جواب های بازی معما

جواب های بازی معما
جواب های بازی معما

موضوع:
موبایل
»
معمای 4
 | 17,952 بازدید 

در این مطلب از سایت جواب کده قصد معرفی بازی جذابی را داریم که به گفته بسیاری از منتقدین بازی های موبایلی شایستگی آن را دارد که در جایگاه بهتر و بالاتری قرار بگیرد. این بازی بسیار فکری و منحصر به فرد معمای 4 نام دارد که کاملا از نام آن قابل تشخیص است که بزرگ ترین چالش در آن حل کردن معما های مختلف می باشد. معمای 4 به همان اندازه که چالش برانگیز است به همان اندازه هم می تواند در تقویت ذهن و حافظه شما موثر باشد. این بازی برای افرادی که خلاق هستند و از هوش بالایی برخوردارند بسیار توصیه می شود. این بازی یکی از موفق ترین بازی های تیم برنامه نویسی آدامدن می باشد. این تیم معمولا علاقه ای به تولید بازی های این چنینی ندارد و عموما برنامه های کاربردی برای سیستم عامل اندروید تولید می کند.

در بازی معمای 4 در هر هرحله چهار عکس به شما نمایش داده خواهد شد. این چهار تصویر به صورت یک اندازه و هم زمان در مرکز صفحه قرار دارند. اگر می خواهید از انجام این بازی لذت ببرید باید به این نکته اهمیت بدهید که در بازی معمای 4 صبور بودن حرف اول را می زند. شاید در نگاه اول و با دیدن این چهار تصویر هیچ ایده خاصی به ذهنتان نرسد و این جا باید به کمک صبر خود تمامی راه های ممکن را امتحان کنید. کاری که باید انجام دهید رسیدن به یک کلمه یا یک عبارت است که بعد از دیدن این 4 تصویر به ذهنتان می آید. متاسفانه روند سخت شدن مرحله های این بازی ترتیب مشخصی ندارد و ممکن است در همان ابتدای کار سخت ترین مرحله ها در مقابلتان قرار گیرد. به همین علت است که ما باز هم روی صبور بودنتان تاکید داریم. زمانی که ارتباط بین این چهار تصویر را به صورت کامل درک کردید می توانید از حروف قرار گرفته در صفحه برای نوشتن استفاده کنید و نیازی به تایپ کردن ندارید. در ادامه جواب کامل مرحله های بازی معمای 4 قرار گرفته است که می توانید به صورت انحصاری آن را از سایت بزرگ جواب کده دریافت نمایید.

۱- سرما۲- مثلث۳- شیرین۴- قرار عاشقانه۵- مملو۶- کودکان۷- شب پره۸- قطار زیر زمینی۹- بامداد۱۰- بانمک۱۱- جفت۱۲- چهارگوش۱۳- امواج الکترومغناطیس۱۴- انرژی۱۵- پرش۱۶- ژست۱۷- قوطی۱۸- دایره۱۹- کثیف۲۰- قدیمی۲۱- چیستان۲۲- تقاطع۲۳- سنگ آسیاب۲۴- طناب۲۵- شانس۲۶- پارکینگ۲۷- گرم۲۸- فشار سنج۲۹- تنظیم باد۳۰- مسابقه۳۱- سرد۳۲- رمز۳۳- فراوان۳۴- پولدار۳۵- سخت۳۶- آدرس۳۷- صبح۳۸- قطب جنوب۳۹- خشک۴۰- ورزش۴۱- خونسرد۴۲- آبی۴۳- تبریک۴۴- ارتفاع۴۵- پایین آمدن۴۶- عریض۴۷- عقربه۴۸- تابستان۴۹- زرد۵۰- حلقه نور۵۱- ایتالیا۵۲- مسافرت۵۳- اینترنت۵۴- ترش۵۵- دستگاه خرمن کوب۵۶- سریع۵۷- سر و صدا۵۸- عقب نشینی۵۹- بازی۶۰- نقاشی کردن۶۱- ریاضیات۶۲- دراز۶۳- بزرگ۶۴- سیاه۶۵- نیرومند۶۶- فایل۶۷- سکوت۶۸- گره کروات۶۹- نقطه۷۰- چهار فصل۷۱- علامت۷۲- تن ماهی۷۳- روغن زیتون۷۴- قفسه سینه۷۵- درست۷۶- ردیف۷۷- دسته۷۸- اسکناس۷۹- پرداخت۸۰- سوپر استار۸۱- کافه میکس۸۲- آمریکا۸۳- جنگ افزار۸۴- موسیقی۸۵- سبز۸۶- غمگین۸۷- باریک۸۸- لباس محلی۸۹- کارت۹۰- گرفتن۹۱- کشیدن۹۲- تاج۹۳- لگد زدن۹۴- موش خانگی۹۵- چرخش۹۶- آهسته۹۷- حلزونی شکل۹۸- نور۹۹- صورت۱۰۰- سنگین۱۰۱- برف۱۰۲- سلول انفرادی۱۰۳- لباس۱۰۴- تعادل۱۰۵- زمان۱۰۶- زیپ۱۰۷- درخت۱۰۸- یخ۱۰۹- مرغابی۱۱۰- پرواز۱۱۱- مطالعه۱۱۲- برنامه۱۱۳- شن و ماسه۱۱۴- خواندن۱۱۵- کتابخانه۱۱۶- چوبدستی۱۱۷- خلال۱۱۸- پاکت نامه۱۱۹- دقیقه شمار۱۲۰- فرانسه۱۲۱- استخر۱۲۲- اتومبیل۱۲۳- تیک۱۲۴- میل لنگ۱۲۵- عمیق۱۲۶- سکوت۱۲۷- آب و هوا۱۲۸- آلمان۱۲۹- پیاده روی۱۳۰- خانه۱۳۱- خواستگاری۱۳۲- شیشه۱۳۳- زمستان۱۳۴- پوز خند۱۳۵- بوس۱۳۶- حق انتخاب۱۳۷- طراحی۱۳۸- کلید۱۳۹- خواب۱۴۰- حروف صدا دار۱۴۱- موزیک۱۴۲- محصول۱۴۳- پوست۱۴۴- شناور۱۴۵- حبوبات۱۴۶- مشعل۱۴۷- گونیا۱۴۸- گیرنده۱۴۹- اتاق خواب۱۵۰- مهر۱۵۱- آس۱۵۲- بلند کردن۱۵۳- هدف۱۵۴- مجسمه نیم تنه۱۵۵- ضربان۱۵۶- اصابت۱۵۷- برق۱۵۸- زنجیر۱۵۹- واگن راه آهن۱۶۰- تندرستی۱۶۱- اسیر گرفتن۱۶۲- پایتخت۱۶۳- پل۱۶۴- باشگاه۱۶۵- اجرا کردن۱۶۶- نیشگون۱۶۷- بار الکتریکی۱۶۸- مانیتور۱۶۹- جعبه قرقره۱۷۰- تپه ساحلی۱۷۱- نوشیدنی۱۷۲- لوله گاز۱۷۳- ساعت۱۷۴- متضاد۱۷۵- حمل و نقل۱۷۶- شارژ۱۷۷- شمارنده۱۷۸- شکل۱۷۹- سرخ شدن۱۸۰- سرگروه۱۸۱- چک۱۸۲- هنر پیشه۱۸۳- سیب زمینی سرخ شده۱۸۴- دود سیگار۱۸۵- پدال۱۸۶- خون۱۸۷- صفحه نمایش۱۸۸- آمپر۱۸۹- نگه داشتن۱۹۰- آلبوم۱۹۱- درجه۱۹۲- دوچرخه۱۹۳- زخم۱۹۴- سوسیس۱۹۵- شیرین کردن۱۹۶- گل سرخ۱۹۷- مادر۱۹۸- جزیره۱۹۹- لوبیا۲۰۰- هدیه۲۰۱- قهرمان۲۰۲- شراب۲۰۳- بنفش۲۰۴- شمشیر۲۰۵- فرودگاه۲۰۶- خشم۲۰۷- تو فکر فرو رفتن۲۰۸- کاپ قهرمانی


2,393,452

جواب های بازی معما


77,820


57,154


39,437


31,445


2,393,452


57,154


39,437


3,272


2,943

© تمامی حقوق محفوظ و متعلق به جواب کده می باشد

به سايت خوش آمديد !

براي مشاهده مطلب اينجا را کليک
کنيد

© تمامی حقوق محفوظ و متعلق به بازی کمک می باشد



معما همراه با جواب

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که ذهن کنجکاوی دارند و فکر می کنند برای هر چیزی در دنیا توضیحی منطقی وجود دارد این معماها برای شما ساخته شده است. اگر نیاز دارید ذهنتان را گرم و هوشیار کنید این مقاله را بخوانید. هر کدام از معماها را در عرض ۷ ثانیه حل کنید.

 

جواب های بازی معما

معما

1- هنرمندانی که سوغاتی می سازند می توانند یک قایق را داخل بطری جای دهند. آیا روشی سراغ دارید که بتوان یک عدد خیار را بدون خرد کردن داخل بطری قرار داد؟

 

2- هنگام صبحانه انگشترتان داخل یک فنجان قهوه می افتد. انگشتر چگونه خشک می ماند؟

 

3- رودخانه های بدون آب، شهرهای بدون ساختمان و جنگل های بدون درخت کجا هستند؟

 

4- آن چیست که ۳ بار به یک شخص داده می شود. ۲ بار رایگان و بار سوم با پرداخت پول.

 

5- پادشاه به دو دخترش گفت هر کدام یک عدد کتری به یک اندازه آب همزمان روی اجاق گاز قرار دهند. هر کدام که زودتر جوشید همسر او جانشین پادشاه می شود. آب کتری دختر کوچک تر که تصمیمی برای ازدواج ندارد زودتر می جوشد چرا؟

 

6- در ترکیه واکس زن ها به مردم رایگان خدمات می دهند اما مردم پاداش آن را می دهند چرا؟

 

7- آن چیست که متعلق به شماست اما اطرافیانتان بیشتر از آن استفاده می کنند؟

 

8- جیمز ۳ روز در بیمارستان بستری بود. او هیچ بیماری نداشت و صدمه ای ندیده بود اما باید او را هنگام ترک بیمارستان حمل می کردند چرا؟

 

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

جواب های بازی معما

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

♦◊♦

جواب معماها:

1- خیار را زمانی که هنوز نرسیده و ریز است با ریشه داخل بطری قرار دهید تا رشد کند.

 

2- منظور از قهوه یا دانه های قهوه است یا پودر قهوه.

 

3- نقشه دنیا

 

4- دندان

 

5- خواهر بزرگ تر دائم با باز کردن درب کتری آن را چک می کند به همین دلیل دیرتر می جوشد.

 

6- آن ها یکی از کفش ها را واکس می زنند و شخص مجبور می شود برای واکس کردن کفش دوم به او پول بدهد.

 

7- اسم شما

 

8- او مدت کوتاهی است که در همین بیمارستان متولد شده

 

منبع:bedunim.ir

هوش خود را بسنجید

برنامه های پولی رو به راحتی دانلودکن

پیج اینستاگرامتو پر فروش کن

کسب وکارت به بن بست رسیده ودنبال راه حلی؟

خرید گیفت کارت xbox

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

تخته نرد خاتم، بهترین انتخاب برای هدیه

کاملترین وارزان ترین بلیطهای زمینی وهوایی

کدوم سهام در بورس واقعا پرسود هستند؟

با دست خالی کسب و کارتو رونق بده!

چگونه کسب وکار پرسودی داشته باشیم؟

با فضای مجازی کسب و کارت رو نجات بده!

دریافت کدتخفیف عطرو ادکلن با ماندگاری بالا

دنبال متخصص برجسته ارتودنسی در تهران هستی؟

یک جفت عدسی بلوکنترل مکسی نصف قیمت!

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

لطفا نظرات منفی خودتون رو بر اساس سخت بودن بازی ندید چرا که سخت بودن اساس بازی ماست قرار نیست که همه چی همیشه آسون باشه

مراحل بازی رو خودتون بسازید تا با نام خودتون تو آپدیت بعدی منتشر بشه

کسانی که میخوان معماهاشون و بدن میتونن به ایمیل من پیام بزنن و در ارتباط باشن تا با نام خودشون تو آپدیتهای بعدی منتشر بشه

yussuf.shadipour1378@gmail.com

جواب های بازی معما

نکته جواب تمام معماها یک کلمس

 

 

 

دوستان با نظراتتون دلگرمی روزهای آینده ی ما باشید…

بازی حدس معما یک بازی فکری و چالش برانگیز است

که شما در اون ظریب هوشی خود را به چالش میکشید

اگه پاسخی رو بلد نبودید با دادن مقداری سکه راهنمایی میتونید بگیرید

مییونید با دادن مقداری سکه ی دیگه مرحله رو رد کنید و ….

بازی بسیار سرگرم کننده و شاد و البته سخت میباشد

از ویژگیهای بازی میتوان به اپدیت هر هفته ی ان اشاره کرد

هر هفته بازی مشکلات خود را حل میکند

و پنج مرحله ی اختصاصی به آن اضافه میشود

با خرید سکه از ما حمایت کنید تا بازی را با امید بیشتری ادامه دهیم….

حدس معما

لطفا نظر منفی بابت سخت بودن بازی ندهید…

فشارآوردن به مغز یعنی میزان نوسان هوش خود را بالا خواهید برد

فک کنید و جواب بدید و لذت ببرید

برترینها: اگر کنجکاو هستید و فکر می کنید هر چیزی در این دنیا علت منطقی دارد، این معما ها برای شماست. اگر هم نیاز دارید مغزتان را گرم و از خواب بیدار کنید، باز هم این معما ها برای شماست. ما شما را به چالش می کشیم که هر معما را در 7 ثانیه حل کنید. این ها معما های جالب و ساده ای هستند که هم خودتان می توانید حل کنید و هم دوستانتان را سرگرم کنید و به چالش بکشید. 

جواب های بازی معما
جواب های بازی معما
0

جواب آزمايش هاي كتاب آزمايشگاه دهم x بخوانید...