه یک ماه موندن . ویزاش رو هم از ۲شهریور زدن

میبخشید از کدوم سفارت اقدام کرده بودن؟

سفارت المان از طریق ویزا متریک . من خودمم ۸ ام وقت مصاحبه داشتم دیروز ویزام اومد دقیقا ۴ هفته شد

سلام. دو شهریور بر اساس تاریخ پیشنهادی فامیلتون هست یا خود سفارت اون تاریخو بهشون داد؟

درود ، جواب ویزای تجاری سوییس ایراد گرفتن ، کی میتونم دوباره درخواست بدم یا رفع ناقصی کنم

درود بر شما با توجه به دلیل ریجکتی‌، بین ۱ تا ۶ ماه بعد دوباره درخواست‌تون رو ارسال کنید.

سلام ملیحه خانم جواب ویزا شما بعد از ۴۵ روز اومده و ریجکت شده بودید؟؟

سلام دوستان من جواب ویزام برای المان اومد و حدود ۲۳ روز طول کشید. البته منظورم ویزای شینگن هست. بقیه ویزا ها شاید بیشتر طول بکشه اگر زیر یک ماه هست که از تاریخ درخواستتون گذشته و هنوز جواب نیومده باید صبر کنید. تا روندش رو طی کنه. نگران نباشید. اما اگر جواب ویزاتون بیش از یک ماه طول کشیده منظورم ویزای شینگن هست. شاید بهتر باشه که با خود ویزامتریک تماس بگیرید. و این مسئله رو پیگیری کنید.

سلام . شما چندم وقت مصاحبه داشتین؟؟و اینکه با شما مصاحبه تلفنی انجام شد؟؟

ویزا شدی یا ریجکت؟

من امروز دقیقا شد دو ماه که رفتم سفارت… وقت سفارتم سه تیر بوده اما هنوز جوابی نیومده…

کسی جدیدا جواب ویزا گرفته از ویزامتریک؟ اگه آره، چقدر طول کشید بعد از انگشت نگاری تا جواب بیاد؟

سلام جواب ویزای المان من در روز ۴۵ اومد ولی الان نتونستم بگیرم

سلام سوال‌تون واضح اعلام کنید لطفا.

سلام، من ۷ مرداد سفارت ایتالیا مدارک دادم برای ارائه ی مقاله در یک کنفرانس که ۳ تیر برگزار میشه. ینی سه روز دیگه بیشتر وقت ندارم. هر چیم زنگ میزنم جواب نمیدن، آنلاین هم که چک میکنم میگه هنوز تو کنسولگریه. ممکنه بخاطر گذشتن تاریخ ریجکت بشم؟

سلام خیر. این فقط بخاطر شلوغی سفارت‌خانه‌ها و تعداد زیاد درخواست‌های ویزا است.

سلام من ۵تیر واسه بلژیک اقدام کردم یک ماه بعد با ما تماس گرفتن واسه شغل همسرم و از محل کارش تحقیق کردن ولی هنوز جواب نیومده به نظرتون مشگلی هست البته بعضی ها میگن این که زنگ زدن خیلی خوبه

سلام در حال حاضر جوابدهی به درخواست ویزا طولانی‌تر شده است. منتظر باشید جواب ویزا براتون صادر می‌شود.

سلام من سه هفته پیش رفتم سفارت ایتالیا به من زنگ نزدند و ایمیل اومده که جواب اومده بیایید سفارت استرس دارم یعنی احتمال ریجکتی وجود دارد؟

سلام تا زمانی که جواب رو نگیرید مشخص نمیشه ریجکت شدید و یا خیر

میشه بگین چند وقته جوابتون امده؟!

سلام ببخشید ایا جوابتون دادن

سلام میشه کسانی که ویزاشدند بگن که چند روز منتظر بودند .ممنون

سلام وقت به خیر فرض میکنیم که سفارت المان سرش خیلی شلوغه و فرصت رسیدگی به پرونده ها رو نداره. در این صورت نباید پرونده جدید قبول کنه تا هزینه بیخودی هم درخواست کننده ها پرداخت نکنند. اعلام کنه پرونده جدید قبول نمیکنه. خیلی از افرادی که درخواست ویزا دادند اگر میدونستند میخواد جواب ویزا بیش از یک ماه طول بکشه اصلا پرونده ای تشکیل نمیدادند و دیگه لازم نبود هزینه ای پرداخت کنند. در حال حاضر بعضی ها مجبورند با وجود این که جواب ویزاشون نیومده انصراف بدند و پاسپورت رو پس بگیرند. به هر حال هر کسی یک برنامه ریزی داره. خودشون توی رسید اعلام کردند که ظرف مدت ۲۱ روز جواب می یاد. ولی مطابق گفته ی خودشون هم عمل نمیکنند. چون ملت تو سری خور پیدا کردند. میدونم شما تقصیری ندارید ولی به هر حال درستش این هست که ایرانی های مشغول به کار در ویزا متریک یا خود سفارت المان در جریان باشند که در این شرایط اجازه تشکیل پرونده های شینگن رو ندارند. اصلا وقت ملاقات نذارند پرونده هم تشکیل ندند تا بیخودی هزینه ای پرداخت نشه.

سلام می‌تونید اعتراض تون رو به ویزامتریک ارائه کنید.

سلام وقتتون بخیر در مراحل پیگیری برای ویزا نوشته شده اخذ شده یعنی چی…و یه ویزای دیگه نوشته شده کنار کشیدن یعنی چی

سلام از کدوم کشور اقدام کردید؟

سلام ، روز بخیر ، مادر وپدر من وقت خانوادگی گرفته بودن اما امروز برای من ایمیل امده که جواب مادرم اماده است، مگه میشه جوابها در روزهای متفاوت بیاید چون مدارک و پرونده یکی بوده ؟ برای ویزای المان

سلام ممکنه همچین اتفاقی بیافته. برای استعلام دقیق‌تر به ویزا متریک مراجعه کنید.

سلام میشه بگین چند وقته جوابتون امده؟!

سلام نزدیک یک ماه هست که مدارک به ویزا متریک تحویل داده شده ..ایا عدم تماس از سفارت دلیل بر ریجکتی پرونده میباشد؟

سلام خیر تا زمانی که برای دریافت جواب ویزا نرفته‌اید، مشخص نمیشه که ویزا شدید و یا خیر.

سلام.وقت بخیر..ایا در ایمیل یا اس ام اس داده شده از سفارت معلوم نمیشود که ویزا شدیم یا خیر؟؟و اگر با کسی تماس تلفنی نگیرند دلیل بر ریجکتی میباشد؟؟

سلام خیر حتما پس از دریافت پاسپورت مشخص میشه ویزا شدید و یا خیر

درود ، بنده دو هفته پبش مدارک رو کارگزاری سوییس دادم ، هنوز جوابی نیومده و اینکه در سایت vfs ک پیگیری میکنم میزنه Records not found دلیلش چیه

درود بر شما با دفتر VFSGlobal در تهران تماس بگیرید.

سلام من یک سوال دارم الان که جوابهارو دارن دیر میدن وقت نمایشگاه بگذره چی میشه؟ الان چهار هفته شده جواب نیومده از سفارت المان

سلام لطفا با دفتر کنسولگری آلمان تماس بگیرید.

چرا جوابا نمیاد؟ غیر منطقی نیس؟ من از سوم تیر منتظر جوابم از سفارت المان و توی پیگیری هنوز میزنه فایل به کنسولگری ارسال و رونده کار آغاز شده است چرا واقعا؟ تابستون که تموم شد

سلام بله تابستون تموم شده ولی همچنان تعداد درخواست‌های ویزا بالاست.

سال های قبل مگه فصل سفر نبود؟؟؟ دو ساله که وضعیت ارز بسیار خراب شده و تعداد مسافرت های خارجی بسیار کاهش پیدا کرده. ساده انگارانه هست اگر فکر کنیم به خاطر شلوغی و تعداد درخواست های بالاست. دلیل چیز دیگریست

درود بر شما تعداد درخواست‌های ویزای شینگن امسال رو با تعداد درخواست ویزای شینگن سال‌های قبل مقایسه کنید متوجه تفاوت می‌شید. و اینکه سال قبل تعداد درخواست‌های پناهندگی با تعداد درخواست‌های امسال قابل قیاس نیست و همین کار رو برای متقاضیان ایرانی سخت‌تر می‌کنه.

😂😂😂😂😂😂

سلام المیرا خانم ببخشید جوابتون اومد یا نه ؟؟

هنوزم نه دوو ماه شد دیگه

به نظر من شما باید با بخش روادید سفارت تماس بگیرید. چون دیگه خیلی طولانی شده

سلام‌. جواب شما اومده؟

سلام ببخشید موقع تسلیمی مدارک در سفارت مجارستان هیچ فاکتور رسید به من ندادن و من شماره ارجاع خودمو نمیدونم و دیگر اینکه ۳۳روز از مصاحبه من گذشته اما هیچ اطلاعی مبنی بر قبولی یا ریجکتی برام نفرستادن و من براشون ایمیل فرستادم هیچ جوابی برای من ندادن نمیدونم چکار کنم ایا درخواست ویزا من رد شده؟

سلام اگر درخواست تون ریجکت شده باشه، حتما یک جوابی براتون ارسال میشه

سلام من ۳مرداد مدارک رو کامل تحویل دادم یکشنبه تاریخ پروازمه و شنبه هم که تعطیله تا الان هیچ خبری نشده باید چیکار کنیم

سلام کاری نمیشه کرد باید منتظر باشید جواب ویزاتون بیاد

سلام من ۳ مرداد مدارک کامل تحویل دادم اما تا امروز با من تماس نگرفتن و روز مصاحبه با اینکه vip رفتم به من برگه ای برای رسید جوابم ندادند الان باید چه کار کنم؟

سلام به دلیل شروع فصل تعطیلات سفارت خانه‌ها کمی شلوغ شده لطفا منتظر باشید تا جواب براتون ارسال شود.

سلام.من۲۵تیرخودم و دخترم توی سفارت ایتالیا نوبت داشتیم الان مرداد هم تمام شده ولی هنوز خبری نیست .نمیدونم چجوری باید پیگیری کنم ببینم نوبتمون کیی میشه ؟ یا اینکه جواب چی هست ؟

سلام به دلیل شروع فصل تعطیلات سفارت خانه‌ها کمی شلوغ شده لطفا منتظر باشید تا جواب براتون ارسال شود.

سلام میخواستم بدونم این مصاحبه تلفنی که قسمتی از روند کاری هستش برای ویزای شینگن توریستی هم یعنی تماس میگیرند؟

سلام برای برخی از کشورها مصاحبه تلفنی انجام میشه. اما کلیه کشورها مصاحبه تلفنی ندارند.

با سلام خسته نباشین من الان ۴۶ روز از سفارت المان اقدام کردم جواب نیومده تاریخ پروازم ۳۱مرداد کی جوابم میاد بنظرتون خیلی طول کشیده چندنفر بامن اقدام کردن جواب همه امده فقط جواب من نیومده

سلام یه کم پروسه جوابدهی ویزای آلمان طولانی تر شده. منتظر باشید جوابتون صادر بشه.

منم ۷ هفته اس منتظرم تاریخ پروازمم فرداست

المیرا خانم من هم برادرم از سفارت ایتالیا اقدام کرده الان هفته چهارمه و شنبه هم بلیطشه گفتن طبیعیه ، ممکنه وقت بلیط هم بگذره ولی مشکلی نیست دوباره رزرو کنه اینو همون آژانسی میگه که اقدام کرده از طرفی هم گفته که سفارت ممکنه بخاطر استعلام مدارک کار بهش زنگ بزنن ولی اونم هنوز نزدن نمیدونم والا قضیه چیه ، شما جواب گرفتین بمن خبر بدین ممنون همینجا پیام بزارین من میبینم

سلام. ما ام از ایتالیا اقدام کردیم و فردا میشه ۴ هفته ولی جوابی هنوز برامون نیومده!! ولی دوستمون از آلمان اقدام کرد منتها با دعوت نامه ۲۰ روزه جوابش اومده. معلوم نیست چه جوری شده روند جوابا!!

هنوز که منتظر جوابم من البته من المان اقدام کردم

سلام شما جوابتون اومد؟

سلام نه متاسفانه با اینکه دو ماه گذشته شما چطور؟

سلام من ۱ مرداد زمان سفارت داشتم و دعوتنامه دو ماه و الان یه تایمی از زمان دعوتنامم هم گذشته ولی هنوز بعد گذشت ۲۰ روز جوابی نیومده و با این تفاسیر که ۴۰ روز هم شده جواب سفات نیومده ،عملا تاریخ دعوتنامم به تمام میرسه و این بی برنامگی سفارت باعث میشه کلا شما نیازی به ریجکت نداشته باشین و رد بشین ،همه زمان بندی های ما بر اساس ۲ الی ۳ هفته میباشد .

سلام شما برنامه سفری تون رو باید براساس مدت زمان جوابدهی به ویزا در نظر بگیرید. اگر ویزا شدید، خود سفارت این فرجه رو بهتون میده که تاریخ دعوتنامه رو عوض کنید.

سلاام دوستانی که ویزاشون اومده لطفا اطلاع بدن چند روز طول کشیده من تقریبا ۵۵ روزه که منتظر جوابم اما همچنان خبری نیست تاریخ سفرم ۲۳ مرداده و اگر بگذره احتمال ویزا شدنم خیلی کمه

سلام از کدوم کشور اقدام کردید؟

باسلام من مدت دوماه پیش ازآلمان برای مادرم دعوتنامه ای فرستادم وبعدازتکمیل مدارک ووقت سفارت سی روزپیش مادرم ازشهزستان به تهران رفتندومدارک روتحویل دادندوانگشت نگاری شدندوگفتنددویاسه هفته دیگرپاسپورت به دستتون میرسه ولی متاسفانه تاامروزدقیقامدت سی روزگذشته وهیچ خبری نیست

سلام به دلیل شروع تعطیلات و افزایش سفرهای خارجی، حجم درخواست ویزای شینگن افزایش پیدا کرده است. یه کم جوابدهی به درخواست ها طولانی‌تر شده. منتظر باشید جواب براتون ارسال میشه.

سلام من پارسال یکبار با دعوتنامه به آلمان رفتم اونموقع هنوز ازدواج رسمی نکرده بودم و نامزدم به عنوان فامیل برام دعوتنامه داد الان بعد از ازدواج دعوتنامه داده و من همه سه هفته اس مدارکم رو به ویزامتریک ارائه کردم ممکنه چون زن و شوهر شدیم رد بشم البته من وقت پیوست به خانواده هم دارم که آذر یا دی ماه میاد لطفا کمکم کنید

سلام برای شرایط سنجی اطلاعات بیشتری نیاز داریم لطفا با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ تماس بگیرید.

وقت‌بخیر. من و همسرم حدود ۴ هفته قبل درخواست ویزای ایتالیا دادیم اما هنوز جوابی نیومده! با توجه به اینکه رزرو پروازمون فردا شب هستش، آیا احتمالا ریجکت شدیم؟ شما مورد مشابه داشتید؟ ممنون

وقت شما هم بخیر بله این موارد رو داشتیم. معمولا اگر تصمیم به ریجکت باشه، سریع تر جواب ارسال میشه.

سلام میبخشید میتونم بپرسم جواب شما اومد یا نه؟؟

المان ویزامتریک رفتم

بخاطر شروع تعطیلات یکم سفارت خونه ها شلوغ شدن منتظر باشید تا ویزامتریک به درخواست‌تون جواب بده.

سلام وقتتون بخیر من الان ۳۷ روز برا ویزا المان اقدام کردم ولی هنوز خبری نشده پس کی جواب میاد

سلام به دلیل شروع تعطیلات و افزایش سفرهای خارجی، حجم درخواست ویزای شینگن افزایش پیدا کرده است. یه کم جوابدهی به درخواست ها طولانی‌تر شده. منتظر باشید جواب براتون ارسال میشه.

سلام جواب ویزاتون هنوز نیومده؟

دوستانی که از سفارت آلمان ویزا گرفتند بگن حدودا چندروزه جواب میدن من ۳۲روز اقدام کردم جواب نیومده درضمن زنگ زدم ویزامتریک میگه ۶هفته هم داریم که هنوز معطلند

ممکنه افسر ویزا به یک سری از مدارک شک داشته باشه و پروسه استعلام مدارک طولانی تر بشه.

من ۷هفته اس که منتظرم اما جوابی نیومده هنوز… المان هم درخواست دادم

از قسمت پیگیری درخواست سایت ویزامتریک اقدام کنید.

الیمرا خانوم جوابتون اومد؟

سلام وقت تان بخیر من تاریخ ۲۰تیر در سفارت مجارستان مصاحبه داشتم برای ویزا تحصیلی اما تا الان تقریبا ۲۵ روز گذشته ولی تا هنوز هیچ خبری از ایشان نیست من چیکار کنم؟؟؟

سلام به دلیل شروع تعطیلات، سفارت‌ها در حال حاضر شلوغ می‌باشد. یه کم منتظر باشید با تاخیر جواب رو براتون ارسال می‌کنند.

سلام بنده به همراه خانواده در تاریخ ۱۲تیرماه به ویزا متریک رفتم و مدارک رو تحویل دادم که تاریخ بلیت و هتل رو برای ۶مرداد گرفته بودم ولی با گذشت ۲۵روز از روز انگشت نگاری و اینکه تاریخ بلیت و هتل امروز بوده بنظر شما چرا هنوز جواب نیومده ، ایا هنوز امیدی هست که ویزا بشیم با اینکه وقت بلیت هواپیما امروز بوده و رد شده ، ویا اینکه طولانی تر شدن پروسه دلیل بر رد یا اوکی شدن ویزاست ؟

سلام طولانی شدن جوابدهی به دلیل شلوغی سفارت خانه ها است. ممکنه هنوز شانسی برای گرفتن ویزا داشته باشید.

جواب ویزاتون نیومد؟؟؟؟؟

المیرا خانم سلام شما جوابتون اومد؟

نه والا… تاریخ سفرمم دوروز مونده تا بگذره فردا که تعطیلی رسمیه نمیدونم چه کار کنم؟

سلام من ۲۷ ماه می در سفارت ایتالیا برای ویزای تحصیلی مصاحبه داشتم الان ۲ ماه میگذره و هیچ خبری نشده از طریق سایت ckgsir هم پیگیری میکنم میزنه هنوز تو کنسولگری هستش پس تا کی جواب و میدن؟

سلام به تعطیلات شروع تعطیلات و افزایش درخواست ویزای توریستی در حال حاضر سفارت ایتالیا شلوغ می‌باشد. فقط باید صبر کنید تا جواب درخواست ویزای شما از کنسولگری صادر شود.

نه والا… تاریخ سفرمم دوروز مونده تا بگذره فردا که تعطیلی رسمیه نمیدونم چه کار کنم؟

با سلام و خسته نباشید.. بنده برای کشور آلمان درخواست ویزا دادم مدارکم اعم از تمکن مالی و گردش مالی بیمه سفر رزرو هواپیما نامه مرخصی از محل کار و تعهد به بازگشت. فیش حقوقی دعوتنامه قرص از فامیلمون تو آلمان که شغلش دکتره برا هرکسی هم که دعوتنامه فرستاده ویزا دادن بهش و مسافرانش بازگشتن.. ولی من ریجکت شدم علتش هم نوشته بودم که مدارک کافی جهت اثبات به بازگشت ندادین خب این همه مدارک و مرخصی از شرکت و فیش حقوقی و تعهد به بازگشت درشرکت اینا چی بودن پس.. منم اعتراض دادم که همه مدارکم کامل بود افسر با تصمیم نادرست و سرسری نگا کردم به مدارک منو ریجکت کرده آیا این اعتراض دوباره میشه که ویزارو بدن؟

سلام برای شرایط سنجی به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید.

سلام. ما برای ویزای هلند از طریق vfs اقدام کردیم، امروز برامون پیامک اومده که پروسسش تموم شده و بیاید پاسپورت رو دریافت کنین، این ینی ویزا صادر شده یا نشده؟ خیلی ممنون

سلام جواب ویزا براتون صادر شده است. مشخص نیست که ویزا شدید و یا خیر.

سلام . مدت ۱۷ روزه که از تحویل مدارکم به ویزامتریک میگذره سفارت به من زنگ نزده . حتما تماس تلفنی دارن یا در بعضی موارد زنگ میزنن

سلام منتظر باشید باهاتون تماس گرفته میشه. بخاطر شروع تعطیلات یه کم سفارت ها شلوغ می‌باشد.

سلام. مادر من ۷۰ سال سن دارن و تا بحال ۴ بار و هر بار ۳ ماه به آلمان آمده اند. از تحویل مدارک و انگشت نگاری تا امروز ،۳۰ روز میگذرد. ما بلیط سفر داخلی به همراه مادرم گرفتیم. چرا اینقدر طول میکشد؟؟

سلام با توجه به تعطیلی مدارس و شلوغی سفارت‌خانه‌ها، جوابدهی به ویزاها کمی طولانی تر شده است. لطفا منتظر بمانید

سلام شماره پاسپورت و شماره بارکد جهت پیگیری کدومه؟برا المان

سلام شماره پاسپورت که مشخص هست شماره بارکد هم توی برگه رسید ویزایی که بهتون داده شده زیر بارکد قید شده

سلام من ۱۹ سالمه ۳۰ اردیبهشت درخواست ویزای توریستی از ایتالیا کردم و الان ۲۸ روزه خبری از ویزام نیست از اکانتم تعقیب میکنم تو کنسولگریه آیا قراره ریجکت بشه که انقد طولش دادن؟من چجوری بگم بهشون که من وقت ندارم دیگ برم سفر؟

سلام معمولا زمانی که طولانی میشه شانس ویزا شدن‌تون بالاتر میره

سلام وقتتون بخیر،من ۲۲سالمه و دوماه پیش از طریق vfs globalبرای ویزای توریستی بلژیک درخواست دادم. هنوز جوابی نگرفتم تو سایت هم نوشته که پرونده زیر نظر سفارت بلژیک در تهرانه. ممکنه به خاطر سنم رد بشم؟با وجود اینکه تمام مدارکم کامل بوده

سلام اگر مدارکی دال بر برگشت به ایران داشته باشید، خیر.

سلام از سفارت آلمان تماس گرفتند و مصاحبه تلفنی انجام دادن یعنی درصد صدور ویزای شنگن می ره بالاتر یا نه

سلام خیر. تماس تلفنی جزو پروسه اخذ ویزای آلمان می‌باشد.

سلام من ۱۲ اردیبهشت مدارک تحویل ویزا متریک دادم و انگشت نگاری شدم ۷ خرداد از سفارت مصاحبه تلفنی داشتم و گفتند یک هفته دیگر پاسپورت را عودت میدیم ولی خبری نشد و تا ۲۰ خرداد ویزامتریک تعطیله چرا اینقدر طول کشید میشه ۴۰روز اگر تازه هفته دیگه جواب بدن ارزیابیتون چیه از اینکه سفارت برای ویزای توریستی زنگ زده

سلام با توجه به ترافیک مسافران تابستانی در سفارت خانه ها، بله همچین چیزی اتفاق می‌افتد.

سلام……من پذیرش از دانشگاه سیه‌نا ایتالیا برای مقطع فوق لیسانس دارم و می خوام برای ویزا اقدام کنم…….مصاحبه حتما انجام میشه؟؟؟ کورس من به زبان انگلیسی هست مصاحبه به جه زبانی خواهد بود؟؟؟

سلام درخواست ویزای تحصیلی ایتالیا از طریق کارگزاری انجام میشه. به همین دلیل مصاحبه ای برای ویزای تحصیلی ایتالیا ندارید.

سلام وقت بخیر، بندە ۳۳ روزە کە انگشت نگاری رفتم و مدارک تحویل دادەام برای ویزای توریستی ایتالیا ولی هنوز نە زنگ زدەاند و نە ایمیلی ارسال کردەاند و هنوز هیچ خبری نشدە، لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر

سلام در حال حاضر به دلیل شروع فصل تابستان، حجم درخواست در سفارت‌خانه ها بالاست. لطفا شکیبا باشید.

سلام فاطمه نادری هستم که درخواست ویزا بهمراه همسرم کردم.تارخ۱۱/۲/۱۳۹۸تمامی مدارک تحویل داده شده مدت ۲۰روز گذشته اما برای ما نه زنگ زدن ونه ایمیل اومده ممنون میشم اگه ویزایما اماده است لطفا اطلاع دهید.متشکرم از زحماتتون

سلام برای ویزای کدوم کشور اقدام کردید؟ و اینکه جواب ویزا از سمت صادر نمیشه. از سمت کنسولگری کشور مقصد صادر میشه.

سلام وقتتون بخیر، من درخواست ویزای توریستی ایتالیا را دادەام مدارکم کاملە چهل سال سن دارم متاهلم ولی تنهای درخواست کردەام و البتە ویزای معتبر مولتی کانادا را هم دارم الان ۱۵ روز کاری است انگشت نگاری و مدارکا را تحویل دادەام ولی هنوز هیچ خبری نشدە، با توجە با این شرایط چقدر محتملە ویزا بشم؟ ممنون از راهنمایتان

سلام ما درصدی برای شانس اخذ ویزا نمی‌تونیم به شما اعلام کنیم. اینی هم زمان بر شده جواب ویزاتون، بخاطر شلوغی سفارت خانه است. منتظر باشید جوابش براتون صادر میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

همین حالا با کارشناسان ویزالند تماس بگیرید.

ویزالند، یکی از زیر برندهای شرکت گردشگری نهال‌گشت است که به صورت اختصاصی در زمینه مشاوره و اخذ ویزاهای مختلف کشورهای دنیا فعالیت می کند. نهال‌گشت برای رفاه حال باشگاه مشتریان 45 هزار نفری خود، ویزالند را راه اندازی کرده است.

در روزهای اخیر، برخی از سفارت‌ها، ارائه خدمات مربوط به اخذ ویزا را از سر گرفته‌اند؛ و برخی از تورهای اروپا هم برای برگزاری مهیا می شوند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید مطالب زیر را دنبال کنید.


چک لیست و نحوه تحویل مدارک…

October 26th, 2020, 07:45 AM

Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.

Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.

ترتیب نمایش موضوعات:

جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

Note: when sorting by date, ‘descending order’ will show the newest results first.

قوانین فروم

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

ویزا متریک Visa Metric

مدرک: گواهی نامه مطبوعات و دعوت نامه. اسناد حمایتی باید در زمان درخواست ارائه شوند. چک لیست های سفارت مدارک مورد نیاز هنوز معتبر هستند، مدارک ذکر شده در بالا تنها برای اثبات حق متقاضی برای معاف شدن از پرداخت هزینه ویزا به کار می رود.جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

Prev Post

سوالات متداول سفارت آلمان

Next Post

سفارت آلمان منتقل شد

سوالات متداول سفارت آلمان

سلام برای اخذ ویزای دانشجویی هم میشه اینجا اقدام کرد؟اگر بله چطور؟

سلام وقت بخیر . متاسفانه امکان پذیر نیست شما باید از طریق خود سفارت اقدام نمایید.

من یک ویزای شینگن معتبر در پاسپورت دارم ولی پاسپورت من اعتبار ندارد و مجبور به تعویض پاسپورت هستم ، تکلیف ویزای من چیست؟

سلام وقت بخیر . ویزای شما تا چه تاریخی اعتبار دارد و پاسپورت شما تا چه تاریخی معتبر است ؟

سلام من جهت ازدواج با همسرم که پاسپوت المانی دارد و در المان زندگی میکند باید به المان بروم وقت سفارت دعوتنامه ومدارک اداره ازدواج المان هم دارم .چه مدارکی دیگری لازم است لطفا مرا رهنمای کنید.متشکرم

سلام وقت بخیر . شما باید درخواست وقت و ویزای پیوست به المان بنید برای این مورد ویزا متریک فعالیتی ندارد این بخش به خود سفارت مرتبط میشود . برای اینکار میتوانید با همکاران ما به شماره 09350698393 تماس بگیرید تا راهنمایی بکنند.

سلام دعوت نامه از بیمارستان هانوفر با قید تاریخ دارم ۲ دسامبر چکار باید بکنم آیا ویزا متریک لازم است یا ایمیل بزنم به سفارت

سیلام وقت بخیر – شما باید از طریق ویزا متریک اقدام به دریافت وقت نمایید

سلام،خسته نباشيد. من دعوتنامه ام از ماه ديگه يعني از اول دسامبر شروع ميشه.خواستم بدونم معمولاً چقدر طول ميكشه وقت ويزا متريك؟

سلام وقت بخیر – به خاطر نزدیک شدن به ایام کریسمس وقت ها تا 30 روز دیگه پر شدن – بهتر هستش از خدمات وقت فوری ما استفاده کنید . و یا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید

سلام.من دارم برنامه ریزی می کنم برای ویزا .وقت مصاحبه الان چند وقت بعد از ثبت نام انلاین است؟

سلام وقت بخیر – هدف سفر شما چیست ؟

ضمن عرض ادب و احترام ، من در آلمان دانشجو هستم و قصد دارم برای بستگانم دعوتنامه ارسال کنم . روند به چه صورت هست و چه مدارکی لازم هست ؟

با تشکر

سلام وقت بخیر – شما به عنوان دانشجو امکان صدور دعوتنامه رسمی ندارید. برای صدور دعوتنامه رسمی باید شهروند المان باشید . اما شما میتوانید دعوتنامه غیررسمی صادر و برای افراد درجه یک ارسال کنید.

سلام من همسر ویزا جستجو کار المان گرفته تاریخشو زدن از اول اردیبهشت تا ۶ ماه بعد.الانم تمام پروازها بسته هستش چیکار باید کنیم؟یعنی ویزا ما از روزی که تاریخ خورده محاسبه میشه یا اینکه زمانی که وارد المان شدیم ۶ ماه محاسبه میشه؟

سلام وقت بخیر – ویزای شما از زمانی که تاریخ خورده شروع میشه . اما نگران نباشید از 10 خرداد به بعد به سفارت ایمیل بزنید و مشکل خودتون بهشون بگید اونا راهنمایی میکنند دقیقا چکار باید بکنید.

سلام به علت قطع بودن اینترنت آیا انگشت نگاری انجام میشود؟

سلام وقت بخیر – خیر متاسفانه

سلام ، من یک دعوتنامه ۵ ساله دارم و یکبار با استفاده از آن به آلمان سفر کرده ام ، آیا می توانم مجددا از آن استفاده کنم ؟

سلام وقت بخیر – اگر تاریخ ان هنوز پابرجا می باشد بله میتوانید استفاده کنید

سلام وقت بخير من متقاضي دريافت ويزاي كار المان هستم يه قرارداد كاري هم دارم اخري باري كه سفارت رفتم گفتن تمامي مدارك كامل هست و منتظر ويزا باشين اما حدود ٥ هفته ميگذره ولي از ويزا خبري نيست اين پروسه چه مدت طول ميكشه

سلام وقت بخیر – حدود پروسه یک ماه هستش – اما شما میتوانید به سفارت ایمیل بزنید و درخواست نتیجه کنید.

سلام وقت بخیر من متقاضی دریافت ویزای پیوست خانواده هستم در روز مصاحبه بهم گفتن مدارک کامله و باید منتظر ویزا باشم الان یکماه از روز مصاحبه گذشته ولی هیچ خبری نشده البته من به سفارت ایمیل نوشتم جوابی ندادن.باید چیکار کنم، آیا حضوری مراجعه کنم؟

سلام . وقت بخیر – متاسفانه حضوری پاسخی نمیدن تنها راه ممکننه صبر هستش . مرسی

سلام ببخشید من پیوست بە خانوادە هستم وقت مصاحبه به ما گفتن یک تا دو ماه ویزا میاد الان 45 روز از تحویل مدارکم گذشته هنوز خبری به همسرم ندادن، من چطور میتونم پیگیر ویزام بشم؟چطور میتونم اطلاع پیدا کنم که کارام به کجا رسین

سلام . وقت بخیر –تنها راه ممکنه برای پیگیری ویزا ارسال شما به بخش رواید سفارت المان هستش

سلام وقت بخیر من فوق لیسانس زبان انگلیسی دارم و میخوام برای ادامه تحصیل در رشته زبان انگلیسی بصورت پذیرش تحصیلی به آلمان بیام بعبارتی پذیرش تحصیلی بگیرم ۱.سوال من اینه که آیا داشتن ایلتس ضروریه؟ ۲. آیا داشتن مدرک زبان آلمانی ضروریه؟ ۳.من مدرک آرایشگری هم دارم آیا میشود از طریق کاری هم اقدام کرد؟ ممنونم

سلام . وقت بخیر 1 و 2 . شما باید به یکی از زبان ها نسبتا مسلط باشیذ برای پذیرش 3. بله

دوست عزیز من مترجمی خوندم بدون مدرک زبان از یکی از بهترین دانشگاه های المان پذیرش مستقیم گرفتم مصاحبه شدم ظرف یک ماه و دو هفته بارکدم اومده بچه های زبان مدرک زبان نمی‌خوانجواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

بستگی به سیاست دانگشاه داره اما معمولا برای سفارت باید مدرک زبان انگلیسی یا المانی داشته باشید و ارائه بدید

درسته اما بچه های زبان میتونن برای دانشگاه هایی که مدرک زبان نخوان اقدام کنن!! پذیرش مستقیم بگیرن خود من از یکی از بهترین‌های فنی مهندسی آلمان بدون مدرک زبان پذیرش مستقیم گرفتم و رفتم سفارت الان بارکدم اومده و افیسر هم اصلا ایراد نگرفت!!!

با سلام واحترام الان پنج هفته است از وقت مصاحبه و تحویل مدارک و انگشت نگاری من در ویزا متریک گذشته اما هنوز وقتی پیگیری میکنم پیغام میده که روند کار اغاز شده فایل به کنسول گری ارسال شده چرا این قدر زمان برده و جواب ویزا صادر نشده؟؟؟

سلام وقت بخیر- متاسفانه سفارت هیچ پاسخی ارائه نمیدهد در این مورد تنها راه ممکن صبر هستش

سلام ۱.من وقت ویزامتریک گرفتم و دیدم تو مدارکی که باید آماده کنیم بلیت پرواز هم هست .با توجه به مسیج های بالا که گفتن مشخص نیست کی جواب ویزا میاد ، چطور برنامه ریزی میشه کرد و بلیت میشه رزرو کرد . یعنی اگر من یک ماه بعد از وقت ویزامتریک بلیت داشته باشم و ویزا نرسه چکار کنم؟ ۲. بعد از تحویل مدارک در روز قرار ویزامتریک ،گذرنامه رو نگه می دارن؟ برای گفتن ویزا باید حضوری مراجعه کنیم؟ اگر ویزای فامیلی باشه برای دریافت ویزا محددا همه باید حاضر باشند؟ سپاس

سلام وقت بخیر 1. بهتر هستش که شما سفرتون رو برای 2 ماه بعد از ورود به ویزامتریک قرار بدید دلیل این کار هم این هستش که امکان داره سفارت به دلایل ازدحام با تاخیر جواب شما را صادر کند. اگر دلیل خاصی برای سفر دارید بفرمایید تا بهتر راهنمایی نماییم. 2. بله گدرننامه رو نگه میدارند اما اگر رزرو بلیط ترکیه رو همراه خود ببرید میتوانید پاسپورت تحویل ندهید و همراه خود شما باشد.برای اخذ ویزا که باید در پاسپورت شما درج شود نیاز به حضور شما نیست نماینده شما هم میتواند حضور داشته باشد. 3. برای بار دوم خیر نیازی به حضور همه نیست یه نماینده میتواند کارها را انجام دهد. مرسی

سلام وقت بخیر حدودا یک ماه از رفتن من و همسرم به ویزامتریک و انگشت نگاری گذشته و هنوز جوابی نیومده. ما هتل و پرواز برای ۲۸اسفند ۹۸ تا ۱۸ فروردین ۹۹ رزرو کردیم . الان که کرونا اومده و مرزهای ایران بسته شده آیا امکانش هست ویزای ما دربیاد؟ میخواستیم برای تعطیلات نوروز به آلمان سفرکنیمو بگردیم. چقدر صبر کنیم و از چه راهی پیگیری کنیم و اینکه اگه ریجکتمون کنن امکان پیگیری و دفع ریجکتی هست یا نه؟ چون ما همه مواردی که باید باشه رو رعایت کردیم و کلی برنامه ریزی کردیم برای سفرمون . ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام . وقت بخیر – بله امکان ویزا شدن شما هست مشکلی نیست. اگر هم ریجکت بشید در نامه ریجکتی روش اعتراض زدن ذکر شده .

سلام خسته نباشيد من ويزاي نمايشگاهي المان و گرفتم حالا به دليل كرونا ممكنه لغو شه ميخواستم بدونم ميتونم با ويزام برم يا نه چون توي ويزا ذكر شده حتما براي نمايشگاه بايد برم؟

سلام وقت بخیر- ویزای نمایشگاهی رو برای چه تاریخی صادر شده است بفرمایید تا دقیق راهنمایی کنیم. مرسی

٢٢ اسفند تا ١٤ فروردين دارم ولي چون نمايشگاه بود ٧ روزه دادن، بليط من ٢٣ اسفند تا ٢٧ اسفند هستش

وقت بخیر – اگر نمایشگاهی وجود دارد که همین شرایط نمایشگاه فعلی را دارد میتونید به سفارت ایمیل بدید و درخواست تمدید و تغییر ویزا کنند . اگر نمایشگاهی وجود ندارد پیشنهاد میکنیم که این ویزای فعلی استفاده کنید. الان در حال حاضر پروازهای ایران ایر به آلمان برقرار است و میتونید از این پروازها استفاده کنید. ( در کل درخواست تغییر و یا تمدید اصلا پینهاد نمیکنیم با توجه به شرایط فعلی) .مرسی

ديروز از نمايشگاه ايميل زدن كه نمايشگاه كنسل شده من اگه برم نميپرسن براي چي اومدي وقتي گفتن نمايشگاه كنسل شده؟ قراره نمايشگاه بعداز كرونا تشكيل بشه و بليط نمايشگاه تا اون زمان اعتبار دارن، امكانش هست كه ويزا رو براي تاريخ بعدي كه قرار برگزارشه تمديد كنن؟

وقت بخیر – اگر از سمت نمایشگاه کنسل شده شما میتونید به سفارت ایمیل بزنید و تمامی موارد رو کامل براشون توضیح بدید و مستندات لازم رو هم برای سفارت ایمیل کنید ( عملا سفارت رو در ایمیل توجیه کنید ) ایمیل به زبان آلمانی باشه بهتر خواهد بود.

سلام من ویزای یک ماهه f4 دارم ک تاریخش 17/3تا14/4 هست ولی پروازها لغو شده آیا تمدید میشه؟؟

سلام وقت بخیر – پیشنهاد میکنیم که از ویزا استفاده نمایید . تمامی پروازها کنسل نشده هنوز تعدادی پرواز وجود داره – اما اگر استفاده نکنید میتوانید به سفارت درخواست تمدید ویزا نمایید سفارت با توجه به شرایط فعلی کشور شرایط تمدید را برای شما بیان میکند.

به خود سفارت درخواست بدم یا ویزامتریک؟؟ باید دوباره نوبت بگیرم

سلام وقت بخیر – به خود سفارت ایمیل بزنید ببینید نظر سفارت چی هستش

با سلام وخسته نباشید من به اتفاق خانمم و پسر دوساله ام درتاریخ ۳۰ ژانویه برای گرفتن ویزا توریستی رفتیم ویزا متریک ولی هنوز جوابی نیومد من حدودا۲۲۰م تومان پول تو حساب وتمکن مالی ومدارک شغلی با ماهی ۸م تومان سند خونه به اسم خودم بیمه نامه و خانمم حدود۳۰۰ م تومان به حساب خودش تموم مالی سند خونه به اسم خودش مدارک شغلی با ماهی۶م تومان و بیمه نامه و مابقی مدارکی که میخواستن آماده و تحویل دادیم شنیدیم با بیماری پیش اومده تقریبا همه ریجکت میشن آیا این قضیه صحت داره؟ومابا این شرایط چقدراحتمالش هست ویزا بشیم ؟لطفا راهنمایی کنین باتشکر

سلام وقت بخیر – ایا منظور شما از ویزای توریستی یعنی اینکه بدون دعوتنامه اقدام به درخواست ویزای آلمان کردید ؟ ( یا از شخص یا شرکتی دعوتنامه دارید ) ؟ در پاسخ به سوال باید عرض کنیم خیر – سفارت آلمان در ایران به هیچ عنوان تا الان هیچ کسی رو به خاطر این ویروس ریجکت نکرده.

سلام خسته نباشی بدون دعوت نامه برای ویزای توریستی اقدام کردیم درضمن شما خودتون پرونده‌هایی که داشتین تواین مدت ویزا شدن؟

وقت بخیر – بله پرونده های بوده که بدون دعوتنامه تونستیم براشون ویزا بگیریم چون با توجه به تجربه ای که با این سفارت داریم تمامی مسیرها و دلایل ریجکتی را مسدود میکنیم که شانس دریافت ویزا بالاتر رود.

سلام وقتتون بخیر من متقاضی ویزای الحاق خانواده هستم چهار ماه از تحویل مدارکم میگذره ولی هنوز جوابی نیومده، خیلی نگرانم. میشه بگید نهایت پروسه ایی که طول میکشه چقدره؟

سلام وقت بخیر – زمان مشخص شدن این پروسه بستگی به بررسی تمامی مدارک دارد . ایا در سایت سفارت آلمان چک کردید که نتیجه برای شما مشخص شده است یا خیر ؟

سلام ، نه من چک نکردم فکر میکردم چنین دسترسی ایی وجود نداره، میشه بفرمائید به چه صورت میتونم این کار رو انجام بدم

PDf سایت آلمان رو چک کردم ولی کد من وجود نداشت، یعنی احتمالش هست ویزامون رجکت خورده باشه

سلام . اگر کد شما در فایل نیست یعنی فعلا در حال بررسی هستن. حدود زمانی که برای این کار صورت میگیره بین 3 تا 6 ماه هستش. الان به خاطر بحث ویروس کرونا امکان داره جواب شما زمان بیشتری به خود اختصاص بده.

سلام خسته نباشید وقت ویزای من تا 18 فروردین هستش اما بدلیل بیماری کرونا تمام پروازها بسته شده است ، آیا ویزای ما تمدید میشود یا خیر ؟

سلام وقت بخیر – در خصوص تمدید ویزا سفارت آلمان هنوز هیچ تصمیمی ارائه نداده است . به محض مشخص شدن در وب سایت و کانال تلگرامی اعلام خواهد شد.

سلام وقت بخیر بنده ویزای دانشجویی المان اقدام کردم بارکدم تو لیست اومده تو لیست ماه می، ازم اصل بیمه و اصل رسید خواستن، و تو ایمیل بهم گفتن یا ۶ آپریل برم یا ۴ می ( البته درخواست دیفر داده بودم)؟ حالا نمبدونم ریجکت شدم یا ویزا!! ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر – به سفارت ایمیل بزنید و درخواست اعلام نتیجه نمایید.

سلام بارکدم اومده تو پی دی اف یعنی نتیجه اعلام شده، اما استرس دارم خیلی،، اصل بیمه و اصل رسید و باید ببرم!! میخوام بدونم لین یعنی ریجکتی یا ویزا!! مشکل من اینه!! باید برم سفارت پاسمو بگیرم منتها نمیدونم الان ویزا شدم یا ریجکت!!!

سلام خسته نباشید من معلم هستم میخواستم واسه کار معلمی برم المان از شما راهنمایی میخواستم که از کجا و چطوری اقدام کنم…ممنون

سلام وقت بخیر – بستگی داره شما معلم چه رشته یا مقطعی باشید

سلام وقت بخیر من راننده ترانزیت هستم برای مصاحبه بیست وهشت اسفند مراجعه کردم ولی هنوز جوابی نیامده است حالا ویزای من را میدهند یا خیر؟

سلام وقت بخیر- متاسفانه بخاطر ویروس کرونا این مشکل پیش اومده – و سفارت هنوز سیاست روشنی در خصوص صدور ویزا در این شرایط ندارد – پیشنهاد میکنیم که فعلا صبر کنید تا رسما اعلام کنند

سلام راستش خیلی سخته که بتونم حق مطلب رو بیان کنم و بابتش پیشاپیش پوزش میخوام. من حدود ده سال پیش در دانمارک با ویزای توریستی با همسر(سابقم) که یک ایرانی تبار متولد آلمان بود ازدواج کردم . مدتی بعد با مراجعه به اداره اتباع خارجی در آلمان با شرط گذروندن «اینترگراتسیون کورس» بهم اقامت یکساله دادند و من هم دو‌ره اینترگراتسیون رو که شش ماهه بود تموم کردم و بعد از یکسال بهم اقامت سه ساله دادن. متاسفانه این دوره سه ساله که میشه حوالی ۱۳۸۸ اتفاقاتی رقم خورد که زندگی منو زیر و رو کرد ، از اونها میگذرم !ً سال ۹۰ به ایران اومدم‌ و تا مدتی اجبارن نتونستم برم ولی بالاخره نیمه حل شد و رفتم (حتی با وجود اقامتم باز از سفارت یک اجازه ورود جدید هم گرفتم و..) ولی بدلیل مشکلات ایرانم اگر برنمیگشتم برای نزدیکانم دردسر زیاد و هزینه بالایی ایجاد میشد و هم خودم باید برای همیشه دور از ایران زندگی کنم که شدنی نبود پس در آلمان دوباره که تقاضی اقامت دادم مجدد سه سال اقامت توی پاسم زدن که درآلمان تمدیدش کرده بودم و نه تعویضش . برای مدتی آلمان بودم تا خبریبهم دادن که باید درتاریخی سر جلسه ای حاضر بشم‌ و من با وجود مخالفت اکثر دوستان و اقوام و همسرم برگشتم و این آخرین بار بود که از آلمان خارج شدم و انقدر مشکلاتم طولانی شد وفشار باعث شد که بدلایلی اقدام به جدایی ‌کنیم چون ممکن بود به اشخاصی از اقوام همسرم مرتبط بشم که خوب طبیعی هم هست باشم ولی رفته رفته این فشار منو آدمی کم تحمل و عصبی کردن بود که همسرم با همه اونها ساخت ولی بهر حال جدایی ساختگی ما‌ واقعی شد و و من اونو از دست دادم‌ اینو باید بگم که من‌ سه انسان رو در زندگیم دیدم که سراسر وجودشون‌ از محبت و مهر شکل گرفته که اولیش مادرم بود که زود از دست دادم و پدرم که به تنهایی و از سی و پنج سالگی سه فرزند رو بزرگ کرده و یکروز هم به خودش اختصاص نداده و سومی همسرم. سخنم زیاد شد ببخشید خلاصه بعد ازطلاق من که هنوز مدتی ازاقامتم مونده بود قصد برگشت به آلمان رو داشتم که‌ فهمیدم‌ نمیشه با همون پاسپورت قدیمی برم پس رفتم‌ و مدارکم رو دادم و باید نهایت تا دو هفته یا خیلی زیاد دو ماه بعد حاضر میشد اما انقدر معطل شدم که غیر طبیعی بود و عجیبتر اینه که تاریخ صدور پاسپورت جدیدم دقیقن یک روز بعد از پایان مدت اقامت آلمانم باشه و من ازون به بعد حتی اقدام هم نکردم چون نمیدونم‌ چرا احساس میکنم‌ اگر تقاضی ویزای منو قبول نکنن منو داغون میکنه آخرین مرتبه همه اونچه برام ارزشمند بود‌ با‌‌‌ خودم بردم از ریز نا درشت از کتاب تا عکس از ساز تا تابلو نقاشی و…. از همه مهمتر وقتی از‌ اونجا برای آخرین مرتبه بیرون رفتم اونجا‌‌ خونه من بود حالا میخواستم از شما بپرسم چطور میتونم ویزای توریستی بگیرم با توجه به اینکه حتمن کلی بدهی بانکی و نامه زرد هم دارم که به آدرس همسرم رفته، واقعن نمیدونم چه بکنم ممنون از اینکه تحمل کردید ببخشید دلم خیلی پر بود‌ و هیچوقت اینها رو‌ بیرون نریخته بودم

سلام وقت بخیر- الان به خاطر شرایط ویروس کرونا سفارت المان در ایران هیچ وقتی رو برای ویزایهای توریستی یا همون ویزاهای کوتاه مدت صادر نمیکنه . شما بهتره که صبرکنید تا سفارت رسما اعلام کنه شرایط بازگشایی ویزاها رو . مرسی

سلام امکانش هست پاسخ مرا بدهید

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

بلاگ فلاوینگو – سریع ارزان مطمئن

آلمان قلب اروپا، جزو 26 کشور حوزه شینگن و از کشورهای پیشرفته و ابر قدرت های صنعتی جهان است. در حال حاضر از سخت ترین ویزاهاست و آرزوی خیلی از مردم است که بتوانند در این کشور زندگی یا از زیبایی های آن دیدن کنند. بیشتر نمایشگاه ها و کنگره های بزرگ دنیا در آلمان برگزار می شوند و همچنین داشتن خانواده در این کشور از دیگر دلایل سفر ایرانی ها به آلمان است. فلاوینگو از آژانس های معتبر با ده سال سابقه، داشتن نیروهای مجرب و مشاوره رایگان برای اخذ ویزای آلمان و تورهای توریستی آلمان بهترین گزینه است که امکان گرفتن ویزای تضمینی آلمان را برای مسافران فراهم کرده است. در این مقاله اطلاعاتی کامل از هزینه سفارت آلمان، پیگیری درخواست ویزای آلمان، مدت زمان دریافت ویزای آلمان و ویزای آلمان بدون دعوتنامه را شرح خواهیم داد.

در حال حاضر مبلغ 190 هزارتومان جهت هزینه وقت سفارت آلمان به شرکت کارگزاری ویزامتریک برای گرفتن نوبت پرداخت می شود که در روز مراجعه به حساب مسافر بازگشت داده می شود. این هزینه به این دلیل دریافت می شود که مسافر در روز تعیین شده برای درخواست ویزا حاضر شود. همچنین پس از اخذ وقت سفارت آلمان باید در تاریخ مشخص شده به سفارت مراجعه شود. در مراجعه به سفارت (ویزامتریک) هزینه به صورت نقدی برای هر فرد بزرگسال 105 یورو پرداخت شود. در صورتی که هزینه ای پرداخت نشود، پرونده بررسی نخواهد شد. متقاضیانی که مایلند از خدمات وی ای پی استفاده کنند که شامل ارسال پاسپورت، تحویل مدارک بدون نوبت و ارسال ایمیل و پیامک می شود، مبلغ 25 یورو باید بیشتر پرداخت کنند، برای کسانی پیشنهاد می شود که عجله دارند و نمی خواهند در نوبت بمانند. خدمات وی ای پی برای تسریع در تحویل مدارک انجام می شود و در جواب ویزا تفاوتی ندارد. افراد باید به صورت حضوری به ویزامتریک مراجعه نمایند و ضمن ارائه مدارک و پرداخت وجه منتظر پاسخ سفارت بمانند.

داشتن مدارک کامل مهم ترین موضوع برای اخذ ویزا آلمان است. مدارک طبق جدیدترین چک لیست و برگه راهنمای مربوطه آماده شود و به ترتیب در چک لیست چیده شود. نقض مدارک درخواست شده باعث پرسش های بعدی و نیاز به تکمیل مدارک می گردد و در بسیاری از موارد ممکن است باعث رد درخواست شود. آماده سازی دقیق مدارک باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مسافر و سفارت می گردد.جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان

۵ شهر توریستی آلمان که حتما باید ببینید

بعد از گرفتن وقت سفارت آلمان، فرم درخواست ویزای آلمان که باید مشخصات فردی به طور دقیق و کامل نوشته شود و همچنین اگر دعوتنامه ای دارید، باید توضیح داده شود. فرم پر شده همراه با مدارک کامل در روز تعیین شده به سفارت تحویل داده می شود.

پس از گرفتن وقت و تحویل مدارک به سفارت، پیگیری از تلفن و ایمیل هم امکانپذیر است، اما معمولا جواب دهی ندارند و متقاضی باید تا زمانی که پیامک و ایمیل ارسال می شود، منتظر بماند.آدرس سفارت آلمان: تهران، خیابان فردوسی، پلاک ۳۲۴
پاسخگویی سفارت در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ است که می توانید به راحتی به این مرکز مراجعه کنید.آدرس شرکت ویزامتریک: تهران، خیابان بهشتی، خیابان وزرا، نبش خیابان ۲۱، ساختمان شیراز، پلاک ۱۳۷
در حال حاضر برای انجام خدمات کنسولی و درخواست ویزا باید به شرکت ویزامتریک نمایندگی سفارت آلمان در ایران مراجعه کنید.
اگر قصد گرفتن ویزای آلمان را دارید می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ویزا در فلاوینگو تماس بگیرید.

در سال های اخیر با توجه به افزایش متقاضیان، از چند هفته قبل باید به صورت آنلاین از ویزامتریک وقت گرفت. وقت گرفتن این امکان را برای مسافر فراهم می کند تا بتواند در تاریخ و ساعت مشخصی به سفارت (ویزامتریک) مراجعه کند. ارائه وقت سفارت آلمان برای جلوگیری از ازدحام و ایجاد نظم انجام می شود. توجه داشته باشید حتما سرساعت و بدون تاخیر در سفارت (شرکت ویزامتریک) حاضر شوید.

مدت زمان دریافت ویزای آلمان بستگی به زمان سفر دارد اگر در فصل پیک باشد، زمان بیشتری و اگر در زمستان یا ماه های کم مسافر باشد، زمان کمتری نیاز است. معمولا بین 7 الی 15 روز وقت برای ارائه مدارک و انگشت نگاری داده می شود و بعد از تحویل مدارک حدود 14 روز کاری جواب ویزا آماده می شود. در بعضی موارد ممکن است تا 3 هفته هم طول بکشد.

هنگام ارائه مدارک، مبلغی بابت اخذ ویزا گرفته می شود که بخشی از این هزینه بابت اطلاع رسانی از طریق شماره موبایل و ایمیلی که در فرم ثبت شده، پیامک یا ایمیل ارسال می شود. در این مرحله به متقاضی اعلام می شود که جواب ویزا آماده است و با مراجعه به سفارت یا ویزامتریک پاکتی دریافت می کند که جواب داخل آن قرار دارد و مشخص می شود، جواب ویزا مثبت است یا منفی و اگر منفی باشد دلایل ریجکتی را می نویسند.

آلمان کشوری توریستی در حوزه شینگن محسوب نمی شود و ویزای آلمان یکی از معتبرترین ویزاهای شینگن است که به راحتی نمی توان گرفت، مخصوصا برای متقاضیانی که دعوتنامه ندارند. دعوتنامه ها به دو صورت است یا از طرف خانواده درجه یک که در آلمان زندگی می کنند و یا دعوتنامه از طرف کنگره یا برگزاری نمایشگاه باشد که همچنین امکان ویزا نشدن، وجود دارد.

اخذ ویزای آلمان باتوجه به شرایط هر شخص متفاوت است، هدف سفر خود می تواند دلیلی برای گرفتن ویزا باشد و در نهایت می توان از طریق اخذ ویزای تجاری و نمایشگاهی، بازدید از خانواده و دوستان، تحصیلی، پزشکی و توریستی برای سفر به آلمان اقدام کرد.

متقاضیانی که در گذشته یک الی دوبار به اروپا سفر کردند می توانند برای ویزای المان درخواست کنند اما کسانی که تا حالا به اروپا نرفتند، توصیه می شود، بدون داشتن دعوتنامه برای آلمان اقدام نکنند، چون درصد ریجکتی بالایی دارد. متقاضیان در ابتدا می توانند از فلاوینگو ویزای تضمینی فرانسه را اخذ کنند و برای دفعات بعدی برای اخذ ویزای آلمان اقدام کنند.

وقت سفارت کانادا در ارمنستان، شرایط و هزینه‌ها

وقت سفارت کانادا در آنکارا را راحت بگیرید

وقت سفارت کانادا در استانبول در ۳ روز

وقت سفارت کانادا را چطور بگیریم!؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

فلاوینگو، مجموعه‌ای با پشتوانه ده سال کار در حوزه گردشگری و مسافرت است که هنوز عاشق سوژه‌های گردشگری بکر است.

هر آنچه شما نیاز دارید در خدمات فلاوینگو می‌گنجد: فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی، برگزاری تور، رزرو هتل، گرفتن ویزا، مشاوره توریسم و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان. با فلاوینگو سریع، ارزان و مطمئن سفر کنید. با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین پست‌ها


تور استانبول، انتخاب و خرید


خرید خانه در آنتالیا از صفر تا صد

وقت سفارت کانادا در ارمنستان، شرایط و هزینه‌ها

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد


فرم درخواست ویزای آلمان Downloads-icon

در این مقاله بخوانید

قطعا سوالی در ذهن دارید که وارد این صفحه شده اید. قبل از اینکه به سوالات شما پاسخ دهیم و وارد بحث جذاب “چگونه ویزا شینگن آلمان بگیریم How to get a German Schengen visa” شویم، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله از سایت تینی توریست همراه ما باشید تا با دید باز و آگاهی بیشتری اقدام به اخذ ویزا شینگن آلمان نمایید؛

گرفتن ویزا شینگن آلمان یک تیر و چند نشان است! اخذ این ویزا فرصتی بی نظیر برای سرمایه گذاران، متخصصان و افراد دارای انگیزه بالا است. خوشبختانه این ویزا در انواع مختلف اعم از کوتاه مدت و بلند مدت با شرایط مختلف فراهم شده است که به واسطه آن می توانید از سایر کشورهای عضو پیمان منطقه شینگن یا Schengen Area نیز بازدید کنید؛

برای اخذ ویزا شینگن نیاز است اطلاعات پایه ایه دقیق تری داشته باشید، بنابراین در ابتدا بهتر است پاسخ سوال ” ویزا شینگن چیست” را مورد بررسی قرار دهیم. اگر سری به وب سایت رسمی شینگن بزنیم با عناوینی مانند بزرگترین منطقه بدون نیاز به پاسپورت در دنیا روبرو می شویم.

در این لیست ۲۶ کشور قید شده است که ویزا شینگن در آن می درخشد. قرارداد شینگن نام خود را از دهکده ای با همین اسم در لوکزامبورگ گرفته است. این منطقه مرز بین آلمان و فرانسه محسوب می شود.جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

شما برای ورود به منطقه شینگن نیاز به ویزای شینگن دارید. افرادی که ویزا شینگن دارند می توانند برای دوره زمانی مشخص و طبق شرایط مشخص به هر یک از کشورهایی که در لیست عضو پیمان شینگن هستند ورود داشته باشند. مدت زمان استفاده از ویزا شینگن بسته به ماهیت و هدف سفر شما دارد.

ویزا شینگن دارای انواع مختلفی است که نوع آن می تواند مدت اعتبار را مشخص نماید، اما به طور کلی سه دسته برای آن در نظر گرفته شده است. که عبارت است از:

در پاسخ به سوال ویزا شینگن چیست قطعاً در ذهن خود انواع آن را نیز مرور می کنید.

در این دسته بندی نوع A، B، C وجود دارد.

حتماً به گوش شما هم رسیده است که در آلمان از حرکت باران موسیقی می سازند! ساختمان مشهور در شهر “درسدن” در آلمان به صورتی طراحی شده است که با حرکت باران بر روی آن موسیقی دل انگیزی شنیده می شود.

اگر به دنبال گرفتن ویزا شینگن آلمان هستید یا به گردشگری کشور آلمان علاقه داشته باشید، بازدید از باریک ترین خیابان های جهان در کشور آلمان برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.

کسانی که به دنبال اخذ ویزا شنگن کشور آلمان هستند قطعاً به فکر تجربه قطار معلق “ووپرتال” هستند. دو قطار معلق مشهور در دنیا که تجربه آن نیاز به کمی جرات دارد.

برای اخذ ویزای شینگن کشور آلمان به صورت خانوادگی با هدف توریستی سری به موزه اسباب بازی نورنبرگ بزنید و کودکان خود را شگفت زده کنید. قلعه گردی در آلمان را فراموش نکنید. از یاد نبرید که این کشور توانسته همه سلیقه های دنیا را پوشش دهد؛

ویزا شینگن از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار است و در دو نوع کلی کوتاه مدت و طولانی مدت بر حسب هدف شخص صادر می شود. شینگن محدوده ای است با ۲۶ کشور عضو پیمان که توانسته در لیست معتبرترین پاسپورت دنیا قرار بگیرد.

ایرانیان در صورتی که هدف سفر به آلمان دارند و یا در مسیر سفر خود نیاز به توقف در فرودگاه آلمان یا هر کشور دیگر حوزه شینگن دارند، می بایست ویزا ترانزیت فرودگاهی شینگن را دریافت نمایند. افرادی که اقدام به اخذ این نوع ویزا می کنند می توانند تحت زمان و شرایط مشخص به هر یک از کشورهای عضو پیمان سفر داشته باشند. ویزا شینگن در مدل های A-B-C که شامل: ویزا محدود، ویزا ملی، مالتی و چند بار ورود و … در نظر گرفته می شود؛

اگر برای اخذ ویزا شینگن به دنبال بهترین سفارت هستید پس حتما بخوانید 🙂
متوجه شدیم که محدوده شینگن شامل ۲۶ کشور است و شما برای دسترسی به سفارت برای اخذ ویزا شینگن کشور آلمان نیاز دارید تا به سراغ سفارت بروید. اما موضوع این است که بهترین سفارت برای ویزا شینگن از قاعده کلی برخوردار نیست.

مثلاً انتخاب سفارت مناسب بستگی به شرایط مسافر و سفارت ها دارد. مثلاً گفته می شود که سفارت فرانسه بسیار سخت گیر تر از سفارت یونان است، اما بارها دیده شده که فرد شانس بیشتری در سفارت فرانسه دارد.

سفارت ها از نظر ویزا دهی شرایط مختلفی دارند. مثلاً سفارت هلند اغلب ویزا یک ساله و دوساله به صورت مالتی را در نظر داشت اما در جدیدترین اطلاعات این کشور مشخص است که ویزا برای بار دوم بسیار کمتر از دو سال صادر می شود.

این مثال در خصوص سفارت اتریش برای بازه زمانی چند ماهه اغلب مسافران را ریجکت می کند. تعیین وقت سفارت برای این کشور نیز سخت گیری های مخصوص به خود را دارد.

قطعاً کسانی که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری وارد آلمان شوند و به دنبال بهترین سفارت برای ویزا شینگن هستند، شانس بیشتری به نسبت فردی که قرار است برای جستجوی کار به این کشور بروند خواهد داشت.

بهترین سفارت برای ویزای شینگن اغلب بر اساس سخت گیری در بررسی مدارک و شرایط متقاضی ارزیابی می شود. در انتخاب بهترین سفارت نیاز است که آخرین اطلاعات مربوط به جذب مهاجر مطالعه شود. اما آنچه برای یک سفارت مهم است، نوع ویزا درخواستی، شرایط مهم برای اخذ ویزا، زمان درخواست و شرایط متقاضی است.
درصدِ صدور ویزا هر سفارت در بازه های زمانی با هم فرق دارد و شرایط سیاسی و اقتصادی کشور در این زمینه اهمیت زیادی دارد. همینطور قوی بودن کیس متقاضی نیز در صدور ویزا تاثیرگذار است.
در برخی از سفارت ها تاکید زیادی برای مشخص کردن منبع سرمایه می شود و در برخی دیگر خیر. در راستای انتخاب بهترین سفارت برای اخذ ویزا شینگن آلمان نیاز است که از متخصص خبره استفاده شود.
نکته مهم اینکه بهتر است سفارتی انتخاب شود که مدت زمان اقامت بیشتری در کشور مقصد فراهم سازد. یک مثال می زنیم. فرض کنید قرار است ۱۰ روز در آلمان سکونت داشته باشید و سپس به سراغ کشور فرانسه بروید و ۵ روز در فرانسه بمانید در چنین شرایطی قطعاً سفارت آلمان برای شما مناسب تر خواهد بود و شانس بیشتری خواهید داشت.

ویزا شینگن آلمان با اهداف مختلف صادر می شود.

مدارک لازم برای اخذ ویزا شینگن آلمان در بخش مربوطه در همین مقاله نوشته شده است. اما یک سری مدارک نیز برای افراد در شرایط خاص وجود دارد. افرادی که کارمند دولت هستند و قصد اخذ ویزا شینگن آلمان را دارند می بایست گواهی کار یا انتساب به خدمات به همراه فیش حقوقی داشته باشند.

در صورتی که شخص کارمند ادارات غیر دولتی یا خصوصی باشد نیاز به گواهی کار و یا آخرین قرارداد شغلی به همراه فیش حقوقی برای ۳ ماه اخیر است. همینطور شخص می بایست گواهی بیمه تامین اجتماعی داشته باشد. در صورتی که گواهی لازم وجود نداشته باشد نیاز است که گواهی کارفرما صادر شود.

افرادی که دارای شرکت هستند نیاز به گواهی ثبت شرکت یا فعالیت دارند که در این راستا پروانه کسب یا گواهی اداره ثبت شرکت بسیار مهم است. همینطور شخص می بایست گواهی عضویت در بیمه تامین اجتماعی ارائه دهد.

در صورتی که شخص مدیر یا سهامدار شرکتی در ایران است نیاز به معرفی نامه امضا شده توسط نماینده رسمی است و و نیاز است سمت درخواست کننده و گواهی ثبت شرکت مشخص باشد. اگر روزنامه رسمی موجود نباشد نیاز به گواهی انتساب به خدمت در شرکت است.

هنرمندان برای گرفتن ویزای شینگن کشور آلمان نیاز دارند که گواهی عضویت در انجمن های هنری داشته باشند و یا مدرکی وجود داشته باشند که فعالیت هنری این افراد را نشان دهد. همینطور گواهی بیمه تامین اجتماعی نیاز است.

می دانیم که برای اخذ ویزا نیاز به مراجعه به سفارت است و می بایست مدارک ارائه شده و روند انگشت نگاری صورت بگیرد، به این ترتیب نیاز به تعیین وقت سفارت دارید و طبق زمان اعلام شده باید در سفارت حضور داشته باشید.

سفارت آلمان در ایران، تهران، خیابان فروردین نبش کوچه برلین واقع شده است.

زمات ساعت کاری سفارت آلمان در تهران به دلیلی شیوع ویرویس کرونا تغییر کرده است.
ساعت کاری برای ویزا: از روز های یکشنبه تا پنجشنبه از ۶:۴۵ دقیقه صبح الی ۱۴:۳۰ دقیقه بعدازظهر است. نیاز به وقت قبلی خواهید داشت.
ساعت کاری برای بخش تایید مدارک از روزهای یک شنبه الی پنجشنبه از ساعت ۷ و نیم صبح الی ۱۰ و نیم صبح یعنی تنها سه ساعت و با تعیین وقت قبلی صورت می گیرد.آدرس بخش حقوقی و کنسولی در ایران، تهران، خیابان بخارست، خیابان هشتم، پلاک ۷ است.

می توانید از طریق شماره تلفن های زیر در روزهای یکشنبه الی پنجشنبه در ساعت ۱۱ الی ۱۲ ظهر از طریق خط ویژه سوالات خود را بپرسید که برای اخذ ویزا نیاز است به همه موارد گفته شده دقت شود.

شماره تلفنهای سفارت آلمان در تهران

۰۲۱-۸۸۷۵۷۵۶۱

۰۲۱-۸۸۷۵۷۵۶۳

۰۲۱-۸۸۷۵۷۵۶۳

۰۲۱-۸۸۷۵۷۵۵۱

۰۲۱-۸۸۷۵۷۵۵۲

تعیین وقت سفارت به صورت آنلاین نیز صورت می گیرد. زمان انتظار برای وقت مصاحبه در صورتی که ثبت نام در سیستم تعیین وقت آنلاین صورت گرفته باشد با توجه به شرایط مختلف با هم فرق دارد:

در صورتی که هدف شخص پیوست به خانواده باشد در شرایط “حفاظت حمایتی” در نظر گرفته نشود، ۶ هفته زمان تخمینی برای مصاحبه در نظر گرفته می شود. برای اخذ ویزا شینگن آلمان این زمان تخمینی است.جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان

سیستم نوبت دهی سفارت آلمان در تهران در گذشته به این صورت بود که پس از ثبت نام شما، شماره پیگیری ارائه می شود و ظرف مدت سه دقیقه برای شما ایمیل تاییدیه ارسال می شود.

در این زمان نیاز است که اطلاعات خود را مجدداً مورد بررسی قرار دهید. در صورت اشتباه بودن اطلاعات وارد شده وقت سفارت آلمان می بایست باطل شود و مجدداً پس از تصحیح مشخصات اقدام به وقت سفارت صورت بگیرد.

در حدود ۲ الی ۶ هفته پیش از زمان مصاحبه ایمیل دیگری دریافت خواهید کرد که در آن زمان دقیق در اختیار شما قرار می گیرد. ۷ روز زمان دارید زمان مصاحبه را تایید کنید و در صورت سهل انگاری فرصت جبران بسیار محدود است.

ویزا آلمان انواع مختلفی دارد.

تفاوت ویزا کار و جستجوی کار آلمان در این است که شما در اخذ ویزا کار نیاز به قرارداد کاری از سوی کارفرما دارید و می بایست پیشنهاد کاری شما مهر و امضا شده باشد. در ویزا جستجوی کار شما به قصد یافتن کار وارد آلمان می شوید. آنچه در اخذ ویزا آلمان با هدف کار مهم است، مهارت کاری شما و سابقه کاری مرتبط است.

در اخذ انواع ویزا آلمان اهدافی مانند ترانزیت، ویزا عملی، ویزا کارآموزی، ویزا درمانی و … نیز دیده می شود. مشخص است که ویزا علمی با هدف انجام تحقیق یا مطالعه بوده و اغلب با دعوت نامه صادر می شود.

در زیر فرم درخواست ویزا آلمان برای شما آورده شده است. بخش هایی که زرد رنگ هستند بسیار مهم بوده و نیاز است که تکمیل آن به صورت صورت بگیرد. در این بخش به زبانی ساده در خصوص تکمیل فرم ویزا آلمان صحبت می کنیم.

بخش اول مربوط به نام و نام خانوادگی شما است که در دو کادر جداگانه نوشته می شود. نیاز است که نام و نام خانوادگی با املای دقیق نوشته شود. در ستون سمت چپ بخش سوم در مورد محل تولد و مشخصات تولد صحبت می شود که می بایست به شهر و استان و کشور آن دقت شود. بخش چهارم از ستون سمت چپ مربوط به ملیت شما است.

مثلاً اگر ایرانی باشید در این بخش می بایست IRANIAN نوشته شود. بخش پنجم از ستون چپ فرم درخواست ویزا آلمان اطلاعاتی در مورد تأهل و تجرد فرد است. در صورتی که مجرد باشید اولین مورد مناسب شما است و در صورتی که متاهل هستید می بایست یکی از موارد دیگر اعم از در حال زندگی، طلاق با پرونده باز و طلاق رسمی را انتخاب کنید. نیاز به تکمیل اطلاعات مربوط به تاریخ زمان ازدواج و طلاق به روز و ماه و سال دارید. بدون تنظیم مدارک اخذ ویزا آلمان غیر ممکن است.

در بخش راست از بالای فرم در مورد روز و ماه و سال تولد شما سوال می شود و همینطور می بایست اعلام کنید که در زمان تولد ملیت شما چه بوده است.

در بخش میانی این فرم اطلاعاتی در مورد پاسپورت شما است که می بایست نوع پاسپورت شما مشخص شود. همینطور باید شماره پاسپورت شخصی خود را قید کنید و مدت اعتبار آن مشخص شود.

دقت کنید که در برخی از فرم های دیگر نیاز است که هدف از سفر شما مشخص باشد و فرمی از هدف در نظر گرفته می شود که می بایست به طور دقیق و طبق سوالات پاسخ داده شود. در نهایت نیاز به ارائه یک الی دو شماره تلفن در دسترس از خود دارید. کدپستی و آدرس منزل شما به طور دقیق بررسی می شود و یک ایمیل رسمی از خود می بایست ارائه دهید. تکمیل فرم درخواست ویزا آلمان در حین سادگی نیاز به دقت بالایی دارد و بهتر است که فردی در این زمینه به شما کمک نماید. صدور ویزا آلمان در مدل زمانی مشخصی صورت می گیرد.

ویزا آلمان با توجه به هدفی که دارد فرم های مختلفی دارد و این تنها یکی از فرم های موجود و به عنوان مثال است. دقت کنید که برای فرم کاری نیاز است مسائل مربوط به سابقه کاری و تبحر شده تکمیل شود. در صورتی که هدف شما ویزا تحصیلی آلمان است می بایست اطلاعات تحصیلی از دوره دیپلم و بالاتر تکمیل شود و این موارد برای ویزا کاری و کارآموزی و گردشگری نیز به شکل مخصوص دیگری در نظر گرفته می شود.

 برای مشاهده فرم مربوط به ویزا کشور های شینگن کلیک کنید

در صورتی که قصد اخذ ویزا آلمان به صورت فوری را داشته باشید در ابتدای امر نیاز است که اقدام به تعیین وقت سفارت صورت بگیرد. با مراجعه به سایت رسمی سفارت آلمان و تکمیل فرم مربوطه و انتخاب نوع ویزا می توانید قدم اول را بردارید. قدم بعدی تهیه مدارک است.
دقت کنید که تفاوت ویزا آلمان فوری و با سایر ویزا شینگن این است که نیاز است مدارک اصلی شما به دفتر ویزا متریک آلمان دقیقاً در زمان تعیین شده ارائه شود و پس از آن نوبت به انگشت نگاری و مصاحبه است. دقت کنید که مدارک اصلی نیاز است و نه ترجمه شده!
در صورتی که سن شما بالای ۳۰ سال باشد، متأهل باشید و سابقه سفر خوب به هر کشوری در دنیا داشته باشید اخذ ویزا آلمان فوری برای شما تضمینی است. این در شرایطی است که مدارک مالی و شغلی شما تکمیل باشد.
برای اخذ ویزای شینگن آلمان به صورت فوری در ابتدا باید مشخص شود که هدف شما از سفر چیست. فرض کنید قرار است به واسطه درمان وارد آلمان شوید. در این شرایط می توانید درخواست خود را بر مبنای ” فورس” بگذارید و پرونده پزشکی نیز ضمیمه شود در صورتی که پرونده تایید شود و شما از نظر مالی بودجه لازم برای درمان را داشته باشید می توانید به سادگی زمان بخرید و ویزا آلمان را به صورت فوری اخذ کنید.
کسانی که از نظر سرمایه گذاری در وضعیت خوبی هستند و یا طرح اقتصادی قوی برای دولت آلمان دارند نیز واجد شرایط اخذ ویزا آلمان فوری هستند به طوری که سطح اقتصادی و نوع درخواستشان بررسی می شود.

ویزا توریستی آلمان که به عنوان ویزا نوع C نیز شناخته می شود در لیست مواردی است که زمان کمتری برای صدور در نظر می گیرد. این نوع ویزا اگر به صورت مالتی صادر شود اعتبار ۱۸۰ روزه داشته و مدت مجاز اقامت برای آن ۹۰ روزه است.

دقت کنید که دولت آلمان برای صدور این ویزا، گاه سخت گیری می کند و مدت مجاز اقامت را بسیار محدود اعلام می کند. ویزا توریستی آلمان بدون دعوت نامه در صورتی که واچر رزرو هتل برای شخص فراهم باشد در نظر گرفته می شود.

در روش اخذ ویزا آلمان فوری بهتر است از فردی خبره کمک بخواهید به این ترتیب تکمیل فرم درخواست در سریع ترین زمان صورت می گیرد. می توانید به سادگی وقت سفارت تعیین کنید و برای مصاحبه نیز آماده باشید.

از موضوعاتی که سبب می شود اخذ ویزا فوری آلمان کمی دیرتر صورت بگیرد در واقع عدم رضایت مامور در قسمت مصاحبه است و شما در زمان مصاحبه ریجکت می شوید بنابراین بهتر است از طریق فردی خبره سوالات پر تکرار در روز مصاحبه مرور شود.

ویزا آلمان با عنوان شرکت در نمایشگاه و یا طرح مطالعه و تحقیق نیز در لیست ویزا فوری قرار دارد اما شخص باید ثابت نماید واجد شرایط اخذ این ویزا است. این ویزا قطعاً نیاز به دعوت نامه معتبر با تاریخ و شرایط خواهد داشت.

بر اساس اعلامیه سفارت آلمان، همکاری بین سفارت و کارگزاری شرکت خدماتی ویزا متریک از تاریخ ۲۰۱۸/۰۲/۹ آغاز شده است. هدف اصلی از شرکت کارگزاری فضای مشتری مداری دقیق و سهولت درخواست ویزا کوتاه مدت شینگن است.

این مرکز در تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی وزرا، نبش خیابان ۲۱ واقع شده است. نام ساختمان شیراز و پلاک ۱۳۷ است.

روند کاری کارگزاری سفارت آلمان برای تعیین وقت سفارت، درخواست ویزا شینگن کوتاه مدت، پیگیری درخواست، رویداد بیومتریک و همینطور ارائه مدارک است. بررسی درخواست ویزا و تصمیم نهایی به عهده سفارت آلمان صورت می گیرد.

برای درخواست ویزا از کارگزاری نیز است که وقت سفارت یا قرار ملاقات اخذ شود. متقاضی می بایست هزینه های لازم را پرداخت نماید. هزینه ها شامل خدمات کارگزاری و هزینه ویزا نرمال است. همینطور هزینه هایی اضافی در زمینه عکسبرداری بیومتریم، فتوکپی و فکس و سرویس اطلاع رسانی نیز در این زمینه وجود دارد.
ساعت کاری کارگزاری ویزا متریک روزهای یکشنبه الی پنجشنبه از ۸ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر است. این زمان برای درخواست ویزا است. همینطور برای بخش تحول پاسپورت نیز زمان ۸ صبح الی ۱۷ در نظر گرفته می شود.

یک نکته مهم اینکه استفاده از خدمات VIP کارگزاری به معنی تعیین وقت سفارت فوری نخواهد بود و هیچ ارتباطی به بررسی سریع تر به پرونده متقاضی ندارد.

دستورالعمل کارگزاری از این قرار است که یک برنامه ریزی صحیح و مناسب برای متقاضیان در نظر گرفته می شود تا بر طبق اصول شرایط مصاحبه فراهم باشد. این شرکت سبب می شود که دیگر نیازی به صف ماندن متقاضی در سفارت خانه ها نباشد.

در ورود به کارگزاری اجازه ورود گوشی موبایل و هر وسیله عکس برداری دیگری ندارید. اجازه ورود وسایل قابل اشتعال و غیر مجاز به شرکت نخواهد بود. همینطور اجازه ندارید سلاح و مواد منفجره یا اجسامی مشابه با خود داشته باشید. از سوی دیگر در مورد انواع نوشیدنی و خوراکی نیز یک سری موانع وجود دارد.

برای اخذ و گرفتن جواب مثبت ویزا آلمان نیاز است که یک سری عوامل موثر در نظر گرفته شود. در واقع شما زمانی می توانید برای جواب مثبت ویزا آلمان امیدوار باشید که همه شرایط را رعایت کرده باشید.

هدف شما برای اخذ ویزای شینگن آلمان بسیار مهم است. هرچه هدف وسیع تری داشته باشید موفقیت شما بیشتر است. دقت کنید که اهداف باید ساده و شفاف باشند. مثلاً فرض کنید به دنبال اخذ ویزای طولانی مدت با هدف سرمایه گذاری در کشور آلمان هستید؛ در این راستا طرح اقتصادی و فضای توجیه اقتصادی که دارید بسیار مهم است.

متقاضی می بایست ثابت کند که توانایی پرداخت هزینه های زندگی در آلمان را دارد. در صورتی که خود از نظر بودجه در شرایط خوبی نباشد می بایست فردی هزینه های شخصی وی را در بر بگیرد.

این مورد می بایست توسط نامه تمکن مالی در نظر گرفته شود. برای اخذ جواب مثبت ویزا آلمان نباید هیچ یک از مدارک جعلی باشند. در صورت مشاهده این امر قطعاً شانس اخذ اجازه نامه شینگن آلمان به صفر می رسد.

معیارهای سخت در جواب مثبت ویزای آلمان وجود دارد که گفته شد اما یک سری معیارهای نرم نیز دیده می شود که می بایست بررسی شود. در واقع بررسی می شود که چقدر احتمال عدم بازگشت متقاضی به کشور وجود دارد ین موضوع از سوی سفارت آلمان بررسی می شود.

دولت آلمان بسیار در صدد است که مناسبات خود در حوزه مهاجرت و اقتصاد را بهبود دهد در این راستا هم نیاز به سرمایه گذار است و هم از ورود کارآفرینان استقبال می شود. به این ترتیب در صورتی که فرد در این مسیر گام بردار اخذ جواب مثبت ویزا آلمان برای وی با امتیاز بالاتری همراه است.

مذهب در روند بررسی اخذ اجازه نامه شینگن آلمان در اولویت نیست. در هر صورت مناسبات اقتصادی و سیاسی و امنیتی بسیار مهم است.

فردی که پرونده قضایی دارد، از نظر حقوقی دچار مشکل است و یا فعالیت سیاسی وی به ضرر دولت آلمان باشد شانسی در اخذ اجازه نامه نخواهد داشت.
ویزا نوع D شینگن نیز وجود دارد که در قالب چند بار ورود است و برای دانشجویان بین المللی، دانشجویان خارجی متقاضی پروژه های تحقیقاتی، افراد متخصص و موارد اضطراری صادر می شود.

برای دریافت ویزا یا اجازه نامه شینگن کشورآلمان، همیشه نگران هزینه ها هستیم و این موضوع برای همه افراد با هر هدفی وجود دارد.

دقت کنید که هرگز نمی توان در پاسخ به سوال ” هزینه ویزا آلمان چقدر است؟ ” عدد و رقم ثابتی اعلام کرد! اما ما در این بخش کمی دقیق تر شدیم و شفاف سازی جالب صورت گرفته است. شما برای پرداخت هزینه این ویزا می بایست روش نقدی و واحد پول یورو را انتخاب کنید. شرایط استفاده از سکه و سایر خدمات مالی برای پرداخت هزینه ویزای آلمان وجود ندارد!

طبق آماری که از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ وجود دارد، هزینه ویزا آلمان برای نوع A، B و C به صورت مختلف بررسی می شود.

در نوع A شما حق خروج از فرودگاه را ندارید و فقط می توانید در یکی از فرودگاه ها پرواز خود را تعویض کنید. در این نوع از ویزا مقصد کشورهای شینگن نیستند.

هزینه ویزا آلمان نوع A برای افراد کمتر از ۶ سال بدون هزینه، افراد ۶ الی ۱۲ سال با هزینه بالای ۳۵ یورو و برای افراد بالای ۱۲ سال نیز اغلب با هزینه بالای ۶۰ یورو بر اساس هدف سفر مشخص می شود. این روال برای ویزا شینگن آلمان نوع B نیز مشابه است.

وقتی یک ایرانی سوال می کند ” هزینه ویزا آلمان چقدر است؟ ” در واقع منظور نوع C است. که رده بندی هزینه برای این ویزا نیز برای بزرگسالان بیش از ۶۰ یورو است.
رده بندی سنی برای ویزا طولانی مدت اقامت مخصوص تجار و بازرگانان در موقعیت کمتر از ۱۸ سال و بیش از آن بررسی می شود که به ترتیب هزینه حداقلی ۳۰ یورو و بیش از ۶۰ یورو را در نظر می گیرد.
عواملی که در هزینه ویزا آلمان تاثیر دارد در ابتدای امر هدف از سفر است: کسی که به قصد سرمایه گذاری وارد آلمان می شود در ابتدا باید ثابت نماید که علاوه بر سرمایه لازم برای تجارت، سرمایه خوبی برای گذران زندگی دارد.
در خصوص ویزا تحصیلی این موضوع فرق می کند و شخص تنها باید ثابت کند که هزینه لازم برای زندگی را تقبل می کند. در ویزا توریستی آلمان شما فقط طبق مبلغی که سفارت اعلام کرده است نیاز به سرمایه دارید و بیشتر از ان نیازی نخواهد بود.

سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران فعالیت می کند. این سفارت از کارگزاری وی اف اس گلوبال برای خدمات خود استفاده می کند چیزی که برای سایر کشورهای عضو شینگن از جمله هلند، چک و فرانسه و اتریش دیده نمی شود. نام کارگزاری سفارت آلمان ویزا متریک است که سبب می شود سرعت دهی به کار و امور خدماتی بیشتر شود و صدور ویزا شینگن آلمان آسانتر انجام شود.
سفارت آلمان در تهران بسیاری از خدمات خود مانند وقت سفارت شینگن، دریافت فرم و همینطور مدارک ویزا و تحویل پاسپورت را به این بخش واگذار کرده است. دقت کنید که هر یک از کارگزاری های سفارت آلمان در ایران نقش مستقیمی بر روی تصمیم نهایی در خصوص ریجکت شدن درخواست ویزا شینگن ندارند و سفارت آلمان تصمیم گیرنده نهایی است.

دقت کنید که نیاز است برای اخذ ویزای شینگن کشور آلمان چه در قالب طولانی مدت برای تحصیل و کار و یا برای پیوست به خانواده یا برای مدت زمان بیش از ۹۰ روز نیاز است که مدارک به آدرس سفارت آلمان در تهران، خیابان فردوسی و کوچه معروف برلن ارائه شود. پس از آن انواع امور ویزا کوتاه مدت در کارگزاری صورت می گیرد.
خدمات ویزا سفارت آلمان با تعیین وقت قبلی صورت می گیرد. در روزهای زیر سفارت آلمان در تهران تعطیل است. و بهتر است دقت صورت بگیرد:

متقاضیان هر دو نوع ویزا شینگن چه در قالب کوتاه مدت و بلند مدت می بایست وقت سفارت داشته باشند. به این ترتیب نیاز است که وارد سایت رسمی کارگزاری ویزا متریک شده و اقدام به درخواست وقت سفارت نمایند. در صورتی که فرد نیاز به اخذ ویزا طولانی مدت آلمان دارد باید وارد آدرس visametric.com/iran/Germany/fa شود و یک سری مراحل را طی نماید.

در ابتدا می بایست هزینه ثبت نام درخواست ویزا شینگن واریز شود. در صورتی که گروه یا خانواده هستید هزینه به صورت یکجا واریز می شود. مبلغ به ریال اعلام می شود. این اجازه نامه با در نظر گرفتن همه شرایط صادر می شود.
با گذشت یک روز کاری از تأیید پرداخت شخص می بایست شماره کارت و تاریخ پرداخت را وارد کرده و ثبت نام صورت بگیرد. سپس نوبت به وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی و آدرس و شماره پاسپورت و … است و مدتی طول می کشد تا اطلاعات این بخش تأیید شود.

پس از تأیید به شما این امکان داده می شود که طبق تقویم وب سایت یکی از جاهای خالی برای قرار ملاقات و وقت سفارت آلمان را انتخاب نمایید. در صورتی که وقت سفارت تایید شود ایمیلی برای شما از سوی کارگزاری صادر می شود و همینطور ایمیل یادآوری نیز پیش از روز قرار صادر می شود. در روز مصاحبه شخص باید مدارک ویزا و فرم تکمیل شده را به همراه داشته باشد.
یک فرم مخصوص عودت وجه می بایست روز پیش از قرار ملاقات تکمیل شود و نیاز است که روز وقت سفارت به همراه سایر مدارک ارائه شود. این فرم برای تضمین وجه اولیه است.

در پنل سایت مربوطه با وارد کردن شماره پاسپورت و تاریخ تولد می توانید اطلاعات و زمان و تاریخ قرار ملاقات خود را مشاهده کنید. در صدور ویزای آلمان مشخصات فرد به دقت ارزیابی می شود.
یک نوع قرار ملاقات سریع و فوری نیز وجود دارد که هزینه بیشتری در بر دارد البته تضمینی برای متقاضی در این راستا وجود ندارد.

مدارک لازم برای تور آلمان برای شخص بر اساس نوع سفری که دارد تعریف می شود اما در این بخش توضیح مشخصی از همه موارد لازم نوشته شده است، مبرهن است که برخی از مدارک می تواند اجباری نباشد.

علاوه بر مدارک گفته شده، ممکن است مدارک دیگری نیز از سوی سفارت نیاز باشد. نیاز است که شخص مدرک شناسایی برای درخواست اولیه ویزا آلمان داشته باشد. شما هم مثل ما می دانید که برای استفاده از تور آلمان نیاز به ویزا دارید.

مدارک شناسایی شامل شناسنامه معتبر است. برای درخواست ویزا آلمان نیاز است که مدارک شغلی (در صورت وجود) ارائه شود. حتما می پرسید چرا؟

دقت کنید که شما با تور آلمان قصد سفر توریستی دارید یعنی قرار است پس از دوره زمانی مشخص به کشور خود باز گردید در این شرایط نیاز است ثابت کنید که هدفی در کشور مبدا (مثلاً ایران) دارید و قصد بازگشت دارید، به این ترتیب در مدارک لازم برای تور آلمان نیا است که مدارک تحصیلی (اگر محصل هستید) ارائه دهید.

مورد بعدی که می بایست به آن دقت شود. مدارک مالی و ملکی است. نیاز است ثابت کنید که از نظر هزینه مبلغ مشخصی در حساب خود برای طور دوره تور آلمان دارید. تور آلمان نیز شامل همین مدارک می شود و از چارچوب مشخصی برخوردار است. آماده سازی مدارک برای تور آلمان می تواند یک مسیر روشن به آینده باشد.
در تنظیم دقیق مدارک لازم برای تور آلمان نیاز است که فرم اطلاعات فردی تکمیل شود. در این فرم که اغلب در قالب word در اختیار افراد قرار می گیرد نیاز است که آدرس محل متقاضی، همراهان وی، آدرس محل کار، شماره محل سکونت و … تکمیل شود. همراهان می بایست فرم به صورت جداگانه تکمیل کنند.
برای دریافت ویزا کشور آلمان گاهی ممکن است که معاینه پزشکی شوید. این مورد در هر فصل سفر با قوانین مربوط به خود همراه است. در صورت نیاز به گواهی سلامت پزشکی، نیاز است که برای آقایان نیز گواهی عدم سوء پیشینه در نظر گرفته شود.
در پروسه دریافت ویزای آلمان، انگشت نگاری و ارائه کپی برابر اصل همه مدارک نیاز است.

در زیر به صورت لیست، مدارک مورد نیاز را آورده ایم تا بهتر در ذهنمان نقش ببندد:

شرایط گرفتن ویزای کشور آلمان به صورت تضمینی، می بایست به طور دقیق رعایت شود. در این راستا متقاضی می بایست معیارهای لازم را در نظر بگیرد. در صورتی که قصد اخذ ویزا شینگن آلمان به صورت تضمینی دارید نیاز است در ابتدا مدارک لازم را تهیه کنید.

سپس نوبت به بررسی شرایط سنی متقاضی است. دقت کنید که اگر فرد کمتر از ۳۰ سال داشته باشد و سابقه سفر اروپایی نداشته باشد شاید کمی با سخت گیری همراه باشد. در صورت ارائه سابقه سفر از سوی متقاضی مسیر هموارتر می شود.
نیاز است که قصد شما از سفر مشخص باشد. سوابق شما درست و قابل اطمینان باشد. نیاز است که ویزاهای یکپارچه گذشته و دارای اعتبار شما ضمیمه پرونده شود. وضعیت اقتصادی شما در کشور مبدا اهمیت زیادی دارد.

مراحل اجازه نامه کشور آلمان به نام شینگن و تضمینی به این صورت است که:

دقت کنید که درخواست ویزا می بایست حداقل ۱۵ روز پیش از شروع تاریخ سفر باشد. گاه کنسولگری از شما مدارک بیشتری می خواهد و زمان بیشتری نیاز است بنابراین طول دوره ۳۰ الی ۶۰ روز پیش از زمان برای اپلای کردن نیاز است.
در بهترین شرایط برای گرفتن ویزا شینگن آلمان تضمینی، باید سه ماه قبل از زمان سفر برای تنظیم و ارسال مدارک اقدام صورت بگیرد.

اگر فکر می‌کنید، مطلبی باید در این مقاله می‌آمده و نیامده، و حس می‌کنید قسمتی از مقاله برایتان نامفهوم است یا سوالی دارید، در بخش دیدگاه‌ها، مطرح کنید. در قسمت دیدگاه یا کامنت ها، از تشکر و سلام و احوالپرسی بپرهیزید و سوالتان را مختصر و مفید مطرح کنید. در کامنت‌ها سوالات خوبی مطرح شده که برخی را پاسخ داده‌ایم. شاید پاسخ سوال شما هم آنجا باشد. پس قبل از پرسیدن سوال نگاهی به قسمت کامنت‌ها بیندازید.

مشاهده و دانلود PDF مقاله ویزای شینگن آلمان

تلفن های پشتیبانی ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد؛

۰۹۱۰۴۶۸۹۸۹۸–۰۲۱-۸۸۴۴۴۸۱۸

برای رفع سوالات و ابهامات دیگر می توانید مقالات دیگر ما را هم مطالعه کنید:

چه مقاله ی جامع و کاملی نوشتید. واقعااز خوندنش کیف کردم👌

ممنون از توجهتون

سلام من ۲۸ سالمه و ارشد مهندسی پزشکی دارم. ولی علاقم عکاسه و فشن هست و تجربه ی کاری در این زمینه دارم. میخواستم بدونم امکان ادامه تحصیل یا کار رشته طراحی لباس در آلمان هست؟ یا کشورهای دیگه مثل فرانسه یا ایتالیا

با سلام بله امکانش هست با توجه به سابقه کارتون به رشته مورد علاقتون ادامه تحصیل دهید یا شغلتون انتخاب کنید .
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا مشاورین ما تماس بگیرید

سلام ببخشید از طرسق دانشجویی چقدر طول میکشه تا ویزا گرفت

با سلام تقریبا ۲ ماه

کامل و جامع. ممنون

خواهش میکنم

سلام و شب بخیر ، من نمی دونم چطور باید کار ویزای شینگن آلمان را برای دیدن مادرم انجام دهم ، لطفاً مرا راهنمایی کنید ، متشکرم.

سلام وقت بخیر
شما باید از طریق ویزا دیدار اقدام کنید لطفا جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۴۴۴۸۱۸ و یا پشتیبانی شبانه روزی ۰۹۱۰۴۶۸۹۸۹۸ تماس بگیرید

آیا می توانم برای فرزندم در سن ۱۶ سالگی در آلمان درخواست پناهندگی بدهم؟ متشکرم.

سلام خیر از طریق تحصیلی اقدام باید کرد

مدت زمان گرفتن ویزا شینگن برای کشور آلمان چقدر هت؟

با سلام
مدت زمان اخذ ویزا به صورت تقریبی ۲ ماه میباشد
لطفا جهت اطلاعات بیشتر با شماره ی پشتیبانی اداری ۸۸۴۴۴۸۱۸ و یا پشتیبانی شبانه روزی ۰۹۱۰۴۶۸۹۸۹۸ تماس حاصل فرمایید
ممنون از همراهیتون

سلام وقت بخیر ممنون بابت مقاله کامل شما. میتونید بگید دقیقا چه مدارکی برای اخذ ویزا شینگن نیاز هست؟

با سلام واحترام
ممنون از مطالعه شما
مدارک لازم جهت اخذ ویزا : مدارک شغلی . مدارک مالی . مدارک هویتی
لطفا جهت اطلاعات بیشتر با شماره ی پشتیبانی اداری ۸۸۴۴۴۸۱۸ و یا پشتیبانی شبانه روزی ۰۹۱۰۴۶۸۹۸۹۸ تماس حاصل فرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Comment

Name*

ویزای شینگن آلمان

ویزای شینگن فرانسه تضمینی

ویزای شینگن تضمینی برای ریجکتی ها

ویزای شینگن ریجکت

ویزای شینگن رفع ریجکتی

ویزای شینگن ایتالیا

ویزای شینگن وان وی

ویزای شینگن فوری

ویزای شینگن ارزان

با ویزای شینگن به چه کشورهایی میتوان سفر کرد

ویزای شینگن آلمان

ویزای شینگن فرانسه تضمینی

ویزای شینگن تضمینی برای ریجکتی ها

ویزای شینگن ریجکت

ویزای شینگن رفع ریجکتی

ویزای شینگن ایتالیا

ویزای شینگن وان وی

ویزای شینگن فوری

ویزای شینگن ارزان

با ویزای شینگن به چه کشورهایی میتوان سفر کرد

در اینستاگرام ما را دنبال کنید

02126422926–0998112952909104689898–09334850202


مشاهده و دانلود PDF مقاله ویزای شینگن آلمانDownloads-icon

جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان
جواب مثبت ویزای دانشجویی سفارت آلمان
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب آزمايش هاي كتاب آزمايشگاه يازدهم x بخوانید...