شماره تلفن گویای ایرانسل

شماره تلفن گویای ایرانسل
شماره تلفن گویای ایرانسل

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

بازگشت به دسته بندی مقالات

شماره تلفن گویای ایرانسل

شماره تلفن گویای ایرانسل

امروز قصد داریم تا در این مطلب به معرفی کدهای دستوری و تلفن های گویای ویژه خدمات ایرانسل بپردازیم. شما با استفاده از این کدها می توانید عملیات فعال سازی و غیر فعالسازی انواع و اقسام خدمات ایرانسل را به راحتی و با وارد کردن چند کد USSD ساده انجام دهیم در زیر سعی شده تا اکثر کدهای پر کاربرد به همراه توضیحی درباره آنها برای شما شرح داده شود. با ایتور همراه باشید.

 

کد منوی اصلی:

تلفن گویا:  شماره گیری 700 

کد دستوری: #555*

شماره تلفن گویای ایرانسل

کد اتصال به اپراتور:

تلفن گویا:  شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 0

کد دستوری: –

کد منوی اطلاعات حساب:

تلفن گویا:  شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 1

کد دستوری: #1*555*

کد استعلام مانده حساب و کد شناسه:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 1 و سپس 1

کد دستوری: #2*1*555*

کد طرح تعرفه فعلی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 1 و سپس 2

کد دستوری: #2*1*130*

کد منوی تغییر زبان:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 2

کد دستوری: #3*4*555*

کد تغییر زبان به فارسی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 2 و سپس 1

کد دستوری: #1*3*4*555*

کد تغییر زبان به انگلیسی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 2 و سپس 2

کد دستوری: #2*3*4*555*

کد منوی خدمات ام تی ان ایرانسل:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3

کد دستوری: –

کد منوی خدمات پیامگیر و بازیابی تماس ناموفق:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 1

کد دستوری: #5*4*555*

کد فعال سازی پیامگیر صوتی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 1 و سپس 1

کد دستوری: #1*5*4*555*

کد فعال سازی بازیابی تماس های ناموفق:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 1 و سپس 3

کد دستوری: #2*5*4*555*

کد حذف تمامی خدمات پیام گیر:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 1 و سپس 4شماره تلفن گویای ایرانسل

کد دستوری: #3*5*4*555*

کد منوی سرویس فهرست طلایی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 4

کد دستوری: #7*3*555*

کد ثبت شماره در فهرست طلایی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 4 و سپس 1

کد دستوری: #2*7*3*555*

کد حذف شماره از فهرست طلایی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 4 و سپس 2

کد دستوری: #1*7*3*555*

کد مشاهده فهرست طلایی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 4 و سپس 3

کد دستوری: #3*7*3*555*

کد درخواست تنظیمات MMS:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 5

کد دستوری: #1*4*555*

کد درخواست تنظیمات اینترنت همراه:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 6

کد دستوری: #2*4*555*

کد منوی تغییر طرح تعرفه:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 7

کد دستوری: #7*130*

کد پرداخت صورتحساب دائمی از طریق کارت شارژ:

تلفن گویا: –

کد دستوری: #شماره رمز ۱۲ یا ۱۶رقمی*130*

 

 

کد منوی اصلی:

تلفن گویا:  شماره گیری 700 

کد دستوری: #555*

کد اتصال به اپراتور:

تلفن گویا:  شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 0

کد دستوری: –

کد استعلام مانده حساب:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 1 و سپس 1

کد دستوری: #2*1*555*

کد منوی تغییر زبان:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 2

کد دستوری: #3*4*555*

کد تغییر زبان به فارسی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 2 و سپس 1

کد دستوری: #1*3*4*555*

کد تغییر زبان به انگلیسی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 2 و سپس 2

کد دستوری: #2*3*4*555*

کد منوی خدمات ام تی ان ایرانسل:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3

کد دستوری: –

کد منوی خدمات پیامگیر و بازیابی تماس ناموفق:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 1

کد دستوری: #5*4*555*

کد فعال سازی پیامگیر صوتی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 1 و سپس 1

کد دستوری: #1*5*4*555*

کد فعال سازی بازیابی تماس های ناموفق:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 1 و سپس 3

کد دستوری: #2*5*4*555*

کد حذف تمامی خدمات پیام گیر:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 1 و سپس 4

کد دستوری: #3*5*4*555*

کد درخواست تنظیمات MMS:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 5

کد دستوری: #1*4*555*

کد درخواست تنظیمات اینترنت همراه:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 6

کد دستوری: #2*4*555*

کد منوی سرویس فهرست طلایی:

تلفن گویا: –

کد دستوری: #7*3*555*

کد ثبت شماره در فهرست طلایی:

تلفن گویا: –

کد دستوری: #1*7*3*555*

کد حذف شماره از فهرست طلایی:

تلفن گویا: –

کد دستوری: #2*7*3*555*

کد مشاهده فهرست طلایی:

تلفن گویا: –

کد دستوری: #3*7*3*555*

کد شارژ مجدد:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 4 و سپس وارد کردن کد 12 و یا 16 رقمی شارژ ایرانسل

کد دستوری: #شماره 12 و یا 16 رقمی پین کد شارژ ایرانسل*141*

کد شارژ شگفت انگیز:

تلفن گویا: –

کد دستوری: #شماره 12 و یا 16 رقمی پین کد شارژ ایرانسل*144*

کد سرویس خط به خط:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 3 و سپس 8

کد دستوری: #رمز*مبلغ به ریال*شماره مقصد*142*

کد منوی تغییر طرح تعرفه:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 7

کد دستوری: #3*555*

کد طرح های تعرفه اعتباری:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 7 و سپس 1

کد دستوری: #4*3*555*

کد انتقال از اعتباری به دائمی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 7 و سپس 4

کد دستوری: #9*1*555*

کد طرح های تعرفه تشویقی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 7 و سپس 5

کد دستوری: #3*555*

کد منوی اطلاعات حساب:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 7 و سپس 8

کد دستوری: #8*7*140*

کد طرح تعرفه فعلی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 7 و سپس 8 و سپس 1

کد دستوری: #1*8*7*140*

کد دوره باقیمانده از طرح تعرفه تشویقی:

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن دکمه 7 و سپس 8 و سپس 2

کد دستوری: #2*8*7*140*

امیدواریم که مطلب فوق برای شما مفید واقع شده باشد شما خواننده گرامی توجه داشته باشید که وبسایت ایتور به آدرس https://etore.me/buy/ آماده ارائه انواع سرویس های مرتبط به شارژ و اپراتور های همراه اول، ایرانسل و رایتل می باشد. شما با استفاده از این سرویس قادر به پرداخت قبوض، خرید شارژ ایرانسل ، همراه اول و رایتل، خرید شارژ وایمکس، خرید شارژ مستقیم، همچنین خرید آنتی ویروس و گیفت کارت خواهید بود

دانلود نرم افزار اندرویدی خرید شارژ و پرداخت قبض ایتور

ایرانسل، امروزه یکی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی در ایران به حساب می آید. با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین این شرکت نیاز به یک پشتیبانی 24 ساعته بیش از پیش احساس می شد. بنابراین، پروژه راه اندازی شبکه پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان ایرانسل خیلی زود کلید خورد.

شرکت ایرانسل در سال 1384 با سرمایه گذاری و همکاری شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی و شرکت گسترش الکترونیک ایران راه اندازی شد. اگرچه در ابتدا قرار بود 70 درصد از سهام ایرانسل در اختیار شرکت ام تی ان باشد، با مخالفت مجلس شورای اسلامی این عدد به کمتر از نصف یعنی در حدود 49 درصد کاهش یافت.

در ابتدا ایرانسل به دلیل نداشتن دکل های مخابراتی متعدد در همه ی استان ها با مشکل ضعف آنتن رو به رو بود. اما با گذشت زمان و گسترش روز افزون استقبال عمومی به این سیم کارت توانست هم پای اپراتور قبلی یعنی همراه اول به ارائه خدمات بپردازد.

ایرانسل در مدت زمان کوتاهی توانست با ارائه سیم کارت های ارزان قیمت، جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کند. به طوری که در یک بازه زمانی، تنها با پرداخت 5 هزار تومان، می توانستید صاحب 2 سیم کارت شوید!

با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین این شرکت، نیاز به یک پشتیبانی تلفنی و آنلاین 24 ساعته بیش از پیش حس می شد. امروزه، ارتباط با مشتری بخش مهم و اساسی در کسب و کار است. اکنون، همه ی شرکت ها به این مسئله مهم پی برده اند و هر روز در صدد رفع ابهامات و مشکلات مشتریان خود هستند. ایرانسل در عصر حاضر یکی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی در ایران به حساب می آید. بنابراین پروژه راه اندازی شبکه پشتیبانی ایرانسل خیلی زود کلید خورد.شماره تلفن گویای ایرانسل

ایرانسل که بزرگترین اپراتور دیتا در ایران لقب گرفته است، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف گسترش و بهبود پشتیبانی، این شرکت اقدام به ایجاد بستر گفتگو آنلاین در وب سایت خود کرده است.

بر این اساس، برای دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین ایرانسل کافی است به سایت ایرانسل مراجعه کرده تا در گوشه ی سمت راست صفحه بعد از حدود  2 دقیقه انتظار در سایت، قسمت گفتگوی آنلاین را مشاهده کنید. همچنین می توانید از اپلیکیشن ” ایرانسل من ” نیز با پشتیبانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید. در گفتگوی آنلاین شما میتوانید با کارشناسان ایرانسل گفت و گو کرده و مشکلات خود را مطرح کنید تا راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکلاتتان را به شما ارائه دهند.

طبق ادعا شرکت ایرانسل شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز و در تمام روزهای سال، با این اپراتور پشتیبانی تماس گرفته و سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنید. درصورتی‌که از خط ایرانسلی خود تماس می‌گیرید کافی است شماره ۷۰۰ را شماره‌گیری کنید. و در صورت تماس با خط‌ هایی غیر از خطوط ایرانسل، با شماره 09377000000 تماس بگیرید.

تماس شما با توجه به مکانی که در آن حضور دارید به نزدیک ترین کارشناس مربوطه( در صورت نبود مرکز ایرانسل در شهر به نزدیک ترین مرکز ) وصل می‌شود. در ابتدای تماس می‌توانید زبان مکالمه را به یکی از سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تغییر دهید. بعد از برقراری تماس اپراتور به صورت خودکار گزینه‌ها را مطرح کرده و شما را به بخش موردنظرتان راهنمایی می‌کند. 

نکته: تماس با امور مشترکین اپراتورها، از طریق خط همان اپراتور رایگان است، بنابراین به منظور رایگان بودن تماس، بهتر است از خط ایرانسل و از شماره ۷۰۰ با واحد پشتیبانی ایرانسل تماس برقرار کنید.

سیم کارت ایرانسل

رند ترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل را در فروشگاه مای رند و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

طبق اطلاعیه و اعلام شرکت ایرانسل مرکز تماس اختصاصی مشتریان به صورت 24 ساعته در 7 روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را برعهده دارد. شما می‌توانید برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها و شکایت‌های خود به یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی شرکت ایرانسل در ارتباط باشید.

مشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره ۷۰۰ را از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی شماری گیری کنند. در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به هر دلیل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس می گیرد و پیامک های خود را تنها با عنوان «Sorathesab» ،«Irancell» و در بعضی مواقع از طریق شماره ۲۴۶۵ ارسال می نماید.  

در هر صورت، جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با شما تماس گرفته است، می توانید در هر زمان با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و از صحت این موضوع مطمئن شوید  

 

مرکز پشتیبانی مودم های خانگی و همراه ایرانسل با بهره گیری از دانش نیروهای مجرب و کارآزموده، در تمام هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشترکین خود و درخواست های مربوط به خدمات مودم های خانگی و همراه ایرانسل می باشد.

برای تماس با بخش پشتیبانی مودم ایرانسل می‌توانید از خط ایرانسل با شماره ۷۰۷ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ تماس بگیرید.

امروزه رقابت بر سر بهترین و اولین بودن در تمامی زمینه‌ها موجب شده تا شرکت‌های مختلف برای جذب مخاطبان و تبدیل آنها به یک کاربر وفادار بیش از پیش به‌دنبال روش‌هایی با کمترین درگیری و سختی برای کاربران باشند. یکی از این مارکت‌های پر رقابت، تلاش اپراتور‌های کشور برای اولین شدن و کسب رضایت بیشتر مشتری است. کدهای دستوری USSD یکی از همان راه‌هایی است که ایرانسل می‌کوشد به کمک آنها خواسته‌های مشترکین خود را بدون کوچک‌ترین زحمت و تنها با فشردن چند دکمه برآورده کند.

شما می‌توانید عملیاتی همچون خرید شارژ، اطلاع از مانده شارژ سیم‌کارت، خرید بسته‎‌ی اینترنتی، پرداخت صورت‌حساب دائمی و بسیاری از عملیات دیگر را به کمک این کد‌های دستوری و یا حتی با تلفن گویا انجام دهید. این خدمات برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل وجود دارد؛ که در ادامه مطلب آنها را خواهید دید.

در سال های اخیر و با رقابتی شدن بازار، شرکت ایرانسل توانسته است در رقابت با اپراتورهای دیگر بهتر عمل کند. این شرکت اولین اپراتوری بود که توانست از آغاز سال 86 دو سرویس GPRS و MMS را به مشترکین خود ارائه کند و با اقبال زیادی روبرو شود. در ادامه کدهای دستوری مربوط به این دو خدمت و بسیاری از خدمات دیگر را برای هر دو گروه مشترکین اعتباری و دائمی خواهیم دید.

هرکدام از عملکرد‌های زیر دارای کد‌های دستوری (USSD) زیر هستند:

خرید شارژ                                                            #999*789*شماره تلفن گویای ایرانسل

منوی اصلی                                                               #555*

خرید بسته‌های اینترنت                                                #5*555*

استعلام مانده حساب                                                  #2*1*555*

اطلاع از باقی‌مانده بسته اینترنت همراه                          #4*1*555*

استعلام حساب کلی بسته‌های اینترنت                      #4*1*555*

بسته ترکیبی من                                                           #5*5*555*

منوی تغییر زبان                                                          #3*4*555*

تغییر زبان به فارسی                                                 #1*3*4*555*

تغییر زبان به انگلیسی                                                #2*3*4*555* 

فعال‌سازی پیامگیر صوتی                                       #1*5*4*555*      

فعال‌سازی تماس‌های ناموفق                                        #2*5*4*555*      

حذف تمامی خدمات پیام‌گیر                                         #3*5*4*555* 

درخواست تنظیمات MMS                                                         *555*4*1#

درخواست تنظیمات اینترنت همراه                     #2*4*555*         

شارژ مجدد                                                   #شماره رمز 12 یا 16 رقمی*141*

شارژ شگفت‌انگیز                                          #شماره رمز 12 رقمی*144*

سرویس خط‌به‌خط                                                       # شماره مقصد*مبلغ به ریال*رمز*142*

منوی تغییر طرح تعرفه                                         #3*555*

طرح تعرفه اعتباری                                                    #4*3*555*

انتقال از اعتباری به دائمی                                            #9*1*555*

طرح تعرفه تشویقی                                                     #3*555*

طرح تعرفه فعلی                                                         #8*3*555*

دوره باقیمانده از طرح تعرفه تشویقی                             #9*3*555*    

منوی سرویس فهرست طلایی                                       #7*3*555*

ثبت شماره در فهرست طلایی                                #1*7*3*555*

حذف شماره از فهرست طلایی                              #2*7*3*555*

مشاهده فهرست طلایی                                             #3*7*3*555*

هرکدام از عملکرد‌های زیر دارای کد‌های دستوری (USSD) زیر هستند:

منوی اصلی                                                               #555*

خرید بسته‌های اینترنت                                                #5*555*

استعلام مانده حساب و کد شناسه                           #2*1*555*

اطلاع از باقی‌مانده بسته اینترنت همراه                    #4*1*555*

منوی اطلاعات حساب                                                 #1*555*

طرح تعرفه فعلی                                                         #8*3*555*

منوی تغییر زبان                                                         #3*4*555*شماره تلفن گویای ایرانسل

تغییر زبان به فارسی                                             #1*3*4*555*

تغییر زبان به انگلیسی                                               #2*3*4*555*

منوی خدمات پیام‌گیر و بازیابی تماس ناموفق                  #5*4*555*

فعال‌سازی پیام‌گیر صوتی                                         #1*5*4*555*

فعال‌سازی بازیابی تماس‌های ناموفق                              #2*5*4*555*

حذف تمامی خدمات پیام‌گیر                                     #3*5*4*555*

درخواست تنظیمات MMS                                                                       *555*4*1#

درخواست تنظیمات اینترنت همراه                           #2*4*555*

منوی تغییر طرح تعرفه                                              #3*555*

پرداخت صورت‌حساب دائمی از طریق کارت شارژ        # شماره رمز 12 یا 16 رقمی*130*

سرویس فهرست طلایی:

این سرویس ویژه ی مشترکین اعتباری و دائمی ایرانسل بوده است که برای کاهش هزینه های مربوط به شارژ سیم کارت خود، می توانستند از این خدمت استفاده کنند. اگر از مشترکین قدیمی ایرانسل بوده باشید، می دانید که برای استفاده از این سرویس ابتدا باید شماره دوستان ایرانسلی خود را انتخاب و به فهرست وارد می کردید، تا در تمامی تماس های خود با این شماره ها از ده درصد تخفیف برخوردار شوید. کد های دستوری این خدمت به صورت زیر است:

منوی سرویس فهرست طلایی                               #7*3*555*

ثبت شماره در فهرست طلایی                                      #2*7*3*555*

حذف شماره از فهرست طلایی                              #1*7*3*555*

مشاهده فهرست طلایی                                                #3*7*3*555*

سرویس بازیابی تماس های ناموفق به مشترکین اعتباری و یا دائمی این امکان را می دهد تا در صورت خاموشی تلفن همراه یا عدم دسترسی به شبکه ایرانسل، پس از بازگشت به شبکه،از لیست تماس هایی که در این مدت با آنها برقرار شده با خبر شوند. این لیست به صورت پیامک و همراه با زمان تماس به آنها ارسال می شود. البته باید بدانید که دو سرویس بازیابی تماس های ناموفق و سرویس پیامگیر صوتی این امکان را ندارند که به صورت همزمان فعال شوند و شما تنها می توانید از یکی از آنها استفاده کنید.

ارائه این سرویس توسط شرکت ایرانسل متوقف شده است و تنها برای آن دسته از کاربران وایمکس که هنگام پر کردن فرم ثبت نام وایمکس در قسمت ” تلفن همراه ” شماره تلفن ایرانسل خود را وارد نمودند؛ قابل استفاده بود. آن دسته از کاربرانی که از مشترکین  سایر اپراتورهای کشور بودند و یا شماره سیم کارت ایرانسل خود را هنگام ثبت نام ارائه نکرده بودند، امکان استفاده از این سرویس را نداشتند.

این سرویس دارای کد های دستوری (USSD) و تلفن گویا برای هر کدام از خدمات زیر بود:

خرید شارژ:

کد دستوری:                                                         #999*789*                                                         

منوی اصلی :

کد دستوری:                                                         #130*

تلفن گویا: شماره گیری 700       

اطلاعات حساب:              

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن کلید 0                                          

اطلاعات حساب و شناسه پرداخت:           

کد دستوری:                                                          #1*130*

تلفن گویا: شماره گیری 700 و سپس فشردن کلید 1 

باقی‌ مانده بسته افزایشی:        

کد دستوری:                                                         #1*1*130*

تلفن گویا: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 1 و سپس 1

اطلاع از طرح تعرفه:              

کد دستوری:                                                 #2*1*130*

تلفن گویا: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 1 و سپس 2

اطلاع از مبلغ بدهی و وضعیت حساب کاربری: 

کد دستوری:                                               #2*130*

تلفن گویا: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 2

تغییر زبان :                                 

کد دستوری:                                                        #1*2*130*

تلفن گویا:  شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 2 و سپس 1

تغییر زبان به فارسی:                     

کد دستوری:                                                       #2*2*130*

تلفن گویا:  شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 2 و سپس 2

تغییر زبان به انگلیسی:               

کد دستوری:                                               #3*130*

تلفن گویا:  شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 33

بارگذاری کارت شارژ:                         

کد دستوری:                                                       #1*3*130*

تلفن گویا:  شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 1

پرداخت :                               

کد دستوری:                                           #1*1*3*130*

تلفن گویا:  شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 1 و سپس 1

بسته افزایشی:                                            

کد دستوری:                                                      #3*1*3*130*

تلفن گویا:   شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 1 و سپس 3

طرح تعرفه:                        

کد دستوری:                                                      #4*1*3*130*

تلفن گویا:  شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 1 و سپس 4

رمزعبور وایمکس:                      

کد دستوری:                                                      #4*3*130*

تلفن گویا:  شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 4

اتصال به اپراتور:                        

کد دستوری:                                              #1*4*3*130*

تلفن گویا:  شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 4 و سپس 1

ایرانسل به مخاطبان خود با شماره‌گیری کد شگفتی‌های این اپراتور، طرح‌های خاصی را به آنها پیشنهاد می‌دهد تا هزینه‌های خود را کاهش بدهند. این طرح‌ها مربوط به بسته‌های ویژه مکالمه و بسته‌های ویژه اینترنت است.

اگر از مشترکین اعتباری ایرانسل هستید؛ می‌توانید به دو روش کسر از اعتبار سیم‌کارت و یا استفاده از کارت بانکی(با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده )هزینه‌ی طرح خریداری شده را پرداخت کنید. باید توجه داشته باشید که در کد شگفتی 4444 ، طرح پیشنهادی به شما براساس الگوی مصرف شما بوده و با سایر مشترکین متفاوت خواهد‌بود. مشترکین اعتباری،هر روز امکان خرید بسته مکالمه 60 دقیقه‌ای خواهند داشت که بعد از شماره‌گیری کد و خرید بسته فعال می‌شود؛ در نهایت می‌توانید از 60 دقیقه مکالمه ایرانسلی خود با هر تعداد تماس لذت ببرید.

اگر از مشترکین دائمی ایرانسل هستید، می‌توانید روزانه با شماره‌گیری کد #1*4444* برای یک ساعت مکالمه ایرانسلی خود شارژ رایگان دریافت کنید. این شارژ رایگان بلافاصله بعد از شماره‌گیری کد و خرید فعال شده و برای یک ساعت مکالمه ایرانسلی با هر تعداد تماس قابل استفاده است.بسته‌های«کد شگفتی‌های ایرانسل» با تخفیف محاسبه شده و نرخ‌های ملی/بین‌المللی بر روی آنها اعمال نمی‌شود.

اگر جزو آن دسته از مشترکین ایرانسل هستید که از عضویت شما در این شبکه 3 ماه گذشته و ماهانه حداقل 10 هزار تومان تراکنش انجام می‌دهید، می‌توانید از سرویس اضطراری برخوردار شوید.

خدمات دیگری هم وجود دارد که کد‌های دستوری مربوط به خود را دارند. به کمک سرویس بازگشت به شبکه، اگر به‌دلیل خاموش بودن تلفن همراه دوستان خود یا هر دلیل دیگری، قادر به برقراری تماس با او نبوده‌اید؛ با شماره‌گیری کد #شماره مورد نظر*155* از دسترسی مجدد او به شبکه (تا 48 ساعت) که با یک پیامک به شما اعلام می‌شود باخبر شوید. تا به حال شده است که از آهنگ پیشواز مشترک دیگری خوشتان بیاید اما کد مربوط به آن را ندانید؟ 

برای حل این مشکل با آن شماره تماس بگیرید و بلافاصله پس از پخش آهنگ، ابتدا کلید 7 و سپس # را فشار دهید تا همان آهنگ پیشواز برایتان فعال شود. برای ارسال شارژ به دیگران، پس از خرید کارت شارژ، کد دستوری #شماره اعتباری مقصد*شماره رمز 12 یا 16 رقمی*141* را شماره‌گیری کنید. شماره اعتباری مقصد باید بدونِ صفرِ ابتدای شماره وارد شود. اگر در گذشته حساب اعتباری وایمکس داشتید می‌توانستید با شماره‌گیری کد #شناسه وایمکس*شماره رمز 12 یا 16 رقمی*141* شارژ را منتقل کنید. البته باید شناسه وایمکس به‌صورت «********94» وارد می شد.

همچنین کد دستوری #4*5*4*555* برای لغو و حذف تمامی سرویس‌های ایرانسل است.

مشترکین ایرانسل می‌توانند از بسیاری از خدمات گفته شده با شماره‌گیری 700 بهره‌مند شوند. از جمله‌ی این خدمات موارد زیر است:

منوی اصلی: شماره گیری 700    

اتصال به اپراتور: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 0

استعلام مانده حساب: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 1 و سپس 1

منوی تغییر زبان: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 2

تغییر زبان به فارسی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 2  و سپس 1

تغییر زبان به انگلیسی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 2  و سپس 2

منوی خدمات MTN ایرانسل: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3

منوی خدمات پیامگیر و بازیابی تماس ناموفق: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3  و سپس 1

فعال‌سازی پیامگیر صوتی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید3  سپس 1و سپس1

بازیابی تماس‌های ناموفق: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید3  سپس1 و سپس3

حذف تمامی خدمات پیام‌گیر: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید3  سپس1 و سپس4

درخواست تنظیمات MMS : شماره گیری 700 سپس فشردن کلید3  و سپس5

درخواست تنظیمات اینترنت همراه: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3  و سپس 6

کد سرویس خط به خط: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3  و سپس 8

منو‌ی تغییر طرح تعرفه: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 7

طرح‌های تعرفه اعتباری: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید7  و سپس1

انتقال از اعتباری به دائمی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 7  و سپس 4

طرح‌های تعرفه تشویقی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید7  و سپس5

منوی اطلاعات حساب: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید7 و سپس8

طرح تعرفه فعلی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید7 و سپس 8 وسپس 1

دوره باقي مانده از طرح تشویقی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 7 و سپس 8 و سپس 2

منوی اصلی: شماره گیری 700

اتصال به اپراتور: شماره گیری 700  سپس فشردن کلید 0 

منوی اطلاعات حساب: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 1 

استعلام مانده حساب و كد شناسه: شماره گیری 700  سپس فشردن كليد f1 و سپس 1

طرح تعرفه فعلی: شماره گیری 700  سپس فشردن کلید 1 و سپس 2

منوی تغییر زبان: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 2

تغییر زبان به فارسی: شماره گیری 700   سپس فشردن کلید 2 وسپس 1

تغییر زبان به انگلیسی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 2 و سپس 2

منوی خدمات MTN ایرانسل: شماره گیری 700 و سپس فشردن کلید 3

منوی خدمات پیامگیر و بازیابی تماس ناموفق: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 1

فعال سازی پیامگیر صوتی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 1 و سپس 1

فعال سازی بازیابی تماس های ناموفق: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 1 و سپس 3

حذف تمامی خدمات پیامگیر: شماره گیری 700 و سپس فشردن کلید 3 و سپس 1 و سپس 4

منوی سرویس فهرست طلایی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 4

ثبت شماره در فهرست طلایی: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 3 و سپس 4 و سپس 1

حذف شماره از فهرست طلایی: شماره گیری 700 و سپس فشردن کلید و سپس 4 و سپس 2

مشاهده فهرست طلایی: شماره گیری 700 و سپس فشردن کلید 3 و سپس 4  و سپس 3

درخواست تنظیمات MMS: شماره گیری 700  وسپس فشردن کلید 3 و سپس 5

درخواست تنظیمات اینترنت همراه: شماره گیری 700  و سپس فشردن کلید 3 و سپس 6

منوی تغییر طرح تعرفه: شماره گیری 700 سپس فشردن کلید 7

اگر بخواهید از شماره سیم کارت خود که آن را فراموش کرده اید مطلع شوید؛ تنها کافی است کد دستوری #2*733*  را که مربوط به شرکت آپ است، شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد، شماره شما روی صفحه موبایل نمایش داده می شود. به یاد داشته باشید پس از مشاهده شماره، عملیات را لغو کنید.

در دنیایی که بیشتر افراد به دنبال انجام کارهای خود بدون کمترین جابجایی و دردسر هستند؛ ما در این مطلب تلاش کردیم شما را با کدهای دستوری ایرانسل و نحوه ی استفاده از آنها آشنا کنیم تا از این خدمات برای انجام کارهای خود استفاده کنید. شما چه کدهایی را می شناسید که در این مطلب گفته نشده است؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.



سینا: شماره های تماس با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور به شماره های ۷۰۰ و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تغییر پیدا کرد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی ایرانسل، پیش از این شماره های ۱۳۰ یا ۰۹۳۵۱۳۰۰۰۰۰ برای مشترکین سیم کارت های دائمی و ۱۴۰ یا ۰۹۳۵۱۴۰۰۰۰۰ برای مشترکین سیم کارت های اعتباری، شماره های مرکز خدمات مشترکین ایرانسل بودند که از این پس شماره های ۷۰۰ برای تماس از سیم کارت های ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، با قابلیت دریافت تماس های بیشتر برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل جایگزین شماره های قبلی شدند.
مرکز خدمات مشترکین ایرانسل به عنوان بزرگترین مرکز پشتیبانی مشتریان در ایران، با بهره گیری از دانش نیروهای مجرب و کار آزموده، در تمام هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های مربوط به خدمات پس از فروش ایرانسل می باشد.
براساس این گزارش، هزینه تماس با مرکز خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مستقل از طول زمان مکالمه، معادل یک دقیقه مکالمه معمولی بین خطوط ایرانسل و هزینه تماس از سایر خطوط، با توجه به دقایق مکالمه مطابق هزینه تماس براساس نرخ اپراتور مربوطه محاسبه می شود. به عبارت دیگر در هنگام تماس با خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مهم نیست که مدت زمان مکالمه با اپراتور چقدر باشد، زیرا تنها هزینه یک دقیقه مکالمه منظور می شود.
شایان ذکر است که مشترکین در صورت تماس با شماره ۷۰۰ از خط ایرانسل خود می توانند به جز ارتباط با اپراتور، از طریق سیستم تلفن گویا (IVR) ایرانسل و دنبال کردن دستورالعمل هایی که برای انجام عملیات های مختلف اعلام می شود، عملیات مورد نظر خود را شخصاً و بدون نیاز به تماس با اپراتورهای خدمات مشترکین انجام دهند.
از طریق سیستم تلفن گویای ایرانسل، مشترکین می توانند شخصا عملیات های مختلفی نظیر تغییر طرح تعرفه و فعال یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف را برای خط ایرانسل خود انجام دهند.

نظرات غیرفعال است.

شما می توانید مشترک نسخه آر اس اس شوید و یا با وارد کردن ایمیل خود آخرین اخبار سینا را دریافت کنید.

اشتراک آر اس اس

شماره تلفن گویای ایرانسل


 

دیدن همه ویدئوها

کپی رایت © 2021 آژانس خبری صنعت ارتباطات – سینا.هر نوع نقل قول از محتوای این سایت مشروط به درج منبع با عبارت آژانس خبری صنعت ارتباطات می باشد.

شما مشترکان عزیز می‌توانید با استفاده از کدهای دستوری ایرانسل و سیستم تلفن گویا، عملیات فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات و مدیریت حساب خود را به سادگی انجام دهید.

شما مشترکان عزیز می‌توانید با استفاده از کدهای دستوری ایرانسل و سیستم تلفن گویا، عملیات فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات و مدیریت حساب خود را به سادگی انجام دهید.

در این مطلب به معرفی کدهای دستوری و تلفن های گویای ویژه خدمات ایرانسل بپردازیم. شما با استفاده از این کدها می توانید عملیات فعال سازی و غیر فعالسازی انواع و اقسام خدمات ایرانسل را به راحتی و با وارد کردن چند کد USSD ساده انجام دهیم در زیر سعی شده تا اکثر کدهای پر کاربرد به همراه توضیحی درباره آنها برای شما شرح داده شود. با ایتور همراه باشید.

کدهای دستوری ویژه عملیات اصلی مدیریت حساب در جداول زیر ذکر شده است:

راهنمای مشترکان سیم‌کارت دائمی

شماره تلفن گویای ایرانسل

شماره تلفن گویای ایرانسل
شماره تلفن گویای ایرانسل
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب آزمايش هاي كتاب آزمايشگاه يازدهم x بخوانید...