پاسخنامه كتاب عربي يازدهم

پاسخنامه كتاب عربي يازدهم
پاسخنامه كتاب عربي يازدهم

حل تمرین عربی یازدهم شامل تمامی دروس با فرمت PDF

نام درس : عربی | موضوع : گام به گام | نویسنده : گروه عربی

منتشر شده در نمره یار | پایه و رشته : یازدهم – ریاضی، تجربی و انسانی

دانلود گام به گام عربی یازدهم : برای دانش آموزان پایه یازدهم از سری دسته بندی گام به گام پایه یازدهم قصد داریم گام به گام عربی یازدهم را منتشر کنیم که پوشش دهنده ی تمامی رشته ها و تمامی دروس عربی یازدهم می باشد و می توانید با دریافت این فایل به حل تمرین تمامی دروس عربی یازدهم دسترسی پیدا کنید. این فایل در ادامه مطلب بصورت مستقیم قابل دریافت است.

با توجه به این که در امتحانات خرداد ماه و دی ماه از تمارین کتاب هم سوال مطرح می شود و این سوالاتی که از تمارین کتاب طراحی می شود عینا در امتحان تکرار شده و بخش اعظم امتحانات را تشکیل می دهد به شما توصیه می کنیم حتما گام به گام های آموزشی را از وبسایت ما دریافت کرده و با خود آنها را تکرار و تمرین کنید تا بتوانید به امید خدا به تمامی مباحث کتاب عربی یازدهم تسلط پیدا کرده و نمره ی خوبی در این درس کسب کنید.پاسخنامه كتاب عربي يازدهم

همانطور که گفته شد این گام به گام برای دانش آموزان تجربی، ریاضی و دانش آموزان رشته انسانی که عربی آن ها با سایر رشته ها متفاوت است قابل دریافت می باشد.

هر چه به امتحانات خرداد ماه نزدیک می شویم نیاز دانش آموزان به یک مرجع خوب و همیشگی بیشتر می شود به این منظور دانش آموزان می توانند به “گام به گام های یازدهم” مراجعه کنند.

در صورت نارضایتی مولف این اثر، این مطلب فورا از وبسایت حذف خواهد شد.

چرو بری فنی حرفه ای نیس آيا

کامل و جامع لذت بردم ممنون از مولف و انتشار کننده و از سایت بسیار عالی نمره یار

سپاس🙌

👍

خوبه

عالیییییییییی😍😍

عالی👍

عالی وشگفت انگیز

عالی

وبسایت نمره یار فعالیت خود را در سال 1398 آغاز کرد و این فعالیت تا امروز ادامه دارد و به یاری خداوند ادامه خواهد داشت. نمره یار یک وبسایت آموزشی متفاوت می باشد که ضمن ارائه فایل های آموزشی رایگان به کاربران عزیز و گرامی به معرفی رشته های مختلف دانشگاهی می پردازد تا دانش آموزان بتوانند در تمام بخش های اموزشی از وبسایت نمره یار بهره مند شوند. امید است با استعانت از خداوند همچنان ادامه دهیم و بتوانیم به شما کاربران خدمات دهی کنیم.


دانلود گام به گام عربی یازدهم (تجربی، ریاضی)Downloads-icon


دانلود گام به گام عربی یازدهم (انسانی)Downloads-icon


Google PDF ViewerDownloads-icon


سوالات متن مطالعات اجتماعی هفتم PDFDownloads-icon

حل تمرین عربی یازدهم رشته انسانی

نام درس : عربی | موضوع : گام به گام | نویسنده : حسین خلیلی

منتشر شده در نمره یار | پایه و رشته : یازدهم انسانی

دانلود گام به گام عربی یازدهم انسانی : عربی یکی از دروس مهم رشته انسانی می باشد. همانطور که می دانید این یک درس اختصاصی برای دانش آموزان رشته انسانی می باشد. عربی پایه یازدهم مهم ترین سوالات کنکور را به خود اختصاص داده است و یکی از دروسی است که در کنکور رشته انسانی سوالات زیادی از آن مطرح می شود. توصیه ما به شما دانش آموزان گرامی این است که سعی کنید به این درس مسلط شوید. چتسلط شما با دسترسی به یکم منبع پر نکته میسر است که در این مطلب برای شما کاربران تهیه کردیم.

گام به گام عربی یازدهم انسانی پوشش دهنده ی تمامی دروس عربی یازدهم انسانی می باشد که می توانید در ادامه مطلب بصورت مستقیم از وبسایت آموزشی نمره یار دریافت کنید.پاسخنامه كتاب عربي يازدهم

هر چه به امتحانات خرداد ماه نزدیک می شویم. نیاز دانش آموزان به یک منبع خوب حل تمرین بیشتر می شود. به این منظور می توانید به “گام به گام های پایه یازدهم” مراجعه نمایید.

در صورت نارضایتی مولف این اثر، این مطلب فورا از وبسایت حذف خواهد شد.

هنوز ندیدم

دان نمیشه😞

نمیخام

وبسایت نمره یار فعالیت خود را در سال 1398 آغاز کرد و این فعالیت تا امروز ادامه دارد و به یاری خداوند ادامه خواهد داشت. نمره یار یک وبسایت آموزشی متفاوت می باشد که ضمن ارائه فایل های آموزشی رایگان به کاربران عزیز و گرامی به معرفی رشته های مختلف دانشگاهی می پردازد تا دانش آموزان بتوانند در تمام بخش های اموزشی از وبسایت نمره یار بهره مند شوند. امید است با استعانت از خداوند همچنان ادامه دهیم و بتوانیم به شما کاربران خدمات دهی کنیم.


دانلود گام به گام عربی (لینک مستقیم)Downloads-icon


Google PDF ViewerDownloads-icon


سوالات متن مطالعات اجتماعی هفتم PDFDownloads-icon

پاسخ تشریحی تمامی تمرینهای عربی پایه یازدهم (عربی 2) رشته ریاضی و تجربی توسط جناب ابوالفضل مظهری در 78 صفحه تدوین شده است.برای دانلود حل المسائل عربی پایه یازدهم به ادامه مطلب بروید.

در این حل المسائل عربی، تمام تمرین های هفت درس عربی پایه یازدهم ریاضی و تجربی به صورت تشریحی و تایپی آورده شده است.پاسخنامه كتاب عربي يازدهم

دانش آموز پایۀ یازدهم تاکنون با این ساختارها آشنا شده است: فعل های ماضی، مضارع، امر، نهی، منفی، مستقبل، معادل ماضی استمراری، ترکیب اضافی و وصفی برای ترجمۀ صفت مؤخّر در ترکیب هایی مانند «أَخوکُنَّ الصَّغیرُ »، هدف آموزش ترکیب وصفی و اضافی در عربی پایۀ نهم این بود که دانش آموز بتواند ترکیب هایی مانند «أَخی الْعَزیز » را داخل جمله (نه بیرون از جمله) ترجمه کند. اسم اشاره، کلمات پرسشی و ساعت خوانی. وزن و ریشۀ کلمات (در بخش وزن و حروف اصلی نیز با چند وزن معروف آشنا شده است). عددهای اصلی یک تا صد (بدون توجّه به قواعد معدود و ویژگی های آن) و عددهای ترتیبی یکم تا بیستم، تشخیص و ترجمۀ فعل مجهول، نون وقایه، اسم فاعل، اسم مفعول و اسم مبالغه. تشخیص المحلّ الإعرابی یعنی فاعل، مفعول، مبتدا، خبر، صفت، مضافٌ الیه، جار و مجرور؛ امّا تشخیص اِعراب (اصلی و فرعی) هدف نیست. در این کتاب، تشخیص نوع باب و صیغۀ فعل مانند «مفرد مذکّر غایب » و ذکر اصطلاحات ثلاثی مجرّد و مزید و تشخیص آنها از اهداف آموزشی نیست. اگر دانش آموز فعل را در حالت «سوم شخص مفرد » حفظ کند، برای کمک به شناخت فعل و ترجمۀ آن اشکالی ندارد. امّا صرف این افعال به روش متعارف چهارده صیغه جزء اهداف نیست، بلکهشناخت و ترجمۀ آنها در جمله هدف است. معلّم نیز می تواند برای آموزش ابواب، از اوزان آنها استفاده کند (اِسْتَفعَلَ، یَسْتَفعِلُ، اِسْتَفعِلْ، اِسْتِفعال). دانش آموز باید «تُمْ » را در «فَعَلْتُم » بشناسد و این فعل ها را به دنبال آن، درست ترجمه کند: خَرَجْتُم، تَخَرَّجْتُم، أَخْرَجْتُم و اِسْتَخْرَجْتُم. در کلّ کتاب آموخته های پیشین تکرار شده است، تا با گذر زمان، کم کم این آموخته ها ملکۀ ذهن فراگیر شود.

 

مطالب مرتبط:

حل المسائل عربی پایه دوازدهم

حل المسائل عربی پایه یازدهم

حل المسائل عربی پایه دهم

حل المسائل عربی یازدهم ریاضی و تجربی

 

کلاس خصوصی آنلاین عربی با نفرات برتر آزمون سراسری. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کن

با مرکز مشاوره سایت کنکور ، معلم خصوصیت رو از بین رتبه برترهای کنکور انتخاب کن

 

برنامه ریزی و مشاوره تلفنی، پرسش و پاسخ و رفع اشکال مجازی

تدریس ، حل تست، پرسش و پاسخ و رفع اشکال آنلاین

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت بدون اطلاع قبلی، ممنوع میباشد سایت و انجمن کنکور به هیچ موسسه و نهادی وابسته و متعلق نمی باشد

1399 – 1389
&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp
konkur.in@gmail.com


حل المسائل عربی یازدهم ریاضی و تجربی

6.18 مگابایت
PDF

Downloads-icon

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت.

نام درس : عربی یازدهم هنرستان | دسته بندی: گام به گام

تعداد صفحات:۲۵ صفحه | حجم: ۵ مگابایت| منتشر شده توسط : ایران توشه

در این پست گام به گام عربی دوازدهم هنرستان برای شما گردآوری شده است.این گام به گام ۲۵ صفحه دارد و پاسخ ترجمه – تمرین ها و … در این گام به گام آمده است.پاسخنامه كتاب عربي يازدهم


📥فایل اول📥 📥فایل دوم 📥

📥فایل دوم 📥

حتما بخوانید: گام به گام نوآوری و کارآفرینی یازدهم فنی و کاردانش

حتما بخوانید: گام به گام نوآوری و کارآفرینی یازدهم فنی و کاردانش

خیلی از داوطلبان با این درس مشکل دارند ولی زیاد هم درس سختی نیست ولی باید اصولی مطالعه شود این درس مهم است چون خیلی از داوطلبان درصد بالایی ازاین درس را نمی زنند.به توصیه های معلم خود عمل کنید فراموش نکنید تنها در کلاس خوب به صحبت دبیر گوش دهید و بعد از آن تست بزنید تا تسلط پیدا کنید.زمانی که دارید تست می زنید هر چهار گرینه را بررسی نمایید.اگر به تعداد کمی از مطالب تسلط داشته باشید بهتر از این است که مطالب را سطحی مطالعه کنید.زمانی که تست می زنید اگر نکته ای مشاهده کردید به خلاصه نویسی اضافه کنید.پاسخ های تشریحی سوال ها را پس از پاسخ نگاه کنید و به شما کمک زیادی خواهد کرد. اگر قواعد را به صورت درس به درس مطالعه نمی کنید و موضوعی مطالعه دارید درس های کتاب را هم در زمان خودش بخوانید.

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

سلام
چرا پی‌دی‌اف حقوق دستمزد دانلود نمیشه

سلام دوست عزیز لینک دانلود تست شد مشکلی ندارد

خیای قدیمی

سلام دوست عزیر فعلا همین گام به گام در دسترس است

خیلی خوب بود

حجمش زیاده خعلی

اگه میشه یکی برا منم بفرسته

سلام و عرض ادب
هم لینک تست شد و هم خدمت تون پیام داده شد
دوستان عزیز برای دنلود گام به گام عربی یازدهم روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک کنید.

سلام جواب تمرین سوم صفحه ۳۷ کتاب دوازدهم (فنی حرفه ای) در هیچکدوم از پی دی اف ها نبود لطفا رسیدگی کنید و جواب مربوطه را اضافه کنید به پی دی اف

سلام دوست عزیر فعلا این گام به گام در دسترس ما است

عه من مهدیه عابدی هستم چه جالب اسمو فامیلمون تقریبا یکیه

من امتحان دارم کمک می ‌کنید

دوستان هرکی تونسته دان کنه لطف کنه بفرسته اگه تلگرام دارین به ایدی زیر بفرستید ممنون

سلام و عرض ادب
فایل و لینک دانلود تست شد و مشکلی وجود نداشت اما به هر حال لینک دانلود رو براتون داخل تلگرام ارسال کردیم.🌹

سلام صفحه سایت بالا نمیاد انتی ویروس هشدار می دهد وصفحه را بلاک می کند هشدار خطر سرقت اطلاعات می دهد

فایلها تست شدن و مشکلی ندارند
شاید لول امنیتی آنتی ویروستون رو بالا بردین

ممنون عالی بود

خوشحالیم که خوشتون اومده

ممنون از شما .عالی بود

خوشحالم که تونستم رضایت شما رو جلب کنم

برا چی دانلود نمیشه پی دی افش

لینک دانلود تست شد و مشکلی نداره
احتمالاً شما از نرم افزارهای تغییر آی پی (پروکسی) استفاده می کنین به همین دلیل امکان داره که لینک براتون باز نشه
اول نرم افزار پروکسیتون رو غیرفعال کنین و بعد از اون تست کنید

من از هیچ پروکسی استفاده نمیکنم چرا ولی بازم دانلود نمیشه

لینک تست شد و مشکلی نداره
دو کار می تونین بکنین یکی از مرورگر دیگه ای استفاده کنین یا کش مرورگرتون رو پاک کنین

باید چند ثانیه صبر کنی تا لینک دریافتی پایینش برات نمایش داده بشه یا اگه نشد زیر ۴مگ کلیک کن

میشه لطف کنین اگه دانلودش کردین برام بفرستین؟!

ارسال شد 🌹

پاسخنامه كتاب عربي يازدهم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

* گروه تلگرامی چت درسی و کنکور *


📥فایل اول📥Downloads-icon


📥فایل دوم 📥 Downloads-icon

در این پست ترجمه عربی یازدهم انسانی را برای شما دانش آموزان یازدهمی انسانی قرار داده ایم که می توانید این ترجمه را به همراه حل تمرینات و قواعد درس به درس بصورت مستقیم از سایت قهار دانلود نمایید.

عربی یازدهم انسانی درس بسیاری مهم رشته انسانی هاست که باید یازدهمی های انسانی به این درس توجه ویژه داشته باشند. این درس که مهم ترین بخش آن مهارت ترجمه است باید دانش آموزان عزیز به خوبی با کلمات عربی و متن های عربی آشنا باشند تا بتوانند متون دروس عربی یازدهم انسانی را به خوبی ترجمه کنند. ترجمه صحیح همراه با شناختن قواعد انجام می شود. دانش آموزان عزیزی که می خواهند در ترجمه نمره ی خوبی بدست بیاورند حتما باید با قواعد درس به درس عربی آشنایی داشته باشند تا بتوانند متون دروس عربی را به درستی ترجمه کنند.

امروز ما تصمیم گرفتیم که برای شما دانش آموزان عزیز تجزوه عربی یازدهم را به همراه حل تمرینات عربی یازدهم انسانی قرار دهیم که می توانید بصورت مستقیم و رایگان از وبسایت قهار این جزوه را دانلود نمایید.

این جزوه بصورت گام به گام به تمامی بخش های عربی یازدهم انسانی پرداخته است که می توانید با کمک این جزوه و آموزش گام به گام رو به جلو حرکت کنید و نمره ی قبولی در این درس را کسب کنید.

درس عربی یکی از درس های مهم و تخصصی رشته انسانی است که دانش اموزان عزیز باید توجه داشته باشند که باید به این درس توجه ویژه ای داشته باشند تا در کنکور و آزمون های تستی و حتی در امتحانات مدرسه نیز نمره خوب و موفقیت را در درس عربی کسب کنند.پاسخنامه كتاب عربي يازدهم

بخش هایی که این جزوه به آنها پرداخته است:

امید است که در تمامی مراحل زندگیتان موفق و پیروز باشید.

در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود این فایل آموزشی از وبسایت قهار حذف خواهد شد.

نظر

نام

0 نظر

0 نظر

5 نظر

1 نظر

0 نظر

0 نظر

نام درس: عربی

پایه ی تحصیلی: یازدهم

رشته ی تحصیلی: انسانی

فرمت فایل: PDF

تاریخ انتشار: 2019/03/27

نویسنده: محمد باقر بهروزی

انتشار دهنده: قهار

به ساده ترین روش

شما می توانید با عضویت در کانال سروش وبسایت قهار از آخرین مطالب سایت قهار با خبر شوید.همچنین با عضور شدن در این کانال می توانید بروزترین نمونه سوالات و درسنامه ها را از سایت قهار دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید…

سایت قهار برای قانون مندی تمامی فعالیت های این سایت اعم از فروش محصولات و قانون مند بودن محتوای سایت از ستاد ساماندهی و نماد اعتماد الکترونیک مجوز اخذ کرده است .شما می توانید برای صحت این موضوع بر روی لوگو های بالا کلیک کنید.

شما می توانید از طریق اطلاعات زیر با تماس حاصل فرمایید.

طراحی رابط کاربری توسط : سپهر کرمی

سایت قهار بر روی سرور های قدرتمند هاست دی ال میزبانی می شود.

تبلیغات متنی : برای سفارش تبلیغات متنی با ما تماس حاصل فرمایید.

© تمامی اطلاعات برای سایت قهار محفوظ است و کپی برداری از سایت قهار با ذکر منبع بلامانع است.


دانلود فایلDownloads-icon


دانلود فایلDownloads-icon

پاسخنامه كتاب عربي يازدهم
پاسخنامه كتاب عربي يازدهم
0

جواب آزمايش هاي كتاب آزمايشگاه دهم x بخوانید...