نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ
نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در این مقاله نمونه سوالات امتحان تاریخ 3​ پایه دوازدهم رشته انسانی نوبت اول دی ماه و نوبت دوم خرداد ماه به همراه پاسخ ( جواب ) تشریحی برای دانلود رایگان قرار داده شده است .

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ

یکی از مهم ترین راه های بالا بردن آمادگی دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی برای امتحان تاریخ 3​​ نوبت اول ( دی ماه ) و نوبت دوم ( خرداد ماه ) ، حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی است که ممکن است طرح شود . به این منظور نمونه سوالات امتحان تاریخ 3​ پایه دوازدهم رشته انسانی مدارس مختلف را به همراه پاسخ ( جواب ) تشریحی در دو دسته امتحان تاریخ 3​ نوبت اول و امتحان تاریخ 3​​ نوبت دوم قرار داده و در ادامه برای دانلود رایگان قرار داده ایم . با کلیک کردن روی هر کدام از نمونه سوالات امتحان تاریخ 3​ پایه دوازدهم رشته انسانی ، وارد صفحه مربوط به آن می شوید. علت اینکه مستقیما لینک دانلود را قرار نداده ایم این است که ابتدا سوالات طرح شده در آن امتحان را مشاهده کنید و درصورتیکه درجه سختی آن متناسب سطح علمی مدرسه شماست ، درصورت تمایل فایل PDF مربوط به آن را همانجا بصورت رایگان دانلود کنید .

برای برنامه ریزی مناسب برای مطالعه درس تاریخ ایران و جهان معاصر (3) و منابع آزمونی آن می توانید از مقاله بارم بندی درس تاریخ پایه دوازدهم انسانی استفاده نمایید . همچنین برای بالا بردن آمادگی خود یا فرزندتان در امتحانات سایر دروس می توانید به مقاله سوالات امتحانی پایه دوازدهم رشته انسانی و بارم بندی امتحان نهایی پایه دوازدهم رشته علوم انسانی مراجعه کنید . در این مقاله لینک دانلود سوالات امتحانی پایه دوازدهم رشته انسانی نوبت اول و سوالات امتحانی پایه دوازدهم رشته انسانی نوبت دوم کلیه دروس پایه دوازدهم رشته انسانی و همچنین بارم بندی و نحوه ارزشیابی سایر دروس قرار داده شده است . در صورتی که در مورد امتحانات نهایی درس تاریخ 3 سوالی داشتید می توانید از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا راهنمایی بگیرید برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید . برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با امتحانات مدارس می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شوید . هم چنین برای مشاهده نمونه سوالات امتحانی تمامی دروس می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید .

 

در ادامه بخوانید: دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی پایه دوازدهم

حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی یکی از مهم ترین راه های آمادگی برای امتحانات می باشد که در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان تاریخ 3​ پایه دوازدهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی را دریافت کنید .

 

شما می توانید با مراجعه به مقاله نمونه سوالات امتحان تاریخ 3​ پایه دوازدهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی در نوبت اول و دوم را مشاهده و دانلود نمایید .

بله . در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان تاریخ 3​ پایه دوازدهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی با درجه سختی متفاوت را مشاهده کرده و نمونه سوالات متناسب را دانلود نمایید .

من نظر خوبی دارم


منتخب های هیوامگ

مقالات منتخب سردبیر

نمونه سوالات امتحان تاریخ 3​ پایه دوازدهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی

بارم بندی امتحان نهایی تاریخ پایه دوازدهم انسانی

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

نمونه سوالات تاریخ 3 دوازدهم انسانی ، می تونه دانش آموزا رو با روند سوالای امتحانی مدارس مختلف آشنا کنه . دانش آموزای پایه دوازدهم انسانی با دانلود این نمونه سوالا می تونن به راحتی از پس امتحان تاریخ 3 بر بیان و نقاط ضعف و قوتشون رو تو این درس بشناسن .

 برای مشاوره نحوه مطالعه درس تاریخ 3 دوازدهم انسانی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

آشنایی با نمونه سوال مختلف سالای گذشته درس تاریخ 3 دوازدهم انسانی می تونه عملکرد دانش آموزا رو برای امتحانات نوبت اول ( دی ماه ) و نوبت دوم ( خرداد ماه ) افزایش بده و دانش آموزا رو با روند سوالای امتحانی درس تاریخ 3 دوازدهم انسانی آشنا کنه .

از اونجایی که حل کردن سوالای امتحانی درس تاریخ 3 دوازدهم انسانی باعث میشه دانش آموزا قبل از حضور تو جلسه امتحان نقاط ضعف و قوت خودشون رو بشناسن و روش کار کنن به خاطر همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود نمونه سوال های درس تاریخ 3 دوازدهم انسانی نوبت اول ( دی ماه ) و نوبت دوم ( خرداد ماه ) برای مدارس مختلف رو به همراه جواب قرار دادیم تا به راحتی بتونین اون رو دانلود کنین و بهش دسترسی داشته باشین .

 

خوندن نمونه سوال درس تاریخ 3 دوازدهم انسانی قبل از شروع امتحانات نوبت اول علاوه بر بالا بردن آمادگی دانش آموزا باعث کاهش استرس اونا هم میشه . برای همین تو جدول زیر لینک دانلود نمونه سوالات درس تاریخ 3 دوازدهم انسانی برای نوبت اول به همراه پاسخ رو گذاشتیم .

 

 

 

 برای دانلود نمونه سوالای همه درسای پایه دوازدهم انسانی پیشنهاد میدیم مقاله زیر رو بخونین .

 

 

از اونجایی که برای شرکت در امتحانات نوبت دوم باید آمادگی کامل تو کل کتاب درسی تاریخ 3 دوازدهم انسانی باشه دانش آموزا با بررسی و حل نمونه سوالای درس تاریخ 3 سالای گذشته مدارس مختلف و بررسی پاسخ اونا می تونن با روند سوالا و مباحث پرتکرار امتحانی آشنا بشن .

 

 

 

 برای اطلاع از بارم بندی دروس در امتحانات نهایی رشته انسانی می تونین مقاله زیر رو بخونین .

دانش آموزا بعد از شرکت آزمون تاریخ 3 می تونن با بررسی سوالات امتحانیشون با پاسخ برگی که برای اون منتشر میشه حدودا نمره خودشون رو تخمین بزنن و پاسخ صحیح هر سوال رو ببینن . تو جدول زیر سوالات امتحانی تاریخ 3 دوازدهم انسانی رو به همراه جواب گذاشتیم .

 

به محض انتشار نمونه سوالات امتحان نهایی شهریور ماه لینک دانلود سوالا و پاسخنامه رو تو جدول زیر میذاریم .

 

اگه سوال یا ابهامی برای سوالات درس تاریخ 3 دوازدهم انسانی برای بالا بردن امادگی خود یا دانش آموزتون دارین می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین و از تجربه این کارشناسا برای موفقیت در امتحانات استفاده کنین .

 

 

 برای مشاوره نحوه مطالعه درس تاریخ 3 دوازدهم انسانی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

10666

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا


نمونه سوال تاریخ 3 دی ماه سری 1Downloads-icon


نمونه سوال تاریخ 3 دی ماه سری 2Downloads-icon


نمونه سوال تاریخ 3 دی ماه سری 3Downloads-icon


نمونه سوال تاریخ 3 خرداد ماه سری 1Downloads-icon


نمونه سوال تاریخ 3 خرداد ماه سری 2Downloads-icon


نمونه سوال تاریخ 3 خرداد ماه سری 3Downloads-icon


سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی خرداد 99Downloads-icon


سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی بزرگسال خرداد 99Downloads-icon

نمونه سوال با جواب تاریخ دوازدهم نوبت اول

نمونه سوال ترم اول تاریخ دوازدهم انسانی با جواب

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی نوبت اول

نمونه سوال ترم اول تاریخ دوازدهم انسانی

نمونه سوال نوبت اول تاریخ دوازدهم انسانی

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی نوبت اول

نمونه سوال نوبت اول تاریخ دوازدهم انسانی

امتحان نهایی تاریخ دوازدهم انسانی

نمونه سوال نهایی تاریخ دوازدهم

نمونه سوال نهایی تاریخ دوازدهم

سوالات نهایی تاریخ دوازدهم انسانی با جواب

نمونه سوال امتحان نهایی تاریخ دوازدهم با پاسخ

نمونه سوال نهایی تاریخ دوازدهم انسانی با جواب

نمونه سوال نوبت دوم تاریخ دوازدهم با جواب

نمونه سوال امتحان نهایی تاریخ دوازدهم با جواب

نمونه سوال نهایی تاریخ دوازدهم با جواب

نمونه سوال ترم دوم تاریخ دوازدهم با جواب

نمونه سوال امتحان نهایی تاریخ دوازدهم انسانی با جواب

نمونه سوال نهایی تاریخ دوازدهم با جواب

نمونه سوال نوبت دوم تاریخ دوازدهم با جواب

نمونه سوال امتحان نهایی تاریخ دوازدهم با جواب

نمونه سوال نهایی تاریخ دوازدهم انسانی

نمونه سوال درس به درس تاریخ دوازدهم انسانی

نمونه سوال درس1 تاریخ دوازدهم انسانی

سوالات درس به درس تاریخ دوازدهم انسانی

[email protected]

09305561992

ادرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و از اخرین اخبار مطلع شوید

ما رادر شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید



Downloads-icon


دبیرستان امام رضا(ع) واحد1Downloads-icon



Downloads-icon


دبیرستان امام رضا(ع) واحد 7Downloads-icon



Downloads-icon


استاد جهرمیDownloads-icon



Downloads-icon


استاد شهرکیDownloads-icon



Downloads-icon


استاد گنجعلیDownloads-icon



Downloads-icon


دبیرستان شهدای همت آباد تبادکانDownloads-icon



Downloads-icon


دبیرستان زینبیه مشهدDownloads-icon



Downloads-icon


خرداد 99Downloads-icon



Downloads-icon


شهریور 98Downloads-icon



Downloads-icon


دیماه 98Downloads-icon



Downloads-icon


خرداد ماه 98Downloads-icon



Downloads-icon


استاد زهره شعبان زادهDownloads-icon



Downloads-icon


استاد علی اکبر تقویDownloads-icon



Downloads-icon


استاد بادامچیDownloads-icon



Downloads-icon


استاد نادر حبیبیDownloads-icon



Downloads-icon


استاد مصدقیانDownloads-icon



Downloads-icon


استاد مریم طاهریانDownloads-icon



Downloads-icon


استاد زیبا سیاه سرویDownloads-icon



Downloads-icon


استاد محبوبه منظوریDownloads-icon



Downloads-icon


استاد سیما زاهدیDownloads-icon



Downloads-icon


استاد حمیدرضا ولی زادهDownloads-icon



Downloads-icon


استاد عبدالرئوف نصیریDownloads-icon



Downloads-icon


دبیرستان فرهنگ اصفهانDownloads-icon



Downloads-icon


استاد عراقیDownloads-icon



Downloads-icon


معلم دوست داشتنیDownloads-icon

ریاضی سرا

جامع ترین سایت ریاضیات دبیرستان و کنکور

نمونه سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی علوم اجتماعی پایه دوازدهم

نمونه سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی ریاضی۳

نمونه سوالات امتحانات نهایی تاریخ ۳

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ

پایه دوازدهم رشته علوم انسانی

.


بسیار عالی بود اگه بیشتر میزاشتین بهتر میشد.

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.


نام کاربری


رمز عبور

بخاطر سپاری


دانلود اپلیکیشن ریاضی سرا (ویژه اندروید)

var Quotation=new Array()
Quotation[0] = “ژاکوب ژاکویی: زندگی تنها به این درد می خورد که انسان به دو کار مشغول شود. اول ریاضیات بخواند. دوم ریاضیات درس بدهد.”;
Quotation[1] = “گاوس: ریاضیات مادر علوم و حساب مادر ریاضیات است.”;
Quotation[2] = “اینشتین : ما در فیزیک تا زمانی که اثبات های ریاضی هستند چیزی را آزمایش نخواهیم کرد!”;
Quotation[3] = “پیر سیمون لاپلاس: تمام آثار طبیعت نتایج ریاضی چند قانون تفسیر ناپذیرند.”;
Quotation[4] = “ژرژ کانتور: جوهر ریاضی در آزادی آن نهفته است این علم فارغ از تمام سیاست های جهان به توسعه خود ادامه می دهد و برخلاف سایر موارد توسعه با اقبال جهانی مواجه شده است.”;
Quotation[5] = “آلبرت اینشتین : نگران مشکلاتی که در ریاضی دارید نباشید. به شما اطمینان می‌دهم که مشکلات من در این زمینه عظیم‌تر است.”;
Quotation[6] = “افلاطون: خداوند در کار ریاضی است.”;
Quotation[7] = “گالیله: قوانین طبیعت به زبان ریاضیات نوشته شده است.”;
Quotation[8] = “لایبنیتز: راه حل خوب است به شرطی که از همان آغاز بتوان پیش بینی کرد که با به دنبال کردن آن می توان به هدف رسید.”;
Quotation[9] = “آلبرت اینشتین : از وقتی که ریاضی‌دانان از سر و کول «نظریه نسبیت» بالارفته‌اند، دیگر خودم هم از آن سر در نمی‌آورم!”;
Quotation[10] = “آلبرت اینشتین : در دنیا خط مستقیم وجود ندارد و تمام خطوط بدون استثنا منحنی و دایره وار است و اگر این خط کوچکی که در نظر ما مستقیم جلوه میکند در فضا امتداد یابد خواهیم دید که منحنی است”;
Quotation[11] = “خیام: جبرها حقایق هندسی هستند که اثبات می شوند.”;
Quotation[12] = “افلاطون: خداوند همیشه با قواعد هندسی تدبیر می کند.”;
Quotation[13] = “اقلیدس: در هندسه راه شاهانه وجود ندارد.”;
Quotation[14] = “هیلبرت: یک نظریه ی ریاضی را نمی توان کامل شمرد تا این که شما آن را به اندازه ای واضح سازید به طوری که بتوانید آن را برای اولین فردی که در خیابان با وی برخورد می کنید، توضیح دهید.”;
Quotation[15] = “گالیله: در ریاضیات آن چه مهم است، فکر کردن است! ریاضیات الفبایی است که خداوند جهان را بر مبنای آن خلق کرد.”;
Quotation[16] = “ژاکوب ژاکوبی: ذات حق همیشه به کار حساب مشغول است.”;
Quotation[17] = “افلاطون: ریاضیات روح را صفا می بخشد و ذهن را برای درک حقیقت آماده می کند. غفلت از ریاضیات به تمام علوم و دانش ها لطمه می زند.”;
Quotation[18] = “لئوناردو داوینچی: هیچ دانشی را نمی توان واقعی دانست مگر این که به صورت ریاضی نوشته شود.”;
var Q = Quotation.length;
var whichQuotation=Math.round(Math.random()*(Q-1));
function showQuotation(){document.write(Quotation[whichQuotation]);}
showQuotation();

نرم افزار محاسبه درصد تست
زنی


آزمون های ریاضی قلم چی


مدیر سایت: عزیز اسدی


لینک دانلود مستقیمDownloads-icon


لینک دانلود مستقیمDownloads-icon


لینک دانلود مستقیمDownloads-icon


نرم افزار محاسبه درصد تست
زنی
Downloads-icon

استادبانک – انتخاب آنلاین معلم خصوصی – انتخاب آنلاین معلم خصوصی

آنچه مطالعه خواهید کرد

در فصل ششم تاریخ دوازدهم راجع به جنگ جهانی اول و ایران صحبت شده و شامل مباحث گسترده ای می‌شود. در این نمونه سوال که پیش روی شماست مباحث مختلفی از درس 6 تاریخ دوازدهم انسانی مثل علل بروز جنگ جهانی اول، اتحاد و اتفاق سه گانه، جنبش های ملی گرا، ورود ارتش آمریکا به جنگ و غیره پوشش داده شده‌اند. در ادامه می‌توانید نمونه سوال درس ششم تاریخ دوازدهم انسانی را در فرمت PDF و به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

خوب است بدانید:

 

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ

اپلیکیشن نمونه سوال استادبانک را به طور کاملا رایگان دانلود کنید. فایل تمامی کتاب های درسی، بیش 1600 گام به گام و 1300 نمونه سوال را یکجا و رایگان در یک اپلیکیشن داشته باشید:

 دانلود مستقیم اپلیکیشن (فایل APK)

 لینک دریافت رایگان از Google Play

 لینک آشنایی بیشتر با اپلیکیشن

از طریق لینک زیر چند نمونه سوال را دانلود کنید.

دانلود فایل PDF درس 6 تاریخ پایه دوازدهم [کلیک کنید]

[سوالات همراه با جواب است – حجم فایل: 2 مگابایت]

 

نمونه سوالات فصل های مختلف تاریخ دوازدهم

برای دانلود هر فصل روی لینک آن کلیک کنید

درس 1 (تاریخ نگاری و منابع دوره معاصر) | درس 2 (ایران و جهان در آستانه دوره معاصر) | درس 3 (سیاست و حکومت در عصر قاجار) | درس 4 (اوضاع اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی عصر قاجار ) | درس 5 (انقلاب مشروطه ایران) | درس 7 (ایران در دوره حکومت رضا شاه) | درس 8 (جنگ جهانی دوم و جهانِ پس از آن) | درس 9 (نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران) | درس 10 (انقلاب اسلامی ایران) | درس 11 (استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی) | درس 12 (جنگ تحمیلی و دفاع مقدس)

لینک دانلود تمامِ نمونه سوالات تاریخ دوازدهم انسانی

 

برای بهتر دیدن تصاویر میتوانید روی آنها زوم کنید

ماجرای من و نوشتن از 10 سالگیم شروع شد. بعد از 15 سال خوشحالم که هنوز می‌نویسم و این نوشتن یه بخشی از شغلم شده. این روزها بیشتر وقتم صرف مدیریت بلاگِ استادبانک و تیک تاک تِک میشه 🙂

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات نام و ایمیل من را برای ثبت نظر دوباره ذخیره کن

در کادر زیر نمونه سوال، گام به گام، جزوه، نکات درسی، مشاوره و … را جستجو کنید

حمایت شده توسط پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف

استادبانک مفتخر است که توانسته است، با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به درجه دانش بنیانی نائل شود

استادبانک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

استادبانک در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

استادبانک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه استادبانک می باشد.


دانلود فایل PDF درس 6 تاریخ پایه دوازدهم [کلیک کنید]Downloads-icon

استادبانک – انتخاب آنلاین معلم خصوصی – انتخاب آنلاین معلم خصوصی

درس تاریخ برای دانش آموزان رشته انسانی، محکی جدی محسوب می شود. شما در کنار ذهن و قدرت حافظه بالا، نیاز به وقت زیادی برای مرور مطالب این درس به ویژه در پایه دوازدهم دارید. دریافت و مرور نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی یک ابزار فوق العاده برای بالا بردن قدرت ذهنی شما است.

این درس به ویژه نیاز به مرور بسیار زیاد مطالب دارد. چه بهتر که برای استفاده مفید از وقت، شما به حل کردن نمونه سوال تاریخ دوازدهم بپردازید.

برای دانلود نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی شما باید به جامع بودن مجموعه سوالات توجه ویژه ای کنید. درس تاریخ باتوجه به نقش اساسی که در کنکور و امتحانات رشته علوم انسانی دارد، نیاز به دقت بیشتری دارد.

دقت در به خاطر سپردن تاریخ، نام اشخاص و …. با حل کردن نمونه سوال مورد تاکید قرار می گیرد. جهت دانلود نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی، کافیست بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ

تمام نمونه سوالات در یک اپلیکیشن

استادبانک بزرگترین سایت تدریس خصوصی در کشور است

 دانلود مستقیم اپلیکیشن (فایل APK)

 لینک دریافت رایگان از Google Play

 لینک آشنایی بیشتر با اپلیکیشن

دانلود نمونه سوال فارسی اول ابتدایی نوبت اول

لینک اول

دانلود نمونه سوال فارسی اول ابتدایی نوبت دوم

لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

لینک چهارم

محدودیت زمانی کلاس های درسی به ویژه در سال های منتهی به کنکور، دانش آموز را به مطالعه شخصی وادار می کند. طی مطالعه کتاب تاریخ و سایر دروس دانش آموز با مشکلات گوناگونی مواجه می شود که رفع آنها گاهی از دست خود فرد ساخته نیست.

شما برای پاسخگویی به تمامی سوالات حول درس تاریخ، نیازمند حجم بالایی از دانسته ها هستید. برای آگاهی از تمام مطالب مورد نیاز و رفع مشکلات درسی، پیشنهاد می شود از اساتید خصوصی کمک بگیرید.

بررسی درس تاریخ دوازدهم انسانی بیش از سایر دروس این مقطع، اهمیت مرور نمونه سوال را نشان می دهد. نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی در سایت استادبانک در دسترس است و شما می توانید با نگاهی به پاسخنامه این درس، برای خود یادداشت های ارزشمندی بردارید.

فراموش نکنید که مرور هرچه بیشتر نمونه سوال، شما را با حافظه ای قدرتمند راهی امتحان این درس می کند. در صورتی که درسی یا نکته برای شما همچنان مبهم است و احتمال می دهید از آن در کنکور یا امتحان سوال بیاید، می توانید از راهنمایی اساتید استادبانک بهره مند شوید.

استادبانک علاوه بر تدریس خصوصی در تهران در شهرستان ها هم فعال است، شما می توانید درخواست تدریس خصوصی اصفهان، تدریس خصوصی مشهد، کرمان و … را داشته باشید.

در کادر زیر نمونه سوال، گام به گام، جزوه، نکات درسی، مشاوره و … را جستجو کنید

حمایت شده توسط پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف

استادبانک مفتخر است که توانسته است، با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به درجه دانش بنیانی نائل شود

استادبانک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

استادبانک در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

استادبانک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه استادبانک می باشد.


لینک اولDownloads-icon


لینک اولDownloads-icon


لینک دومDownloads-icon


لینک سومDownloads-icon


لینک چهارمDownloads-icon

نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ
نمونه سوال تاریخ دوازدهم انسانی با پاسخ
0

دانلود جواب آزمایش های کتاب آزمایشگاه یازدهم x بخوانید...