پاسخ ابی به چاوشی

پاسخ ابی به چاوشی
پاسخ ابی به چاوشی



محسن چاوشی ، خواننده جوان پاپ کشورمان که این روزها با لشکر ۲ میلیون فالوئری خود به دنبال کمک به هموطنان سیل زده و کرونا زده در سراسر کشور است و سابقه همکاری در آزادسازی زندانیان را مثل برخی از سلبریتی ها با همراهی مخاطبانش دارد، چند روزی است که گرد و خاک به پا کرده و مطالبی علیه یک خواننده قبل از انقلاب به اشتراک گذاشت.

محسن چاوشی با انتشار متنی منتسب به ابی، مطالبی را گفته که بازتاب های بسیاری در اینستاگرام ایرانیان داشته است. او نوشته بود:

تعفن! رایحه تخمیر است. که قهقه زنان، می پیچد و بیچاره گوش های عربده خواه. تعفن، کج فهمی است و روخوانی و هیجان لحظه ای دیده شدن والبته شنیده شدن غیر جغرافیای بد مست پر عربده و کفش های طلا که یادمان باشد آن دو جفت، دوازده اعدامی زیر پای شما به عربستان. اگر طلاست نعلین‌تان، ما هنوز رختمان عزاست، به سبزی و نان زنده ایم. البته بدون بی خندان رفسنجان. عربده نکش شبه ماه! کمی آرام بیا اینجا و کمی مزه کن پوست شیر را.

در پی انتشار این متن، مهشید حامدی برومند، همسر ابی ، دیشب با انتشار اینستانوشته ای، در مقام پاسخ به اظهارات طوفانی محسن چاوشی برآمد و مطالبی را به اشتراک گذاشت که با واکنش گسترده طرفداران محسن چاوشی همراه شد به گونه ای که ظرف مدت کوتاهی، پست همسر ابی، با دها هزار کامنت طرفداران و منتقدان او همراه گشت. مهشید نوشت:پاسخ ابی به چاوشی

این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟ تمام درد و رنج مردم را که مطرح شده دور ریخته و بند کرده اند به بیتی که به نظر بنده وحشیانه است؟ شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟

پاسخ مهشید، همسر ابی به نوشته محسن چاوشی و کامنت های طرفداران محسن چاوشی علیه اظهارت مهشید

من ۲۸ سال است در کنار زیباترین روح هنرمند درخشیدم جانم گمان میکنی در لنگه کفشی چون شما مایع چشمگیر شدن یافته ام؟ زهی خیال باطل زهی خودپسندی. واقعا شهامت صحبت کردن از عربده زدن دارید؟ …. اگر من جرات تهران آمدن ندارم، شما که انجایید و ادعا دارید چرا جرات کنسرت زنده گذاشتن ندارید؟ آنقدر مرد نیستیدکه با خودم طرف شوید و نازنین مرد من را به لیچار گوییهایتان وارد نکنید. چقدر به خود میبالم که «شبه ماهم» که نامم است، تو چه هستی تاریک و سیاه چاله ای متعفن….

جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید به جایی که با دستمزدهایش مادر فرش میخرید و بعد ها خانه خرید. شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد، چاقوکشان کوچکتان که به صفحه ام گسیل کردید از این بزرگواری مینویسند نیاز به یاد آوری شاعرانه نبود…… ابی سالیانه زندانیان بدهکار را از طریق دوستانش آزاد می‌کند و اطمینان دارم از باگوییش در اینجا ناراحت خواهد شد. ……مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموز

اهانت مهشید به ذوالفقار و حکومت ایران سبب شد تا شماری از هواداران محسن چاوشی ، در کامنت زنی خود از هشتگ هایی چون: یا حیدر کرار، ذوالفقار علی و مرگ بر عربستان سعودی استفاده کنند.

روایت اینستاگرامی مهشید از تلاوت قرآن ابی در اورشلیم نیز مثل پاسخ به محسن چاوشی، با کامنت های فراوانی همراه شده بود. ابی و مهشید چندی پیش در مراسم عروسی دختر گوهر خیراندیش، هنرپیشه سریال زیرخاکی شبکه ۱ سیما، حضور یافتند که پخش رقص خانم بازیگر در فضای مجازی، منجر به توقف پخش سریال نشد تا شاهد ارتقا خط قرمزهای سیما در حوزه حریم خصوصی هنرمندان باشیم.

به نظر می رسد چالش محسن چاوشی با ابی و همسرش، اردیبهشت داغی را فرا روی کاربران اینستاگرام ایرانیان کند که احتمالا رد پای ٖآن به شبکه های تلویزیونی این ور آبی و آن ور آبی نیز کشیده شود. هنوز آقای صدا، واکنشی به این گرد و خاک های اینستاگرامی نشان نداده است. ابی، اخیرا در استکهلم سوئد، در کنار آرش و مهناز افشار، یکی از داوران مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت بود.

تنها پست اینستاگرامی صفحه ابی که بازنشر آهنگ نگرانت نیستم بوده و بیش از ۴۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت در حمایت یا نقد محسن چاوشی زیر آن منتشر شده است

اجرای اخیر ابی در عربستان سعودی، واکنش های بسیاری را در پی داشت.

به نظر می رسد اینستاگرام سلبریتی ها از وضعیت اطلاع رسانی صرف فعالیت های هنری آن ها خارج شده و محفلی برای انتشار مواضع سیاسی و نقدهای اجتماعی به افراد شده و لشکر فالوئرها نیز به نوعی برگ برنده بعضی ها برای القای ایدوئولوژی و نظراتشان است. موضوعی که کم تر در اینستاگرام سلبریتی های غیر ایرانی مشاهده می شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هر دو مقصر هستند و نباید اصلا به هم تیکه ببندند .شروع کننده مهشید برومندی بود و مقصد اصلی اما چاووشی هم واقعا به چندین خواننده توهین کرد که بدتر بود .و انتظار نمی رفت اینطور رفتار کنه .

اختلافو_ درگیریو_ جنگ
اختلافو_ خوش اخلاقیو_ اصلاحو آرامش
ميشود بگه کار درستی نکردی با عربستانی که از ایرانیان خوشش نمیاد کار کردی

متاسفانه حس نژاد پرستی در ایران هنوز هست

بله و افتخار هم میکنیم که هست…

مشکل از اون جایی شروع شد که امام علی علیه السلام توهین شد، چه ربطی که کار کردن با عربستان داره؟

از چاوشی بخواییم ایشون اگر شهامت داره بعد از ۱۵سال فقط ۱ سانس کنسرت بذاره. کنسرت هم نه! ۵ دقیقه لایو بخونه نه اینکه ویدیو ضبط کنه به اسم لایو منتشر کنه 😉

هرکی خوشش نمیاد آهنگاش و نشنوه ، ما طرفدارشیم، مخصوصا از وقتی غیرتشو نسبت به اهل بیت علیهم السلام دیدیم.

ابی عربده کش که کنسرت میذاره خیلی صداش عالیه؟ توی کلیپ زیباییه صداش معلوم بود کاملا.

آقای زمانی
پاراگراف آخر خیلی خوب بود
متاسفانه چرا هنوز ما یاد نداریم باهم دوست باشیم
با کرونا بی کرونا هیچی روی مهر و محبت ما اثری نداره

یغما گلرویی هم از ابی حمایت کرد با استوری و جمعی از هنرمندان هم از ابی حمایت کردن . اگه شد پست و اپدیت کنید

پست رو پدیت کنید .
خیلی دیر پست میزارید ….با گزاشتن خبر زود به زود سریع تر محبوب میشید .

# شبنم فرشادجو بازیگر صداوسیما کشف حجاب کرد
# انتقاد تند کاوه آفاق به چاووشی و حمایت از اِبی/فقط افراد نادان به مشاهیر و اساطیر ملی خود در انظار عموم می تازند…

حتما آقای چاووشی برای خودشون دلایلی دارن که کنسرت نمیذارن مهم صدای ایشون هست و متن اشعاری که میخونن که عالیه

در ضمن حق با آقای چاووشی هست حتی اگه از آقای چاووشی هم بگذریم از توهین به حضرت علی علیه السلام و حاج قاسم سلیمانی که نمیشه گذشت

از کسی که غیرت نداره و از توهین به امام میگذره زیادی انتظار دارید.

دنیا به حاج قاسم توهین کنه، انگار بادی در رفته. لشکر حاج قاسم داره بدون حاج قاسم به کارش ادامه می‌ده. دوستداران حاج قاسم نباید از این بادها بلرزن. نیروی قدس سلطان نیروهاست و اسمش لرزه به بدن آمریکایی‌ها می‌ندازه حالا چند نفر این ور اونور برن علیه حاج قاسم صحبت کنن خیلی اتفاقی نمی‌افته چون اصلا نمیدونن حاج قاسم کیه. راستی یه کلیپ از آرش خواننده دیدم که عنوان ترانه‌اش “تکون بده” بود. دیدم روی صندلی یه خواننده پاپ نشسته به خدا یه جوری شدم وقتی دیدم این صحنه رو. آقا محسن تو نبودی؟ آها تو حتما نبودی چون قد بلندی داشت و آورده بودنش تو صحنه باشه . خیلی خوشم نیومد از اومدنش توی اون صحنه. بگذریم سلام بر حاج قاسم.

دنیا به حاج قاسم توهین کنه، انگار بادی در رفته. لشکر حاج قاسم داره بدون حاج قاسم به کارش ادامه می‌ده. دوستداران حاج قاسم نباید از این بادها بلرزن. نیروی قدس سلطان نیروهاست و اسمش لرزه به بدن آمریکایی‌ها می‌ندازه

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

پاسخ محسن چاووشی، خواننده پاپ کشورمان به پست اهانت‌‌آمیز همسر خواننده لس‌آنجلسی در شب قدر، با واکنش‌های حمایتی کاربران همراه شد.

 

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : پس از انتشار این پست، مهشید برومند، همسر ابراهیم حامدی، خواننده ایرانی خارج‌نشین که با نام هنری «ابی» به فعالیت در این عرصه می‌پردازد، در اینستاگرام خود به بیت درج شده در پست چاووشی اهانت کرد و او را عرب‌پرست خواند. او با گرفتن ژست میهن‌پرستی، به برخی اتفاقات اخیر همچون سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و در انتهای متن طولانی خود اینطور به محسن چاووشی حمله کرد:

«دیدن این بیت بر صفحه یک آرتیست نفس را در سینه حبس می‌کند… «با یدالله و با_تیغ علی ذوالفقار _سینه گردنکشان _اذن دهد میدرم»… از مجموعه کلمات این بیت بوی تعفن عقب ماندگی و وحشیگری می‌بارد». این در حالی است که همسر او (ابی) و چند خواننده لس‌آنجلسی دیگر، مدتی پیش در عربستان کنسرت اجرا کردند؛ کشوری که دستان دولتمردانش به خون هزاران زن و کودک بیگناه یمنی و بحرینی و سوری آلوده است.پاسخ ابی به چاوشی

در ادامه، محسن چاووشی، اهانت به مقام امیرالمومنین علی (ع) را تاب نیاورد و ضمن پاسخ به مهشید برومند، سفر تعدادی از خوانندگان لس‌آنجلسی به عربستان را به یادشان آورد. چاووشی با قلمی متفاوت و معنادار نوشت:

« تعفن! رایحه‌ی تخمیر است که قهقهه‌زنان می‌پیچد به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه
تعفن!
کج فهمی‌ است و روخوانی‌
و هیجان لحظه‌ای دیده شدن
و البته شنیده شدن
غیرِ جغرافیای بد مستِ پُرعربده
و کفش‌های طلا یادمان باشد
آن دو جفت، دوازده اعدامی بود
زیر پای شما به عربستان.
‌اگر طلاست نعلینتان،
ما هنوز رختمان عزاست
به سبزی و نان زنده‌ایم
البته بدون بی‌خندانِ رفسنجان.
‌عربده نکش شبه ماه!
کمی آرام بتیغان
بیا اینجا
و کمی مزه کن پوستِ شیر را
کمی بخوان و ‌اندکی گوش باش
جای نوشیدن و چرخیدن.
‌من از تو داغ‌ ترم
ادای داغ در نکن
که شمشیرِ ذوالفقارِ من
مست میدان است
و آماده به گردنکشان
جیب بُران
و عربده کشان …
‌و البته
یاد عربده کشی دیگر افتادم متعارف
همان که پشیمان است
«مثل سگ»
و افتخار می‌کند
به کاباره
و شهامتِ تهران ندارد!

یا علی…»

پس از واکنش خواننده پاپ کشورمان، مهشید برومند مجدداً در دفاع از خود و همسرش پستی به اشتراک گذاشت و ضمن توهین دوباره به چاووشی، او را با القاب زشت و توهین‌آمیز خطاب کرد و کارهای خیرخواهانه او در آزاد کردن زندانیان را فخرفروشی و ریاکاری خواند. در ادامه این جدال مجازی، ابی، خواننده لس‌آنجلسی هم وارد میدان شد و خطاب به چاووشی حرف‌هایی زد و بخشی از ترانه‌ای را که چاووشی در وصف امیرالمؤمنین خوانده بود با لحنی تمسخرآمیز زمزمه کرد. به گواه کاربران توییتر او در این صحبت چند دقیقه‌ای حالت عادی نداشت و گویا پس از مصرف مشروبات الکلی در مقابل دوربین حاضر شده و چند کلامی در این باره حرف زده بود.

حالا نوبت به کاربران فضای مجازی رسیده بود تا پس از این جدال، هشتگ #محسن_چاووشی را داغ کنند و اهانت‌های همسر این خواننده لس‌آنجلسی به امیرالمؤمنین علی (ع) را، آن هم در شب‌های قدر و همزمان با روزهای عزاداری برای اولین امام شیعیان، بی‌پاسخ نگذارند. برخی از کاربران سفر اخیر تعدادی از خوانندگان خارج‌نشین به عربستان و اجرای کنسرت برای بن‌سلمان را یادآوری و عنوان کردند که اگر این خوانندگان حامی حقوق مردم ایران بودند اقدام به برگزاری کنسرت در عربستان سعودی نمی‌کردند.

برخی نیز در حمایت از چاووشی برآمدند و مطالب مطرح‌شده درباره او به‌ویژه درباره اجرا نکردن کنسرت را توهین‌آمیز خواندند. در ادامه تعدادی از واکنش‌های کاربران به درگیری لفظی مهشید برومند و محسن چاوشی در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ابی به چاوشی

 

ممنون اقای محسن چاوشی که جوابش رو دادی

من از اول که زبان و حرف زدن یاد گرفتم گفتم یا علی پستها و پست محسن چاوشی حمایت میکنم یا علی مدد مرگ بر هرکه به علی توهین کند


دمت گرم حاج محسن 🌹🌹🌹

آخه ابی رو چه به یا علی گفتن .فدای علی و فرزندانش .درود بر محسن چاوشی.

علی وار زندگی کردن هنر است نه فقط از نام علی استفاده کردن

تا قیامت فدای نام بلندت علی که علی فقط امیرالمومنین است .
دمت گرم سرباز هنر عشق.
#هزینه سرداری ولایتت مبارک
#پای علی همه سر داریم
#لال باد و کر و کور باد دم یاوه گویان
#محسن چاووشی
# ازحق_علی_نمیگذریم


سلام منم با چاووشی موافقم.

من غلام حیدرم حیدر غلام شاه دین من غلامت را غلامم یا امیر المومنین درود بر شرافتت برادر چاووشی

محسن جان تودر دلها جاداری از این قطامه های روزگار که سر در آخور ابوسفیانها دارند بیش از این انتظاری نیست

با عشق علی «ع» زنده ایم و با عشق علی می‌میریم
چاووشی عزیز بود عزیزتر شد وتنها هم نیست.

من فقط میگویم عزیز مایی چاوشی عزیز بخاطر غیرتت ای ایرانی مسلمان آقا امیرالمومنین حافظت

کسی که به حضرت علی توهین کند ملعون است و سزای این توهین خود را خواهد دید

افرین محسن خان چاووشی
انشالله موفقیت هر چی بهتر نصیب شما انسان بزرگ

درود بر آقای چاوشی. مقام امام علی آنقدر بالا هست که در وصف انسانهای وارسته هم نگنجد چه برسه به این وطن فروشها

اقای چاووشی همیشه عزیزمایی علی شاه مردان یارت

درودبه شرفت محسن چاووشی اینا همونایی هستن که برای دلارهای عربستان تو سالنهای خالی داد زدن وقتی مملکت خودشون به پول میفروشن دیگه ازاین ادمها چی توقع باید داسته باشیم

دمت گرم آقای چاووشی 👌👌
خیلی مردی

آقای چاووشی عزیز خودت ناراحت کنن
ادمایی مثل مهشید برومند زیاد هستند…
خدا یاورت

عاشقتم یا علی….
امیدوارم خدا هدایتشون کنه

هی زن ابی حواست باشه یک وقت نام حضرت علی رو بر زبونت نیاری

ای که هفتاد رفت ودر خوابی مگر این پنج روز و شش دریا بی!!!


چاوش دوستت داریم


خیلی مردی،علی یارت دلاور

محسن چاوشی عزیز داداش خیلی میخوامت حضرت علی نگهدارت باشه ، عشق فقط خودتیو مولایمان حضرت علی فدای اون صدات

محسن جان خیلی مردی که جواب این به ظاهر دلسوزان ملت رو دادی و ایشالله همیشه حضرت علی یار و یاورت باشه

خانوم هایده هم نام مولارو به پاکی میبرد…وزمانیکه علی ای همای رحمت رو خوند چه صفایی به دلها داد…

انهااگرادمهافهمیده وعاقل بودن هرگز به کسی که وصلتش بااین دنیاقطع شده ورفته هرکس میخوادباشه بنظربنده چه ادم خوبی بودچه بدبودقضاوت باخالق خودت درست کن ببین کجاکاری چراازوطن دوری وتوی غربت داری زندگی میکنی بفکرخودت باش اقای ابی تمسخردیگران افتخارنیست دوتا ترانه خوندی شدی ادم باکلاس شدی ادم خوب بزارش زمین تاسنگینتربشی تاهوابلنددت نکرده

در عجب روزگار همین بس که امیرالمومنین علی(ع) در ۱۰ سالگی به ندای الهی لبیک میگویند و میشوند فخر اسلام و دیگر ادیان و امثال ابی و همسردنیاپرستش در ۸۰ سالگی با اهانت به مولای متقیان که همه ادیان و مذاهب این مرد بزرگ را به تقوی و عدالت و شجاعت و مردانگی و … قبول دارندمیشوند مرتد و از دین خارج میشوند.
الهی عاقبت محمود گردد.

خوشا به غیرتت آقای چاووشی
انشالله حضرت علی(ع)پشت و پناهت باشه 😊

محسن جان عزیزم علی یارویاورت باد

✮✮✮خوی علی خوی او ، روی علی روی او✮✮✮
✮✮✮دست به زانو زند ، فتح اراضی کند✮✮✮
✮✮✮خوی علی خوی او ، روی علی روی او✮✮✮
✮✮✮دست به زانو زند ، فتح اراضی کند✮✮✮کاکا مو هم بچه خرمشهرم علی یارت

تواین دوره وانفساباوجودآزادی زیادی که داری بازم دمت گرم که ازمولامون نگذشتی رحمت به شیری که خوردی داداش

محسن چاووشی بخوان بازم بخوان از علی(ع) که علی باشد یارت
یا علی


محسن خان دمت گرم

من بمیرم واسه معینم که هر روز داره یه مناجات واسه امام علی میخونه هر روز نماز میخونه مواد الکلی استفاده نمیکنه
استاد معین جاش تو ایرانه

من سنی ام اما خوب این را میدانم که اون زنیکه ……. درحدی نیست که حتی اسم حضرت علی(ع)ر بیاره

خدای امیر المومنین سلام الله علیه پشت و پناهت.دوست دارم چاوشی

فوق العاده ست چاووشی
یه عجوبه تو موسیقی
و یه الگو توی رفتار و منش…
ابی و امثال ابی که حتی هنر رو هم به گند میکشند، مردی با حدود هفتاد سال سن که براش هیچ فرقی نداره پولش از کجا درمیاد و وطنش رو به چه قیمت بفروشه…
عقب مانده اونه که به حقوق بشر و شرافت و انسانیت سلیقگی و قبیلگی نگاه میکنه
اون چیزی که بوی گند مبده مغز فاسد ابی و طرفدارهاشه…

اول علی
اخر علی
تا کور شود کوردلان
یا علی
دم گرم اقای چاووشی

خدا لعنتشون کنه علی جان تنها نیستی

ایرانی باید نشون بده که جنگ افروزوجنگ طلبه وگرنه روزش شب نمیشه

ممنون آقای چاوشی.کسی که به مردمش خیانت کنه،امامش رو نمی‌شناسه.دلار بقره های سعودی نمک گیرشون کرده.خلایق هر چه لایق.ابی و مهشید باید آرزوی اومدن به ایران به گور ببرن.

سلام جانم فدای امیرالمؤمنین ودوستان علی علیه‌السلام

سلام دورودخدا برمحبان اهلبیت مخصوصا مولایم علی ع

احسنت آقای چاوشی رحمت به شیری که خوردی ابی وامثال اون بهتره بامطربیشوبکنه ودرحدی نیس که بخوادازفخردوعالم علی حرف بزنه شمابه مطربیت برس


علی یارت آقای چاوشی عزیز

محسن خان چاوشی تویعنی عشق یعنی زندگی یعنی همه چی به اسم مقدس همون علی قسم بدونم کجایی سینه خیز میام پیشت دوازده ساله دارم باصدای توزندگی میکنم سلطان صدادوست دارم

یه زمانی از ابی خوشم میومد ولی الان به قدری ازش متنفر شدم دیگه هر چی آهنگ از اون ملعون دارم پاک میکنم
در باب محسن چاوشی که همیشه عاشقش بودم الآن این عشق 100 برابر شده

علی یارت که عقایدت روبه یه عده وطن فروش نفروختی

درود به غیرتت انشالله علی پشتتو خالی نکنه
وطن فروش هایی مثل تو لیاقت صحبت کردن درباره علی رو ندارن

از علی گفتن و خوندن لیاقت میخواد که البته این لیاقت نصیب وطن فروش‌های خائن نمیشه
درود بر محسن چاووشی عزیز

ما همه شیعیان دنیا پشت مولایمان ایستاده ایم، محکم و استوار تاجانی در بدن داریم،

سلام سپاس و حمد خداوند فرد و یکتا را
که با ولای علی کرد حل معما را
درود به شرفت آقای چاووشی عزیز

اقای محسن چاوشی ممنون ازجوابی که دادی
انشاالله علی پشت و پناهت باشه
یا علی مدد

درود به اقای چاوووشی مرد باغیرت

جواب درستی به آدمهایی که بویی ازانسانیت نبردنددادیدممنونم.

آقای چاووشی ممنون که جوابشون رودادید.

دمتگرم شیرمرد خوزستانی راهت روشن تاوقتی هنرمندای همچون تو داریم همیشه راه خداو اهل بیت زنده خواهدموند

دمت گرم جوان مرد
😇😇😇😇😇😇😇

تمامی حقوق برای وبسایت خبری

“شما نیوز”

محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.

در پی جدل اینستاگرامی محسن چاوشی و همسر ابی این خواننده لس‌آنجلسی در یک پیام ویدئویی به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش سلام نو، برترین‌ها نوشت: پُست همسر ابی علیه محسن چاوشی و پاسخ تند وی و واکنش مجدد همسر ابی به این بحث و جدل اینستاگرامی، واکنش متفاوتِ شخصِ ابی را به دنبال داشت.

این خواننده لس‌آنجلسی در یک پیام ویدئویی خطاب به محسن چاووشی گفت:

سلام دوست دوست نازنین. من شما و کارهای هنری‌تان را بسیار دوست دارم. آثار هنری شما را دنبال می کنم.

خوشحال هستم وقتی صدای شما را می‌شنوم برای خود و همسرم و سایر دوستان حال خوشی ایجاد می‌شود. پاسخ ابی به چاوشی

سپس ابی بخشی از آهنگ عجب حلوای قندی تو محسن چاوشی را به وی تقدیم کرد و خواند:

عجب حلوای قندی تو امیر بی گزندی تو عجب ماه بلندی تو که گردون را بگردانی.

ماجرا از این قرار بود که:

هسر ابی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که در بخشی از آن به یکی از شعرهای محسن چاوشی اشاره کرده و با لحنی توهین‌آمیز آن را مورد نقد قرار دارد. چاوشی هم در پاسخ شعری که خود در پاسخ به پست مهشید حامدی سروده است را به اشتراک گذاشت. بخشی از این شعر به شرح زیر است:

تعفن!

رایحه‌ی تخمیر است

که قهقهه‌زنان می‌پیچد

به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه

و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه

در نهایت مهشید حامدی دوباره در واکنش به پست چاوشی نوشت: این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟… شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟….!

روزنامه کیهان در مطلبیبه ماجرای دعوای همسر ابی و محسن چاووشی پرداخت و نوشت پس از انتش…

موزیک ویدئو محسن چاووشی برای تیتراژ برنامه “مثل ماه” منتشر شد.

یغما گلرویی با انتشار یک استوری به حرفهی تند محسن چاوشی علیه خوانندگان غربت نشین واکن…

محسن چاوشی به سفر تعدادی از خوانندگان لس‌آنجلسی به عربستان واکنش تند نشان داد.

12:50

قیمت سکه از 10 میلیون و 500 هزار تومان گذشت

12:47

شرایط امنیتی آمریکا از افغانستان بدتر است!

12:42

حیوانات نایاب و شگفت انگیز در نقاط مختلف کره زمین/سری سوم تصاویر

12:40

زندانیان دوباره به مرخصی می روند

12:35

تصاویری جدید از روند سریال «سلمان فارسی»

12:30

افزایش 26 درصدی حقوق بازنشستگان از شهریور ماه اعمال می‌شود

12:25

وعده های پوچ کلاهبرداران برای اعزام به خارج از کشور

12:23

وزارت خارجه چین در پنجمین سالروز امضای برجام بیانیه داد

12:16

حکم اعدام 3 نفر از اغتشاشگران آبان ماه صحت دارد

12:12

گونه های نادر جانوری در نقاط مختلف کره زمین/سری دوم تصاویر

12:10

پاسخ ابی به چاوشی

2 زن و یک مرد در مناطق کوهستانی مفقود شدند

12:10

تایید حکم اعدام سه نفر از اغتشاشگران حوادث آبان / حکم پرونده مهدی جهانگیری صادر شد

12:06

تعطیلی دوباره سینماهای هنگ کنگ

12:05

واکسن سل خطر مرگ با کرونا را کاهش می دهد

11:57

شرمساری آمریکایی‌ها بخاطر ترامپ

11:55

کاهش سهمیه‌های کنکور از ۱۹ به ۳ مورد

11:50

ماسک از واکسن کرونا موثرتر است /از دستفروشان ماسک نخرید

11:46

ابلاغ دستورالعمل مجدد برای اعطای مرخصی به زندانیان

11:42

حیوانات عجیب و غریب در نقاط مختلف کره زمین/سری اول تصاویر

11:41

ماجرای مجوز ویژه رائفی پور برای نقد مسئولین چیست؟

11:40

قتل مرد جوان با کارد آشپزخانه توسط زنش!

11:35

قالیباف امشب به تلویزیون می‌آید

11:30

بازارساز سیگنالی تازه را به بازار ارز داد

11:26

ظریف: تشکیل یک کمیته مشترک مجلس و وزارت خارجه برای تشویق صادرات

11:25

دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران تعطیل نیستند

11:20

سازمان جهانی بهداشت: شیوع کرونا می تواند بدتر و بدتر و بدتر شود

11:15

حسن عباسی کاندیدای پرحاشیه انتخابات ۱۴۰۰ +تصاویر

11:14

یک قدم تا قهرمانی رئال مادرید در لالیگا با برتری مقابل گرانادا/تصاویر

11:12

پیش‌بینی روند معاملات بورس در روزهای آینده

11:06

حسن روحانی به امانوئل مکرون پیام تبریک داد

11:00

مقام ارشد آمریکایی: واکسن کرونا 6 هفته آینده تولید می شود

10:56

موزه‌های تهران تعطیل شدند

10:55

نظریه جدید: کودکان کرونا را منتقل نمی‌کنند!

10:50

این استان ها منتظر باران تابستانی باشند

10:45

سقوط طلا به پایین ۱۸۰۰ دلار

10:44

کرونا در جهان جان ۵۷۵ هزار نفر را گرفت + آمار کشورها

10:42

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با بررسی بازار ارز/تصاویر

10:40

ابتلای 1000 نفر به کرونا در یک مراسم ترحیم

سلام‌نو رسانه‌ نسل جدید روزنامه نگاران است و رسالت خود را آگاهی بخشی و تلاش برای گسترش خیر عمومی در جامعه می‌داند.

کلیه حقوق این سایت محفوظ و مربوط به
گروه
ایده نگاران بینا می‌باشد



پُست همسر ابی علیه محسن چاوشی و پاسخ تند وی، با واکنش مهشیدِ ابی همراه بود.

وی در این‌باره نوشت: 

این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟ تمام درد و رنج مردم را که مطرح شده دور ریخته… شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟….

من ۲۸ سال است در کنار زیباترین روح هنرمند درخشیدم جانم گمان میکنی در لنگه کفشی چون شما مایع چشمگیر شدن یافته ام؟ زهی خیال باطل زهی خودپسندی. واقعا شهامت صحبت کردن از عربده زدن دارید؟ ای خواننده ماشینی که تا به امروز ….جیب مردم را خالی کردید و اگر من جرات تهران آمدن ندارم، شما که انجایید و ادعا دارید چرا جرات کنسرت زنده گذاشتن ندارید؟پاسخ ابی به چاوشی

آنقدر مرد نیستید که با خودم طرف شوید و نازنین مرد من را به لیچار گوییهایتان وارد نکنید. چقدر به خود میبالم که «شبه ماهم» که نامم است، تو چه هستی تاریک و سیاه چاله ای متعفن. بله…، جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید به جایی که با دستمزدهایش مادر فرش میخرید و بعد ها خانه خرید.

شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد، چاقوکشان کوچکتان که به صفحه ام گسیل کردید از این بزرگواری مینویسند نیاز به یاد آوری شاعرانه نبود. ابی سالیانه زندانیان بدهکار را از طریق دوستانش آزاد می‌کند و اطمینان دارم از باگوییش در اینجا ناراحت خواهد شد. شما همچنان داغ باش… که… دور دور شماست. مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموزی

ای جانم دمت گرم مهشید جون این مردک خر صدای بزدلو خوب با خاک یکسان کردیش:)

محسن چاوشی احمق اخه توکجا ابی وداریوش کجا کلنگ

هرکس به محسن چاوشی( آقای خاص موسیقی) توهین کنه یعنی چیزی از موسیقی نمیفهمه. حالا هر کی میخواد باشه.. چاوشی یعنی زندگی

امثال این خانوم باید از درد بدن بمیرن که چشم دیدن جوانان وطن پرستو ندارن.

هر کسی اعتقادات خودشو داره.نباید به اعتقادات همدیگه توهین کرد ما هم ابی و هم چاووشی رو دوست داریم

نکبت به ما میگه عرب پرست اونوقت خودش میره برای شاهزاده سعودی مثل سگ دم تکون میده ریا کار هم خودتی

درود برمحسن چاوشی بی غیرتهای وطن فروش بن سلمان پرست را نابودکردی اینها نونشون را اگر توی کاسه ی بن سلمان که پر از خون یمنیها و لبنانیها و فلسطینی ها و مردم عزیز خودمون که 8سال با صدام کشته شدند هست، نزنند شکم کثیف و دل خائن شون آروم نمیشه آفرین بر غیرت محسن چاوشی شیر مرد ایرانی

وطن پرست چرا بجای این همه اسطوره واین همه بزرگان ایران زمین توشعرش داره باعلم ذوافقاره همون عربها کدخدایی میکنه.بعدش اینکه خواننده اینوراونوری نداریم واخرش همه سروته یه کرباسن وهمشون اول واخرش واسه همین پول دراوردن هست که بالاپایین میپرن وهمین چاووشی هم اگه توحدواندازهء ابی وشادمهرودیگران وبودواگه پادشاه عربستان یاترامپ وهرکس دیگه دعوتش میکردن به یه همایش معتبرومیگفتن فلانقددلارهم بهت میدیم مطمئن باشین که اینم میرفت ومیگفت بخاطرپول نرفته وبخاطره هنررفته اماچون دراون حدنبوده ودعوتش نکردن‌بوی سوختن ازونجاش بلندشده

فدای محسن چاوشی عزیز .

هنرمندی که تو کنسرتش مشروب بخوره ب درد همون عربها می‌خوره

اون شیخ الابی بن آل عربستان و زنش پول کشوری زو خوردن که زن توش حق رانندگی نداره و تو قرن 21 باشمشیر گردن میزنن بعد از ذولفقار بوی تعفن میاد، متعفن!؟ صحبت از ذولفقار وحشیگری بعد از عربستان احساسات خوب؟ ادعای درد و رنج مردم داری بعد بنده ی کشوریهایی هستی که این درد و رنج به این مردم تحمیل کردند تحریم کردند کشتند میگویند نفت بیشتر تولید میکنیم آمریکا از کمبود نفت ایران در بازار متضرر گرانی نفت شود!!!حتی پول خرج میکنند هویت ایرانی را بگیرند اسم خلیج فارس خلیج ع رب ی کنند آنگاه تو به سرزمین وهابی های داعشی میروی برایشان کنسرت میدهی بعد چاوشی و دیگران را داعشی می نامی؟ کسانی که تا الان طرفدار ابی ماندند لایق ایرانی بودند نیستند همین ها لایق ابی اند و ابی لایق این ها! از طرز حرف زدن اعای موسیقی دانستنشان معلوم است!

مردم هم آبی رو دوست دارن هم چاووشی رو . باصداشون خاطره ساختن و خاطره دارن . اما کلا آدم نباید. به اعتقادات و نظرات دیگران بی احترامی کنه….

حالا هم به نظر من این بحث دیگه ادامه ندن بهتره .

برو بمیر بابا تف به هرچی اونور آبیه بی غیرته

بعضی کاسه لیس های داخلی که به زور ریاکاری اسمی در کردن حالا میخوان خودشون ر با کسی مثل ابی مقایسه کنن تا شاید فراموش نشن.وقتی شیر تووی بیشه نباشه شغال ها سروری میکنن.

دورد بر چاوشی

اعتقادات چاووشی پایه واساس بودن و وجودانسانیت است پای حرف نیست صحبت تشکیل عالم هستی براین مبنا است یعنی عدالت علی (ع) چشم دل باز کن تا جهان بینی آنچه نادیدنی است آن بینی

مهشید خانم شما برو گند کنسرت خالیه شوهرتو تو سعودی جمع کن بعد بیا از چاوشی عزیز حرف بزن ابی خواننده بزرگیه قبول ،ولی این دلیل نمیشه هرکاری که میکنه و هر حرفی میزنه درست باشه بعدشم یادتون باشه شما اول دعوا رو با چاوشی شروع کردین

سلام. چقدر آدم می‌تونه بی غیرت باشه که بره عربستان و در مورد کشور خودش بدگویی کنه؟!حالا هر قدر هم میخواد مثلاً هنرمند باشه. آقای‌چاووشی خوب جوابی به اون مهشید خانومو به حساب نازنینش دادن. من اصلاً از اون ور آبی ها خوشم نمیاد.همشون وطن فروش و شراب خورن!

مهشید ،نه تو ونه هیچکس کس نمیتونه توهینی به مولایمان علی وارد کنه ، بشین سر جات زنیکه احمق

من محسن چاوو شی رو هم دوست داشتم اما با این کار زشت و وقیحانه ای که انجام داد و به آقای صدای ایران توهین کرد تمام آهنگ هاش رو پاک کردم محسن چاووشی تو و خاننده های دیگه مدیون ابی و امثال او هستید

باز هم جنگ زرگری برای انحراف افکار عمومی … مردم بیدار شید

همه چیزو آدمهای احمق سیاسی میکنند و شروع دعوا همیشه سنگی که یه احمق تو چاه میندازه! شعر و موسیقی هر قدر هم مذهبی، انقلابی و سیاسی باشه بین مردم زمانی طرفدار پیدا میکنه که به کسی توهین نشه. تو یکی از مصاحبه های سیاوش قمیشی خوندم که از چند تا خواننده خوشش میاد که هیچکس و اصفهانی و محسن چاووشی و .. بودند . و سیاوش چندین آهنگ برای ابی ساخته بنابراین نمیشه قضاوتی بین ابی و محسن کرد چون طرفدارهای خودشون با اعتقادات مختلف دارند . کاره خانم خیلی بد بوده و نباید انتظار پاسخ نرمی را داشته باشند و ابی و محسن رو تقریبا همه مردم دوست دارن چه این ور آب چه اون ور و مسبب دعوا بودن نشانه مدیر برنامه بودن نیست . به زور کسی رو نمیشه بزرگ و مشهور کرد.

یادمان نمیرود خواننده همیشه مست و وطن فروش در امارات به خاطر دست بوسی به حاکمان دبی، حاظر نشد از کلمه خلیج فارس استفاده کند، حالا ژست انسان بودن داره با اون زن (مهشید…!)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام*

پست الکترونیک*

سایت اینترنتی

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مرورگر شما از این نوع محتوای ویدیویی پشتیبانی نمی‌کند. لطفاْ نرم افزار مرورگر خود را بروزرسانی کنید.

روز گذشته مهشید حامدی همسر ابراهیم حامدی(ابی)با انتشار پستی به همدردی پیرامون حادثه اخیر ناوچه دریایی پرداخته است و مطالبی را پیرامون ایران مطرح کرده و در انتهای مطلب خود درباره محسن چاوشی می نویسد:

«آیا هنرمند نتیجه حکومت است؟ یا چنین جامعه ای به هنرمند آگاه نیازمند است؟ آیا هنرمند حق دارد در جامعه ای که بر روی بشکه عقب ماندگی که از باروت مذهب پر شده کبریت حریق افروز باشد؟ دیدن این بیت بر صفحه یک آرتیست نفس را در سینه حبس می‌کند«با یدالله و با_تیغ علی ذولفقار _سینه گردنکشان _اذن دهد میدرم» از مجموعه کلمات این بیت بوی تعفن عقب ماندگی و وحشیگری میبارد.»

 

پاسخ ابی به چاوشی

 

 

بیت یاد شده مربوط به قطعه «او» از محسن چاوشی است که نیمه شعبان منتشر شده است؛ چاوشی این بیت را در شب اول قدر در صفحه خود بازنشر کرده است.

 

محسن چاوشی پس از مدتی با متنی شعر واره این چنین در جواب حامدی می نویسد:

 

« تعفن!
 

رایحه‌ی تخمیر است
 

که قهقهه‌زنان می‌پیچد
 

به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه
 

و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه»
 

 

این خواننده پاپ از آن دسته خوانندگان خارج از کشور که برای کنسرت به عربستان سعودی سفر کردند یا علیه اعتقادات مذهبی مردم ایران موضع گرفتند، به شدت انتقاد کرد.

ابی، شهرام شب‌پره، شادمهر عقیلی، آرش و اندی از جمله خوانندگانی بودند که در جده عربستان، کنسرت دادند. عارف هم دیگر خواننده خارج از کشور است که در یک کنسرت، به مقدسات اسلامی توهین کرد که البته با انتشار متنی، بابت آن عذر خواست.

 

چاوشی با کنایه به کنسرت اخیر عربستان ادامه داد:

« تعفن!
 

کج فهمی‌ است و روخوانی‌
 

و هیجان لحظه‌ای دیده شدن
 

و البته شنیده شدن
 

غیرِ جغرافیای بد مستِ پُرعربده
 

و کفش‌های طلا یادمان باشد
 

آن دو جفت، دوازده اعدامی بود
 

زیر پای شما به عربستان.
 

اگر طلاست نعلینتان،
 

ما هنوز رختمان عزاست
 

به سبزی و نان زنده‌ایم
 

البته بدون بی‌خندانِ رفسنجان.

عربده نکش شبه ماه!
 

کمی آرام بتیغان
 

بیا اینجا
 

و کمی مزه کن پوستِ شیر را
 

کمی بخوان و ‌اندکی گوش باش
 

جای نوشیدن و چرخیدن»
 

چاوشی همچنین در پایان با اشاره به ماجرای کنسرت عارف نوشت:« من از تو داغ‌ ترم
 پاسخ ابی به چاوشی

ادای داغ در نکن
 

که شمشیرِ ذوالفقارِ من
 

مست میدان است
 

و آماده به گردنکشان
 

جیب بُران
 

و عربده کشان … و البته
 

یاد عربده کشی دیگر افتادم متعارف
 

همان که پشیمان است “مثل سگ”
 

و افتخار می‌کند
 

به کاباره
 

و شهامتِ تهران ندارد!
 

یا علی…»
 

 

هرچند که مهشید حامدی هم این متن چاوشی را بی پاسخ نگذاشته است و با گلایه به اینکه طرف صحبتت من هستم نه همسرم این متن را منتشر کرد:

 

 

« این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟ تمام درد و رنج مردم را که مطرح شده دور ریخته و بند کرده اند به بیتی که به نظر بنده وحشیانه است؟ شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟ مانند حزب اللهی های دبش و یا داعشیان، خندیدن و می خوردن و رقصیدن را جرمت می‌کنند. من ۲۸ سال است در کنار زیباترین روح هنرمند درخشیدم جانم گمان میکنی در لنگه کفشی چون شما مایع چشمگیر شدن یافته ام؟ زهی خیال باطل زهی خودپسندی. واقعا شهامت صحبت کردن از عربده زدن دارید؟ ای خواننده ماشینی که تا به امروز به کمک حکومت جیب مردم را خالی کردید و اگر من جرات تهران آمدن ندارم، شما که انجایید و ادعا دارید چرا جرات کنسرت زنده گذاشتن ندارید؟ آنقدر مرد نیستیدکه با خودم طرف شوید و نازنین مرد من را به لیچار گوییهایتان وارد نکنید. چقدر به خود میبالم که «شبه ماهم» که نامم است، تو چه هستی تاریک و سیاه چاله ای متعفن. بله آقای پاسدار، جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید به جایی که با دستمزدهایش مادر فرش میخرید و بعد ها خانه خرید. شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد، چاقوکشان کوچکتان که به صفحه ام گسیل کردید از این بزرگواری مینویسند نیاز به یاد آوری شاعرانه نبود. ابی سالیانه زندانیان بدهکار را از طریق دوستانش آزاد می‌کند و اطمینان دارم از باگوییش در اینجا ناراحت خواهد شد. شما همچنان داغ باش و شمشیر زولفقار بچرخان که ۴۰ سال است دور دور شماست. مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموزی»

 

 

ماجرای ویدیوی ابی که به عنوان دلجویی ابی از چاوشی در اینستاگرام منتشر شد :

ویدئویی هم از ابی، که همسر خانم برومند است، در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران منتشر شده با این عنوان که ابی از آقای چاوشی “دلجویی” کرده است.
البته این ویدئو مدت‌ها پیش از این ضبط شده و ارتباطی با بحث‌های اخیر ندارد.

ماجرای ویدیوی دلجویی چیست؟

ابی در ویدئویی که به نظر می‌رسد در یک جمع خصوصی ضبط شده می‌گوید هم خودش و هم همسرش و دوستانشان از شنیدن ترانه‌های محسن چاوشی لذت می‌برند.
او خطاب به آقای چاوشی می‌گوید: ” فقط این پیغام من به شما را داشته باشید” و سپس شعری از جلال‌الدین محمد بلخی، مولوی را با آهنگی که محسن چاوشی خوانده بازخوانی می‌کند.

این ویدئو پس از بحث‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده و برخی رسانه‌های ایرانی از آن با عنوان “دلجویی” یا “عذرخواهی” ابی از چاوشی یاد کرده‌اند.

اما مدیر برنامه‌های ابی به بی‌بی‌سی فارسی گفت: “این ویدئو برای دو سال قبل است و به پیش از مسائل جاری برمی‌گردد. ویدیو را در بالا ببینید.

 

مهناز افشار هم در این ماجرا موضع خود را مشخص کرد!

 

نظر شما در این باره چیست؟ 

 

 

هر کسی دو زار موسیقی بلد باشه ، متوجه میشه که شما با صدای کامپیوتری به چه اساتیدی توهین کردی ، استاد عارف از اسطوره های موسیقی ایران هستن ، امید آن که بدون در نظر گرفتن ملاحظات این نظر تایید بشه تا از میزان مثبت و منفی ، خود خوش صدای کامپیوتری متوجه بشه که مردم میفهمن ؛ شما تا به حال یک ترانه زنده اجرا نکردی

اگه شما ندیدی دلیل بر این نیست که زنده اجرا نکرده زنده اجرا کرده بدون میکروفن و هیچ دستگاه دیگه ای

عزیز صدای کامپیوتری زیاد داریم حداقل ادعا ندارن گاله رو میبندن این خو کنسرت ک پیشکش چیز سنگینی خواستی ازش.. شما بگو بیا ۱ موزیک بده بیرون باصدای عادی 😁


حاجی چیز سنگینی ازش خواستی کنسرررررت!!!! بابا بگو بیا ۱ موزیک بده بیرون بدون تغییر صدا ک من اگ بدونم روز اول کی به این گفت صداتو اینجور کنی قشنگه ک والا بلا شما تو یه لوله پلیکا بخون همین صدارو میده

عارف زده به مقدسات چندین میلیون آدم توهین کرده در مورد چه شخصیتی حرف میزنید؟
کامپیوتری؟ کامپیوتر دارید اصن؟

صدای کامپیوتری؟متاسفم برات که خاص ترین خواننده ایران رو هنوز نشناختی

عجب هنرمندان اجاره ای نان خور اعراب به خاص ترین خواننده ی ایران میگن صدای کامپیوتری!!!
کسانی ک با بی شرمی تمام برای اعراب حجاز در سالن های بی تماشاگر خوش رقصی میکنند!!
و از ترس کم شدن دلارهایشان حتی از آوردن نام خلیج فارس هم خودداری میکنند!!
دم از احترام ب عقاید دیگران میزنند و همزمان ب اعتقادات و مقدسات میلیون ها آدم توهین میکنند!!
هنرمندان فاخری مثل محسن چاووشی بالاتر و محبوبتر از آن هستند ک اهانت های انسان های نان ب نرخ روز خور لس آنجلس نشین در اراده و پیشرفت او تاثیر گذار باشد…
و در نهایت ب قول معروف: #حب_الدولار_یجمعنا…

با یه سرچ ساده خیلی از این نوع تهمت ها حل میشه و شما به اشتباه تون پی میبرید
استاد اگه اجرای زنده نداشته دلیل بر صدای غیر واقعی نمیشه
واقعا خنده داره

خانم آبی تو در حدی نیستی که چاووشی پاسخت دهد پشت آبی واستاد ی و کثافت از دهنت بیرون میاد. گمشو برو تو کابارت خودتو نشون مردا بده پول بگیر.

چاوشی کی هست نمیشناسمش؟

چاوشی کیه حالا

شما اصلا خوندین مطلب مهشید رو؟ خوب حرف حق گفته، چرا هیچ هنرمندی به سانحه کشتی کنارک واکنش نشون نداد؟

ابی آقا یدونه باشه، چاوشی خر کیه، همون طرفداراش برن سنگ انبیا به سینه بزنن

رجاله مهشیدنیازی به همدردی تووامثال تو نداریم.پست فطرتای کثیف. لیاقت شماها همون کاباره ومی خوارگی است. پوز نجستان راببندیدودرمسائل ما دخالت نکنید. ازانسانیت فقط اسمش را یدک می‌کشید. اسلام میگویدکافرنجس است وخداروشکرکه شمانجس هاازمملکت اسلامی ماگم شدید. به اسمت نناز که حتی کلمه ی تعفن ازقیافه وبوی تعفنت گریزانه.

سنگ انبیا بخوره توسرشما فسیل هاوزمینگیرتون کنه

کسخل تو چی بارته اخه پلشت تو خودت خری دلیل نمیشه بقیرو خر ببینه .دو هزاری

شما هم برو سنگ بی وجودایی مثل خودتو به سینه بزن‌تو کجا فرت فرت کردن کجا.امثال شما فقط برای مشروب و زن بازی زنده اید

با شما موفق هستم ما موسیقی و خاطراتمون رو از ابی داریم و درست نیست که الان که دو تا خواننده با هم مشکل پیدا کردن، مردم چرا باید یادشون بره که زمانی هیچکدوم اینا نبودن و نوار کاست به دستمون می رسید و آهنگای ابی و داریوش رو گوش می کردیم و تو غم باهاش گریه می کردیم و عاشق میشدیم و تو شادی ها و سفرها کیف می کردیم

خفه شید بابا شما که ارزش یک جوان که دوست دارد دارد آهنگهای مولوی فردوسی حافظ ودیگر شاعران بزرگ ایران زمین رو بخونه چیه دردتون گرفته هر کس فکر میکنه صداش کامپیوتری خوب خود شما هم برید بخونید مگه محسن چاووشی به شما گفته چی بخونید یا خود فروخته هستید راستی گل یاس شادمهر رو چرا بهش چیزی نمیگید چقدر شما بی نزاکت هستید مگه چاووشی پرسید رفتید عربستان پول گرفتید یا شما تا دیروز به ما میگفتید عرب پرست شما که از عربها بالا رفتید تو ایران زمین بزرگ که به کوری چشم شما داریم امپراطوریش میکنیم اینقدر بگید تا بمیرد از این درد بسوزید بسوزید تو همون قبرستون چالتون میکنندتون خاک ایران بدن امثال شما کثافتهای غربگدا وغرب پرست اون مهناز افشار که آدم شده هرکس گوه میخوره بلند میشه اونم میخوره

تهمت صدای کامپیوتری به محسن چاوشی دیگه قدیمی شده اگه توانش رو دارید تهمت های جدید یاد بگیرید حداقل
آقای پول وطن فروش زنش هم مثل خودشه
کسی که واسه پول گفت عربستان از ایران بهتره و جرائت نکرد شعر خلیج فارسش رو بخونه
اما چاوشی انقدر مرد هست که رو عقایدش به ایسته و کوتاه نیاد در مقابل هیچکس

این ویدئوی ابی قدیمی هستش و اصن آقای پول هیچ عذر خواهی ای از محسن چاوشی نکرده

سال هاست آقای پول باید برای مال و اموالی که از مردم خورده عدرخواهی کنه
واسه پول کنسرت هایی که تو دوران کرونا از ملت بدبخت گرفت و هنوز که هنوز اون پول برنگشته

اسم سلطان محسن چاوشی رو با دهان پر از دروغ و نجستان آلوده نکنید
محسن چاوشی نمونه یک انسان واقعی است از دل رنج ها و سختی ها

انسانی از دل رنج ها. محسن چاوشی

نیازی به تاختن به یکدیگر نیست.اما از هنرمندان بزرگی چون ابی وشادمهر بخاطر حرمت به وطن انتظار میرفت که در کشوری که کارخانه‌ی ساخت قاتلان‌مذهبیست و دشمن شماره یک ایرانیان و پارسیان و ادعای مالکیت خلیج همیشه فارس را دارند چنین
رسوایی به بار نیاورند.این هنر نمایی نبود.هنر کشی و پشت کردن به میهن بود.فقط ادعای وطن پرستی کافی نیست.

دمت گرم آقای چاووشی

مهشید هنرمند بودن چاووشی رو به چالش کشیده که چرا از درد ورنج مردم نمیگه؟؟!!
باید بهش گفت زنیکه تویی که به اعتقاد میلیون ها انسان توهین میکنی باید خفه خون بگیری ودم از مردم نزنی
گفته که ارتشی ها شهید شدن وباید از اونها خوند درسته همه هم ناراحت این قضیه هستند وازشون گفته میشه وخوانده هم خواهد شد این جماعت فقط دنبال ماهی گیری خودشون از آب گل آلودن دلشون به حال ما نسوخته
حاج قاسم توی قلب همه ی مردم ما جا داره تو چه غلطی کردی لجاره تا خرخره توی لذت ومی و موسیقی و خوشگذرانی فرو رفتی عمری رو اون ور آب خوش بودی چه میفهمی مردم ما جی میگن وچی میکشن که بیای از اسطوره ی یک ملت که ما رو از چنگال داعشیای وحشی وبعثیای جنایتکار نجات داد

این قهرمان رو سیاست برای مردم درست کرد، و خودش هم مهره ای بود که به وقتش برداشته شد تا در اوج رفته باشه. هر چی هم مشلات و خون عزیزان بی گناه تو هواپیما ریخته شد از همین نشات گرفت. یکم آگاهی

اینک مجال جنگیدن نیست.نه انهاکه انطرف اب درکاخ هاشان برای مانسخه میپیچنددردمارا میفهمند نه اینها که دراینطرف اب ثروت شان راصرف تبلیغ خودشان میکنن.هیچکس مارانمیفهمد.مردی که ماهها ازسرتقدیرروزگاربیکاروخانه نشین شده.صاحبخونه حکم تخلیه گرفته واخرین ریالهای ته جیبشم نان خریده ودیگرچیزی باقی ننمانده.شماهیچوقت مارانمیفهمیدوماهم هرگزشمارا…این خانه ازپای بست ویران اسا واین مردچیزی برای ازدست دادن نداردفقط کاش میشدقبل مردنش یک شب دخترانش باشکم سیرمیخابیدند….

اون شیخ الابی بن آل عربستان و زنش پول کشوری زو خوردن که زن توش حق رانندگی نداره و تو قرن 21 باشمشیر گردن میزنن بعد از ذولفقار بوی تعفن میاد، متعفن!؟ صحبت از ذولفقار وحشیگری بعد از عربستان احساسات خوب؟
ادعای درد و رنج مردم داری بعد بنده ی کشوریهایی هستی که این درد و رنج به این مردم تحمیل کردند تحریم کردند کشتند میگویند نفت بیشتر تولید میکنیم آمریکا از کمبود نفت ایران در بازار متضرر گرانی نفت شود!!!حتی پول خرج میکنند هویت ایرانی را بگیرند اسم خلیج فارس خلیج ع رب ی کنند آنگاه تو به سرزمین وهابی های داعشی میروی برایشان کنسرت میدهی بعد چاوشی و دیگران را داعشی می نامی؟
کسانی که تا الان طرفدار ابی ماندند لایق ایرانی بودند نیستند همین ها لایق ابی اند و ابی لایق این ها! از طرز حرف زدن اعای موسیقی دانستنشان معلوم است!

به زن ابی بگو توفقط ظاهرازنش هستی ولی زنای اصلی چندتادیگه ان

من تا قبل از این ماجرا خواننده انتخابیم ببن چاووشی و ابی، محسن چاووشی بود، چون هم صدا شو بیشتر دوست دارم هم ملودی ترانه هاشو، هرچند به ابی عزیز هم احترام میذارم و تقریبا بیشتر از نیمی از آهنگ های ایشونو حفظ هستم، ولی چاووشی رو بیشتر دوست داشتم، اما با این کار محسن چاووشی ازش دلسرد شدم، درسته که دعوا رو اول مهشید شروع کرد و غلط زیادی کرد، ولی چاووشی نباید به پیشکسوت خودش ابی که خیلیم دوست داشتنیه توهین میکرد، اگه حرفی داشت باید به خود مهشید میگفت نه به ابی، چاووشی رو از ابی بیشتر دوست دارم ولی به ابی بیشتر احترام میذارم، احترام به پیشکسوت وظیفه همه ماست، شاد و پیروز باشید

خفشو بابا تو یه هرزه رو پیشکسوت میدونی

هی ناشناس گوه نخور، من با تو نبودم که داری گوه میخوری، هروقت گفتم خاک انداز خودتو وسط بنداز، اینکه کی پیشکسوت هست یا نیست هم به تو هیچ ربطی نداره

ابی واسه پول تو عربستان تو سالن بی تماشاگر آهنگ خونده با چنین افتضاحاتی همون بهتر که چاوشی کنسرت نده ما عاشق صداتیم .

ابی سروره ابی تاج سره ابی ی دونس بی همتاس.

ابی و مهشید و عارف و امثال اینا خرکین؟سلطان صدای جهان محسن چاوشی عزیز عاششقت هستیم و خواهیم بود

زنده باد محسن چاوشی.

عجب دنیایی..

ایرانیا و اونایی که اونور هستن و فکر میکنن ایرانی هستن یاد نگرفتن به سلیقه ی همدیکه احترام بزارن‌

محسن چاوشی یه اهنگ خوند یه عده ایی دوست داشتن یه عده ایی دوست نداشتن.
من خیلی حال کردم با اون موزیک.

حالا خانم ابی عزیز دوست نداری چرا گوش میدی.یاد نگرفتی هر کس سلیقه ایی داره؟

اگر کسی فکر میکنه صدای چاوشی کامپیوتری هست بیاد مثل اون صدا رو بده بیرون …

یکم احترام خانم محترم.
به شما چه کی چی گوش میده،

بوی تعفن یعنی مثل داعشی ها یا سلیقه ی همه مثل شما باید باشه یا سر

ببری همه رو.

بوی تعفن یعنی برای پول بری تو کشوری که دشمن ایرانه و دشمن مردم ایران کنسرت بزاری…

واقعا از ابی عزیز و محترم بعیده که اجازه بده اینجوری به سلیقه مردم توهین بشه

دست علی بزنه به کمرت زنکه هرزه

عکس زن ابی رو که دیدم حالم بهم خورد

ابی و زنش خر کین؟

مرده شورتو ببرن زن ابی

از خدا میخوام زنه ابی به کرونا مبتلا بشه

چاووشی خره کیه…

محسن کامپیوتری…

واقعا حرفای مهشید خانوم واسم خیلی جالبه ،اشاره کردن ب حادثه کنارک ک در یک مانور نظامی بوده و این قبیل اتفاقات ک در دنیا رایج هم هستند بهانه ای بیش نیست تا دهان همیشه باز یاوه گویان نسبت ب ایران عزیزمان را دوباره باز کند! اصلا بگو شما در عربستان ک دشمن درجه ۱ در منطقه نسبت ب ایران است چ غلطی میکنید؟؟!!! ثابت کردید ک برای پول همه کاری انجام میدهید و پشت همه اینها زبان مفتتان مثلا برای دلسوزی ایران و ایرانیان مرتب در حال چرخش است؛ تعفن! همان زبان یاوه گویتان است نسبت ب هنرمند داخلی ، دیگه بس کنید اینهمه ریا و تلاش برای تخریب دین و اعتقاد مردم بروید ب همانجائی ک خویتان بهش تعلق داره و راجب ما و زندگیمان لطفا اظهار نظری از خودتان در نکنید!هنرمندی ک خودش رو هنرمند و اسطوره میبیند باید پشت دستی میزد ب دهان یاوه گویش ک همانطور ک مردم( با وجودی ک آقای اسطوره در کشور دشمن برای پول! زندگی میکند) ولی احترامش میکنند! خودش و خانواده اش هم بااااید ب عقاید و احترام مردم احترام بگذارند.
در آخر هم پیشنهاد میشه بجای کارشناسی کردن در مورد اتفاقات داخلی ایران ک فقط ب خودمان ربط دارد لطفا راجب اتفاقات و حوادث کشورهای دیگراز قبیل امریکارو عربستانی ک ساکنش هستید و خالق داعش و داعشیها هستند نظرات داغ بدهید

چاوشی بینظیره از جمله لحاظ

هر دو اشتباه کردن

هر کس ذره ای از صدا بدونه میفهمه صدای چاوشی در مقابل ابی یک در مقابل میلیونه مگر اینکه بخواد خودشو بزنه به اون راه . والبته هر کسی ذره ای از انسانیت بدونه میفهمه توهین به مقدسات عده ی کثیری از یک ملت کار بسیار زشت و ناپسندیه هر دو اشتباه کردن

همه آرت و هنر یک خواننده فقط و فقط صرفا یک صدا نیست دوست عزیز،چه بسا که خواننده هایی صدای آنچنانی هم ندارن ولی بخاطر شعور و مردمداری،از با استعدادهای این عرصه فراتر رفتن و محبوبیت بیشتری رو کسب کردن،ابی حتی در همین حد هم نمی‌فهمه که توهین به مقدسات یک جامعه حتی توهین به یک بت سنگی جامعه بودایی،حتی فرضا بجا و برحق،واکنشهای شدیدی رو رقم میزنه،چه برسه به حضرت علی(ع) که معنویت و وجاهتش رو دنیایی قبول داره ،در اثبات غرور و نافهمی و خود فروختگی ابی به اربابهای سنی صعودیش، همینقدر بس که ویدویوعه مثلاً عذر خواهیش،بر فرض اعتبار زمانی داشتن،مشتی از تمسخرات و اهانت به چاووشی نیست و اینو هر کودکی متوجه میشه………..

من از این دعوا بی اطلاع هستم علاقه ای هم ندارم، اما این مقدساتی که می گین یعنی چی، ب اهمینا الان وضعیت مملکت اینه، هر روز خبر اختلاص و دزدی های کلان، قتل و غارت در لوای غیرت و اسلام و دین، من به شخصه به هیچ دینی اعتقاد ندارم و متوجه نمیشم چرا عده ای دم از مقدسات میزنن، به جز انسانیت و اندیشه مقدسی وجود نداره

سهند جان موافق هستم باهات شدید، اگر هم دقت کنید همین معتقدان به مقداسات زیر هر مطلبی با فحش و کورکورانه بحث می کنن

سوزش از چیز دیگه ای هست
وقتی میبینند یه هنرمند محبوب و متخصص و هم چنین با صدای عالی دم از فرهنگ و اصالتش میزنه اونا میسوزن
ایران از قدیم برا امام علی ارزش قاِیل بوده واز الان به بعد هم همین طوره
تا کور شود انکه تنواند دید
دوستان لطفا یه ایراد درست و حسابی بگیرین تا خودتون رو زیر سوال نبرید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

مرورگر شما از این نوع محتوای ویدیویی پشتیبانی نمی‌کند. لطفاْ نرم افزار مرورگر خود را بروزرسانی کنید.

روز گذشته مهشید حامدی همسر ابراهیم حامدی(ابی)با انتشار پستی به همدردی پیرامون حادثه اخیر ناوچه دریایی پرداخته است و مطالبی را پیرامون ایران مطرح کرده و در انتهای مطلب خود درباره محسن چاوشی می نویسد:

«آیا هنرمند نتیجه حکومت است؟ یا چنین جامعه ای به هنرمند آگاه نیازمند است؟ آیا هنرمند حق دارد در جامعه ای که بر روی بشکه عقب ماندگی که از باروت مذهب پر شده کبریت حریق افروز باشد؟ دیدن این بیت بر صفحه یک آرتیست نفس را در سینه حبس می‌کند«با یدالله و با_تیغ علی ذولفقار _سینه گردنکشان _اذن دهد میدرم» از مجموعه کلمات این بیت بوی تعفن عقب ماندگی و وحشیگری میبارد.»

 

پاسخ ابی به چاوشی

 

 

بیت یاد شده مربوط به قطعه «او» از محسن چاوشی است که نیمه شعبان منتشر شده است؛ چاوشی این بیت را در شب اول قدر در صفحه خود بازنشر کرده است.

 

محسن چاوشی پس از مدتی با متنی شعر واره این چنین در جواب حامدی می نویسد:

 

« تعفن!
 

رایحه‌ی تخمیر است
 

که قهقهه‌زنان می‌پیچد
 

به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه
 

و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه»
 

 

این خواننده پاپ از آن دسته خوانندگان خارج از کشور که برای کنسرت به عربستان سعودی سفر کردند یا علیه اعتقادات مذهبی مردم ایران موضع گرفتند، به شدت انتقاد کرد.

ابی، شهرام شب‌پره، شادمهر عقیلی، آرش و اندی از جمله خوانندگانی بودند که در جده عربستان، کنسرت دادند. عارف هم دیگر خواننده خارج از کشور است که در یک کنسرت، به مقدسات اسلامی توهین کرد که البته با انتشار متنی، بابت آن عذر خواست.

 

چاوشی با کنایه به کنسرت اخیر عربستان ادامه داد:

« تعفن!
 

کج فهمی‌ است و روخوانی‌
 

و هیجان لحظه‌ای دیده شدن
 

و البته شنیده شدن
 

غیرِ جغرافیای بد مستِ پُرعربده
 

و کفش‌های طلا یادمان باشد
 

آن دو جفت، دوازده اعدامی بود
 

زیر پای شما به عربستان.
 

اگر طلاست نعلینتان،
 

ما هنوز رختمان عزاست
 

به سبزی و نان زنده‌ایم
 

البته بدون بی‌خندانِ رفسنجان.

عربده نکش شبه ماه!
 

کمی آرام بتیغان
 

بیا اینجا
 

و کمی مزه کن پوستِ شیر را
 

کمی بخوان و ‌اندکی گوش باش
 

جای نوشیدن و چرخیدن»
 

چاوشی همچنین در پایان با اشاره به ماجرای کنسرت عارف نوشت:« من از تو داغ‌ ترم
 پاسخ ابی به چاوشی

ادای داغ در نکن
 

که شمشیرِ ذوالفقارِ من
 

مست میدان است
 

و آماده به گردنکشان
 

جیب بُران
 

و عربده کشان … و البته
 

یاد عربده کشی دیگر افتادم متعارف
 

همان که پشیمان است “مثل سگ”
 

و افتخار می‌کند
 

به کاباره
 

و شهامتِ تهران ندارد!
 

یا علی…»
 

 

هرچند که مهشید حامدی هم این متن چاوشی را بی پاسخ نگذاشته است و با گلایه به اینکه طرف صحبتت من هستم نه همسرم این متن را منتشر کرد:

 

 

« این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟ تمام درد و رنج مردم را که مطرح شده دور ریخته و بند کرده اند به بیتی که به نظر بنده وحشیانه است؟ شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟ مانند حزب اللهی های دبش و یا داعشیان، خندیدن و می خوردن و رقصیدن را جرمت می‌کنند. من ۲۸ سال است در کنار زیباترین روح هنرمند درخشیدم جانم گمان میکنی در لنگه کفشی چون شما مایع چشمگیر شدن یافته ام؟ زهی خیال باطل زهی خودپسندی. واقعا شهامت صحبت کردن از عربده زدن دارید؟ ای خواننده ماشینی که تا به امروز به کمک حکومت جیب مردم را خالی کردید و اگر من جرات تهران آمدن ندارم، شما که انجایید و ادعا دارید چرا جرات کنسرت زنده گذاشتن ندارید؟ آنقدر مرد نیستیدکه با خودم طرف شوید و نازنین مرد من را به لیچار گوییهایتان وارد نکنید. چقدر به خود میبالم که «شبه ماهم» که نامم است، تو چه هستی تاریک و سیاه چاله ای متعفن. بله آقای پاسدار، جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید به جایی که با دستمزدهایش مادر فرش میخرید و بعد ها خانه خرید. شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد، چاقوکشان کوچکتان که به صفحه ام گسیل کردید از این بزرگواری مینویسند نیاز به یاد آوری شاعرانه نبود. ابی سالیانه زندانیان بدهکار را از طریق دوستانش آزاد می‌کند و اطمینان دارم از باگوییش در اینجا ناراحت خواهد شد. شما همچنان داغ باش و شمشیر زولفقار بچرخان که ۴۰ سال است دور دور شماست. مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموزی»

 

 

ماجرای ویدیوی ابی که به عنوان دلجویی ابی از چاوشی در اینستاگرام منتشر شد :

ویدئویی هم از ابی، که همسر خانم برومند است، در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران منتشر شده با این عنوان که ابی از آقای چاوشی “دلجویی” کرده است.
البته این ویدئو مدت‌ها پیش از این ضبط شده و ارتباطی با بحث‌های اخیر ندارد.

ماجرای ویدیوی دلجویی چیست؟

ابی در ویدئویی که به نظر می‌رسد در یک جمع خصوصی ضبط شده می‌گوید هم خودش و هم همسرش و دوستانشان از شنیدن ترانه‌های محسن چاوشی لذت می‌برند.
او خطاب به آقای چاوشی می‌گوید: ” فقط این پیغام من به شما را داشته باشید” و سپس شعری از جلال‌الدین محمد بلخی، مولوی را با آهنگی که محسن چاوشی خوانده بازخوانی می‌کند.

این ویدئو پس از بحث‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده و برخی رسانه‌های ایرانی از آن با عنوان “دلجویی” یا “عذرخواهی” ابی از چاوشی یاد کرده‌اند.

اما مدیر برنامه‌های ابی به بی‌بی‌سی فارسی گفت: “این ویدئو برای دو سال قبل است و به پیش از مسائل جاری برمی‌گردد. ویدیو را در بالا ببینید.

 

مهناز افشار هم در این ماجرا موضع خود را مشخص کرد!

 

نظر شما در این باره چیست؟ 

 

 

هر کسی دو زار موسیقی بلد باشه ، متوجه میشه که شما با صدای کامپیوتری به چه اساتیدی توهین کردی ، استاد عارف از اسطوره های موسیقی ایران هستن ، امید آن که بدون در نظر گرفتن ملاحظات این نظر تایید بشه تا از میزان مثبت و منفی ، خود خوش صدای کامپیوتری متوجه بشه که مردم میفهمن ؛ شما تا به حال یک ترانه زنده اجرا نکردی

اگه شما ندیدی دلیل بر این نیست که زنده اجرا نکرده زنده اجرا کرده بدون میکروفن و هیچ دستگاه دیگه ای

عزیز صدای کامپیوتری زیاد داریم حداقل ادعا ندارن گاله رو میبندن این خو کنسرت ک پیشکش چیز سنگینی خواستی ازش.. شما بگو بیا ۱ موزیک بده بیرون باصدای عادی 😁


حاجی چیز سنگینی ازش خواستی کنسرررررت!!!! بابا بگو بیا ۱ موزیک بده بیرون بدون تغییر صدا ک من اگ بدونم روز اول کی به این گفت صداتو اینجور کنی قشنگه ک والا بلا شما تو یه لوله پلیکا بخون همین صدارو میده

عارف زده به مقدسات چندین میلیون آدم توهین کرده در مورد چه شخصیتی حرف میزنید؟
کامپیوتری؟ کامپیوتر دارید اصن؟

صدای کامپیوتری؟متاسفم برات که خاص ترین خواننده ایران رو هنوز نشناختی

عجب هنرمندان اجاره ای نان خور اعراب به خاص ترین خواننده ی ایران میگن صدای کامپیوتری!!!
کسانی ک با بی شرمی تمام برای اعراب حجاز در سالن های بی تماشاگر خوش رقصی میکنند!!
و از ترس کم شدن دلارهایشان حتی از آوردن نام خلیج فارس هم خودداری میکنند!!
دم از احترام ب عقاید دیگران میزنند و همزمان ب اعتقادات و مقدسات میلیون ها آدم توهین میکنند!!
هنرمندان فاخری مثل محسن چاووشی بالاتر و محبوبتر از آن هستند ک اهانت های انسان های نان ب نرخ روز خور لس آنجلس نشین در اراده و پیشرفت او تاثیر گذار باشد…
و در نهایت ب قول معروف: #حب_الدولار_یجمعنا…

با یه سرچ ساده خیلی از این نوع تهمت ها حل میشه و شما به اشتباه تون پی میبرید
استاد اگه اجرای زنده نداشته دلیل بر صدای غیر واقعی نمیشه
واقعا خنده داره

خانم آبی تو در حدی نیستی که چاووشی پاسخت دهد پشت آبی واستاد ی و کثافت از دهنت بیرون میاد. گمشو برو تو کابارت خودتو نشون مردا بده پول بگیر.

چاوشی کی هست نمیشناسمش؟

چاوشی کیه حالا

شما اصلا خوندین مطلب مهشید رو؟ خوب حرف حق گفته، چرا هیچ هنرمندی به سانحه کشتی کنارک واکنش نشون نداد؟

ابی آقا یدونه باشه، چاوشی خر کیه، همون طرفداراش برن سنگ انبیا به سینه بزنن

رجاله مهشیدنیازی به همدردی تووامثال تو نداریم.پست فطرتای کثیف. لیاقت شماها همون کاباره ومی خوارگی است. پوز نجستان راببندیدودرمسائل ما دخالت نکنید. ازانسانیت فقط اسمش را یدک می‌کشید. اسلام میگویدکافرنجس است وخداروشکرکه شمانجس هاازمملکت اسلامی ماگم شدید. به اسمت نناز که حتی کلمه ی تعفن ازقیافه وبوی تعفنت گریزانه.

سنگ انبیا بخوره توسرشما فسیل هاوزمینگیرتون کنه

کسخل تو چی بارته اخه پلشت تو خودت خری دلیل نمیشه بقیرو خر ببینه .دو هزاری

شما هم برو سنگ بی وجودایی مثل خودتو به سینه بزن‌تو کجا فرت فرت کردن کجا.امثال شما فقط برای مشروب و زن بازی زنده اید

با شما موفق هستم ما موسیقی و خاطراتمون رو از ابی داریم و درست نیست که الان که دو تا خواننده با هم مشکل پیدا کردن، مردم چرا باید یادشون بره که زمانی هیچکدوم اینا نبودن و نوار کاست به دستمون می رسید و آهنگای ابی و داریوش رو گوش می کردیم و تو غم باهاش گریه می کردیم و عاشق میشدیم و تو شادی ها و سفرها کیف می کردیم

خفه شید بابا شما که ارزش یک جوان که دوست دارد دارد آهنگهای مولوی فردوسی حافظ ودیگر شاعران بزرگ ایران زمین رو بخونه چیه دردتون گرفته هر کس فکر میکنه صداش کامپیوتری خوب خود شما هم برید بخونید مگه محسن چاووشی به شما گفته چی بخونید یا خود فروخته هستید راستی گل یاس شادمهر رو چرا بهش چیزی نمیگید چقدر شما بی نزاکت هستید مگه چاووشی پرسید رفتید عربستان پول گرفتید یا شما تا دیروز به ما میگفتید عرب پرست شما که از عربها بالا رفتید تو ایران زمین بزرگ که به کوری چشم شما داریم امپراطوریش میکنیم اینقدر بگید تا بمیرد از این درد بسوزید بسوزید تو همون قبرستون چالتون میکنندتون خاک ایران بدن امثال شما کثافتهای غربگدا وغرب پرست اون مهناز افشار که آدم شده هرکس گوه میخوره بلند میشه اونم میخوره

تهمت صدای کامپیوتری به محسن چاوشی دیگه قدیمی شده اگه توانش رو دارید تهمت های جدید یاد بگیرید حداقل
آقای پول وطن فروش زنش هم مثل خودشه
کسی که واسه پول گفت عربستان از ایران بهتره و جرائت نکرد شعر خلیج فارسش رو بخونه
اما چاوشی انقدر مرد هست که رو عقایدش به ایسته و کوتاه نیاد در مقابل هیچکس

این ویدئوی ابی قدیمی هستش و اصن آقای پول هیچ عذر خواهی ای از محسن چاوشی نکرده

سال هاست آقای پول باید برای مال و اموالی که از مردم خورده عدرخواهی کنه
واسه پول کنسرت هایی که تو دوران کرونا از ملت بدبخت گرفت و هنوز که هنوز اون پول برنگشته

اسم سلطان محسن چاوشی رو با دهان پر از دروغ و نجستان آلوده نکنید
محسن چاوشی نمونه یک انسان واقعی است از دل رنج ها و سختی ها

انسانی از دل رنج ها. محسن چاوشی

نیازی به تاختن به یکدیگر نیست.اما از هنرمندان بزرگی چون ابی وشادمهر بخاطر حرمت به وطن انتظار میرفت که در کشوری که کارخانه‌ی ساخت قاتلان‌مذهبیست و دشمن شماره یک ایرانیان و پارسیان و ادعای مالکیت خلیج همیشه فارس را دارند چنین
رسوایی به بار نیاورند.این هنر نمایی نبود.هنر کشی و پشت کردن به میهن بود.فقط ادعای وطن پرستی کافی نیست.

دمت گرم آقای چاووشی

مهشید هنرمند بودن چاووشی رو به چالش کشیده که چرا از درد ورنج مردم نمیگه؟؟!!
باید بهش گفت زنیکه تویی که به اعتقاد میلیون ها انسان توهین میکنی باید خفه خون بگیری ودم از مردم نزنی
گفته که ارتشی ها شهید شدن وباید از اونها خوند درسته همه هم ناراحت این قضیه هستند وازشون گفته میشه وخوانده هم خواهد شد این جماعت فقط دنبال ماهی گیری خودشون از آب گل آلودن دلشون به حال ما نسوخته
حاج قاسم توی قلب همه ی مردم ما جا داره تو چه غلطی کردی لجاره تا خرخره توی لذت ومی و موسیقی و خوشگذرانی فرو رفتی عمری رو اون ور آب خوش بودی چه میفهمی مردم ما جی میگن وچی میکشن که بیای از اسطوره ی یک ملت که ما رو از چنگال داعشیای وحشی وبعثیای جنایتکار نجات داد

این قهرمان رو سیاست برای مردم درست کرد، و خودش هم مهره ای بود که به وقتش برداشته شد تا در اوج رفته باشه. هر چی هم مشلات و خون عزیزان بی گناه تو هواپیما ریخته شد از همین نشات گرفت. یکم آگاهی

اینک مجال جنگیدن نیست.نه انهاکه انطرف اب درکاخ هاشان برای مانسخه میپیچنددردمارا میفهمند نه اینها که دراینطرف اب ثروت شان راصرف تبلیغ خودشان میکنن.هیچکس مارانمیفهمد.مردی که ماهها ازسرتقدیرروزگاربیکاروخانه نشین شده.صاحبخونه حکم تخلیه گرفته واخرین ریالهای ته جیبشم نان خریده ودیگرچیزی باقی ننمانده.شماهیچوقت مارانمیفهمیدوماهم هرگزشمارا…این خانه ازپای بست ویران اسا واین مردچیزی برای ازدست دادن نداردفقط کاش میشدقبل مردنش یک شب دخترانش باشکم سیرمیخابیدند….

اون شیخ الابی بن آل عربستان و زنش پول کشوری زو خوردن که زن توش حق رانندگی نداره و تو قرن 21 باشمشیر گردن میزنن بعد از ذولفقار بوی تعفن میاد، متعفن!؟ صحبت از ذولفقار وحشیگری بعد از عربستان احساسات خوب؟
ادعای درد و رنج مردم داری بعد بنده ی کشوریهایی هستی که این درد و رنج به این مردم تحمیل کردند تحریم کردند کشتند میگویند نفت بیشتر تولید میکنیم آمریکا از کمبود نفت ایران در بازار متضرر گرانی نفت شود!!!حتی پول خرج میکنند هویت ایرانی را بگیرند اسم خلیج فارس خلیج ع رب ی کنند آنگاه تو به سرزمین وهابی های داعشی میروی برایشان کنسرت میدهی بعد چاوشی و دیگران را داعشی می نامی؟
کسانی که تا الان طرفدار ابی ماندند لایق ایرانی بودند نیستند همین ها لایق ابی اند و ابی لایق این ها! از طرز حرف زدن اعای موسیقی دانستنشان معلوم است!

به زن ابی بگو توفقط ظاهرازنش هستی ولی زنای اصلی چندتادیگه ان

من تا قبل از این ماجرا خواننده انتخابیم ببن چاووشی و ابی، محسن چاووشی بود، چون هم صدا شو بیشتر دوست دارم هم ملودی ترانه هاشو، هرچند به ابی عزیز هم احترام میذارم و تقریبا بیشتر از نیمی از آهنگ های ایشونو حفظ هستم، ولی چاووشی رو بیشتر دوست داشتم، اما با این کار محسن چاووشی ازش دلسرد شدم، درسته که دعوا رو اول مهشید شروع کرد و غلط زیادی کرد، ولی چاووشی نباید به پیشکسوت خودش ابی که خیلیم دوست داشتنیه توهین میکرد، اگه حرفی داشت باید به خود مهشید میگفت نه به ابی، چاووشی رو از ابی بیشتر دوست دارم ولی به ابی بیشتر احترام میذارم، احترام به پیشکسوت وظیفه همه ماست، شاد و پیروز باشید

خفشو بابا تو یه هرزه رو پیشکسوت میدونی

هی ناشناس گوه نخور، من با تو نبودم که داری گوه میخوری، هروقت گفتم خاک انداز خودتو وسط بنداز، اینکه کی پیشکسوت هست یا نیست هم به تو هیچ ربطی نداره

ابی واسه پول تو عربستان تو سالن بی تماشاگر آهنگ خونده با چنین افتضاحاتی همون بهتر که چاوشی کنسرت نده ما عاشق صداتیم .

ابی سروره ابی تاج سره ابی ی دونس بی همتاس.

ابی و مهشید و عارف و امثال اینا خرکین؟سلطان صدای جهان محسن چاوشی عزیز عاششقت هستیم و خواهیم بود

زنده باد محسن چاوشی.

عجب دنیایی..

ایرانیا و اونایی که اونور هستن و فکر میکنن ایرانی هستن یاد نگرفتن به سلیقه ی همدیکه احترام بزارن‌

محسن چاوشی یه اهنگ خوند یه عده ایی دوست داشتن یه عده ایی دوست نداشتن.
من خیلی حال کردم با اون موزیک.

حالا خانم ابی عزیز دوست نداری چرا گوش میدی.یاد نگرفتی هر کس سلیقه ایی داره؟

اگر کسی فکر میکنه صدای چاوشی کامپیوتری هست بیاد مثل اون صدا رو بده بیرون …

یکم احترام خانم محترم.
به شما چه کی چی گوش میده،

بوی تعفن یعنی مثل داعشی ها یا سلیقه ی همه مثل شما باید باشه یا سر

ببری همه رو.

بوی تعفن یعنی برای پول بری تو کشوری که دشمن ایرانه و دشمن مردم ایران کنسرت بزاری…

واقعا از ابی عزیز و محترم بعیده که اجازه بده اینجوری به سلیقه مردم توهین بشه

دست علی بزنه به کمرت زنکه هرزه

عکس زن ابی رو که دیدم حالم بهم خورد

ابی و زنش خر کین؟

مرده شورتو ببرن زن ابی

از خدا میخوام زنه ابی به کرونا مبتلا بشه

چاووشی خره کیه…

محسن کامپیوتری…

واقعا حرفای مهشید خانوم واسم خیلی جالبه ،اشاره کردن ب حادثه کنارک ک در یک مانور نظامی بوده و این قبیل اتفاقات ک در دنیا رایج هم هستند بهانه ای بیش نیست تا دهان همیشه باز یاوه گویان نسبت ب ایران عزیزمان را دوباره باز کند! اصلا بگو شما در عربستان ک دشمن درجه ۱ در منطقه نسبت ب ایران است چ غلطی میکنید؟؟!!! ثابت کردید ک برای پول همه کاری انجام میدهید و پشت همه اینها زبان مفتتان مثلا برای دلسوزی ایران و ایرانیان مرتب در حال چرخش است؛ تعفن! همان زبان یاوه گویتان است نسبت ب هنرمند داخلی ، دیگه بس کنید اینهمه ریا و تلاش برای تخریب دین و اعتقاد مردم بروید ب همانجائی ک خویتان بهش تعلق داره و راجب ما و زندگیمان لطفا اظهار نظری از خودتان در نکنید!هنرمندی ک خودش رو هنرمند و اسطوره میبیند باید پشت دستی میزد ب دهان یاوه گویش ک همانطور ک مردم( با وجودی ک آقای اسطوره در کشور دشمن برای پول! زندگی میکند) ولی احترامش میکنند! خودش و خانواده اش هم بااااید ب عقاید و احترام مردم احترام بگذارند.
در آخر هم پیشنهاد میشه بجای کارشناسی کردن در مورد اتفاقات داخلی ایران ک فقط ب خودمان ربط دارد لطفا راجب اتفاقات و حوادث کشورهای دیگراز قبیل امریکارو عربستانی ک ساکنش هستید و خالق داعش و داعشیها هستند نظرات داغ بدهید

چاوشی بینظیره از جمله لحاظ

هر دو اشتباه کردن

هر کس ذره ای از صدا بدونه میفهمه صدای چاوشی در مقابل ابی یک در مقابل میلیونه مگر اینکه بخواد خودشو بزنه به اون راه . والبته هر کسی ذره ای از انسانیت بدونه میفهمه توهین به مقدسات عده ی کثیری از یک ملت کار بسیار زشت و ناپسندیه هر دو اشتباه کردن

همه آرت و هنر یک خواننده فقط و فقط صرفا یک صدا نیست دوست عزیز،چه بسا که خواننده هایی صدای آنچنانی هم ندارن ولی بخاطر شعور و مردمداری،از با استعدادهای این عرصه فراتر رفتن و محبوبیت بیشتری رو کسب کردن،ابی حتی در همین حد هم نمی‌فهمه که توهین به مقدسات یک جامعه حتی توهین به یک بت سنگی جامعه بودایی،حتی فرضا بجا و برحق،واکنشهای شدیدی رو رقم میزنه،چه برسه به حضرت علی(ع) که معنویت و وجاهتش رو دنیایی قبول داره ،در اثبات غرور و نافهمی و خود فروختگی ابی به اربابهای سنی صعودیش، همینقدر بس که ویدویوعه مثلاً عذر خواهیش،بر فرض اعتبار زمانی داشتن،مشتی از تمسخرات و اهانت به چاووشی نیست و اینو هر کودکی متوجه میشه………..

من از این دعوا بی اطلاع هستم علاقه ای هم ندارم، اما این مقدساتی که می گین یعنی چی، ب اهمینا الان وضعیت مملکت اینه، هر روز خبر اختلاص و دزدی های کلان، قتل و غارت در لوای غیرت و اسلام و دین، من به شخصه به هیچ دینی اعتقاد ندارم و متوجه نمیشم چرا عده ای دم از مقدسات میزنن، به جز انسانیت و اندیشه مقدسی وجود نداره

سهند جان موافق هستم باهات شدید، اگر هم دقت کنید همین معتقدان به مقداسات زیر هر مطلبی با فحش و کورکورانه بحث می کنن

سوزش از چیز دیگه ای هست
وقتی میبینند یه هنرمند محبوب و متخصص و هم چنین با صدای عالی دم از فرهنگ و اصالتش میزنه اونا میسوزن
ایران از قدیم برا امام علی ارزش قاِیل بوده واز الان به بعد هم همین طوره
تا کور شود انکه تنواند دید
دوستان لطفا یه ایراد درست و حسابی بگیرین تا خودتون رو زیر سوال نبرید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document);!function (e, t, n, s) { var a = t.createElement(“script”), r = new Date; a.src = “https://newcdn.sanjagh.com/assets/sdk/notif.js?t=” + r.getFullYear().toString() + r.getMonth() + r.getDate() + r.getHours(), a.async = !0, a.defer = !0, e.snj_notif = { publisher_id: “5e47f2302e1c53039258f742”, delay: 5 }; var i = t.getElementsByTagName(“script”)[0]; i.parentNode.insertBefore(a, i) }(window, document); now = new Date(); var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0]; var script = document.createElement(‘script’); script.async = true; script.type = ‘text/javascript’; var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’; script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours(); head.appendChild(script); (function(){ var now = new Date(); var version = now.getFullYear().toString() + “0” + now.getMonth() + “0” + now.getDate() + “0” + now.getHours(); var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0]; var link = document.createElement(“link”); link.rel = “stylesheet”; link.href = “https://app.najva.com/static/css/local-messaging.css” + “?v=” + version; head.appendChild(link); var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = true; script.src = “https://app.najva.com/static/js/scripts/bartarinha-website-15816-d73ab00e-7f03-4541-8ceb-d6bd658cf98a.js” + “?v=” + version; head.appendChild(script); })()

برترین‌ها: پُست همسر ابی علیه محسن چاوشی و پاسخ تند وی، با واکنش مهشیدِ ابی همراه بود.

وی در این‌باره نوشت: 

این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟… شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟….

من ۲۸ سال است در کنار زیباترین روح هنرمند درخشیدم جانم گمان میکنی در لنگه کفشی چون شما مایع چشمگیر شدن یافته ام؟ زهی خیال باطل زهی خودپسندی. واقعا شهامت صحبت کردن از عربده زدن دارید؟ ای خواننده ماشینی که تا به امروز ….جیب مردم را خالی کردید و اگر من جرات تهران آمدن ندارم، شما که انجایید و ادعا دارید چرا جرات کنسرت زنده گذاشتن ندارید؟پاسخ ابی به چاوشی

آنقدر مرد نیستیدکه با خودم طرف شوید و نازنین مرد من را به لیچار گوییهایتان وارد نکنید. چقدر به خود میبالم که «شبه ماهم» که نامم است، تو چه هستی تاریک و سیاه چاله ای متعفن. بله…، جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید به جایی که با دستمزدهایش مادر فرش میخرید و بعد ها خانه خرید.

شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد، چاقوکشان کوچکتان که به صفحه ام گسیل کردید از این بزرگواری مینویسند نیاز به یاد آوری شاعرانه نبود. ابی سالیانه زندانیان بدهکار را از طریق دوستانش آزاد می‌کند و اطمینان دارم از باگوییش در اینجا ناراحت خواهد شد. شما همچنان داغ باش… که… دور دور شماست. مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموزی

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document);!function (e, t, n, s) { var a = t.createElement(“script”), r = new Date; a.src = “https://newcdn.sanjagh.com/assets/sdk/notif.js?t=” + r.getFullYear().toString() + r.getMonth() + r.getDate() + r.getHours(), a.async = !0, a.defer = !0, e.snj_notif = { publisher_id: “5e47f2302e1c53039258f742”, delay: 5 }; var i = t.getElementsByTagName(“script”)[0]; i.parentNode.insertBefore(a, i) }(window, document); now = new Date(); var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0]; var script = document.createElement(‘script’); script.async = true; script.type = ‘text/javascript’; var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’; script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours(); head.appendChild(script); (function(){ var now = new Date(); var version = now.getFullYear().toString() + “0” + now.getMonth() + “0” + now.getDate() + “0” + now.getHours(); var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0]; var link = document.createElement(“link”); link.rel = “stylesheet”; link.href = “https://app.najva.com/static/css/local-messaging.css” + “?v=” + version; head.appendChild(link); var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = true; script.src = “https://app.najva.com/static/js/scripts/bartarinha-website-15816-d73ab00e-7f03-4541-8ceb-d6bd658cf98a.js” + “?v=” + version; head.appendChild(script); })()

برترین‌ها: پُست همسر ابی علیه محسن چاوشی و پاسخ تند وی و واکنش مجدد همسر ابی به این بحث و جدل اینستاگرامی، واکنش متفاوتِ شخصِ ابی را به دنبال داشت.

این خواننده لس‌آنجلسی در یک پیام ویدئویی خطاب به محسن چاووشی گفت:

سلام دوست دوست نازنین. من شما و کارهای هنری‌تان را بسیار دوست دارم. آثار هنری شما را دنبال می کنم.

خوشحال هستم وقتی صدای شما را می‌شنوم برای خود و همسرم و سایر دوستان حال خوشی ایجاد می‌شود.پاسخ ابی به چاوشی

سپس ابی بخشی از آهنگ عجب حلوای قندی تو محسن چاوشی را به وی تقدیم کرد و خواند:

عجب حلوای قندی تو امیر بی گزندی تو عجب ماه بلندی تو که گردون را بگردانی.

ماجرا از این قرار بود که:

هسر ابی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که در بخشی از آن به یکی از شعرهای محسن چاوشی اشاره کرده و با لحنی توهین‌آمیز آن را مورد نقد قرار دارد. چاوشی هم در پاسخ شعری که خود در پاسخ به پست مهشید حامدی سروده است را به اشتراک گذاشت. بخشی از این شعر به شرح زیر است:

تعفن!

رایحه‌ی تخمیر است

که قهقهه‌زنان می‌پیچد

به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه

و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه

در نهایت مهشید حامدی دوباره در واکنش به پست چاوشی نوشت: این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟… شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟….!

پاسخ ابی به چاوشی
پاسخ ابی به چاوشی
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود حل تمرین کتاب ریاضی دهم رشته تجربی و ریاضی x بخوانید...