جواب کتاب زبان هفتم درس 6

جواب کتاب زبان هفتم درس 6
جواب کتاب زبان هفتم درس 6

حل تمرین فصل درس مورد نظر خود را
انتخاب کنید

ترجمه کامل و حل تمرین های درس 6 زبان انگلیسی هفتم

ترجمه کامل و حل تمرین های درس 6 زبان انگلیسی هفتم

جواب کتاب زبان هفتم درس 6

ترجمه کامل و حل تمرین های درس 6 زبان انگلیسی هفتم

ترجمه کامل و حل تمرین های درس 6 زبان انگلیسی هفتم

ترجمه کامل و حل تمرین های درس 6 زبان انگلیسی هفتم

ویدئو زبان انگلیسی هفتم

جزوه زبان انگلیسی هفتم

نمونه سوال
زبان انگلیسی هفتم

گروه آموزشی آنلاین پادرس

بخش های سایت

بخش های سایت

لینک های مرتبط

تماس با ما

عضویت در خبرنامه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به گروه آموزشی پادرس می باشد

طراحی و بهینه سازی توسط گروه نرم افزاری دوگان

حل تمرین فصل درس مورد نظر خود را
انتخاب کنید

حل کامل تمرینات درس ششم کتاب کار زبان انگلیسی هفتم

حل کامل تمرینات درس ششم کتاب کار زبان انگلیسی هفتم

جواب کتاب زبان هفتم درس 6

حل کامل تمرینات درس ششم کتاب کار زبان انگلیسی هفتم

ویدئو کتاب کار زبان هفتم

جزوه کتاب کار زبان هفتم

نمونه سوال
کتاب کار زبان هفتم

گروه آموزشی آنلاین پادرس

بخش های سایت

بخش های سایت

لینک های مرتبط

تماس با ما

عضویت در خبرنامه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به گروه آموزشی پادرس می باشد

طراحی و بهینه سازی توسط گروه نرم افزاری دوگان

برنامه همیار به تازگی شروع به کار کرده است

به زودی این بخش را ویرایش خواهیم کرد

جواب و معنی درس ششم زبان انگلیسی هفتم

ترجمه و حل تمرین زبان هفتم درس 6

جواب کتاب زبان هفتم درس 6

نام درس : درس ششم | موضوع : جواب تمرینات – معنی | پایه هفتم

انتخاب سریع :

جواب زبان انگلیسی هفتم

درس ششم زبان هفتم

فرید: مامان کجایی؟
مادر: من در آشپزخانه هستم.
فرید: سلام. بابا کجاست؟
مادر: توی پارکینگ است.
فرید: چیکار میکنی؟ من خیلی گرسنه ام
مامان: باشه ، دستاتو بشور و ناهار بیا
من بابا را صدا خواهم کرد، او در حال تعمیر ماشین است.
فرید: باشه

 

درس ششم زبان هفتم صفحه 34

به مکالمه بین فاطمه و معلمش گوش کنید:
معلم: فاطمه به تصویر نگاه کن؛ او مرد چکار می کند؟
فاطمه: او کار می کند.
معلم: دوباره تکرار کن.
فاطمه: او کار می کند.
معلم: او کار می کند. تلفظ w/l است نه /v/.

 

جواب قسمت دوم صفحه 35 زبان هفتم

جواب قسمت سوم صفحه 35 زبان هفتم

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ می باشد

همگام درس / تماس با ما / تبلیغات / sitemap

 

جواب درس ششم 6 کتاب کار زبان انگلیسی هفتم و پاسخ ریدینگ صفحه ۵۲ ، ۵۳ و رایتینگ صفحه ۵۴ درس My House را می توانید در ادامه در بخش آموزش و پرورش ماگرتا مشاهده نمایید.

1- در کلاس زبان انگلیسی، معلم از شما خواسته است با علامت (✅) مشخص کنید که کدام یک از این فعالیت ها معمولا در مکان زیر صورت می گیرد.

2- در متن زیر، کلماتی که مربوط به قسمت های مختلف منزل می باشند پیدا کنید و دورشان خط بکشید.

We live in a big house in a small town. Our house has threebedrooms, a living room, a kitchen and a bathroom. There is asmall garden in our yard. We have a garage in the corner of theyard. My father fixes his car there.

3- یک مهندس عمران برای پدر شما نقشه ساختمانی را طراحی کرده است. از آنجا که تمامی قسمت ها توسط رایانه طراحی و به زبان انگلیسی ارائه شده است، پدرتان از شما خواسته تا نوشته های روی نقشه را برایش به فارسی بنویسید.

جواب کتاب زبان هفتم درس 6

4- دبیر زبان انگلیسی شما چند چیستان مطرح کرده است. پاسخ های خود را به انگلیسی در جای مشخص شده بنویسید.

کلمه پرسشی برای پرسیدن محل = Where

نوعی خانه است که در مناطق ییلاقی بیشتر یافت می شود = Villa

در درس جغرافیا یاد گرفتید که سه چهارم کره زمین را بر می گیرد = Water

این وسیله باعث می شود که موتور خودرو خنک شود = Fan

نوعی وسیله نقلیه عمومی = Van

ادامه سوالات در صفحه 54 آمده است که به شرح زیر است :

5- شما تاکنون حروف زیر را خوانده اید. سعی کنید با این حروف، کلماتی انگلیسی بنویسید که ما در زبان فارسی هم از آنها استفاده می کنیم.

a, k, m, e, b, p, i, t, n, u, s, g, d, l, r, f, v, w

Garage – Address – Nurse Apartment – Tennis – Number

6- در یک کار گروهی، معلم زبان انگلیسی می خواهد بداند شما و اعضای گروهتان، تعطیلی روز جمعه را چگونه و در کجا می گذرانید. جدول زیر را کامل کنید.

✅ در این مقاله کتاب کار درس ششم 6 زبان انگلیسی هفتم که مربوط به My House بود را حل کردیم، اگر سوال یا پیشنهادی دارید از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

حرف آخر » وبلاگ موسسه حرف آخر » زبان هفتم » آموزش زبان انگلیسی هفتم درس ششم

در این مطلب با آموزش زبان انگلیسی هفتم درس ششم در خدمت شما دانش آموزان عزیز هستم. همانطور که می دانید، زبان انگلیسی هفتم مهمترین درس این پایه است. اگر در این پایه زبان را به خوبی یاد بگیرید، در سال های بعد مشکل چندانی در درس زبان انگلیسی نخواهید داشت. بنابراین بسیار مهم است که این درس را از بهترین منابع موجود یاد بگیرید و به خوبی تمام نکات موجود در این کتاب را بلد باشید. من، حامد حبیب زاده، آموزش تمام دروس زبان انگلیسی هفتم را برایتان در سایت قرار داده ام. برای مشاهده درس قبل به آموزش زبان انگلیسی هفتم درس پنجم مراجعه کنید.

در آموزش درس ششم زبان هفتم، به معرفی بخش ­های مختلف خانه پرداخته شده است. همانطور که مشاهده می­ کنید در صفحه 32 و در تصویر ابتدایی درس، مکالمه­ ای از فرید و مادرش آورده شده است که در آشپزخانه به گفتگو پرداخته ­اند. در این مکالمه فرید ابتدا با مادرش صحبت می­ کند و سپس از مادرش می­ پرسد که پدرش کجاست.

بهتر است آموزش زبان انگلیسی پایه هفتم درس ششم را با معنی مکالمه ابتدای درس آغاز کنم. در مکالمه این درس با بخش های مختلف خانه آشنا می شویم. در مکالمه ابتدایی درس چنین گفتگویی میان فرید و مادرش انجام شده است:

جواب کتاب زبان هفتم درس 6

فرید: مادر، کجا هستی؟
مادر: من در آشپزخانه هستم.
فرید: سلام . پدر کجاست؟
مادر: در پارکینگ.
فرید: چه کار می­ کند؟ من خیلی گرسنه هستم.
مادر: بسیار خب، دستانت را بشور و برای ناهار بیا. من پدرت را صدا می­ کنم، دارد ماشین را تعمیر می­ کند.
فرید: بسیار خب.

در این فایل صوتی به مکالمه میان فرید و مادرش گوش داده و به تلفظ صحیح کلمات دقت نمایید. در ادامه آموزش زبان انگلیسی پایه هفتم درس ششم به نخستین تمرین این درس می پردازیم.

در تمرین اول درس ششم از شما خواسته شده است تا به مثال­ ها گوش داده و سپس با دوستتان به پرسش و پاسخ بپردازید. در این تمرین سوالاتی در مورد اینکه دیگران کجا هستند پرسیده شده و سپس پاسخی مناسب با سوالات داده شده است.

در این بخش از آمورش درس 6 زبان هفتم، معنی پرسش و پاسخ تمرین 1 برایتان آورده شده است:تو کجا هستی؟          من در اتاق خواب هستم.او کجاست؟              او در اتاق نشیمن است.او کجاست؟              او در دفتر کارش است.آنها کجا هستند؟       آنها در پارکینگ هستند.

به فایل صوتی این تمرین هم گوش داده و با دوست خود به پرسش و پاسخ بپردازید. برای مثال:

.Where are you?               I’m in my office.Where is she?                   She’s in the living room

در این تمرین نیز از شما خواسته شده است تا به مثال­ هایی که در فایل صوتی مربوط به همین تمرین آورده شده است، گوش فرا دهید و سپس با دوستتان به پرسش و پاسخ بپردازید. در این تمرین سوالاتی مربوط به اینکه سایر افراد چه کار می­ کنند آورده شده است و پاسخی مناسب با این سوالات داده شده است.

معنی مکالمه تمرین دوم درس 6 را در زیر برایتان نوشته ام. به معنی این تمرین دقت کنید، همانطور که مشاهده می کنید، سوال پرسیدن در مورد فعالیت افراد را در این درس یاد می گیریم.

چه کار می­ کنی؟            من دارم آشپزی می­ کنم.او چه کار می ­کند؟          او در حال تماشای تلویزیون است.او چه کار می­ کند؟         او در حال مطالعه کتاب است. آن ها چه کار می­ کنند؟     آن ها دارند فوتبال بازی می ­کنند.

در این فایل صوتی شما می­ توانید به مکالمات تمرین درس ششم گوش کنید و مانند تمرین دوم با دوستتان به پرسش و پاسخ بپردازید. برای مثال :

.What are you doing?            I’m playing volleyball

بدون شک زبان هفتم مهمترین درس این پایه است و یادگیری کامل و اصولی آن برای همه دانش آموزان پایه هفتم بسیار مهم است. موسسه حرف آخر بزرگترین و قوی ترین مرکز آموزش دروس پایه های متوسطه اول و دوم، بهترین آموزش را برای این درس تهیه کرده است. برای آشنایی با آموزش های حرف آخر، این موسسه 20 درصد تمام آمورش های پایه هفتم را به رایگان به شما هدیه می دهد. همین الان فرم زیر را پر کنید تا بسته آموزشی رایگان حرف آخر در سریع ترین زمان برای شما ارسال شود. با مشاهده این آموزش ها به راحتی خواهید توانست زبان انگلیسی هفتم را یاد بگیرید و در تمام امتحانات این درس بهترین نمره را کسب کنید.

%20 محصولات متوسطه اول به صورت رایگان

در این بخش مکالمه­ ای بین فاطمه و معلمش آورده شده است. در ادامه فایل صوتی مربوط به این بخش و معنی این مکالمه را برایتان آورده ام. هدف از این بخش این است که شما به دقت به تلفظ درست کلمات گوش کنید و سعی کنید عبارات را دقیقا مانند فایل صوتی تکرار کنید.

معلم: فاطمه، به این تصویر نگاه کن. مرد چه کار می­کند؟فاطمه: او کار می ­کند.معلم: دوباره بگو.فاطمه: او کار می­ کند.معلم: او کار می­کند. آن حرف /w/ است، نه /v/ .
آیا شما کلمات دیگری را در زبان انگلیسی سراغ دارید که با حرف w شروع شود؟مثال: window, wall, war, water, wear

موسسه حرف آخر در کمک به یادگیری روش های صحیح درس خواندن، برای دانش آموزان پایه های مختلف به صورت کاملا رایگان مشاوره آموزشی ارائه می دهد. کافی است همین الان فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت مشاورین ارشد حرف آخر با شما تماس بگیرند و همه آنچه را که برای درست درس خواندن به آن نیاز دارید به شما ارائه دهند. با دانستن روش های صحیح درس خواندن دیگر لازم نیست که مدت های طولانی برای یادگیری یک درس زمان صرف کنید. با داشتن برنامه منظم آموزشی به موقع و با بازدهی بالا درس بخوانید و در تمامی درس های خود نمرات عالی کسب کنید. همجنین با یادگیری این روش ها در سال های بعد و مخصوصا کنکور نیز به راحتی خواهید توانست تمام درس های خود را به شکل مظم و با برنامه بخوانید. فرم زیر را پر کنید و به ادامه آموزش زبان هفتم درس دوم بپردازید.

مشاوره رایگان تحصیلی با مشاور ارشد موسسه حرف آخر

تعیین سطح علمی + انتخاب بهترین منابع متناسب با سطح شما

هدف از تمرینات بخش listening این است که مهارت شنیداری شما افزایش یافته و با تلفظ صحیح کلمات آشنا شوید. در این تمرین هم از شما خواسته شده است تا به مکالمات فایل صوتی مربوطه گوش داده و گزینه­ های صحیح را علامت بزنید.

در این فایل های صوتی که به ترتیب مربوط به مکالمه 1 و 2 است، سوالاتی در خصوص اینکه افراد کجا هستند و مشغول به چه کاری هستند، پرسیده شده و جوابی متناسب با این سوالات داده شده است. در ادامه آموزش زبان انگلیسی هفتم درس ششم پاسخ بخش listening را آورده ­ایم.

پاسخ تمرین صفحه 35 زبان هفتم را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

در بخش Speaking and writing درس ششم از شما خواسته شده است تا گروه­ های دو نفره تشکیل دهید، یکی از شما اسامی همکلاسی­ ها را گفته و دیگری بگوید که آن شخص مشغول چه کاری است و به این ترتیب جدول مربوط به تمرین را پر کنید.

در انتهای آموزش زبان انگلیسی هفتم درس ششم مثالی را با معنی برای این تمرین می نویسم. شما نیز سعی کنید مانند مثال من مکالماتی انجام دهید.

You: What am I doing
.Your friend: you’re playing piano
.You: No, that’s not correct
.Your friend: Are hatching TV
.You: Yes

معنی مکالمه بالا را هم در زیر مشاهده می کنید.شما: من دارم چه کار می کنم؟دوست شما: تو داری پیانو میزنی.شما: نه، درست نیست.دوست شما: آیا تو داری تلویزیون می بینی؟شما: بله.

دانش آموزان عزیز به این ترتیب آموزش آموزش زبان انگلیسی هفتم درس ششم به اتمام رسید. اگر به دنبال بهترین منبع آموزش زبان پایه هفتم هستید، پیشنهاد زیر را جدی بگیرید!

اگر به دنبال بهترین و کامل ترین آموزش برای زبان هفتم هستید، من به شما آموزش زبان هفتم حرف آخر را پیشنهاد می کنم. نمونه ای از آموزش های این موسسه را برای درس دوم زبان هفتم مشاهده کردید. در این آموزش، تمام مطالب به صورت مکالمه دو نفری انجام شده است و کاملا عملی و مفهومی مطالب زبان انگلیسی هفتم آموزش داده شده است. با تهیه این آموزش دیگر مشکلی در زبان انگلیسی هفتم نخواهید داشت و در تمام امتحان های تستی و تشریحی زبان انگلیسی نمرات 20 و درصدهای 100 را کسب خواهید کرد. برای مشاهده آموزش زبان هفتم بر روی تصویر زیر کلیلک کنید.

جواب کتاب زبان هفتم درس 6


20 درصد از محصولات حرف آخر را به صورت رایگان و فقط با پرداخت هزینه ارسال دریافت کنید.

ارسال پایه و رشته تحصیلی به:

این مقاله ها را هم بخوانید:

دریافت رااااایگان 20 درصد از محصولات حرف آخر

انتشارات حرف آخر از سال 1390 با مدیریت استاد منتظری شروع به کار کرد. تمام دروس مقاطع کنکور، متوسطه اول و ابتدایی در این موسسه با انیمیشن و تصویرسازی آموزش داده می شود. حرف آخر از برترین اساتید کشور بهره گرفته و از جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا استفاده می کند.

نماد اعتماد سایت

با خیال راحت از سایت مرکزی حرف آخر خرید کنید. مشاورین حرف آخر پاسخگوی شما هستند.

شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین مطالب سایت

همین الان شماره تماستو وارد کن!

lesson 6

در این بخش، واژگان کتاب زبان انگلیسی پایه هفتم مدرسه (1 7th grade English book (Prospect در 8 درس مجزا به همراه مقدمه قابل دسترسی است.



{{ successMsg }}

{{ errorMsg }}

لطفا کدی که برای شما ارسال شده است را وارد کنید.

جواب کتاب زبان هفتم درس 6

بنظر میرسد شما قادر به دریافت پیامکهای ما نیستید!
لطفا برای فعال سازی کد
{{ receive_code }}

را از طریق شماره
{{ identity }}

به شماره
10001883

ارسال کنید.
منتظر بمانید تا فعال سازی انجام شود!

لطفا برای حساب خود رمز عبور وارد کنید.

لطفا کدی که برای شما ارسال شده است را وارد کنید.

بنظر میرسد شما قادر به دریافت پیامکهای ما نیستید!
لطفا برای فعال سازی کد
{{ receive_code }}

را از طریق شماره
{{ identity }}

به شماره
10001883

ارسال کنید.
منتظر بمانید تا فعال سازی انجام شود!

لطفا برای حساب خود رمز عبور وارد کنید.

برای استفاده بسیاری از امکانات گاما و خیلی از وبسایت ها باید جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

برای این کار باید به تنظیمات مرورگر خود مراجعه کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی اینجا کلیک کنید..

{{ total }} مورد پیدا کردم!

نمونه سوال+44,000

محتوای آموزشی+23,000

پرسش و پاسخ+18,000

آزمون آنلاین+4,000

درسنامه آموزشی +1,300

مدرسه یاب+130,000

نمونه سوال

محتوای آموزشی

پرسش و پاسخ

آزمون آنلاین

درسنامه آموزشی

مدرسه یاب

معلم خصوصی

گام به گام با زبان انگلیسی هفتم
ترجمه مکالمه ها، تمرین و تلفظ زبان انگلیسی هفتم
درس ششم: خانه من (My House)

برای دانلود
ثبت نام کنید (
وارد شوید
) و کیف پول خود را شارژ کنید.

لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

آزمون آنلاین

15 تست

آزمون مجازی تستی درس 5 زبان هفتم مدرسه شهید سعیدپور پاریز

آزمون آنلاین

40 تست

آزمون چهار گزینه ای دیکته زبان انگلیسی پایه هفتم (درس ششم)

آزمون آنلاین

50 تست

سوالات تستی زبان انگلیسی پایه هفتم | درس 6: My House

جواب کتاب زبان هفتم درس 6

4 صفحه

سوالات تستی انگلیسی هفتم دبیرستان غیردولتی فرهنگ | Lesson 6: My House

رایـــــگان

3 صفحه

نمونه سوالات زبان انگلیسی پایه هفتم | درس 1 تا 5

رایـــــگان

1 صفحه

کوئیز درس 5 انگلیسی هفتم مدرسه کرامت | Lesson5: My Appearance + پاسخ

3 صفحه

کوئیز درس 5 انگلیسی هفتم مدرسه ابن سینا | Lesson 5: My Appearance

3 صفحه

ترجمه مکالمه ها، تمرین و تلفظ زبان انگلیسی هفتم | درس ششم: خانه من (My House)

4 صفحه

سوالات تستی انگلیسی هفتم دبیرستان غیردولتی فرهنگ | Lesson 5: My Appearance

5 صفحه

ارزشیابی مستمر انگلیسی هفتم مجتمع آموزشی طاها درس 1 تا 7 | اسفند 95

2 صفحه

پاسخ سوالات کتاب کار انگلیسی هفتم | درس پنجم: ظاهر من (My Appearance)

3 صفحه

کوئیز درس 6 انگلیسی هفتم مدرسه ابن سینا | Lesson 6: My House

رایـــــگان

2 صفحه

آزمون تستی درس 1 تا 6 انگلیسی هفتم مدرسه مسعود شکرانه + کلید

جواب کتاب زبان هفتم درس 6
جواب کتاب زبان هفتم درس 6
0

حل تمرین کتاب درسی ریاضی دوازدهم تجربی x بخوانید...