پاسخ آمیرزا مرحله 240

پاسخ آمیرزا مرحله 240
پاسخ آمیرزا مرحله 240

جواب تمام مراحل بازی آمیرزا،حل مراحل آمیرزا،پاسخ بازی آمیرزا،پاسخ سوالات بازی آمیرزا،راهنمای حل جدول،راهنمای کلمات حل جدول،راهنمای کلمات جدولی،جواب بازی آمیرزا،آمیرزا،جواب بازی آمیرزا مرحله 556،جواب بازی آمیرزا مرحله ۶۰۰،aجواب بازی آمیرزا مرحله ۱۱۱،جواب بازی آمیرزاده،دانلود جواب بازی آمیرزا،جواب بازی آمیرزا مرحله ۷۰۰ به بعد،جواب بازی آمیرزا آپدیت جدید،جواب بازی آمیرزا مرحله 556 به بعد

حل بازی آمیرزا مرحله 240 :

پاسخ آمیرزا مرحله 240

خیر، آوار، خاور، یاور، خیار، رویا، خاویار


جواب و پاسخ مرحله 240 بازی آمیرزا دویست و چهل ۲۴۰ به صورت مراحل کامل از سایت نکس لود دریافت کنید.

مهدی : خیر، آوار، خاور، یاور، خیار، رویا، خاویار.

برای دریافت “جواب مرحله ۲۴۰ بازی آمیرزا 240 دویست و چهل پاسخ” لطفا نظری در نظرات پایین سایت برای ما بفرستید یا از دکمه صورتی
ارسال نظر استفاده
کنید.

ن د رس خ و

خ زم ه ی ا

پاسخ آمیرزا مرحله 240

Good

عالیه


هرگونه کپی برداری از مطلب یا قالب حرام است

اگر در حال انجام دادن بازی آمیرزا هستید و در رد کردن و پاسخ دادن به برخی از مراحل این بازی دچار مشکل شده اید، می توانید پاسخ مراحل 1 تا 240 آمیرزا را در مطالب قبلی اکسیر دنبال کنید. به علاوه در زیر به پاسخ 30 مرحله ی بعدی نیز پرداخته شده است.

جواب بازی آمیرزا

در مرحله ی 241ام بازی آمیرزا از حروف ب، ر، گ، الف، ز و ی می باید کلمات برگ، گاز، ریگ، گرز، زیبا، گاری، بازی، بارز، بزرگ، گراز و بازیگر را ساخت.

در مرحله ی 242ام کاربر از حروف گ، و، ش، ک، ر، و الف به کلمات گوش، کور، شورا، روکش، شکار، کشور، گوارش و کاوشگر می رسد.

رنج، ناجی، آرنج، جاری، نجار، جنین، انجیر، نارنج و نارنجی کلماتی هستند که در این مرحله از حروف ر، ن، ج، الف و ی ساخته می شوند.پاسخ آمیرزا مرحله 240

در این مرحله بازی می خواهد که از حروف د، الف، س، ن، ج و م کلمات داس، دنج، جسم، جسد، سمج، جام، سجاد، جامد، سنجد، مسجد و دماسنج را بسازید.

اسیر، نسیم، مرسی، امیر، سرما، ساری، مسیر، سینما، سیمان، ریسمان و سمینار در این مرحله از حروف الف، س، ر، ی و ن ساخته خواهند شد.

در مرحله ی 246ام بازی آمیرزا باید از حروف گ، د، الف، ز، و ه به کلمات گدا، گاز، زاهد، آگاه، آزاد، گدازه، آزاده و زادگاه رسید.

در مرحله ی 247ام بازی آمیرزا حروف س، و، ت، ک، الف را می بینید و باید به کمک این حروف کلمات سوت، سکو، کوک، کتک، واکس، ساکت، سکوت، کاسکت و کاکتوس را بسازید.

در مرحله ی 248 بازی انتظار دارد که کلمات پلو، چال، پوچ، پول، سوپ، چاپ، لوس، سوال، چپاول، چالوس و چاپلوس را از حروف پ، ل، و، الف، چ و س ساخته شوند.

در مرحله ی 249ام بازی هیجان انگیز آمیرزا شما می باید پس از مشاهده ی حروف ز، ی، ن، گ، الف و ه کلمات زین، گاز، زنگ، نیاز، آگهی، گیاه، گزنه، نیزه، یگانه، گزینه و انگیزه را تولید کنید.

در این مرحله از حروف الف، ن، ر، ب، و ی به کلمات انار، آبان، انبر، انبار، نایاب، باران، ایران، انباری، و بارانی می رسیم.

 

در مرحله ی 251ام بازی آمیرزا باید از حروف ق، الف، ب، ل و ی کلمات قاب، بالا، قالی، قالب، قلاب، قلابی، بقالی، و باقالی را بسازیم.

کلمات کره، تکه، کارت، هرات، ترکه، اراک و کاراته در مرحله ی 252ام بازی از حروف ک، ر، ه، ت و الف ساخته خواهند شد.

در این مرحله حروف ر، خ، ش، الف و ت را در اختیار خواهیم داشت و باید کلمات رخش، شاخ، رخت، خشت، آخرت، تراش، ارتش، خراش، پرخاش و خارپشت با آن ها تولید شوند.

اگر بخواهید مرحله ی 254ام بازی آمیرزا را پشت سر بگذارید، باید از حروف ک، و، ر، ل، ش و الف به کلمات کور، کولر، شکار، روکش، شورا، کشور، لواش، شلوار، لواشک و شلوارک برسید.

در این مرحله حروف د، الف، ن، ه، و ز را می بینیم که باید با آن ها کلمات دانا، دانه، زنده، آزاد، زاده، دهان، آزاده، زاهدان و اندازه ساخته شوند.

باج، قاب، جناب، جناق، آبان، اجاق، نقاب و باجناق در مرحله ی 256ام بازی از حروف ق، الف، ب، ج و ن ساخته می شوند.

در مرحله ی 257ام بازی آمیرزا باید از کلمات پ، ر، ز، ی، و و ش کلمات پرز، زیپ، روز، پیش، زور، ورزش، پوزش، وزیر، پیروز، شیپور، پرویز و زیرپوش را ساخت.

گیس، گاری، ساری، اسیر، سیاه، سایه، گریه، گیره، گیاه، سیگار، سیاره، سیاهرگ کلماتی هستند که در این مرحله از حروف گ، ی، س، الف، ر و ه ساخته می شوند.

در این قسمت ک، الف، خ، د، و و ر می باید به ساخت کلمات کاخ، کدو، کود، خدا، خاک، دکور، کارد، خاور، کادو، اردک، خوراک و خودکار منجر شوند.

شما می باید برای عبور از این مرحله کلمات گوش، گشت، گاو، آشوب، شتاب، گوشت و آبگوشت را از حروف گ، و، ش، ت، الف و ب بسازید.

 

در مرحله ی 261ام بازی آمیرزا از حروف ب، ن، د، ی، و و ر می باید کلمات بند، دبی، بدن، نوید، نیرو، درون، بندر، دبیر، نبرد، بیرون، و دوربین را ساخت.

کلمات سنگ، گسل، گیس، سالن، انگل، سنگال، گیلاس، گیلان و انگلیس در این مرحله از حروف س، ن، گ، ل، ی و الف ساخته می شوند.

در مرحله ی 263ام بازی آمیرزا می باید از حروف ف، ن، ر، ی، ل، و و به کلمات فنر، فیل، لیف، ریل، نیرو، فرنی، فوری و نیلوفر می رسیم.

حروف و، ز، ن، گ، ل و ه در این مرحله کلمات وزن، گلو، لنز، زنگ، گوزن، گونه، لوزه، وزنه، گزنه و زنگوله را تولید می کند.

در مرحله ی 265ام بازی آمیرزا می باید از حروف ب، ش، ر، الف، م و ی به کلمات بشر، امشب، مربا، امیر، مربی، شیار، مباشر، بیمار و ابریشم رسید.

در مرحله ی 266ام بازی آمیرزا می باید کلمات لکه، سکه، کاسه، کلاس، کلاه، هلاک، ساکن، سالن، نهال، لانه، اسکله و کهنسال را از حروف ل، ک، ه، س، الف و ن بسازید.

در مرحله ی 267ام بازی آمیرزا از حروف س، و، ت، ش، ن و ر به کلمات سوت، نشت، ستون، تونس، نشست، روشن، تنور، سنتور و سرنوشت می رسیم.

در مرحله ی 268ام بازی آمیرزا باید از حروف ب، چ، ه، الف، ر به کلمات بچه، چاه، چرب، آچار، چهار، بهار، ارابه و چابهار می رسیم.

کلمات رخت، خرس، سرخ، سخت، ساخت، سرخک، کارت، ساکت و خاکستر از حروف ر، خ، ت، س، الف و ک ساخته خواهند شد.

و در نهایت در مرحله ی 270ام بازی آمیرزا می باید از حروف گ، و، د، ل، ب و ن به کلمات گود، گلو، لگد، بدن، بند، گنبد، بلند، بلندگو و گلوبند برسیم.

۱۳۹۷. تمامی حقوق برای وبسایت اکسیر فناوری (اکسیر فناوری) محفوظ است.

در مطلب که تاریخ 15ام اردیبهشت ماه منتشر شد، جواب مراحل 181 تا 210 بازی آمیرزا را در اختیار خوانندگان گذاشتیم.

اگر در جستجوی پاسخ مراحل 211 تا 240 آمیرزا هستید، در ادامه با اکسیر همراه باشید.

 

در مرحله ی 211ام بازی آمیرزا حروف ل، گ، ن، الف و و را در اختیار داریم که باید با آن ها کلمات لگن، لنگ، گاو، گلو، الگو، انگل، واگن، النگو و انگولا را بسازیم.

 

پاسخ آمیرزا مرحله 240

در مرحله ی 212ام حروف ف، و، ت، الف، ل و ب را داریم که باید با آن ها کلمات فوت، فال، فلوت، بافت، تاول، تابلو و فوتبال را بسازیم.

 

مرحله ی 213ام بازی آمیرزا با حروف چ، الف، ه، ن، م و ک آغاز می شود که باید با آن ها کلمات چاه، نمک، چمن، مکه، نامه، چانه، چکمه و کمانچه را ساخت.

 

س، و، ت، ر، الف را در این مرحله می بینیم که باید با آن ها کلمات سوت، راسو، راست، سوار، استوا، اوستا، روستا و استوار را بسازید.

 

مرحله ی 215ام بازی با حروف د، ش، ت، الف، ه و ب شروع می شود و باید این مرحله را با ساخت کلمات دشت، آتش، شته، تباه، شاهد، تابه، دهات، بهشت، شتاب، شهادت و بهداشت پیش برد.

 

گ، الف، م، ب، ر، و ه در مرحله ی 216ام بازی آمیرزا دیده می شوند و باید با این حروف کلمات گام، برگ، مرگ، گرم، بهار، گربه، گرما، مربا، بهرام و گرمابه را بسازید.

 

در مرحله ی 217ام این بازی باید کلمات چکش، چای، کیش، کاچی، شاکی، شیار، شکار، شریک، کاشی و شکارچی را از حروف ارائه شده یعنی چ، ک، ش، ا، ی، و ر بسازیم.

 

در مرحله ی 218ام بازی آمیرزا از حروف ر، م، ق، ن، ه و الف باید کلمات رمق، رقم، قرن، نقره، قرآن، نامه، قمار، مناره، منقار و قهرمان را ساخت.

 

در مرحله ی 219ام بازی آمیرزا می باید از حروف ت، ر، د، ی، م، ل به کلمات ترد، ریل، ملت، تیم، دلیر، ملیت، مدیر، دیلم، رتیل، لیتر و تردمیل را بسازید.

 

اما در مرحله ی 220ام بازی از حروف ج، گ، ر، و، الف، د به کلمات جگر، گود، گاو، گدا، گرد، جادو، جارو، جواد، گردو، و جادوگر می رسیم.

جواب بازی آمیرزا

 

کلمات سفر، سود، دیس، سفیر، ردیف، فوری، سفید، سرود، یوسف، فرود و فردوسی را از حروف س، ف، ر، و، د، ی باید ساخت.

 

در مرحله ی 222 از حروف پ، ی، ک، ل، م و الف به کلمات پیک، پلک، کلم، ملک، پلاک، کامل، کلام، لامپ، پیام، المپیک می رسیم.

 

از حروف ن، خ، ل، الف، گ و ه باید کلمات نخل، خال، گناه، لانه، نگاه، آهنگ، خاله، انگل، نهال، خانه و گلخانه را ساخت.

 

چ، الف، پ، ت، ه در مرحله ی 224ام بازی آمیرزا ارائه شده و می باید با این حروف چاپ، تپه، چاه، تنها، پناه، چانه و تپانچه را بسازید.

 

در مرحله ی 225ام بازی آمیرزا از حروف ش، ه، ر، و، ی به کلمات شهر، شوهر، ریشه، شیره، شوره، رشوه، شرور و شهریور دست می یابیم.

 

ت، ی، م، س، ط و ل در مرحله ی 226ام بازی آمیرزا عرضه شده و بازی انتظار دارد که از این حروف به کلمات تیم، سطل، ملت، ملیت، لیست، طلسم، تسلیم و مستطیل برسید.

 

اما در مرحله ی 227ام بازی جذاب و سرگرم کننده ی آمیرزا باید از حروف ف، ن، ر، د، ی و و کلمات فنر، دیو، دفن، فوری، درون، فرود، نیرو، فرنی، ردیف، نوید، فردین، فریدون را ساخت.

 

ریگ، ریل، ریال، نگار، گاری، لنگر، گران، گلنار، گالری، گیلان، نارگیل کلماتی هستند که در این مرحله از حروف ر، ی، گ، ل، الف و ن ساخته می شوند.

 

پاسخ آمیرزا مرحله 240

میز، زین، مسیر، مرسی، نسیم، زمین و سرزمین در این مرحله از حروف م، ی، ز، ن، س و ر ایجاد خواهند شد.

 

در مرحله ی 230ام بازی از حروف غ، الف، ر، ب، ی و م می باید کلمات غار، باغ، غرب، مرغ، غایب، غریب، غبار، مربی، امیر، مربا، بیمار و مرغابی را ساخت.

 

 

از حروف ن، گ، الف، ه، ب باید به کلمات نگاه، گناه، بانگ، آهنگ، نهنگ، انبه، بنگاه و نگهبان رسید.

 

پتک، پلک، شال، تشک، پلاک، کاشت، تلاش، پاکت، شکلات، لاکپشت کلماتی هستند که در مرحله ی 232ام بازی آمیرزا از حروف ارائه شده ی پ، ت، ک، ش، ل و الف ساخته می شوند.

 

در این مرحله از حروف ه، ل، و، د، ف و الف به کلمات هلو، دهل، هدف، فال، هالو، لوده، فولاد، آلوده و فالوده می رسیم.

 

در مرحله ی 234ام بازی آمیرزا انتظار می رود که از حروف ن، و، ی، د، الف، ه کلمات نوید، دانه، دهان، دایه، دنیا، دیوان، آینده، ناهید، ادویه و دیوانه را بسازید.

 

در مرحله ی 235ام بازی آمیرزا باید از حروف م، ی، ز، ن، الف و د به کلمات میز، زین، یزد، مزد، امید، ایزد، زیاد، نیاز، زمین، یزدان، میدان، نامزدی دست یابید.

 

در مرحله ی 236ام بازی آمیرزا کلمات قیف، قیر، فرق، فقر، افق، فراق، فقیر، رفیق و آفریقا را از حرول، ق، ی، ف، ر و الف می سازیم.

 

شتر، رشت، نشت، گشت، تنگ، ترش، تراش، ناشر، ارتش، نگار، گران، انگشت، شناگر، انگشتر کلماتی هستند که در این مرحله از حروف ش، ت، ر، ن، گ و الف ساخته می شوند.

 

در این مرحله از بازی کلمات ن، و، ش، ب و الف و ه به کلمات نوش، بانو، انبه، شانه، آشوب، شنبه، شهاب، باهوش و نوشابه را باید ساخت.

در مرحله ی 239ام بازی آمیرزا می باید از حروف پ، ل، و، ن، ه و الف کلمات پلو، پول، لپه، پله، هلو، لانه، نهال، پونه، پناه، هالو، پهلو و پهلوان را ساخت.

و اما در مرحله ی 240ام بازی آمیرزا از حروف خ، ی، ر، الف، و می باید کلمات خیر، آوار، خاور، یاور، خیار، رویا و خاویار را ساخت.

۱۳۹۷. تمامی حقوق برای وبسایت اکسیر فناوری (اکسیر فناوری) محفوظ است.

دوستان عزیزی که علاقه مند به بازی آمیرزا هستند ممکن است بخواهید کلید بازی آمیرزا را برای مراحل 231 تا 240 در اختیار داشته باشید. در این صورت در ادامه می توانید پاسخ های مراحل 231 تا 240 آمیرزا را مشاهده کرده و برای دریافت پاسخ های مراحل قبلی نیز به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://bit.ly/2QOP4F3

حروف ارائه شده در مرحله ی 231: ن / گ / ه / ب / الف
کلماتی که در مرحله ی 231 باید ساخته شوند: نگاه / گناه / بانگ / آهنگ / نهنگ / انبه / بنگاه / نگهبان

حروف ارائه شده در مرحله ی 232: پ / ل / الف / ش / ت / ک
کلماتی که در مرحله ی 232 باید ساخته شوند: پتک / پلک / شال / تشک / پلاک / کاشت / تلاش / پاکت / شکلات / لاکپشت

حروف ارائه شده در مرحله ی 233: ف / الف / و / د / ه / ل
کلماتی که در مرحله ی 233 باید ساخته شوند: هلو / دهل / هدف / فال / هالو / لوده / فولاد / آلوده / فالودهپاسخ آمیرزا مرحله 240

حروف ارائه شده در مرحله ی 234: د / الف / و / ی / ن / ه
کلماتی که در مرحله ی 234 باید ساخته شوند: نوید / دانه / دهان / دایه / دنیا / دیوان / آینده / ناهید / ادویه / دیوانه

حروف ارائه شده در مرحله ی 235: ن / الف / ز / م / د / ی
کلماتی که در مرحله ی 235 باید ساخته شوند: میز / زین / یزد / مزد / امید / ایزد / زیاد / نیاز / زمین / یزدان / میدان / نامزدی

حروف ارائه شده در مرحله ی 236: الف / ف / ر / ی / ق
کلماتی که در مرحله ی 236 باید ساخته شوند: قیف / قیر / فرق / فقر / افق / فراق / فقیر / رفیق / افریقا

حروف ارائه شده در مرحله ی 237: الف / ن / گ / ت / ش / ر
کلماتی که در مرحله ی 237 باید ساخته شوند: شتر / رشت / نشت / گشت / تنگ / ترش / تراش / ناشر / ارتش / نگار / گران / انگشت / شناگر / انگشتر

حروف ارائه شده در مرحله ی 238: ن / و / الف / ب / ه / ش
کلماتی که در مرحله ی 238 باید ساخته شوند: نوش / بانو / انبه / شانه / آشوب / شنبه / شهاب / باهوش / نوشابه

حروف ارائه شده در مرحله ی 239: پ / ه / ل / الف / و / ن
کلماتی که در مرحله ی 239 باید ساخته شوند: پلو / پول / لپه / پله / هلو / لانه / نهال / پونه / پناه / هالو / پهلو / پهلوان

حروف ارائه شده در مرحله ی 240: خ / الف / و / ی / ر
کلماتی که در مرحله ی 240 باید ساخته شوند: خیر / آوار / خاور / یاور / خیار / رویا / خاویار

نظرات بسته اند

کلید بازی آمیرزا در زیر برای مراحل 241ام تا 250ام آورده شده است. بازی جذاب آمیرزا قطعا در برخی مراحل برای دوستانی که در حال انجام دادن این بازی هستند پیچیده شده و قادر به جلو بردن آن نیستند، در چنین مواردی استفاده از تقلب بازی آمیرزا مشکل شما را حل خواهد کرد.

حروف ارائه شده در مرحله ی 241: ب / الف / ز / گ / ر / ی
کلماتی که در مرحله ی 241 باید ساخته شوند: برگ / گاز / ریگ / گرز / زیبا / گاری / بازی / بارز / بزرگ / گراز / بازیگر

حروف ارائه شده در مرحله ی 242: ک / الف / و / ش / ر / گ
کلماتی که در مرحله ی 242 باید ساخته شوند: گوش / کور / شورا / روکش / شکار / کشور / گوارش / کاوشگر

حروف ارائه شده در مرحله ی 243: ن / الف / ر / ج / ی
کلماتی که در مرحله ی 243 باید ساخته شوند: رنج / ناجی / آرنج / جاری / نجار / جنین / انجیر / نارنج / نارنجی

حروف ارائه شده در مرحله ی 244: د / الف / م / س / ن / ج
کلماتی که در مرحله ی 244 باید ساخته شوند: دماسنج / مسجد / سنجد / جامد / سجاد / جام / سمج / جسد / جسم / دنج / داسپاسخ آمیرزا مرحله 240

حروف ارائه شده در مرحله ی 245: س / م / الف / ی / ن / ر
کلماتی که در مرحله ی 245 باید ساخته شوند: اسیر / نسیم / مرسی / امیر / سرما / ساری / مسیر / سینما / سیمان / ریسمان / سمینار

حروف ارائه شده در مرحله ی 246: ز / الف / د / گ / ه
کلماتی که در مرحله ی 246 باید ساخته شوند: گدا / گاز / زاهد / آگاه / آزاد / گدازه / آزاده / زادگاه

حروف ارائه شده در مرحله ی 247: ک / الف / ت / و / س
کلماتی که در مرحله ی 247 باید ساخته شوند: سوت / سکو / کوک / کتک / واکس / ساکت / سکوت / کاسکت / کاکتوس

حروف ارائه شده در مرحله ی 248: چ / الف / پ / و / ل / س
کلماتی که در مرحله ی 248 باید ساخته شوند: پلو / چال / پوچ / پول / سوپ / چاپ / لوس / سوال / چپاول / چالوس / چاپلوس

حروف ارائه شده در مرحله ی 249: الف / ن / گ / ی / ز / ه
کلماتی که در مرحله ی 249 باید ساخته شوند: زین / گاز / زنگ / نیاز / آگهی / گیاه / گزنه / نیزه / یگانه / گزینه / انگیزه

حروف ارائه شده در مرحله ی 250: ب / الف / ن / ی / ر
کلماتی که در مرحله ی 250 باید ساخته شوند: انار / آبان / انبر / انبار / نایاب / باران / ایران / انباری / بارانی

نظرات بسته اند

درباره هر چی که دلم بخواد می نویسم

دوشنبه 31 اردیبهشت 1397

نویسنده: هلی سیستم   

پاسخ آمیرزا مرحله 240

الی بحری

(1194)

POWERED BY MIHANBLOG

Theme is created by: DesignDisease

درباره هر چی که دلم بخواد می نویسم

شنبه 29 اردیبهشت 1397

نویسنده: هلی سیستم   

پاسخ آمیرزا مرحله 240

الی بحری

(1194)

POWERED BY MIHANBLOG

Theme is created by: DesignDisease

پاسخ آمیرزا مرحله 240
پاسخ آمیرزا مرحله 240
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود جواب آزمایش های کتاب آزمایشگاه یازدهم x بخوانید...