شماره پاسخگوی اپراتور ایرانسل

شماره پاسخگوی اپراتور ایرانسل
شماره پاسخگوی اپراتور ایرانسل

ایرانسل، امروزه یکی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی در ایران به حساب می آید. با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین این شرکت نیاز به یک پشتیبانی 24 ساعته بیش از پیش احساس می شد. بنابراین، پروژه راه اندازی شبکه پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان ایرانسل خیلی زود کلید خورد.

شرکت ایرانسل در سال 1384 با سرمایه گذاری و همکاری شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی و شرکت گسترش الکترونیک ایران راه اندازی شد. اگرچه در ابتدا قرار بود 70 درصد از سهام ایرانسل در اختیار شرکت ام تی ان باشد، با مخالفت مجلس شورای اسلامی این عدد به کمتر از نصف یعنی در حدود 49 درصد کاهش یافت.

در ابتدا ایرانسل به دلیل نداشتن دکل های مخابراتی متعدد در همه ی استان ها با مشکل ضعف آنتن رو به رو بود. اما با گذشت زمان و گسترش روز افزون استقبال عمومی به این سیم کارت توانست هم پای اپراتور قبلی یعنی همراه اول به ارائه خدمات بپردازد.

ایرانسل در مدت زمان کوتاهی توانست با ارائه سیم کارت های ارزان قیمت، جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کند. به طوری که در یک بازه زمانی، تنها با پرداخت 5 هزار تومان، می توانستید صاحب 2 سیم کارت شوید!

با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین این شرکت، نیاز به یک پشتیبانی تلفنی و آنلاین 24 ساعته بیش از پیش حس می شد. امروزه، ارتباط با مشتری بخش مهم و اساسی در کسب و کار است. اکنون، همه ی شرکت ها به این مسئله مهم پی برده اند و هر روز در صدد رفع ابهامات و مشکلات مشتریان خود هستند. ایرانسل در عصر حاضر یکی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی در ایران به حساب می آید. بنابراین پروژه راه اندازی شبکه پشتیبانی ایرانسل خیلی زود کلید خورد.شماره پاسخگوی اپراتور ایرانسل

ایرانسل که بزرگترین اپراتور دیتا در ایران لقب گرفته است، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف گسترش و بهبود پشتیبانی، این شرکت اقدام به ایجاد بستر گفتگو آنلاین در وب سایت خود کرده است.

بر این اساس، برای دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین ایرانسل کافی است به سایت ایرانسل مراجعه کرده تا در گوشه ی سمت راست صفحه بعد از حدود  2 دقیقه انتظار در سایت، قسمت گفتگوی آنلاین را مشاهده کنید. همچنین می توانید از اپلیکیشن ” ایرانسل من ” نیز با پشتیبانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید. در گفتگوی آنلاین شما میتوانید با کارشناسان ایرانسل گفت و گو کرده و مشکلات خود را مطرح کنید تا راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکلاتتان را به شما ارائه دهند.

طبق ادعا شرکت ایرانسل شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز و در تمام روزهای سال، با این اپراتور پشتیبانی تماس گرفته و سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنید. درصورتی‌که از خط ایرانسلی خود تماس می‌گیرید کافی است شماره ۷۰۰ را شماره‌گیری کنید. و در صورت تماس با خط‌ هایی غیر از خطوط ایرانسل، با شماره 09377000000 تماس بگیرید.

تماس شما با توجه به مکانی که در آن حضور دارید به نزدیک ترین کارشناس مربوطه( در صورت نبود مرکز ایرانسل در شهر به نزدیک ترین مرکز ) وصل می‌شود. در ابتدای تماس می‌توانید زبان مکالمه را به یکی از سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تغییر دهید. بعد از برقراری تماس اپراتور به صورت خودکار گزینه‌ها را مطرح کرده و شما را به بخش موردنظرتان راهنمایی می‌کند. 

نکته: تماس با امور مشترکین اپراتورها، از طریق خط همان اپراتور رایگان است، بنابراین به منظور رایگان بودن تماس، بهتر است از خط ایرانسل و از شماره ۷۰۰ با واحد پشتیبانی ایرانسل تماس برقرار کنید.

سیم کارت ایرانسل

رند ترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل را در فروشگاه مای رند و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

طبق اطلاعیه و اعلام شرکت ایرانسل مرکز تماس اختصاصی مشتریان به صورت 24 ساعته در 7 روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را برعهده دارد. شما می‌توانید برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها و شکایت‌های خود به یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی شرکت ایرانسل در ارتباط باشید.

مشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره ۷۰۰ را از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی شماری گیری کنند. در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به هر دلیل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس می گیرد و پیامک های خود را تنها با عنوان «Sorathesab» ،«Irancell» و در بعضی مواقع از طریق شماره ۲۴۶۵ ارسال می نماید.  

در هر صورت، جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با شما تماس گرفته است، می توانید در هر زمان با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و از صحت این موضوع مطمئن شوید  

 

مرکز پشتیبانی مودم های خانگی و همراه ایرانسل با بهره گیری از دانش نیروهای مجرب و کارآزموده، در تمام هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشترکین خود و درخواست های مربوط به خدمات مودم های خانگی و همراه ایرانسل می باشد.

برای تماس با بخش پشتیبانی مودم ایرانسل می‌توانید از خط ایرانسل با شماره ۷۰۷ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ تماس بگیرید.

قطعا شما کاربران عزیز از یکی سیم کارت و خدمات های یکی از اپراتورهای تلفن همراه یا خط ثابت منزل استفاده می کنید. تا بحال برایتان پیش آمده که در این رابطه مشکلی پیش بیاید که نیاز باشد به اپراتور تماس بگیرید؟ یا شماره های تماس با پشتیبانی اپراتور های ایران را نمی دانید؟ ما در این پست شماره های پشتیبانی این اپراتور ها را خدمتتان ارائه می کنیم تا بتوانید در زمان بروز مشکل یا راهنمایی به پشتیبانی تماس حاصل نمایید. برای بررسی بیشتر این خبر با سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر همراه باشید.

شماره های پشتیبانی این اپراتور ها به شرح زیر است:

اگر در رابطه با پشتیبانی این اپراتور ها به مشکلی بر خوردید سامانه تلفنی 195 و پایگاه اینترنتی www.195.ict.gov.ir سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی نیز برای دریافت نظرات مردم و ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکین در تمامی ایام نوروز فعال می‌باشد.

نظر شما کاربران عزیز سایت در رابطه با این موضوع چیست؟

[divider]پیوست[/divider]

شماره پاسخگوی اپراتور ایرانسل

[column size=one_half position=first ] منبع : ویندوزسنتر  [/column]

رضا کارت درسته

سلام من مودم TP LINK فلش خور دارم.میتونم یک فلش و یک سیم‌کارت بخرم و از این مودم استفاده بکنم؟ و دیگه مودم سیم‌کارت خور نخرم؟ ممنونم

سلام اقا رضا میتونی درخصوص اینکه چگونه وارد سایت های سنگین شدن راهنماییم کنی ممنون میشم

سلام خطی ک غیرفعال شده رو باید چکار کنیم ؟

سلام تو رو خدابگید چ جور روبیکامو برگردونم من رمز دومرحله ای زدم یادم رفته ایمیلم نزدم

این خط ۷۰۰ اصلا بدرد نمیخوره و اون یگی من اصلا نتونستم به اپراتور وصل بشم

سلام.من اصلا نمیتونم با ۷۰۰ تماس بگیرم.با پنجاه،شصت،بیست،خورده ای هزار جواب ۷۰۰ مرزه شور ببردش با زدن عدد ۱ میگه موجودی شما کافی نیست.۴ ماه گذشته و ایرانسل هیچکاری نکرده و به دروغ میگند که خط شما رو چک کردیم هیچ مشکلی نداره.پس مشکل منم که سواد ندارم.اگه مردم رو گول نزنید شب شما صبح نمیشه.مفت گران هستید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نقد و بررسی گوگل پیکسل 5 پرچمدار جدید گوگل

شیائومی ردمی K30s با اسنپدراگون 865 به صورت رسمی معرفی شد

نقد و بررسی پوکو ایکس 3 NFC قدرتمندترین گیمینگ میان رده

آیفون 6اس بخریم؟ آیا آیفون 6 اس ارزش خرید دارد؟

بررسی وان پلاس 8تی | Oneplus 8T جدیدترین میان رده وان پلاس

نقد و بررسی گوگل پیکسل 5 پرچمدار جدید گوگل

شیائومی ردمی K30s با اسنپدراگون 865 به صورت رسمی معرفی شد

نقد و بررسی پوکو ایکس 3 NFC قدرتمندترین گیمینگ میان رده

آیفون 6اس بخریم؟ آیا آیفون 6 اس ارزش خرید دارد؟

بررسی وان پلاس 8تی | Oneplus 8T جدیدترین میان رده وان پلاس

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است.

طراحی شده توسط تیم طراحی سایت ویندوز سنتر



سینا: شماره های تماس با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور به شماره های ۷۰۰ و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تغییر پیدا کرد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی ایرانسل، پیش از این شماره های ۱۳۰ یا ۰۹۳۵۱۳۰۰۰۰۰ برای مشترکین سیم کارت های دائمی و ۱۴۰ یا ۰۹۳۵۱۴۰۰۰۰۰ برای مشترکین سیم کارت های اعتباری، شماره های مرکز خدمات مشترکین ایرانسل بودند که از این پس شماره های ۷۰۰ برای تماس از سیم کارت های ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، با قابلیت دریافت تماس های بیشتر برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل جایگزین شماره های قبلی شدند.
مرکز خدمات مشترکین ایرانسل به عنوان بزرگترین مرکز پشتیبانی مشتریان در ایران، با بهره گیری از دانش نیروهای مجرب و کار آزموده، در تمام هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های مربوط به خدمات پس از فروش ایرانسل می باشد.
براساس این گزارش، هزینه تماس با مرکز خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مستقل از طول زمان مکالمه، معادل یک دقیقه مکالمه معمولی بین خطوط ایرانسل و هزینه تماس از سایر خطوط، با توجه به دقایق مکالمه مطابق هزینه تماس براساس نرخ اپراتور مربوطه محاسبه می شود. به عبارت دیگر در هنگام تماس با خدمات مشترکین از خطوط ایرانسل، مهم نیست که مدت زمان مکالمه با اپراتور چقدر باشد، زیرا تنها هزینه یک دقیقه مکالمه منظور می شود.
شایان ذکر است که مشترکین در صورت تماس با شماره ۷۰۰ از خط ایرانسل خود می توانند به جز ارتباط با اپراتور، از طریق سیستم تلفن گویا (IVR) ایرانسل و دنبال کردن دستورالعمل هایی که برای انجام عملیات های مختلف اعلام می شود، عملیات مورد نظر خود را شخصاً و بدون نیاز به تماس با اپراتورهای خدمات مشترکین انجام دهند.
از طریق سیستم تلفن گویای ایرانسل، مشترکین می توانند شخصا عملیات های مختلفی نظیر تغییر طرح تعرفه و فعال یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف را برای خط ایرانسل خود انجام دهند.

نظرات غیرفعال است.

شما می توانید مشترک نسخه آر اس اس شوید و یا با وارد کردن ایمیل خود آخرین اخبار سینا را دریافت کنید.

اشتراک آر اس اس

شماره پاسخگوی اپراتور ایرانسل


 

دیدن همه ویدئوها

کپی رایت © 2021 آژانس خبری صنعت ارتباطات – سینا.هر نوع نقل قول از محتوای این سایت مشروط به درج منبع با عبارت آژانس خبری صنعت ارتباطات می باشد.

مجتبی طاهری ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ به‌روزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

برای تماس با بخش پشیبانی و مرکز تماس ایرانسل، می‌توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ و از سایط خطوط با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

برای تماس با بخش پشتیبانی وایمکس ایرانسل نیز می‌توانید از خط ایرانسل با شماره ۷۰۷ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ تماس بگیرید.

دیده شده که بعضی شرکت‌ها برای فروش محصولات و یا سیم‌کارت‌هایی با شماره‌های مشخص، با مردم تماس می‌گیرند و ادعا می‌کنند که از شرکت ایرانسل تماس می‌گیرند. شرکت ایرانسل در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که چنان که به هر دلیلی قصد تماس با مشتریان را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با آن‌ها تماس می‌گیرد و پیامک‌های این شرکت نیز تنها با عنوان Irancell به مشتریان فرستاده می‌شود. به هر حال، اگر می‌خواهید مطمئن شوید که تماسی که با شما گرفته شده از ایرانسل بوده یا خیر، می‌توانید با شماره مرکز تماس ایرانسل که در بالای همین مطلب آمده، تماس بگیرید.شماره پاسخگوی اپراتور ایرانسل

دسته‌بندی نشده، وایمکس ایرانسل ایرانسل

سلام .من یه سیم کارت ترابرد همراه اول به ایرانسل دارم این سیم کارت به نام خودم نیست و صاحب ان مایل هست که این سیم کارت را به نام من بزند ولی هیچ نمایندگی این کار را انجام نمی دهد

سلام یه سیم کارت رند دائمی داشتم که یه سال قبضش ندادم الان بخوام همون شماره بدهی بدم بهم میدن.کلا سیم کارت چه مدت به نام مالک میمونه؟

طبق قانون اگر سیم کارت به مدت ۹۰ روز بلااستفاده بماند، از شما سلب امتیاز شده و در اختیار اپراتور قرار می گیرد. در صورتی که شماره به دیگری واگذار نشده باشد، می توانید مجدداً برای خرید آن اقدام کنید.

سلام من امشب با اپلیکیشن شارژ خریدم حواسم نبود یدونه از شماره های خطم و اشتباه زدم شارژ رفت واسه یکی دیگه شماره اش عین شماره منه پیامک دادم خاموش بود زنگم زدم خاموش میشه شارژ و انتقال داد

امکان برگردوندن شارژ وجود نداره

خواهشمیکنم سریع راهنماییم کنیدوجوابوبدین بهم مهمه
من یه سیم کارت دارم که روش بسته دارم بسته سه ماهه الان یه سیم کارت فورجی اوردن واسم میخوام فورجی که باهمون شمارست روفعال کنم آیا بسته به خط جدید منتقل میشه؟؟

بله بسته منتقل می‌شه.

سلام امید ۸عددازشماره سریال و۸شماره کدشارژ را با دنبال کردن*۵۵۵#وارد کنید تا شارژ برایت واریز بشه

سلام من سفارش سیم کارت ۴g سفارش دادم و اومد ولی فعال نبود و الان سیم کارت قبلیم رو هم سوختن و سیم کارت فعال نشد لطفا جواب بدین

برای پیگیری موضوع با پشتیبانی اپراتورتون تماس بگیرید

سلام ببخشید من یه کارت شارژ۵هزارتمانی خریدم اما دوعدد از شماره های کارت پاک شدند اگه میشه راه نمای کنید ببینم چتوری باید کارت شارژرو بندازم باتشکور جواب بدین ممنون میشم .

لطفا برای پیگیری موضوع با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید

سلام من ازطریق برنامه ایرانسل من برای تبدیل سیمکارت به ۴gدرخواست دادم ولی تاکنون هیچگونه اطلاعی ازنحوه ی دریافت سیمکارت ندارم که آیا به آدرسم فرستاده شده یانه.میخواستم بدونم که باید الان چجوری پیگری کنم.باتشکر

سلام.من سیم کارت ۴G خریدم میخواستم ببینم میشه بدون اینکه دفاتر ایرانسل یا مشترکین برم از داخل سایت خودم فعالش کنم

بله میتوانید

سلام ، من یه خط ایرانسل خیلی وقته دارم ، اما تازگی فعال و همون شماره رو یه سیم کارت ۴G گرفتم
همه چی روی این سیم کارت خوبه(وایبر ، واتس آپ) اما هر نسخه ای از تلگرام رو نصب کردم جواب نمیده حتی رو چند تا گوشی هم امتحان کردم که مطمن شم ایراد از گوشی نیست که رو همه گوشی ها کار نکرد.
اگه امکانش هست دلیلشئ بهم بگید.

با سلام وتشکر سیم کارت ایرانسلی تازه خریدم که وقتی میخوام باهاش تماس بگیرم مینویسه هاید ای دی سیم کارت خودتونو چک کنین خواهشن اگه ممکنه بگین اینو چیکارش کنم وراه حلش چیه با تشکر

سلام.یه سوال داشتم این پیامکی که چند وقتیه مدام میاد با این متن که برای تکمیل اطلاعات ثبت نامی یک پیامک به ۲۷۲ بفرستید قضیش چیه؟ اگر نفرستیم مثل سیم کارتهایی که چند وقت خاموش بود و ایرانسل خودش واگذارشون کرد می شه یا مشکلی پیش نمیاد؟

سلام.یه سوال داشتم این پیامکی که چند وقتیه مدام میاد با این متن که برای تکمیل اطلاعات ثبت نامی یک پیامک به ۲۷۲ بفرستید قضیش چیه؟ اگر نفرستیم مثل سیم کارتهایی که چند وقت خاموش بود و ایرانسل خودش واگذارشون کرد می شه یا مشکلی پیش نمیاد؟

سلام من میخواستم سرویس سیستم اطلاع رسانی مانده حساب (بعد از پیامک زدن یا تماس گرفتن) رو قطع کنم یه پیامک خالی به ۳۹۴۱ میزنم که سرویس قطع بشه بعد ایرانسل جواب میده که این سرویس برای شما فعال نیست !!!! و برای اینکه فعال کنی فلان کد رو بزن !!! حالا چیکار کنم این سیستم کلا اعصاب خورد کنه .

سلام
یه سوال داشتم اینکه انتن من از دیروز تا حالا قطع شده هر کاری کردم نمیاد نه میتونگ زنگ بزنم نه اس ام اسی بدم تو گوشیم نوشته سیم کارت موجود نیست!
علتش چی میتونه باشه!??

احتمالا سیم‌کارتتون سوخته. به یکی از مراکز خدماتی ایرانسل مراجعه کنید.

سلام چرا نمیتونم از شارژ فوقالعاده ایرانسلم استفاده کنم . هر دفعه که شارژ میکنم میزان شارژ فوقالعاده ام افزایش پیدا میکنه اما قابل استفاده نیست. لطفا راهنمایی کنید

یکی از زوش های کلاه برداری اینه که کلاهبردار برای شما sms میزنه و خطش رو روی شماره مرکز تماس یکی از اپراتور ها یا بانک ها دایورت می کنه.شما sms میگیری زنگ میزنی به اون شماره، میره روی call center اپراتور و فکر می کنید این شماره متعلق به همراه اول، ایرانسل، تالیا و یا رایتل است.

باسلام من چطور میتونم رمز وایمکسمو تغییربدم چون وقتی از طریقwi-fiموبایل یالپ تاپ بخام برم تواینترت میگه رمز دومتون نامعتبره لطفا راهنمایی کنین باتشکر

دیشبم برای من پیام اومد ک برنده ال ای دی شدی اطلاعاتتو با ادرستو ب شماره۰۹۳۰۸۳۹۹۱۹۶ بفرستومنم چون تا حالا ندیده بودم ایرانسل با ی همچین خطی پیام بده نوشتم برو خودتو مسخره کن.اما صب زنگ زدم ب شمارهه وصل شد ب اپراتور واسه همین فک کردم سره کاری نباشه و فرستادم.واقعا الکیه؟؟؟

این پیامک‌ها همگی کلاه‌برداری هستند. بهشون توجه نکنید.

ببخشید یه سوال داشتم که چند روز پیش در تاریخ هشت ابان به من پیامک شد که شما در جشنواره پاییزی
برنده یک دستگاه ال ای دی شده اید مشخصات خود را به این شماره ارسال کنید۰۹۳۰۹۱۸۲۷۹۹ ویا۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ارسالکردم بعدش پس
فرداش پیامک امد که مشخصات شما ثبت شد برا این که جایزه برای شما ارسال گردد شش عدد کارت شارژ پنج
هزار تونی که هزینه پستشه ارسال کنید میخواستم ببینم واقیعت یا نه با تشکر

خیر. اینجور پیامک‌ها کلاه‌برداری هستند.

سلام،
خطم به دلیل چند ماه خاموشی واگذار شده و الان خیلی از دست ایرانسل عصبانیم.
من این خطو برای رندی شماره سه سال پیش دوبرابر پول دادم و دو سالم مداوم ازش استفاده کردم و الان نمیدونم چه کار کنم.

ایرانسل منم بعد چند ماه خاموشی حالا که روشنش کردم انگار نه انگار که سیم کارتی هست..
یعنی واگذار شده ؟؟؟؟؟؟؟؟حالا باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهشا راهنماییم کنید…….

سلام،
احتمالا واگذار شده به یه نفر دیگه!!
من خودم اصلا با این کار موافق نیستم.

سلام سوالی از خدمتتون داشتم.از شماره ی ۰۹۳۰***۰۵۰۳ پیامی داشتم
که برنده دستگاه ال ای دی ۴۷ اینج ال جی شدم گفتن ادرس بفرستم و در اخر نوشته شده ایرانسل خواستم
ببیتم از ایرانسل واقعا هست یا نه !! اگر به شماره همراهم جپاب بدین ممنون میشم.

به چنین پیامک‌هایی که از شماره‌های متفرقه به شما ارسال می‌شود که برنده شده اید، توجه نکنید. این جور پیام‌ها معمولا به کلاه‌برداری ختم می‌شود.شماره پاسخگوی اپراتور ایرانسل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

می‌خواهم مطالب تازه‌ی وبلاگ کارتی را در ایمیل خود دریافت کنم.

وقت شما ارزشمند است

تایپ سریع ده‌انگشتی را بیاموزید

آموزش تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی

ایمیل خود را وارد کنید، تا مطالب ما را در ایمیلتان دریافت کنید.

ایرانسل خود را در چند ثانیه بدون وارد کردن هیچ کدی شارژ کنید.


شارژ مستقیم ایرانسل

© بازنشر و اقتباس از مطالب منتشر شده در کارتی‌مگ با ذکر و لینک به منبع مجاز است.

شماره پاسخگوی اپراتور ایرانسل
شماره پاسخگوی اپراتور ایرانسل
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حل تمرین کتاب درسی ریاضی دوازدهم تجربی x بخوانید...