پاسخ ثبت نام مسکن ملی

پاسخ ثبت نام مسکن ملی
پاسخ ثبت نام مسکن ملی

ثبت نام مسکن ملی در سال گذشته با انجام 2 مرحله در ٣١ استان کشور انجام شد تا برای خانه‌دار کردن بیش از یک میلیون خانواده ایرانی با ساخت ٤٠٠ هزار واحد تا پایان دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از ابتدای ثبت نام مسکن ملی در مرحله اول تاکنون ۱۲۰ هزار نفر به استان‌ها اعلام شده‌اند و قبل از شیوع ویروس کرونا پرونده ۵۰ هزار نفر تکمیل شد.

اکنون به دلیل تعطیلات نوروزی و همچنین توقف مراجعات حضوری به ادارات دولتی به دلیل گسترش کرونا تشکیل پرونده سایر متقاضیان پذیرفته متوقف شده است.

در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی که از اواسط اسفند ماه سال گذشته آغاز شد بیش از یک میلیون و ٣٣١ هزار نفر ثبت نام کردند.

بر این اساس آمار کل پیامک‌های دریافتی تا ظهر روز ٢٧ اسفند سال گذشته، ٨٠١ هزار و ٢٢٨ نفر و میزان ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی ٥٢٩ هزار و ٨٢٧ نفر بود.پاسخ ثبت نام مسکن ملی

نتیجه پایش اطلاعات ثبت‌نام کنندگان دور دوم مسکن ملی هنوز اعلام نشده و قرار است تا اواخر اردیبهشت امسال اعلام شود.

متقاضیانی که از طریق سامانه پیامکی اقدام به ارسال کدملی سرپرست خانوار جهت ثبت نام در طرح مسکن ملی داشتند، پس از رفع شدن مسائل ناشی از بروز بیماری کرونا باید نسبت به تکمیل ثبت نام از طریق سامانه tem.mrud.ir با ورود کدملی اقدام کنند.

زمان اعلام مجدد ثبت نام این افراد از طریق سامانه مسکن ملی اعلام خواهد شد.

در همین راستا، «محمود محمودزاده» معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره برنامه وزارتخانه درسال جدید گفت: این طرح برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی است و به قوت خود ادامه پیدا می‌کند و ساخت و سازها در حال انجام است.

وی گفت: نتیجه پالایش مرحله دوم در 2 بخش ثبت‌نام کنندگان در سامانه و ثبت‌نام کنندگان از طریق پیامک تقسیم می‌شود.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی آنهایی که در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده اند بیش از ۵۰۰ هزار نفر هستند.

وی گفت: ظرف ۴۵ روز کاری صلاحیت آنها بررسی می‌شود، ولی کسانی که از طریق پیامک ثبت نام کرده باشند، پس از رفع مشکل شیوع ویروس کرونا اطلاع‌رسانی می‌شود تا اطلاعاتشان را روی سامانه بارگذاری و پس از آن طی ۴۵ روز اعلام نتیجه می‌شود.

در دور دوم ثبت نام مسکن ملی در استان تهران ٥٠ هزار و ٨٧٠ نفر برای خانه‌دار شدن در سه شهر پرند، ایوانکی و هشتگرد ثبت نام کردند.

به محض این‌که شرایط به حالت عادی بازگردد و ستاد فرماندهی کرونا، اجازه فعالیت مجدد کارگزاری طرح اقدام ملی مسکن بدهد، برنامه زمان‌بندی جدید مراحل مختلف طرح به متقاضیان مسکن ملی اعلام خواهد شد و ساخت و سازها در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

اکنون مکان‌یابی واحدهای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به‌صورت کامل در درون شهر پرند، هشتگرد و پردیس انجام و تمامی امکانات، پیش‌بینی شده و برخلاف مسکن مهر تمام پروژه‌ها از زیرساخت‌های لازم برخوردار هستند.

در صورت تامین زمین، برای شهرهایی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشتند در مراحل بعدی ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

پردیس یکی از این شهرها بود که به علت استقبال زیاد تهرانی‌ها در دور اول ثبت نام در مرحله دوم در لیست ثبت نام قرار نگرفت با این حال تلاش وزارت راه و شهرسازی این است که با آزادسازی زمین‌های دولتی امکان ثبت نام مجدد در این منطقه فراهم شود.

علی‌بابا پس از گذشت شش ماه از اعلام دورکاری، تجربه خود در حوزه منابع انسانی، فنی و پشتیبانی را به اشتراک گذاشته است.

.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

مراغه – ایرنا – رییس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: بزودی نتایج پالایش ثبت‌نام متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن اعلام می‌شود.

مقصود محرم پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به منظور ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد ه که از این تعداد سهم مراغه یکهزار و ۸۸ واحد است. وی به نتایج مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: منتظر ارسال پاسخ استعلام از وزارت هستیم که به زودی نتایج پالایش ثبت نام مرحله دوم از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد. وی ادامه داد: پس از دریافت پیامک، پذیرفته شدگان برای احراز شرایط نسبت به بارگذاری در سامانه مربوطه می توانند اقدام کنند. محرم پور افزود: افرادی که کد ملی خود را از طریق پیامک جهت ثبت نام در طرح ملی مسکن ارسال کردند جهت تکمیل ثبت نام خود به آدرس سایت tem.mrud.ir مراجعه و مشخصات خود را در این سامانه ثبت کنند تا مراحل پالایش صورت پذیرد. رییس اداره راه وشهرسازی مراغه گفت: در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن سهمیه این شهرستان ۴۰۰ واحد بود که ۲۳۵ نفر از افراد ثبت نام کننده در مرحله نخست پس از پالایش واجد شرایط شناخته و از طریق پیامک به آن ها اطلاع رسانی شد. محرم پور اضافه کرد: زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در مراغه تامین شده و در ۲ نقطه از شهرمراغه اجرا خواهد شد. وی افزود: شهرک مسکونی ۴۰۰ واحدی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث و تحویل متقاضیان واجد شرایط خواهد شد. وی گفت: علاوه بر آن اراضی دیگری واقع در گلشهر توسط راه و شهرسازی تامین شده و در مرحله انتخاب پیمانکار ذیصلاح است که در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث و به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد. شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ساری – ایرنا – عملیات اجرایی پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم…

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هرچند این استان از…

قزوین – ایرنا – فاز دوم یک کارخانه در زمینه تولید انواع بیسکویت و…
پاسخ ثبت نام مسکن ملی

جیرفت – ایرنا – همزمان با هفته دولت ۵۱ طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری…

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره…

قزوین – ایرنا – معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور…

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه گفت: ۴۰۰ هزار…

قزوین – ایرنا – همزمان با دومین روز از هفته دولت، یک واحد تولیدی در…

شیراز- ایرنا- رییس پژوهشکده باستان‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور…

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: امسال یک…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از اتمام پالایش مرحله دوم ثبت‌نام اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: از امروز و به تدریج نتایج پالایش‌ها به متقاضیان واجد شرایط پیامک می‌شود و پذیرفته‌شدگان برای احراز شرایط باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،«پروانه اصلانی» در خصوص پالایش مسکن ملی، گفت: پالایش مسکن ملی در سه مرحله انجام شده و به اتمام رسیده است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه هم‌اکنون نتایج پالایش مسکن ملی در اختیار استان‌ها قرار دارد، تاکید کرد: هم‌اکنون مشخص است که چه افرادی واجد شرایط هستند که این نتایج از طریق سامانه و با پیامک به متقاضیان واجد شرایط اعلام می‌شود.

اصلانی ادامه داد: متقاضیانی که واجد شرایط هستند، از امروز به تدریج به آنها پیامک ارسال می‌شود. پذیرفته‌شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با تعیین وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

با شیوع بحران کرونا، متقاضیان مسکن ملی از طریق سامانه به نشانی tem.mrud.ir و یا از طریق پیامک اقدام به ثبت نام کردند که پالایش بیش از یک میلیون متقاضی مرحله دوم انجام شده است. به گفته معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مجموع ثبت نام کنندگان مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.پاسخ ثبت نام مسکن ملی

سمنان- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در…

تهران – ایرنا- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی خبر داد که پایش اطلاعات ۲۴۰ هزار نفر…

تهران-ایرنا- معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: پالایش متقاضیان اینترنتی طرح اقدام…

تهران- ایرنا- بازار بورس از نیمه مردادماه پس از چهار ماه صعود شتابان،…

تهران- ایرنا- مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور…

تهران – ایرنا – بانک مرکزی امروز (دوشنبه) نرخ رسمی ۴۷ ارز عمده را…

تهران – ایرنا – تا سال ۱۳۹۲ و شروع بکار دولت تدبیر و امید در مجموع…

تهران – ایرنا – بانک مرکزی اعلام کرد نظام بانکی کشور برای اجرای طرح…

تهران – ایرنا – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنا بر مصوبه شرکت…

تهران- ایرنا- سخنگوی گمرک ایران گفت: در چهار ماه نخست سال جاری بیش…

تهران- ایرنا- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا پایان…

تهران – ایرنا – شاخص کل فرابورس ایران در پایان مردادماه در جایگاه…

تهران– ایرنا – شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) ۶۵ هزار و ۳۴ واحد…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

طبق اعلام معاون وزیر راه، نتیجه ثبت نام مرحله دوم ۵۰۰ هزار نفر که مدارک خود را از طربق سامانه ارسال کرده‌اند، تا پایان اردیبهشت ماه امسال اعلام می‌کند و ۸۰۰ هزار نفر دیگر نیز تا بهبود یافتن شرایط باید منتظر باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وزیر راه و شهرسازی در ابتدای هفته با حضور در یک برنامه تلویزیونی شتابدهی به پروژه مسکن ملی را یکی از برنامه‌های مهم این وزارتخانه در سال جاری عنوان کرد.

محمد اسلامی در خصوص اعلام نتایج مرحله دوم ثبت نام در این طرح گفت: ثبت نام مرحله دوم با کرونا توأم شد با این حال برای جلوگیری از شیوع کرونا امکان ثبت نام‌ پیامکی هم مهیا شد. واجدین شرایط مرحله دوم تا پایان اردیبهشت ماه بررسی و مشخص می‌شوند زیرا یکی از مهمترین برنامه های ما در حوزه مسکن در سال ۹۹ شتاب دهی به طرح اقدام ملی است.

اما محمود محمودزاده، معاون وزیر پیش از آغاز سال ۹۹ گفت: با توجه به نام‌نویسی پیامکی متقاضیان در این دوره، نیاز است که بارگزاری مدارک نیز انجام شود، اما چون در دوره شیوع بیماری کرونا هستیم باید صبر کنیم تا از این مرحله عبور کنیم و خطری برای مردم وجود نداشته باشد؛ بنابراین ابتدا باید ویروس کرونا از بین برود سپس متقاضیان مدارک خود را بارگزاری کنند.پاسخ ثبت نام مسکن ملی

با توجه با اظهارات وزیر راه، مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی در چه مرحله‌ای است؟

محمودزاده در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: در مرحله دوم حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که ۵۰۰ هزار نفر از طریق سامانه و ۸۰۰ هزار نفر از طریق پیامک درخواست خود را به ثبت رسانده‌اند.

وی افزود: این که وزیر گفته‌اند نتیجه مرحله دوم مسکن ملی تا پایان اردیبهشت ماه مشخص می‌شود مربوط به ۵۰۰ هزار نفری است که از طریق سامانه ثبت نام و مدارک خود را بارگزاری کرده‌اند. ۸۰۰ هزار نفری که پیامکی نام‌نویسی شده‌اند باید منتظر باشند تا شرایط به لحاظ شیوع ویروس کرونا مساعد شود و این افراد بتوانند مدارک خود را برای ما ارسال کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص ثبت نام‌های پیامکی عنوان کرد: ثبت نام پیامکی به معنی رزرو است، چون این افراد فقط شماره ملی خود را برای ما فرستاده‌اند و ما هیچ مدرکی از این گروه نداریم بنابراین وقتی تب ویروس کرونا فروکش کرد اعلام می‌کنیم که این گروه نیز نسبت به بارگزاری مدارک اقدام کنند.

بنابراین وزارت راه در حال بررسی درخواست کسانی است که مدارک خود را از طربق سامانه ارسال کرده‌اند و نتیجه آن را تا پایان اردیبهشت ماه امسال اعلام می‌کند و مابقی که از طریق پیامک ثبت نام شده‌اند باید منتظر باشند تا ابتدا وضعیت سلامت کشور بهبود یابد و سپس وزارت راه زمان ارسال مدارک را اعلام کند.


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

سلام اگه خیلی وقت براتون مینویسه در حال بررسی یا در حال استعلام و…حتما اول سری به اداره راه وشهرسازی بزنید حتما یه ایرادی داره

سلام ببخشید نسبت ب اعتراضات مرحله اول نتیجه کی اعلام میشود هنوز تو سایت نوشته در حال استعلام میباشد و وقتی با کارگزاری تماس میگیریم میگن دسترسی نداریم خب یعنی هیچ مسئولی نیس پاسخگو این ملت باشه بخدا ما ۷ ماهه منتظریم لطفا خواهش میکنم پیگیری کنید با تشکر

با سلام مسکن ملی پرند مرحله دوم ثبت نام کردیم فقط کد رهگیری اومده کد پیگیری نیومده چه جوری بفهمیم تایید شدیم یا نه به کجا مراجعه کنیم وارد سایت مسکن ملی میشیم اسممون بالا نمیاد ولی کد رهگیری داریم چه کاری باید انجام بدیم

لطفا جواب من بقیه مردم را بدهید ثبت نام کردیم جواب نمیاد

سلام من دوره دوم ثبت نام کردم من ساکن اسلامشهر هستم فقط برام یه پیام کد پیگیری اومده حالا نمیدونم که آیا مسکن ملی تعلق گرفته به ما یا نه باید به کجا مراجعه کنم ممنون میشوم اگه راهنمایی کنید

سلام همسرم مسکن ملی ثبت نام کرد اما فرم جیم ما قرمز شد اعتراض کردیم جواب نیومد مرحله دوم از طریق سایت شوهرم ثبت نام کرد ما پنج سال ساکن استان گلستان بودیم به خاطر کار شوهرم اما الان به شهر خود بابل برگشیم چون محل تولدم هست وشوهرم در استان گلستان دیگر کاری ندارد بابل مستاجر هستیم وپسرم در بابل مدرسه میرود وهیچ خونه وزمینی هم به نام خودم وشوهرم نداریم وهیچ وام مسکن ومسکن مهر هم نگرفتیم تو رو خدا جواب بدید ما دختر دانشجو داریم اسم همسرم فردین شجاعی است تا حالا هیچ پیامکی نیومد کی به ما جواب میدن که مسکن ملی شامل ما میشه یا نه

سلام وقتتون بخیر.
اینجانب کارگر صفر میباشم، با توجه به اینکه صبح علی الطلوع میرم دنبال یه لقمه نون و غروب برمیگردم دیگه حقیقتا نا ندارم گوشی به دست بگیرم یا چرخی در وب بزنم. بنده ساکن شهر جدید پردیس هستم. هنگام ثبت نام هم ظرفیت پردیس ۱۰ دقیقه و یا یک ربع بعد از شروع ثبت نام تکمیل شد و متاسفانه نتونستم ثبت نام کنم.از کسانی که دست اندر کار ثبت نام هستند، عاجزانه تقاضا دارم محض رضای خدا و در صورت امکان ترتیبی اتخاذ کنن تا بتونم برای مسکن ثبت نام کنم، حداقل از بابت سرپناه آینده خانم عزیزم و دختران گلم خیالم راحت باشد. مطمئنا با اینکار ثواب بزرگی برای آخرت خود ذخیره خواهید کرد.
با تشکر

با سلام خدمت شما، ،بنده حدود ۱۲سال هست که در شهر گرگان سکونت دارم و خودم نیز سرپرست خانوار هستم واز سال۱۳۶۲که به دنیا آمده ام تا سال۱۳۹۹ که از خدا عمر گرفتم نه طعم خانه دار شدن روچشیدم ونه صاحب یه وجب زمین بودم،ونه از بانک مسکن وام گرفتم چرا من ثبت نام کردم جوابش ج قرمز برام آمده بابت این مورد اعتراض هم کردم ولی متاسفانه بی نتیجه مانده است، ،با تشکر

نتیجه ثبت نام مرحله دوم چه تاریخی اعلام می شود ؟

سلام من ثبت نام کردم برا مسکن ملی کی جوابش میاد

سلام من دور دوم ثبت نام کردم از طریق سایت کی جوابش معلوم میشه از کجا باید بفهمم ؟آیا این دولت به ما قشر ضعیف خونه میده یا فقط دلمون را خوش میکنن

سلام ؛ چه کرونای طولانی ای شد همه مردند و کسی خانه دارنشد شایدقبرستان ملی نصیبمان شود بجای مسکن ملی .دراین دنیا که خانه دارنشدیم ولی خدایا درآخرت یک مسکن دوبلکس عطابفرما

سلام، بنده در دور اول رد شده بودم. ۶ خرداد پیامکی اومد که میگفت مدارک را در سیستم بارگذاری کنم. بارگذاری انجام شده اما من نمی دونم باید چکار کنم. آیا پذیرفته شده نهایی هستم. خواهشا شفاف تر اطلاع رسانی شود چون خیلی از کامنت ها همانند اینجانبه. سرگیجه

سلام. نتیجه مرحله دوم مسکن ملی میگن اخر اردیبهشت اعلام میشود والا اردیبهشت هم تموم شد العان ۱۳ خرداد هستش هنوز خبری نیست

سلام من دور اول هشتگرد انتخاب کردم ولی بعد انصراف دادم دور دوم فردیس انتخاب کردم.الان پیامک امده مدارک ارسال کنم.سایت باز میکنم میگه متقاضی هشتگرد هستی.

سلام من اعتراض کردم ۴ /۳ برام پیامک آمده رفتم بارگذاری مدارک آیا قرعه کشی میشه یا چیز دیگری کسی اطلاع داره

جواب دور دوم مسکن ملی چی شد

من قبل از عید مرحله ی دوم رو ثبت نام کردم .گفتن جوابشو پیامک میزنیم.ولی هنو به من پیام ندادن.چرا؟ من با لب تاپ ثبت نام کردم .میش جواب بدین علت چیه.امروز ۷ ماه

چون پروفایلت پرچم دشمنه

سلام من در مرحله دوم ثبت نام کردم ولی هیچ پیامکی نیومد برام ینی ثبت نام نشدم؟

سلام، روز شنبه ۹۹/۳/۴ پیامک آمد که مدارکتون رو بارگذاری کنید. همون آخر وقت شنبه همه رو بارگذاری کردم. کسی میدونه مرحله ی بعدی چیه؟ امکان رد شدن دوباره هم وجود داره؟ الان دقیقاً چه چیز رو میخوان بررسی کنن؟

شما مرحله اول ثبت نام کردید یا مرحله دوم.

اول

سلام، من اعتراض داده بودم و تا شنبه خبری نبود، روز شنبه ۹۹/۳/۴ پیامک آمد که مدارکتون رو بارگذاری کنید. همون آخر وقت شنبه همه رو بارگذاری کردم. کسی میدونه مرحله ی بعدی چیه؟ امکان رد شدن دوباره هم وجود داره؟ الان دقیقاً چه چیز رو میخوان بررسی کنن؟

الان پیام اومده که مدارکتو بارگزاری کن اعتراض داده بودم که اینو فرستادن برا چی بنظر شما یعنی بررسی شده اعتراض من که میگن مدارکتو بارگزاری کن.ممنون

سلام خسته نباشید ما برای مسکن ثبت نام کردیم چند روز پیش به ما زنگ زدند که شما نام نویسی کردید برای کدام شهر ما هم گفتیم برای سراب آذربایجان شرقی ثبت نام کردیم بعد به ما گفتند به اسم شما مسکن اومده مدارک را کامل کنید ببرید بنیاد مسکن ما هم رفتیم گفتند به اسم شما مسکن وجود ندارد حالا ما چی کار کنیم لطف کنید به ما جواب بدید ربابه رحیمی ترکمانی بازنشسته شهرستان سرابپاسخ ثبت نام مسکن ملی

اگه کسی پیامک دور دوم ثبت نام ودریافت کرده خواهشا اطلاع بده. ما همچنان منتظریم.

سلام ماثبت نام کردیم کدبرامون اومده ولی پیامک نیامدبینیم مسکن به ماتعلق میگیره یانه مامنتظریم

سلام.اطلاعات ما اشتباه تایپ شده و همین باعث شده ک ما در مرحله اول رد بشیم….جواب اعتراض هم معلوم نیست….لطفا اطلاع رسانی کنید با تشکر

واقعا این چ وضعیتی هست آخه مگه ما مسخره هستیم چرا جواب نمیاد مگه نگفتید اخر اردیبهشت پس کو

خیلی گل و بلبل هستش سیصد رفته رو حقوق کارگر یدفعه سی درصد رفته تو قیمت لوازم خونگی???

امروزاول خردادچرا خبری ازثبت نام مرحله دوم مسکن ملی نشده لطبا پاسخگوباشید

 تا قبل از افت شاخص بورس، ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت بالغ بر ۶ میلیون تومان بود اما حالا ارزش سبد سهام عدالت افت کرده و دریافتی افراد به زیر ۵ میلیون تومان می‌رسد. این ضرری است که با تاخیر در فروش سهام عدالت به مردم وارد شده است.

پس از ریزش‌های اخیر بورس بسیاری از مردم نسبت به بازار سرمایه دلسرد شده‌اند و آمارهای خروج سرمایه از بازار سهام گویای این بی‌اعتمادی است ولی در مقابل برخی از مردم صبر را تنها راه تجات از این فرایند نزولی می‌دانند، اما آینده بورس چه می‌شود؟

در هر بازاری سود و ضرر دو روی یک سکه هستند، نکته مهم این است که چگونه در هنگام روند نزولی بازار، زیان خود را به حداقل برسانیم.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

پس از به پایان رسیدن پالایش متقاضیان مسکن ملی، نتایج این بررسی تا چند روز دیگر اعلام می‌شود و ثبت‌نام دور دوم متقاضیان مسکن ملی هم تا پایان سال آغاز خواهد شد.

اقتصاد آنلاین – صبا نوبری؛ طرح مسکن ملی که بر پایه ساخت و تولید 400هزار واحد مسکونی تا پایان سال 1400 است از بزرگ‌ترین برنامه‌های دولت برای ساماندهی بازار مسکن عنوان می‌شود.

طی ماه‌های گذشته شرایط ثبت نام مسکن ملی در 6 فاز انجام شده و به پایان رسیده است البته هنوز نتایج پالایش ثبت‌نام متقاضیان مسکن ملی مشخص نشده است اما اواخر آذرماه، محمودزاده، معاون وزیرراه و شهرسازی ضمن تاکید بر اینکه استقبال مردم از طرح مسکن ملی نشان می‌‎دهد پروژه در مسیر درستی قرار دارد، گفت: بهمن ماه میزان پیشرفت و تصاویر آخرین وضعیت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای مختلف اعلام می‌شود.

معاون وزیر راه پیش از این خبر داده بود که تلاش می‌شود تا قبل از عید مرحله دوم ثبت‌ نام ملی مسکن انجام شود و چند روز پیش هم اعلام شد که عملیات پالایش متقاضیان مسکن ملی به پایان رسیده است و نتایج تا چند روز آینده از طریق پیامک به افراد اطلاع داده می‌شود.

پاسخ ثبت نام مسکن ملی

در حالی که اسلامی پیش از این گفته بود 30درصد متقاضیان مسکن ملی حذف شوند و واجد شرایط مسکن ملی نباشند اما اخیرا تعداد حذف‌شدگان را افزایش داد و گفت: در این طرح 58درصد ثبت‌نام‌ کنندگان، معادل 140هزار خانوار دارای شرایط دریافت مسکن ملی هستند اما 42درصد متقاضیان حذف شدند. البته وی یادآور شد که افرادی که به حذف خود معترض هستند در ابتدا باید اعتراض خود را در سامانه ثبت و در مراحل بعد برای تطبیق مدارک باید به ادارات کل استان‌های مربوطه مراجعه کنند.

اواسط دی ماه مجید کیانپور، عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داده بود عده‌ای دلال در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده و امروز به دنبال فروش امتیاز خود هستند.

خبری که معاون وزیر مسکن به آن واکنش نشان داد و گفت با کسانی که اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند برخورد خواهد شد و به افراد هشدار داد تا مراقب باشند سرمایه خود را بر باد ندهند.

با وجود اینکه پیش از این  معاون وزیر مسکن از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی خبر داده و آن را تخلف نامیده بود اما اخیرا اعلام کرد: علت این ممنوعیت این است که هنوز چیزی واگذار نشده که متقاضیان بخواهند آن را خرید و فروش کنند. ممکن است با تجربه‌ای که در ممنوعیت فروش امتیاز مسکن مهر وجود داشت و سبب شد بازار سیاه برای آن ایجاد شود، پس از آن که ساخت واحدهای مسکن ملی به یک مرحله‌ای برسد که متقاضی امکان انتخاب واحد داشته باشد، خرید و فروش آن را آزاد کنیم. اما این موضوع بیش از یک سال و نیم زمان می‌برد.

در طرح ملی مسکن که برای ساخت خانه طراحی شده است اولویت با کسانی است که زمینی دارند اما توانایی ساخت‌وساز در آن را ندارند. دولت به این افراد 75تا100میلیون تومان وام 10ساله با سود 18 درصد می‌دهد. اقساط این وام ماهانه حداقل 1.5میلیون تومان است که پس از یک تنفس دوساله آغاز می‌شود. تسهیلاتی که بخش زیادی از مردم جامعه معتقدند توانایی پرداخت آن را ندارند

همچنین کسانی که زمین ندارند می‌توانند از اراضی دولتی استفاده کنند اما چون این اراضی محدود است اولویت با زمین‌داران است و قیمت تمام شده خانه را بپردازند که برای هر متر دو تا دوونیم میلیون تومان خواهد بود. یعنی یک خانه دویست متری در طرح ملی مسکن 200میلیون تومان آب می‌خورد.

سلام ی سوال داشتم اون کسی ک همین ۳۰ میلیون رو نداره برای سپرده چکار بکنه ؟

شرایططون خیلی مزخرفه. دختری که سرپرست نداره و مستاجر هم هست تکلیفش چیه؟


یعنی چی


من جوی هستم.

واقعا خجالت نمیکشین همچنین مبالغی رو متری دو تا دو و نیم میلیون تومان برای ساخت هرمتر خانه ی بی کیفیتی که برای شما متری یک تومن هم هزینه نداره اعلام میکنین اسمشم گذاشتین مسکن ملی در واقع شما دارین نوعی کلاهبرداری و اختلاس رو زمینه سازی میکنید لعنت به سیاستهای مزخرفتون

ثبت نام در کرمانشاه دوباره شروع میشه یانه

خواهشأ اقساط بانک از روز تحویل مسکن شروع بشه چون ما الان مستأجریم.

ثایت هرمزگان بندرعباس باز نشد ثایت کوره دهاتها باز کردن اگر ثبت نام نمیکنید درست خواهشن مردم سرکار نذارید من کارگریم یک روز سرکار نریم با این زندگی سخت باید از کشنه ای بمیریم چقدر الگی داخل کافینت بشینیم بعد مال استان نیست

سلام چرا ما عروس داماد هستیم مسکن تعلق نمیگیرد با تشکر از البرز


ثبت نام مسکن تهران

سلام قسطو هرماه چقد پرداخت میکنیم

تا کی دروغ 40 ساله ک فقط انشاءالله ماشاالله

یکی بگه چطوری می خواهند دلال های که ثبت نام کردن حذف کنید . ما سر کاریم

سلام ماکه مستاجریم ثبت نام نکردیم چیکارکنیم

به نظرم این مسکنها نباید دور از شهر باشند تو خود شهر ساخته شود بهتره

من که تو قرچک میشینم و با پنج نفر مستجرم کی ثبت نام میکن واسه مسکن ملی

تواین گرونی خانه ها ما چه خاکی به سر مون بریزیم تو کشور ترکیه خونه ها را مفت می دن چرا این دولت کاری نمیکنه


یه کلاه برداری و یه دزدی دیگه

شما با ید اولویت بندی می کردین اونا که سن سال دارن رو ثبت نا می کردین افراد بالای ۵۰ سال مثل من رو تا او مدیم ثبت نام کنیم سریع ۵ دقیقه اول بسته شد

قم کلا بیست دقیقه سایت بسته شد مشخص هستش که مرحله دوم طرح از کی شروع میشود


سلام منم کم اوردم‌ خسته شدم

سلام کی صاحب‌خونه میشم خدایاخدایاخدایا

از کمکهای معیشتی هم خبری نشد برامون


خانه‌میخوام کمک کنید

سلام ما تا خواستیم ثبت نام کنیم تموم شد الان باید چیکار بکنیم

به مردم کم دروغ بگید . مردم را سر کار نزارید . بسه دیگه . مردم این چرندیات را باور نکنید

سلام.25ساله داریم میدویم هنوز مستاجریم پس ما جز کدام قشر این مردم هستیم .باز مسکن ملی ومسکن مهر بما نمیرسه. پاسخ ثبت نام مسکن ملی

سلام ما زمین داریم ولی چون سند نداره موقع ثبت نام گزینه فاقد زمین رو انتخاب کردیم
آیا دولت راهی برای سند دار کردن فوری زمین بدون بنا قرار داده؟ و آیا میشه بعدا وضعیت رو به دارای زمین تغییر داد؟

آقایان دروغگو ی خر خودتانید واگذارتون به خدا


خونه ندارم مستجرهستم

سلام آخه کی میتونه ماهی یک ونیم میلیون تومان قسط بده

الان شروع شده ثبت نام سیرجان؟ پس چرا هر وقت رفتم بسته س این چه وضعشه

یک واحد آپارتمان مسکن ملی لازم داریم

کد رهگیری مسکن ملی دارم آیا تایید شده یا خی جواب خیلی وقته

چرا پیگیری نمیکنن به مسکن اولیها بدن

سلام لطفا برای ثبت نام در تهران من را هم خبر کنید چون سایت بسته است ….ممنون

من من مدارک سابقه سکونت ندارم چکار کنم ؟کد رهگیری اومده

سلام بازنشسته تامین اجتماعی در کرمان مستاجر وایثار گر هم هستم واز هیچ مزایایی استفاده نکردم متاهل ودست رسی به اینترنت ندارم وهر وقت رفتم گفتند سایت بسته هست پکار کنم ۶۰ سال سن دارم ودارم میمیرم وبدون خانه هستم


جواب نتیجه من نیامده


خجالت بکشید

در سیستان بلوچستان کی مرحله دوم شروع میشه

من ثبت نام کردم ولی هنوز جوابش نیومده درست این هم مثل کمک معیشتی بود که برای ما مردم ساده مطرح شد در راستای گرونی بنزین تا صدامون در نیاد .مسولین واگذارتون میکنیم به خدا

آقای روحانی خدا و روز قیامتی هم هست علی برکت الله ………..

سلام ارزوم اینه صاحب خونه بشم ازکجا۳۰میلیون بیارم بدم پول پیش ندارم بااین اوضاع کاراجاره بزورمیدم بخدانداریم داریدکمک کنیدبه مافقیرا

ما وقت می توانیم وام برداریم 19سال مستاجر هستیم

با سلام من در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده بودم و شرایطش هم داشتم اما هنوز اسم ام اس برایم نیامده آیا راه دیگری هست که سرچ کنم ببینم اسمم در آمده یا نه با تشکر

من رفتم برای تکمیل ثبت نام میگه متری4 میلیون چرا هنوز چند ماه از حرف وزیر نگذشته که گفت متری2ونیم میلیون متری 4 میلیون که میشه همون بهارستان بدون منت خرید


یه روز

من افراد تحت تکفل را یه نفر کم نوشتم چگونه ویرایش کنم

سلام من از استان اذربایجان غربی پیام میدم نتایج طرح مسکن ملی کی اعلام میشودلطفا راهنمایی بفرمایید و از کجا میتونم نتایج راببینم

کد ملی فرستادم ولی کد رهیگیری ندارم .چقدر بعد کد رهیگیری مبدن..؟

سلام چطوری بفهمم ثبت نام شدم یا نه

ایا من سبت نام شودم در طرح مالی مسکن از کجا بدانیم

سلام میبخشید من طرح مسکن ملی رو از شیراز ثبت نام کردم ؛؛؛کی جوابش میاد ببینم بهم تعلق میگیره یا نه؟

من ثبت نام کردم واسه مسکم مهرا از کجا بدونم نتیحه چی شده بعدشم اون ۴۲ درصدی که حذفشدن کیا هستن یعنی باید داارای چه شرایطی باشن که حذف نشن لطفا راهنمایی کنین ماهم نتیجه مونو بدونیم

جواب نتایج مرحله دوم کی مشخص میسه دیگه؟؟

سلام ما مرحله دوم ثبت نام کردیم چه جور جوابی بما نمی دن

سامانه ای که پذیرفته شدگانو نشون می ده چیه جواب بدید ممنون

سلام من مرحله دوم طرح ملی مسکن ثبت نام کردم از کجا و چطوری از وضعیتم خبر دار بشم که آیا پذیرفته شدم یا نه؟

سلام من 6م از ثبت نام جا ماندم چی کار کنم

من مرحله اول مسکن ملی در پرند ثبت نام کردم حالا می خوام انصراف بدم در پردیس ثبت نام کنم ممکن هست

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

نتایج پالایش متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن به اتمام رسید و از امروز به تدریج نتایج پالایش به تایید شدگان، پیامک می‌شود؛ بنا به گفته وزیر راه و شهرسازی نیمی از ثبت‌نام‌کنندگان ریزش کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وزارت راه و شهرسازی از اتمام پالایش مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد: از امروز و به تدریج نتایج پالایش‌ها به متقاضیان واجد شرایط پیامک می‌شود و پذیرفته‌شدگان برای احراز شرایط باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

پالایش مسکن ملی در سه مرحله انجام شده و به اتمام رسیده است. هم اکنون آمار تایید شدگان در اختیار استانها قرار دارد. ‌

متقاضیانی که واجد شرایط هستند از امروز و به تدریج به آنها پیامک ارسال می‌شود. پذیرفته شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با تعیین وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان های محل سکونت خود مراجعه کنند.

در این خصوص محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از ریزش ۵۰ درصدی ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم طرح اقدام ملی خبر داده و گفته است نیمی از کسانی که نام نویسی کردند دارای مسکن شخصی هستند.پاسخ ثبت نام مسکن ملی

به گزارش ایسنا، با شیوع بحران کرونا، متقاضیان مسکن ملی از طریق سامانه به نشانی tem.mrud.ir و یا از طریق پیامک اقدام به ثبت نام کردند که پالایش بیش از یک میلیون متقاضی مرحله دوم انجام شده است. به گفته معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مجموع ثبت نام کنندگان مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

چرا برای استعلام مسکن ملی 00 اول کد ملی رو نمیزنه؟

ایا به همه کسانی که واجد شرایط هستن پیامک مبنی بر تکمیل مدارک داده میشه؟

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی آخرین نتایج پالایش مرحله دوم ثبت نام متقاضیان مسکن ملی هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش مشرق، محمود محمود زاده در یک گفت و گوی رادیویی، اظهار داشت: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی که از ۱۷ اسفند ماه سال ۹۸ آغاز و تا ۲۷ اسفند ماه ادامه پیدا کرد یک میلیون و ۳۶۰ هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کردند.

وی اظهارداشت: در مجموع ۵۳۰ هزار نفر از طریق سامانه و ۸۶۰ هزار نفر هم از طریق پیامک ثبت نام خود را انجام دادند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: به طور کلی ۵۳۰ هزار نفری که از طریق سامانه ثبت نام کرده بودند و اطلاعات سجلی آنها روی سامانه بارگذاری شده بود مراحل پالایش این دسته از متقاضیان انجام شد.

وی در ادامه از ریزش ۵۰ درصد ریزش متقاضیان مسکن ملی خبرداد و افزود: نتایج این پالایش اواخر هفته آینده اعلام می‌شود.پاسخ ثبت نام مسکن ملی

محمود زاده بیان داشت: همچنین ۸۶۰ هزار نفری که از طریق پیامک ثبت نام کرده بودند استان‌های که از حیث بهداشتی در شرایط پایداری قرار دارند هفته آینده اعلام خواهیم کرد که به سامانه مراجعه و اطلاعات خود را بارگذاری کنند تا امکان پالایش برای این دسته از متقاضیان نیز وجود داشته باشد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

پاسخ ثبت نام مسکن ملی
پاسخ ثبت نام مسکن ملی
0

جواب آزمايش هاي كتاب آزمايشگاه دهم x بخوانید...