چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز

چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز
چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز

بازی کوییز اف کینگز امسال هم در لیگ بازی‌های رایانه‌ای تهران حضور دارد اما برخلاف سال گذشته، نحوه ثبت نام از طریق اپلیکیشن انجام خواهد شد و شرکت‌کنندگان در مسابقه نیازی به خرید بلیت ندارند.

به جای ثبت نام از طریق وبسایت ایوند، مخاطبان بازی کوییز اف کینگز باید در چالش‌های داخل اپلیکیشن شرکت کنند و اگر حداقل‌های لازم را کسب کردند، به مسابقات برج میلاد دعوت خواهند شد. رضا عباسی، مدیر مارکتینگ بازی کوییز اف کینگز در این رابطه به دیجیاتو گفت: «برخلاف لیگ پارسال که حضور در مسابقه فیزیکی (در برج میلاد) با خرید بلیت انجام می‌شد، امسال تصمیم گرفتیم تا افرادی که واقعا شایسته حضور در چنین تورنمنت بزرگی هستند را دعوت کنیم. برای آن که این پروسه به شکلی عادلانه باشد، پس از بررسی آپشن‌های مختلف، تصمیم گرفتیم دو چالش 5 روزه در بازی برگزار کنیم.»

او در ادامه به توضیح این چالش‌ها و جوایز پرداخت و گفت: «در هر کدام از چالش‌ها ماموریتی تعریف می‌شود و هرکسی که بتواند یکی از این دو چالش را به اتمام برساند، بلیت حضور در مسابقات حضوری در برج میلاد و شانس بردن 40 میلیون تومان وجه نقد را دریافت خواهد کرد. البته جدا از دریافت بلیت، در صورت انجام موفق چالش، بازیکنان جوایز درون بازی بسیاری نیز دریافت خواهند کرد. این چالش‌ها اما چندان ساده نیستند و هرکسی موفق به عبور از آنها نخواهد شد. به عنوان مثال، ماموریت چالش اول این است که بازیکنان 14 بازی تک به تک را برنده شوند بدون آن که باختی داشته باشند.»

رضا عباسی، مدیر مارکتینگ بازی کوییز اف کینگز

اما اگر کاربران در چالش‌ها شکست بخورند چه؟ عباسی پاسخ می‌دهد: «در صورتی که بازیکنان موفق به اتمام چالش اول نشدند، یک شانس دوباره در چالش دوم خواهند داشت و با اتمام آن، بلیت راهیابی به مسابقه نهایی را دریافت خواهند کرد.»چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز

برخلاف سال گذشته که فقط به نفر اول جایزه اهدا شد، امسال سه نفر اول کوییزکاپ به ترتیب جوایز ۲۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، تمام کسانی که بلیت حضور در مسابقات را دریافت کنند نیز جوایزی از جمله پلی استیشن ۴ و بسته‌های هدیه از سوی تیم کوییز اف کینگز دریافت خواهند کرد.

چالش اول از ۲۰ تا ۲۵ مرداد و چالش دوم از ۲۸ تا ۲ شهریور برگزار می‌شود. مسابقات حضوری نیز از ۶ شهریور کلید خواهد خورد و برترین بازیکنان کوییز اف کینگز در برج میلاد بر سر مجموع جوایز ۴۰ میلیون تومانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کوییز اف کینگز سال گذشته به عنوان تنها بازی ایرانی در سومین دوره لیگ موسوم به بازی‌های رایانه‌ای حضور داشت و موفق شد رکورد شرکت‌کنندگان تمام دوره‌های پیشین را بشکند.

برای دانلود بازی کوییز اف کینگز و شرکت در چالش‌ها و مسابقه‌ی نهایی ۴۰ میلیون تومانی در لیگ بازی‌های رایانه‌ای تهران می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. شرکت‌کنندگان بازی‌های فیفا، PES، پسرخوانده و کلش رویال نیز می‌توانند در وبسایت ایوند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. برخلاف سال گذشته، بانوان نیز می‌توانند در همه رشته‌های چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای تهران شرکت کنند.

گروه بزرگی از سایت‌های معتبر معتقد هستند که ساخته جدید ناتی‌داگ توانسته ویدیو گیم را چه در روایت داستان و چه تجربه واقع‌گرایانه از گیم‌پلی به سطحی برساند که پیش از این آن را مشاهده نکرده بودیم.در ویجیاتو بخوانید… ادامه مطلب

بعد از نزدیک به دو هفته بالاخره نوبت به اصلی‌ترین جایزه‌ی سال رسید: بهترین بازی سال 2019اما این بار مشابه سال‌های گذشته که در دیجیاتو ما را دنبال کردید، می‌خواهیم نه یک بازی، بلکه ده بازی برترمان را به شما معرفی کنیم و اندکی راجع به همه آن‌ها صحبت کنیم. گرچه مفصلا راجع به تک به… ادامه مطلب

از زمانی که بازی‌های موبایلی در ذهن مخاطبین و گیمرها صرفا سرگرمی‌هایی کوچک برای پر کردن اوقات فراغتی محدود محسوب می‌شدند مدت‌ها گذشته. این روزها تمام گیمرها قبول کرده‌اند که پلتفرم موبایل نیز مانند تمام پلتفرم‌های دیگر می‌تواند میزبان عناوین بزرگ و کوچکی باشد که تاثیری شگرف در این صنعت رو به رشد می‌گذارند.تحریریه ویجیاتو… ادامه مطلب

یکی از رسالت‌های هر بازی خوبی، غرق کردن ما در دنیایی کاملاً متفاوت با دنیای واقعیست و ایجاد این احساس که واقعاً به آن جهان مجازی تعلق داریم. این کاری نیست که هر بازی‌سازی به راحتی از پسش برآید. یک محیط خوب ترکیبی از اتمسفرسازی درست، توپوگرافی فکرشده، معماری چشم‌نواز و بی‌شمار فعالیت سرگرم‌کننده است.تمام… ادامه مطلب

وقتی صحبت از بهترین بازی‌ 2019 یا هر سال دیگری باشد باشد، بازی‌های ورزشی و خانوادگی از جمله عناوینی هستند که به راحتی از یادها می‌روند. اما تلاش ما بر این بوده که هیچ بازی خوبی را از لیست بهترین‌های سال جا نیندازیم. این‌ها نامزدهای بهترین بازی ورزشی یا خانوادگی هستند و برخی از آن‌ها… ادامه مطلب

در نسل هشتم از بازی‌های ویدیویی، احتمالاً مهم‌ترین اتفاقی که افتاد ظهور انبوهی بازی نوآورانه بود که متوجه شدند نیازی به پایبندی کامل به ژانرهای از پیش تثبیت شده نبوده و می‌توان با ادغام بهترین عناصر بهترین ژانرها، تجربه‌ای خلق کرد که هیچوقت مشابه‌اش را ندیده‌ایم.تمام بازی‌هایی که تحریریه ویجیاتو رای به حضور آن‌ها در… ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

© ۱۳۹۹

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

کوییزکاپ
امسال در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود. ابتدا بخش انفرادی برگزار خواهد شد که شامل دو مرحله‌ی انتخابی برای راهیابی به مرحله نهایی و فینال حضوری است. بعد از برگزاری مرحله‌ی آنلاین انفرادی، مرحله‌ی تیمی آغاز می‌شود که این مرحله نیز شامل دو بخش خواهد بود. برندگان مراحل انفرادی و تیمی، مستقیما به فینال حضوری کوییزکاپ راه پیدا خواهند کرد.

در ادامه هر یک از مراحل آنلاین را توضیح خواهیم داد:

مسابقه‌ی آنلاین انفرادی شامل دو مرحله‌ی سوال طلایی و حالت رکورد است که در صورت اتمام مرحله‌ی اول (سوال طلایی)، بلیت مرحله‌ی دوم (حالت رکورد) را دریافت خواهید کرد. ۱۱۰ نفر برتر حالت رکورد به مسابقه‌ی حضوری مرحله‌ی نهایی کوییزکاپ راه پیدا خواهند کرد.

چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز

در این مرحله، چالش سوال طلایی رو باید به اتمام برسونی. به این صورت که می‌بایست به ۲۵ سوال طلایی، پاسخ درست بدی. سوالات طلایی با عکس پس‌زمینه‌ی جام، از سایر سوالات متمایز و در بازی‌های «تک به تک» در دسترس هستند. در صورت ارسال ۳ جواب غلط به این سوالات، میتونی دوباره شانس خودت رو برای شروع مجدد چالش امتحان کنی. هم‌چنین با اتمام این چالش، جام این مرحله به افتخارات در صفحه‌ی پروفایلت اضافه میشه. برای این مرحله، پکیج ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که در صفحه‌ی چالش امکان سفارش اون وجود داره.

با سفارش پکیج ویژه، موارد زیر رو به‌دست میاری:

۳۰۰۰ سکه

شتاب‌دهنده ۲.۵ برابر ۷ روزه

بازی نامحدود تا آخر زمان چالش

در ضمن، تو جوایز چالش تغییرات زیر صورت می‌گیره که در صورت پاسخ دادن به سوالات، سکه‌ی دریافتی به‌میزان جدول زیر افزایش پیدا می‌کنه:

با اتمام مرحله‌ی اول انفرادی، بلیت شرکت تو مرحله‌ی دوم رو دریافت می‌کنی. تو این مرحله، ۱۱۰ نفر برتر مستقیم به مرحله نهایی مسابقات حضوری کوییزکاپ راه پیدا می‌کنند. تو این مرحله می‌بایست در حالت رکورد، بین ۱۱۰ نفر برتر باشی تا مستقیما به مسابقه حضوری کوییزکاپ صعود کنی. در پایان چالش، به تمامی کسانی که در مرحله ی دوم آنلاین شرکت کردند، دعوت‌نامه‌ی مسابقات حضوری داده می‌شه که در مسابقه‌ی حضوری از بین این افراد، ۱۸ نفر برتر به فینال راه پیدا خواهند کرد.

هم‌چنین برای این مرحله، پکیج ویژه‌ای در نظر گرفته شده که در صفحه‌ی چالش امکان سفارش اون وجود داره و با سفارش پکیج ویژه، موارد زیر رو بدست میاری:

۳۰۰۰ سکه

آواتار مخصوص

۴۰ قلب

قلب نامحدود برای رکورد تا آخر چالش

به‌روزرسانی: پست معرفی چالش‌های تیمی اضافه شد.

همین الان با نصب یا بروزرسانی کوییز آو کینگز، خودت رو برای یک رقابت هیجان‌انگیز و نفس‌گیر آماده کن!

تو کوییزبازار کلی وسیله مثل ماگ, تی شرت, قاب گوشی و کارت هدیه کوییزی میتونی تهیه کنی!

برندگان کوییزکاپ ۹۸

کوییزکاپ ۹۸، بزرگ‌ترین مسابقه‌ی اطلاعات عمومی کشور

زمان‌بندی مسابقات کوییزکاپ

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار جا نمون


quizofkings@gmail.com

نقد و بررسی اپلیکیشن/معرفی اپلیکیشن ایرانی/ترفندهای کاربردی اپلیکیشن‌ها

بازی کوییز اف کینگز ( Quiz Of Kings ) یکی موفق‌ترین گیم‌های ایرانی است که در سال‌های اخیر جوایز بسیاری را کسب کرده و توانسته تا مخاطبانی میلیونی را داشته باشد.

پیش از هر چیز جا دارد به سازندگان این بازی تبریک بگوییم که به نوعی جانی به صنعت بازی سازی ایرانی بخشیدند و موجب شدند توسعه دهندگان به این بخش امیدوار شوند. با تمام این‌ها اما کوییز آف کینگ نیز همچون تمام بازی‌های دنیا بی‌نقص نیست و مشکلاتی دارد که موجب می‌شود از آن دل‌زده شوید. امروز در کاوشا قصد داریم به مشکلات کوییز آف کینگز بپردازیم و 8 دلیل را برای شما لیست کنیم تا وقت‌تان را برای این بازی تلف نکنید. شاید هم توانستیم صدای‌مان را به گوشی سازندگان برسانیم تا حداقل نیم‌نگاهی به بازی‌شان داشته باشند و نواقص را برطرف کنند!

ما سعی کرده‌ایم انتقادات خودمان را همراه با پیشنهاد ارائه دهیم تا سازنده بتواند از دید ما نیز بازی خودش را ببیند، انتقادات را بشنود و راه پیشنهادی ما را نیز برای رفع آنها در نظر بگیرد. با ما همراه باشید.

این بازی به طور کلی رقابت دو نفر و یا دو گروه بر سر اطلاعات در زمینه‌های مختلف است. یعنی کوئیز آف کینگز 2 نفر را در مقابل هم قرار می‌دهد و 18 سوال در 6 دسته بندی مختلف را برای شما لیست می‌کند. تا به اینجا همه چیز خیلی شیک و مهندسی شده نشان داده می‌شود؛ اما به محض اینکه دسته بندی مورد نظر را انتخاب کردید، با سوال‌های عجیب و غریبی مواجه خواهید شد که حتی ممکن است موجب باختن شما در رقابت شوند!چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز

بازی شامل چیزی در حدود 20 دسته بندی مختلف شده که در میان آن‌ها دسته‌های خوب و دقیقی همچون ریاضی و هوش، فوتبال، زبان انگلیسی، ادبیات و مذهبی دیده می‌شود. این 5 مورد بر خلاف بقیه، تکلیفشان مشخص است و تقریبا سوالی خارج از موضوع را در آنها نخواهید دید. اما باقی دسته‌بندی‌ها یا با هم تداخل دارند و یا اصلا هدف و موضوع مشخصی را دنبال نمی‌کنند! مثلا به زبان ساده می‌گویم که اصلا فاز دسته‌بندی لوگو و سرگرمی مشخص نیست! در ۹۰ درصد مواقع، سوالات این دسته مربوط به خودرو می‌شود که انصافا هر چه تلاش می‌کنم رابطه‌ای میان لوگو و سرگرمی با خودرو نمی‌یابم! سایر بخش‌ها نیز به‌صورت دقیق و اصولی مشخص نشده‌اند. مثلا دسته بندی جغرافیا کاملا جزئی از طبیعت شده! این را با توجه به سوالاتی که در این دو دیده می‌شود، می‌گویم! شما معمولا جغرافیا را انتخاب می‌کنید تا در رابطه با شهرها و کشورها و روابطشان از شما سوال بپرسند اما اکثرا سوالاتی را می‌بینیم که مربوط به غذای معروف شهرهای کشور عزیزمان می‌شود! این در حالی‌ست که دسته‌بندی غذا و نوشیدنی نیز در کوییز آف کینگ عزیز دیده می‌شود!

یا مثلا بخش ورزش، کاملا تکلیفش مشخص است و قرار است که شامل سوالات ورزشی شود اما در آن شاهد سوالات فوتبالی هم هستیم! درست خواندید، فوتبال هم یک ورزش است اما زمانی که دسته‌بندی خوبی همچون فوتبال در بازی دیده می‌شود، دلیلی ندارد که سوالات این چنینی را در بخش ورزش هم ببینیم! شما رسما با این دسته‌بندی، فوتبال را از ورزش جدا کرده‌اید؛ اگر می‌خواستیم به سوالات فوتبالی پاسخ دهیم، خب همان دسته را انتخاب می‌کردیم!

پیشنهاد به سازنده برای رفع مشکل دسته‌ بندی کوییز اف کینگز : جای خالی یک دسته بندی با نام خودرو به شدت احساس می‌شود! باقی دسته‌ها جامعیت خوبی دارند و تقریبا همه چیز را شامل می‌شوند اما بهتر است که برخی را با هم ادغام کنید. دسته بندی جغرافیا با طبیعت ادغام شده و سوالات مربوط به غذا تنها در بخش خودش قرار بگیرد. یا اطلاعات عمومی را حذف و سوالاتش را در سایر دسته بندی‌ها ادغام کنید و یا حداقل شکل مشخصی را برای آن در نظر بگیرید. در حال حاضر اطلاعات عمومی چیزی شبیه به گلچین سایر دسته‌ بندی‌‌هاست!

با اینکه سوالات بسیار زیادی برای این بازی طراحی شده و حتی خود کاربران نیز می‌توانند سوالات خودشان را طرح کنند، اما همچنان شاهد سوالات تکراری زیادی در بازی هستیم! در حدی که طرفداران، یکی از روش‌های برنده شدن را “انجام بازی زیاد” عنوان می‌کنند! شما بعد از چند روز شرکت در مسابقات، مدام با سوال‌های تکراری مواجه خواهید شد و خیلی راحت می‌توانید برنده شوید.

شاید با خودتان بگویید که کسی که بازی بیشتری انجام داده، مسلما اطلاعات بیشتری هم کسب کرده است. اما موضوع زمانی جالب می‌شود که در یک سری بازی، دو سوال تکراری مطرح می‌شود. بعد از انتخاب دسته‌ بندی، شما باید به 3 سوال پاسخ دهید؛ حال فکرش را بکنید که 2 تا از این سوال‌ها تکراری باشند! اگر پاسخ را بدانید، که با یک تیر دو نشان زده‌اید و اگر ندانید سوال بعدی را درست خواهید زد که این به‌ دور از انصاف و شرایط عادلانه بازی است. چرا که این مورد شبیه به یک امتیاز مفت و مجانی برای رقیب شما خواهد بود. ممکن است که ۲ نفر از همه جا بی‌خبر یک سوال مشابه را طرح کرده‌ باشند که این مورد نشان می‌دهد نظارت چندانی بر روی سوال‌ها صورت نمی‌گیرد.

پیشنهاد به سازنده برای رفع مشکل سوال‌های تکراری کوئیز آف کینگز : خیلی راحت با نوشتن یک الگوریتم، می‌توان سوال‌ها را از هم تفکیک کرد؛ تا دو مورد مشابه به کاربر نمایش داده نشود. گمان نمی‌کنم چند خط کد نویسی برای اینکه یک سوال با آی‌دی مشخص به یک کاربر با آی‌دی‌ مشخص دو بار نشان داده نشود، کار سختی باشد؛ آن هم برای سازنده‌ای که چنین بازی قدرتمندی را طراحی کرده است!

مشکل سوال تکراری را کنار بگذارید که با یک مورد عجیب و غریب‌تر رو به رو هستیم: جواب غلط! هیچ چیز بدتر از این نیست که شما جواب سوال را بدانید و از پاسخ خود مطمئن باشید، اما بازی آن را غلط بداند! این مشکل کوچکی نیست و حتی ممکن است که به قیمت باختن در مسابقه تمام شود! با اینکه سازنده، راهی برای گزارش دادن این مشکل در نظر گرفته اما آب رفته به جوی باز نخواهد گشت و البته گزارشات نیز تقریبا همیشه بدون جواب مانده‌اند!

جالب اینجاست که مثلا شما می‌دانید که پاسخ یک سوال، A است؛ اما بازی به اشتباه، پاسخ درست را B می‌داند. حالا در یک مسابقه دیگر با همان سوال تکراری برخورد می‌کنید و نمی‌دانید که A را بزنید و پاسخ درست بدهید، یا B که بازی قبلا آن را درست دانسته؟! مورد داشتیم که در این مواقع برای برنده شدن ما نیز گزینه B را زده‌ایم، اما بازی این بار گفت که جواب صحیح، A است!

پیشنهاد به سازنده برای رفع مشکل جواب غلط در کوییز اف کینگ : اگر یک تیم درست و حسابی برای طراحی سوال در نظر گرفته شود و به‌طور کلی سوالات طراحی شده توسط کاربران را از بازی حذف کنید، تمام این مشکلات برطرف می‌شوند. یا حداقل می‌توانید پلنی را در نظر بگیرید که تنها کسانی قادر به طراحی سوال باشند که در آن موضوع بیش از 90 درصد پاسخ صحیح به سوالات داده باشند. در این صورت، حداقل می‌توان امیدوار بود که یک فرد متخصص در آن زمینه خاص سوال را طراحی کرده است. وقتی که شما برای طرح سوال، سکه در نظر گرفته‌اید، طبیعی‌ست که هر کسی به دنبال طراحی سوال برود و نتیجه این می‌شود که شاهد جواب‌های غلط در سوال‌ها هستیم، چرا که طراح محترم تنها به امید دریافت سکه به این بخش آمده است و اطلاعات کافی در این زمینه ندارد! مورد داشتیم که یک سوال 2 جواب صحیح در گزینه‌ها داشته است!

گاهی اوقات، شاهد سوالات بسیار عجیب و غریبی در بازی هستیم. همانطور که می‌دانید، شما تایم مشخصی برای پاسخ دادن دارید و نمی‌توانید تا ابد برای یک سوال زمان بگذارید. بنابراین لازم است که بتوان سوال را در زمان مشخص خودش خواند. این در حالی‌ست که بعضا شاهد سوالاتی طولانی هستیم که حتی دارای ۴ گزینه با پاسخ طولانی هستند! در این صورت شاید حتی زمانی برای خواندن سوال نیز نداشته باشید، چه رسد به اینکه بخواهید فکر کنید و پاسخ درست را بیابید! این مورد بیش از همه در سوالات ریاضی دیده می‌شود.

مورد بعدی سوالات بسیار تخصصی و یا سخت در زمینه‌های مختلف است. مثلا در سوالات مربوط به جغرافیا، بعضا می‌بینیم که سوال در رابطه با نام یک روستا در توابع یکی از شهرستان‌های مرزی کشور است که شاید حتی افراد ساکن در مرکز استان هم از پاسخ دادن به آن عاجز باشند! گاهی دیده شده که در سوال‌ها شاهد غلط‌های املایی نیز بوده‌ایم که برای یک بازی در این سطح، نقطه ضعف بزرگی به حساب می‌آید.

پیشنهاد به سازنده برای رفع مشکل سوال‌‌های سخت کوییز اف کینگز : نظارت، نظارت و باز هم نظارت! نظارت بر روی سوال‌ها برای چنین بازی سوال محوری از نان شب هم واجب‌تر است!

یکی از حق‌های مسلم سازنده بازی، درآمدزایی از آن است. بالاخره کلی زحمت کشیده شده تا به پول برسند، موردی که کاملا آشکار است و کسی هم منکر این قضیه نیست. اما کسب درامد از کوییز اف کینگز نباید به نوعی باشد که اصل بازی را درگیر خودش کند! شما این بازی را نصب کرده‌اید که دوست‌تان را به یک رقابت سالم دعوت کنید. اما اگر دوست شما کمی دست به جیب شود، می‌تواند سکه بخرد و شانس خودش را برای یافتن پاسخ صحیح، تا حد بسیار زیادی بالا ببرد! این مورد به صورت کامل، عادلانه بودن بازی را زیر سوال برده است!

سازنده یک بازی، راه‌های بسیار زیادی برای درآمدزایی پیش روی خودش می‌بیند. مثلا در همین کوییز اف کینگز سهم زیادی از درآمد، شامل نمایش تبلیغات می‌شود و یا خرید آیتم‌های متفاوتی همچون پروفایل و…! به‌طور کلی نباید پول موجب برنده شدن در بازی شود. اکثر بازی‌های معتبر و پر طرفدار دنیا نیز شامل بخش‌هایی برای پرداخت درون برنامه‌ای می‌شوند، اما چنین چیزی اصلا در روند رقابت و بازی، دخیل نیست. مثلا در کلش آف کلنز شما می‌توانید جم بخرید و به بازی سرعت ببخشید، اما در زمین مسابقه و هنگام نبرد، چه شمایی که جم خریده‌‌اید و چه رقیب که دست به جیب نشده، مساوی هستید و کسی بر دیگری از این لحاظ برتر نیست! موردی که در کوییز آف کینگز اصلا دیده نمی‌شود!

پیشنهاد به سازنده برای رفع این مشکل : پول همه چیز نیست! پول، نباید موجب ناعادلانه شدن بازی شود. نمی‌شود که پول بدهیم و درصد پاسخ‌های شرکت کنندگان را ببینیم و خیلی راحت پاسخ صحیح را انتخاب کنیم! پس این وسط تکلیف عدالت چه می‌شود؟! درآمد از بازی حق شماست، اما نباید این حق را ناحق کنید! پیشنهاد می‌کنم راه‌های درآمدزایی دیگر را امتحان کنید (که می‌کنید) و پول را برای برنده شدن در بازی ملاک قرار ندهید.

یکی از ویژگی‌های خوب کوییز اف کینگ ثبت آمار بازی است. یعنی شما بعد از مدتی بازی کردن، می‌توانید میانگین درصدهای خودتان را به تفکیک دسته‌بندی سوال ببینید. این مورد به نوعی، برد برد است! می‌توانید متوجه نقاط ضعف خودتان بشوید و آن‌ها را تقویت کنید. از طرفی آمار رقیب نیز با مشاهده پروفایل آن، قابل رویت است و می‌شود به راحتی متوجه شد که طرف مقابل در چه سطحی است. این مورد آخر انتخاب دسته بندی شما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. حالا مشکل اصلی اینجاست که هیچ اعتمادی به این آمار نیست و دقیقا کسی نمی‌داند که طبق چه معیاری این آمار تنظیم می‌شود!

بارها پیش آمده که با تعداد بالا به سوالات یک دسته‌بندی مشخص پاسخ صحیح داده‌ایم، اما شاید ۱ درصد هم در آمار آن شاهد افزایش نبوده‌ایم! یا اینکه گاهی اوقات با چند پاسخ اشتباه به راحتی از میزان آمار آن دسته کم می‌شود. این مورد از زمانی که گروه‌ها روی کار آمدند، بیشتر خودش را نشان داد. چرا که شما با دیدن پروفایل یک نفر، اجازه می‌دهید که وارد گروه‌تان شده و بازی کند؛ در حالی‌که این آمارها در اکثر مواقع اعتبار چندانی ندارند!

پیشنهاد به سازنده برای رفع این مشکل: آمار هر چیز، موردی است که مشخص بوده و معمولا نیازی به توضیح ندارد؛ اما بهتر است که در رابطه با آمار کوییز آف کینگز، شفاف سازی کنید. تقریبا هیچ معیار مشخصی در رابطه با اینکه آمار چگونه به‌روز می‌شود، وجود ندارد. بنابراین اگر نمی‌خواهید دستی به سر و روی این بخش بکشید، حداقل برای کاربران مشخص کنید که ماجرا از چه قرار است. شاید این کمترین حق یوزرهای کوئیز آو کینگ باشد!

یکی از قابلیت‌های بازی کوییز امکان برقراری ارتباط با طرف مقابل است. این مورد به خودی خود ویژگی بسیار خوبی بوده و شاید حتی می‌شد آن را جز نقاط قوت بازی نیز به حساب آورد، اگر این مشکلات عجیب و غریب را نداشت. چت خصوصی، رسما برای همان بازی است و به فرد اختصاص ندارد. یعنی اگر شما با شخصی در حال چت کردن باشید و بازی تمام شود و قصد داشته باشید دوباره با طرف مقابل چت کنید؛ تا زمانی که بازی آغاز نشود، امکان چت وجود ندارد!

جدای از این مورد، چت خصوصی در کویز آف کینگز عزیز خالی از هرگونه امکانات است! یعنی شما عملا هیچ قابلیت خاصی برای چت کردن ندارید. گاهی اوقات یک ایموجی ساده می‌تواند منظور چند خطی شما را برساند، اما این چت از ایموجی پشتیبانی نمی‌کند! حتی اگر در کیبورد خودتان نیز برای طرف مقابل ایموجی بفرستید، در صفحه چت به نمایش در نمی‌آید.

مورد بعدی، نمایش نوتیفیکیشن چت در کوییز آف کینگز است. عملا اگر خیلی به بازی دقت نکنید، شاید اصلا متوجه نشوید که طرف مقابل برای شما پیامی ارسال کرده است. یکی دیگر از نواقص این بخش، عدم امکان اشتراک گذاری سوالات در چت خصوصی نامیده می‌شود! یعنی اینکه شما اگر بخواهید در رابطه با یک سوال با طرف مقابل صحبت کنید، چنین امکانی وجود ندارد و باید خودتان سوال و جواب را مطرح کنید.

پیشنهاد به سازنده برای رفع این مشکل: بهتر است که دستی به سر و روی بخش چت بکشید! امکان استفاده از ایموجی و یا گزینه‌ای برای به اشتراک گذاری سوالات در چت، می‌تواند این بخش را حسابی سر و سامان دهد. بد نیست اگر از طریق تنظیمات امکان دریافت نوتیفیکیشن در زمان دریافت پیام را قرار دهید تا حداقل مطلع شدن از دریافت پیام، نیازی به دقت زیاد نداشته باشد.

در سال‌های ابتدایی رونمایی از بازی، باگ‌های بسیاری را شاهد بودیم؛ که خوشبختانه سازنده به مرور زمان، آن‌ها را رفع کرد؛ اما هنوز هم برخی از آن‌ها هنگام بازی پدیدار می‌شوند. مثلا گاهی اوقات امتیازات یک بازی لود نشده و شما متوجه وضعیت رقابت نمی‌شوید. یا اکثر مواقع صفحه پاسخ دادن به سوالات با صفحه امتیازات ترکیب شده و شکل جالبی را به خودش نمی‌گیرد و شاید حتی حواس شما را پرت کند.

این روزها که مشغول بازی هستیم، هر دو سه روز یکبار شاهد قطع اتصال به سرورهای بازی هم هستیم که این مورد برای یک بازی، در این سطح فاجعه است. این مشکل بیشتر در ساعت ابتدایی روز به‌وجود می‌آید.

پیشنهاد به سازنده برای رفع این مشکل: فکر نمی‌کنم نیازی به گفتن باشد! رفع باگ از جمله مهم‌ترین مواردی است که یک سازنده بعد از انتشار، باید به دنبال آن باشد که ظاهرا کوییز آف کینگز…!

نظر شما در رابطه با بازی کوییز اف کینگز چیست؟ آیا شما نیز با این مشکلات روبه‌رو شده‌اید؟! نظرات خودتان را با ما و سایر دوستان‌تان در کاوشا به اشتراک بگذارید.

منبع: کاوشا

نقد و بررسی اپلیکیشن/معرفی اپلیکیشن ایرانی/ترفندهای کاربردی اپلیکیشن‌ها

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع

افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

آی تی رسان – مقالات روز تکنولوژی، موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر

بازی ایرانی Quiz of Kings را می‌توان محبوب‌ترین بازی داخلی دانست که طرفدارانی میلیونی در کشورمان دارد و به دلیل ساختار خاص این عنوان، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز

چندی پیش برای شما این بازی را بررسی کوتاهی کردیم و در ادامه، چند روش را آموزش دادیم که بتواند شانس برنده شدن‌تان را افزایش دهد. اما در این مطلب می‌خواهیم به شما ۵ ایراد مهم این بازی را بگوییم که شاید سبب شود از انجام آن پس از مدتی دلزده شده و یا حداقل تلنگری باشد برای سازنده که به این موضوعات توجه بیشتری نشان دهد و کیفیت بازی خود را بالاتر ببرد. با یکدیگر این مشکلات را مرور می‌کنیم.

اساس این بازی بر پایه سوال و جواب بنا نهاده شده است و قاعدتا اگر یک سوال اشتباه بوده و یا پاسخ آن ایراد داشته باشد، کل بازی می‌تواند زیر سوال برود! این وضعیت زمانی شکل بدتری به خودش می‌گیرد که شما پاسخ یک سوال را می‌دانید و رقیب‌تان نمی‌داند! همین امر سبب می‌شود تا فرد ناآگاه حتی شانس بیشتری در پیروزی پیدا کند. این سوالات اشتباه مشتمل بر دو نوع هستند، یک مدل به اشتباه در خود سوال باز می‌گردد که به دلایلی چون طولانی بودن بیش از حد یا گنگ بودن، شما را از یافتن پاسخ صحیح باز می‌دارد و یا به جواب که گزینه اشتباهی به عنوان صحیح انتخاب شده است.

در این حالت، شما یک نمره منفی کسب می‌کنید و تنها راهی که پیش رویتان قرار گرفته، گزارش کردن سوال است که هیچ دردی را در آن لحظه از شما دوا نخواهد کرد! پس خیلی بهتر خواهد بود که سازندگان بازی، حتما سوالات را پیش از انتشار نهایی، توسط متخصصان معتبر بازبینی کرده و به بازرسی توسط کاربران و حتی طراحی آنان با وعده اهدای سکه بسنده نکنند زیرا همچنان مشکل را پابرجا نگاه خواهد داشت.

راه‌کار اصلی سازنده برای درآمد زایی، فروش سکه است که البته جای هیچ انتقادی ندارد زیرا برای این ایده خوب و پرطرفدار، استحقاق کسب درآمد را دارند. اما مشکل اصلی در این بخش، به نحوه فروش سکه‌ها باز می‌گردد که بازی را از حالت منصفانه خارج کرده و به رقیب امتیازی می‌دهد که ممکن است نفر مقابل از آن بی‌بهره باشد.

در این ارتباط می‌توان بازی مشهوری چون کلش آف کلنز را مثال زد که از طریق فروش جم (الماس) درآمد زایی می‌کند و یا حتی بازی دیگر این سازنده با نام کلش رویال که روال مشابهی را در فروش پیاده کرده و شما با خرید جم، در روند رشد و توسعه بازی خودتان سرعت می‌گیرید اما در هنگام رقابت آنلاین در مقابل حریف‌تان، این جم‌ها دیگر نمی‌توانند به کمک‌تان بیاید زیرا بر آن چیزی که با خود به نبرد می‌برید، از طریق پول و خرید جم نمی‌توانید بیفزایید و همین امر سبب می‌شود که نبردهایی منصفانه شکل بگیرد.

اما در کوییز آف کینگز، شما می‌توانید در همان حین بازی و با استفاده از سکه‌ها، اعمالی چون عوض کردن دسته‌بندی سوالات، حذف دو پاسخ غلط، امکان رای دادن مجدد و… را به‌دست بیاورید که بازی را از حالت منصفانه خودش خارج کرده و به حریف‌تان امکانی می‌دهد که با اطلاعات پایین‌تر، بتواند برنده باشد! در واقع سازنده به خاطر درآمدزایی بیشتر، این اصل مهم را نادیده گرفته و به همین دلیل، فردی که دارای سکه و بالطبع پول بیشتری است، شانس پیروزی‌اش همیشه بالاتر خواهد بود.

در بازی حدود ۲۰ دسته بندی مختلف وجود دارد که از نظر تنوع، سطح خوبی را پوشش می‌دهند اما از نظر محتوا دارای اشتباهات زیادی بوده و یا آنکه بسیار گنگ هستند! مثلا بخشی چون لوگو و سرگرمی، بیشتر از همه به سوالات خودرویی اختصاص دارد که مشخص نیست واژه لوگو و یا حتی سرگرمی، چه ارتباطی به خودرو دارد و شاید بهتر بود که این دسته بندی مهم، خودش یک شاخه جداگانه داشت. یا در عنوانی چون فرهنگ و هنر، بعضا سوالاتی را مشاهده می‌کنیم که در دسته اطلاعات عمومی باید قرار بگیرند و بدتر از همه سوالات مربوط به جغرافیا است که همپوشانی عجیبی با دسته‌ای چون طبیعت دارد و حتی گاهی اوقات با غذا و نوشیدنی نیز دچار اختلال می‌شود!

در واقع برخی از دسته‌بندی‌ها به قدری بد انجام شده که شما صرف انتخاب آن، به سوالات مورد علاقه خودتان نخواهید رسید و به‌جز مواردی چون زبان انگلیسی، ریاضی یا فوتبال که چارچوب بسیار مشخصی دارند، سایر دسته‌بندی‌ها با یکدیگر همپوشانی زیادی پیدا کرده و کاربر در دراز مدت از این امر ناراضی خواهد شد.

اگر در ساعات اوج شلوغی بازی به سراغ کوییز آف کینگز بروید، احتمالا به کرات با پیغام خطا در شبکه و تلاش مجدد روبه‌رو خواهید شد. این میزان از خطا به قدری است که بتواند شما را کلافه کرده و حتی موجب شود از خیر بازی کردن بگذرید!

این مورد البته در ساعاتی که کاربران زیاد هستند اتفاق می‌افتد اما مثلی داریم که می‌گوید، استحکام یک زنجیر به اندازه ضعیف‌ترین اتصال آن است، پس سازنده بایستی به این مورد مهم توجه کرده و اجازه ندهد چنین نقصانی، سبب ریزش و نارضایتی کاربرانش شود.

سازنده کوییز آف کینگز تلاش زیادی کرده تا بازی خود را با حداکثر دقت و به خصوص ارایه آمار عرضه کند. بیان اینکه شما تا به الان در چند بازی پیروز بوده‌اید، در کدام دسته‌بندی‌ها قدرت بیشتری دارید و یا در بازی‌های اخیر خود چه نتایجی را به‌دست آورده‌اید، به طور قطع جذاب است اما وقتی این آمار دچار مشکل بشوند، قاعدتا از میزان جذابیت‌شان کاسته خواهد شد.

به طور مثال تا به حال در آمار مربوط به حریفان و به خصوص کسانی که تازه بازی خودشان را آغاز کرده‌اند، دیده شده است که دارای اشتباهات زیادی چون درصد اشتباه در پاسخ به سوالات وجود دارد و یا حتی پس از چندین بازی متوالی، درصد پیروزی شما دستخوش تغییر خاصی نشده است! و حتی میزان برد و باخت شما که نمایش داده می‌شود، با عوض کردن گوشی دیگر نمایش داده نخواهد شد و حتی گاهی اوقات در حین بازی‌هایتان، ممکن است تعدادی از این بازی‌ها به کل غیب شود و یا اگر مدتی بازی نکرده باشید، دستاوردهای لیگ شما نمایش داده نشود و…!

در واقع حفظ تاریخچه بازی افراد و حتی محاسبه اشتباه، با توجه به تعداد بسیار زیاد کاربران، به طور قطع امری دشوار است و نیاز به سرورهای قدرتمندی دارد که باید پیش‌بینی‌های لازم برای آن و پس از این زمان نسبتا طولانی حضور، توسط سازنده انجام شود.

شما چه ایراداتی را می‌توانید به این بازی پرطرفدار داخلی بگیرید؟ آن را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

بخوانید: کوئیز آو کینگز به عنوان پدیده بازی‌های سال 1396 انتخاب شد!

محققان موفق به ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت احساس درد شدند

لپ‌تاپ گیمینگ آنر هانتر در روز 26 شهریورماه عرضه خواهد شد

شرکت Epic با حضور در دادگاه خواهان بازگشت بازی فورتنایت به اپ استور اپل شد

مایکروسافت روی یک سرفیس پن جدید با روکش پارچه‌ای کار می‌کند

سلام لطفا مشکل اندروید ۱۰رو بررسی کنین بالا نمیاره ممنون میشم

چی میگی بابا بهترین بازی رو انجام ندیم واقعا که

من هم هنوز دارم بازی میکنم ولی قبدل کنید مشکلاتی هم داره

من هم میگم بازی خوبیه هندزم بازی میکنم ولی راستش اشکالاتی هم داره که باید برترف شود ولی این به این من ضور نیست که بازی نکنیم

این بازی بد نیست درست ولی اشکالات تعجب اوری هم دارد!!!!!!!

من هم میگم بازی خوبیه هنوزم بازی میکنم ولی راستش اشکالاتی هم داره که باید برترف شود ولی این به این منظور نیست که بازی نکنیم

تست هوش اخه این کجا تست هوشه باید بگی پول هوش وقتی با پول می تونی جواب ها رو بخری اونی که پول نداره تکلیف در ضمن من وقتی وارد بازی های گروهی می شم یکی جای من حرف می زنه می زنه ناشناس در گروه نیست و وقتی که من کامنت می زارم خودش پاک می کنه هک کردن منم یکی دیگر از این مشکل حیف پول که بار این بازی خرج بشه من همون منچرز رو ترجیع می دم ولی اونم دزد تر از این

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما سپاسگزاریم

چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز

ذخیره اسم و ایمیل من

جدیدترین پست‌های سایت

با جشنواره‌ تابستانی پارس‌پک آشنا شوید

محققان موفق به ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت احساس درد شدند

آموزش نحوه قفل کردن کامپیوتر ویندوز 10 از راه دور

لپ‌تاپ گیمینگ آنر هانتر در روز 26 شهریورماه عرضه خواهد شد

شرکت Epic با حضور در دادگاه خواهان بازگشت بازی فورتنایت به…

مایکروسافت روی یک سرفیس پن جدید با روکش پارچه‌ای کار می‌کند

ویدیوی تبلیغاتی اسمارت‌فون اکسپریا 5 II سونی منتشر شد

گلکسی زد فولد S سامسونگ با طراحی مشابه سرفیس Duo در سال 2021…

بررسی تخصصی

بررسی لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15 نسخه ۲۰۲۰: خوش ساخت و خوش…

بررسی ایسوس راگ فون 3 : پادشاه هندست‌های گیمینگ!

بررسی اسمارت‌فون 199 دلاری نوکیا 5.3؛ بهترین هندست در بازه…

بررسی گوشی میان‌رده شیائومی ردمی نوت 9: بخریم یا نخریم؟!…

بررسی دوربین گوشی هواوی نوا 7i

بررسی گوشی هواوی نوا 7i: میان‌رده‌ای با دوربین پرچم‌دار

محبوب‌ترین‌های ماه

بهترین اینترنت خانگی کدام است؟ بررسی جامع سرویس‌های اینترنتی…

آخرین آمار مبتلایان، درمان شدگان و فوت شدگان کرونا (۲۲ مرداد…

آموزش تبدیل کردن موبایل به ماوس کامپیوتر

آموزش مخفی کردن شماره در واتساپ

نوجوان 16 ساله هندی در اثر انجام بی‌وقفه بازی PUBG جان خود…

تنظیمات مخفی تلگرام که باید بدانید!

گزارش

عادل فردوسی پور در مقابل صدا و سیما؛ برنامه اینترنتی نود با…

چه کالاهایی در دیجی‌کالا فروش بیشتری دارند؟

بهترین اینترنت خانگی کدام است؟ بررسی جامع سرویس‌های اینترنتی…

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

آی تی رسان – مقالات روز تکنولوژی، موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر

بازی کوییز آف کینگز را می‌توان به نوعی محبوب‌ترین بازی موبایل ایرانی دانست که تعداد کاربران آن به چندین میلیون نفر نیز می‌رسد! این بازی که دارای ساختار ساده و گویایی است، توانسته طرفداران بسیار زیادی در کشورمان پیدا کند و به این خاطر قصد داریم تا ۳ ترفند را به شما آموزش دهیم که سبب می‌شود تا شانس برنده شدن‌تان را در آن افزایش دهید.چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز

شرح کلی بازی: اگر تا به حال این بازی را انجام نداده‌اید، بایستی بگوییم که مهم‌ترین اصل در این رقابت، اطلاعات است! در واقع این دانش شماست که در بازی به کمک‌تان شتافته و باعث پیروزی‌تان می‌شود. این را هم به خاطر داشته باشید که برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید زیرا رقابت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در کوییز آف کینگز شما بایستی در هر مرحله از رقابت انفرادی، به ۳ سوال در طی مدت زمانی کوتاه (حدود ۱۵ ثانیه) پاسخ دهید که این سوالات در دسته‌بندی‌های گوناگون چون اطلاعات عمومی،‌ مذهبی، ادبیات، تاریخ، تکنولوژی، ورزشی، زبان انگلیسی و… در ۶ مرحله و ۱۸ سوال برگزار می‌شود و فردی که بیشترین پاسخ صحیح را داده باشد، برنده رقابت خواهد شد. البته یک سری بازی تحت عنوان لیگ ستارگان هم وجود دارد که گزیده‌ای از سوالات با دسته‌بندی‌های گوناگون در جلوی شما قرار می‌گیرد و برخلاف بخش انفرادی که می‌توانید از ۳ دسته‌بندی پیشنهادی، یکی را انتخاب کنید، در اینجا همه چیز به صورت رندوم است.

اما در هر صورت شاکله اصلی در بازی، توانایی شما در پاسخ دادن صحیح به سوالات است و به همین خاطر ما در اینجا سه ترفند را به شما آموزش می‌دهیم که شانس پیروزی‌تان را بالاتر ببرد.

زمانی که بازیکن مقابل شما مشخص شد (در بازی انفرادی)، شما می‌توانید با لمس آواتار وی، پروفایلش را مشاهده کنید. درصد برد، باخت و مساوی وی نشان داده شده و مهم‌تر از آن، برای شما مشخص می‌شود که او در چه دسته‌بندی‌هایی قوی‌تر و در چه عناوینی ضعیف‌تر است.

به طور مثال ممکن است درصد پاسخگویی طرف مقابل شما در دسته‌بندی زبان انگلیسی و تاریخ بالا باشد اما در بخش تکنولوژی و ورزش، درصد پایینی را کسب کرده باشد. به همین خاطر، بایستی تمرکز خودتان را در انتخاب دسته‌بندی‌هایی قرار دهید که او در آن ضعیف‌تر بوده اما شما توانایی خوبی در پاسخ دارید و از سوی دیگر، عناوینی که وی در آن موفق به کسب امتیاز بالایی شده است، از لیست انتخابی خود خارج کنید!

سوالات و پاسخ‌های ۴گزینه‌ای مطرح شده در این رقابت، به طور معمول کوتاه هستند و برای همین فرصت کافی دارید تا آن را برای شخص دیگری نیز بخوانید! اگر برنده شدن در این بازی برایتان مهم است، از یک یا چند نفر که می‌دانید از اطلاعات عمومی خوبی برخوردار هستند، استفاده کرده و سوال را با صدای بلند بخوانید، به طور حتم یک تصمیم گیری جمعی شانس بیشتری برای پاسخ صحیح را به شما می‌دهد.

روش اصلی درآمد زایی کوییز آف کینگز، از فروش سکه‌هایی است که به شما در یافتن پاسخ سریع‌تر کمک می‌کند. حتی می‌توانید با استفاده از ۸۰ سکه، دسته‌بندی‌های پیشنهادی را نیز تغییر دهید.

در طول هر راند این رقابت که شامل ۳ سوال است، شما ۳ روش کمکی نیز دارید، در یکی از آن‌ها، شانس انتخاب دو گزینه (به جای یکی) داده می‌شود، در دیگری، دو پاسخ غلط حذف می‌شود و در نوع سوم، میزان پاسخ سایر افراد به گزینه‌ها (به صورت درصد) نشان داده می‌شود. توصیه ما این است که از گزینه اول و دوم استفاده کنید که شانس بالاتری در یافتن پاسخ صحیح به شما می‌دهد؛ حتی اگر که بخواهید تا جواب سوال را به صورت شانسی پاسخ بدهید!

در پایان بایستی به این نکته هم اشاره کنیم که کوییز آف کینگز علی‌رغم جذابیت کلی که دارد، خالی از ایراد نیست و در مقاله‌ای جداگانه به اشکالات این بازی هم خواهیم پرداخت.

اگر شما هم روشی برای پیروزی در این بازی سراغ دارید، آن را با ما و سایر دوستان‌تان در میان بگذارید.

آموزش نحوه قفل کردن کامپیوتر ویندوز 10 از راه دور

آموزش نحوه تشخیص وضوح نمایشگر مک

بهترین روش برای مخفی کردن تصاویر و ویدیوها در آیفون و آیپد

آموزش اکتیو کردن ویندوز 10

واقعن بازی جالبیه و منم خودم بازیش میکنم فقط بعضی وقتا سوالاش اشتباه در میاد یا خیلی مسخره ست!! کاش روی سوالاش نظارت بهتری بشه!!

دست عزیز شما میتونید با لمس گزینه گزارش مشکل در سوال این سوالای اشتباهو گزارش کنید تا توسط دیگران مورد بررسی قرار بگیره و رفع بشه

دست عزیز شما میتونید با لمس گزینه گزارش مشکل در سوال این سوالای اشتباهو گزارش کنید تا توسط دیگران مورد بررسی قرار بگیره و رفع بشه…اسم من تو بازی Mostafa_kermani هستش خوش حال میشم بیاین با من بازی کنین

من میتونم بازیمو دلیت اکانت کنم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود نداره

سلام بازیم پاک شده الان ک نصب کردم میگه کلمه عبور یا ایدی اشتباس لطفا راهنمایی کنید مرسی

بعضی ها توی لیگ ستاره که شرکت میکنن.۱۲ تا سوال مسابقه رو توی ۹ ثانیه جواب میدن. برام سواله که حتی اگه بخوای فقط سوال ها رو رد کنی بدون فکر هم بیشتر از نه ثانیه زمان میبره. چجوریه که اینا توی نه ثانیه دوازده تاش رو درست جواب میدن؟ ترفند خاصی داره؟

آره ترفند داره ولی همیشه نمیگیره

ترفندش چ شکلیه؟

چیه قضیش ب مام بگو

??????? میخواستی نکنی

۲ نفر از دوستان همزمان میرن تو لیگ . یکیش سوالارو میبینه دومیش میدونه دیگه جوابها چیه زودی زیر ۱۰ ثانیه میزنه

دمت گرم ترفند خوبی بود،بازی بدون تقلب حال نمیده

سلام بله ترفندش اینه تقلب میکنن میرن تو بازی تا سوال آخر رو جواب میدن و جوابهای درست رو یادداشت میکنن و قبل از جواب دادن سوال آخر اینترنت رو قطع و از بازی خارج میشن… و دوباره وارد بازی میشن از سوال اول دیگه تمام جوابها رو میدونن البته این ترفند برای کسانی هستش که ورژن قدیمی بازی رو دارن

بازی هک شده دارن منم داشتم جواب قبلش سبز میشه من ۶ ثانیه زدم

تقلب

بازی خوبیه فقط حیف که بازی کنانی که باکامپیوتر وازطریق نرم افزار شبیه ساز اندروید از بازی استفاده میکنن به راحتی پس از دیدن جواب سوالات تعیید آخر سوالات بازی را نمی زنن ودوباره بازی را باز می کنن وبا آگاهی از جواب سوالات که قبلا مشاهده کردن به راحتی تقلب می کنن

ببخشید میشه دقیق تر توضیح بدین .من دوستام این ترفندو قبلا بهم گفته بودن،اما واسه گوشی من نمیشه ،نمیدونم کجای کارم اشتباسچالش پاسخ درست کوییز اف کینگز

داره میگه برای کامپیوتر و شبیه ساز اندروید بعد شما میگی گوشیم فلانه؟

ترو خدا یکی ب منم بگه،? ترفندش چیه که بعضیا همشو درست جواب میدن،یا بازی های بدونه باخت دارن؟؟؟؟؟!??

اوه اوه چی زدم الان تصحیح میکنم اگه قراره با تقلب جواب سوال ها رو بدن چه دریده که بازی میکنن

سلام. من چندبار بازیمو حذف و نصب کردم. الان ک میخوام دوباره برم تو بازی، میگه امکان ورود پی در پی ب بازی امکان نداره. ینی دیگه نمیتونم با اکانتم برمتو بازی؟؟؟

دوستان این بازی رو مود کردن به راحتی میتونین بدون هیچ دانشی همه سوال هارو صحیح جواب بدین

اگر خواستین با قیمت اندکی توی تلگرام در خدمتم Mehran313@

سلام نمیتونم توی تلگرام پیداتون کنم

میخوام جواب بازیها رو داشته باشم.. ممنون

چتش خیلیییییی داغونه من …..از دست دادم الان چیکار کنم اون بیچاره اکانت ۹۷ تیشو به خاطر من پاک کرد که ردست شه ولی بد تر شد و الان کلا نیستش این چه وضعیه چتش رو درست کنید

خوب این طبیعیه که هیچ نرم افزاری بدون ترفند نیست و فکر کنم جمله ….بگذار رقابت منطقی باشد … بنظر من لذت بخش تر است

واقعا ناراحتم از این که بیشتر افرادی که بازی می کنند با تقلب برنده می شن ما برای سرگرمی بازی می کنیم نه برای برنده شدن درسته هر چیزی یک ترفندی داره اما چه فایده ای داره که ما با تقلب برنده بشیم من هم خیلی دیدم که مثلا تو لیگ ستاره یک نفر ۱۲ تا سوال رو تو ۰ ثانیه می زنه می خواستم بدونم چطور ممکنه یک نفر تو ۰ ثانیه پاسخ می ده؟

سلام منم لیگ ستاره رفتم واسم همین اتفاق افتاد وسط سوال جواب دادن نت قطع میشه از آخر که همه رو جواب دادین وصل شد چون ثانیه هاتون توی دسترس نیست ۰ ثانیه میزنه

سلام چه جوری میشه گروهی بازی کرد؟

فعلن نیومده اگه همون گزینه گروهی و بزنین بهتون میگه که فعال نشده

بازی گروهی فعال شده ، باید آخرین نسخه رو از بازار دریافت کنید

خیلی باگ داره

سلام….توی بازی من از حریفم ۷-۱۴ برنده شدم…تا اخرش هم بازی کردم….الان واسم زده زمان شما تمام شد و باختی….واقعا چراااا؟؟؟؟

برا منم اینطوری پیش میاد دوباره کلیک کنین برین تو بازی همگام سازی و بزنین درست میشه

حتما وقتتون تموم شده که باختید حتی اگه طرف مقابل امتیازش کمتر باشه و نوبت شما باشه بازی کنی و تا دوازده ساعت نری بازی میبازی.

این اتفاق خیلی پیش میاد اگه واقعا وقتت تموم نشده و داری الکی سکه از دست میدی کافیه یک بار صفحه رو از بالا به پایین بکشی بعد درست میشه یا دوباره وارد بازی که با حریف کردی بشی و بیای بیرون …

من اصلا نمیتونم از خود بازی سکه بخرم چرا؟؟

دوست عزیز درآخر بازی ک بردین برین تو پروفایل طرف دوباره بیایین بیرون سکه هاتونو میده من خیلی امتحان کردم

نرم افزار بازار رو نصب کن

چطوری تشکیل گروه بدیم؟

اول نباید عضو گروهی باشی دوم هزار تا سکه لازمه من خودم مدیر گروهم دارم میگم قسمت پایین گوشیت نوشته بازی گروهی اگه عضو گروهی بیا بیرون بعد قسمت بالا سمت چپ نوشته تشکیل گروه اونجا اسم گروه سطح ورود افرادو اینارو میزنی هزار تا سکه میدی گروهت درست میشه

سکه هایی که تو بازی گروهی جمع کردیم به چ دردی میخورن ؟

چجوری عضو گروه شیم و گروهی بازی کنیم .چرا هیچ راهنمایی نیست.آخه۳۰۰۰سکه از کجا بیاریم ک گروه بسازیم.

برای ایجاد گروه ۳۰۰۰ سکه لازمه و با جستجوی گروه ها میتونین بدون سکه وارد بشین و مدیر یا معاونهای گروه میتونن بازی رو شروع کنن

رمزم رو فراموش کردم حالا میخوام اکانتم روانتقال بدم چی کار کنم؟؟ میشه بگین

چرا من سکه خریدم از حسابم کثر شده ولی سکه تو بازی ندارم؟؟؟?

بیشین بینیم بابا مسخره

سلام چجور میشه گروهی که درست کردمو حذف کنم؟

چجور میشه گروهی که درست کردمو حذف کنم

سلام گوشیمو عوض کردم و بازی رو نصب کردم روی گوشی جدیدم الان برای دسترسی به اکانتم رمز میخواد ک فراموشش کردم باید چیکار کنم . مرسی

تولیگ ستاره یک.بار نفر اول شدم یه بار نفر دوم سکه بهم دادولی تجربه ام روبالا نبرد چرررررااااا؟؟؟؟

سلام توروخدا کمکم کنید اکانتم قفل شده لول ۶۲ هستم دیگ باز نمیکنه برام توروخدا کمکم کنین . اسممYasamanfunهستش . یه بار جیمیلم رو وارد کردم ولی الان میگه اشتباس . هنوزم موقع بازی گروهی اعلاناش برام میاد ولی اکانتم قفل شده . هرچی جیمیل زدم به پشتیبانی کسی جوابمو نمیده . توروخدا کمک کنین

توروخدا زود کمکم کنید چون معاون گروه فرشتگان نجاتم بخدا بازیام از دست نره یه وقت توردخدا کمکم کنین.لولم ۶۲ هست اکانتم قفل شده . اعلاناش میاد اما بازیم قفله . بخدا جوابمو بدین هیشکی رسیدگی نکرده اینهمه جیمیل زدم هیشکی جواب نمیده

سلام،یه گروهی دوستان تشکیل دادن مثلا تعداد سکه های گروه رسید ۲۰ هزار تا حالا همه کم کم رفتن از گروه موندن چند نفر،کسی میدونه این سکه های گروه چی میشه؟مثلا همه از گروه برن و گروه پاک شه

سوال منم هست

ببخشید چجوری هست ک یک گروه فقط ۲ بازی داشته شامل یک باخت ویک برد.ولی توی قسمت پروفایل گروه زده شده ک ۴ بازی انجام شده و۳ برد و یک باخت .وقسمت برد هم ۷۵ درصد زده .اخه چجور میشه؟؟؟؟

سلام،بازیکن های قوی بیان توی گروه خوشحال میشیم،اسم گروه رو سرچ کنید ناقوس مرگ تشریف بیارین

خدا رو شکر که ما ایرانی جماعت فرهنگ استفاده از هیچ چیز رو نداریم سه روزه برنامه رو نصب کردم و حرفای رکیکی که تا حالا تو عمرم نشنیده بودم رو تو چته این بازی شنیدم و تنها کاری که میشه کرد بلاک کردنهواقعا این ادما باید اساسی تنبیه بشن تا به راحتی به خانوم ها توهین نکنن چند تا خانوم باید این ادم های بی فرهنگ رو بلاک کنن واقعا متاسفم من اصلا نمیدونم این سرویس چت رو برای چی گذاشتن اصلا چه لزومی داره این همه شبکه اجتماعی تو رو خدا اینجا هم چت آخه ?

سلام عزیزم برای منم این مشکل پیش اومده بود یک اسکرین شات از صفحه چت بگیر و به همراه نام کاربری شخص مورد نظر برای تیم پشتیبانی کوئیز بفرست طی ۲۴ ساعت اکانت طرف حذف میشه @QuizOfKingsSupportbot

حرف شما کاملا متینه من خودمم دیوونه شدم ولی آخر جوابشو دادم…خیلی مرد بی فرهنگی بود

خب میتونی توی تنظیمات بازی تعیین کنی که فقط دوستات بتونن بهت پیام بدن

یه ترفند بسیار عالی برای برد در بازی کوییز و موفق بودن دارم

ب ماهم بگو

چی؟؟؟

من نمیتونم چت کنم چتام برای طرف نمیره چیکار کنم؟؟

یکساعت پیش که بازی میکردم۷۰۰تا سکه داشتم.بعد یکساعت که اومدم میبینم ۱۴۹تا سکه دارم….توی بازیکنان هم سکه نزدم….کی سکه منو خورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکساعت پیش که بازی میکردم۷۰۰تا سکه داشتم.بعد یکساعت که اومدم میبینم ۱۴۹تا سکه دارم….توی بازی هم سکه نزدم….کی سکه منو خورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

متاسفاه وضع بازی خیلی نابه سامانه. سکه های من بعد از بازی, ورود, خروج, رفرش و … دایم در حال کم و زیاد شدنه(البته بیشتر کم میشه). هیچ نظارتی ظاهرا نیست با وجود بروزرسانی های مستمرشون

الان ۱ ساعته که بازی اجرا نمیشه براچی

آخه این چه بازیه که باترفند وحقه بشه حکش کردمن ازسازنده های ابن بازی چندتاخواسته دارم ۱بازی مشکوکه نت خوبه اماتوبازی بدمیشه قسمت چت مخصوصاگروهی خرابه بردسکه کم میده اماکمک گرفتن کلی سکه کم میکنه دیشب افتضاح بودنت بازی گروهی حالم حالم حالم بهم خوردازبازی.سازیتون شماتعدادی مخ جمع شدین بازی روساختین پس بازی تونوبی عیب ونقص کنیدوگرنه تاچندوقت دیگه تمام مردم خسته میشن مشتریهاتون میپره بیکارمیشیدتازوده مشکلاتشوحل کنیدگفته باشم نگین نگفتین دیشب الکی بانت خرابتون باختیم بقدری عصبی هستم که دلم میخوادبلدبودم کل بازیتون ومیبستم پس زودتردرستش کنیدتانبستن تون بایدامتیازماودیگران که الکی باختشون میدین برگردونیدنت بازیتونورادرست کنیدددددددددد

بازی خوب و مهییجی هست ولی چندتا اشکال داره ۱- بعضی سوالات واقعا مزخرفه (گزارش سوال هم میدیم که مطمینا تاثیری نداره) ۲-بعضی سوالات جواباش غلطه ۳-چت گروهی افتضاحه ۴-بعضی وقتها نت ضعیف باشه آیتم خود بخود صفر میشه ۵-دیروز کوییز مشکل داشت بازی گروهی به مشکل برخورد ۶-لیگ ستاره قبلا جوایزش بهتر بود الان کمش کردن ۷-درخواست بازی به حریف میدی اگه جواب نده تا ابد دیگه از اون بازی خارج نمیشه و نمیتونی دوباره بهش درخواست بدی ۸-اونایی هم که واقعا مزاحمت ایجاد میکنن نمیتونی بطور کامل بلاکشون کنی

بچه ها من نمیتونم نام کاربری داشته باشم؟کجا باید برم؟به قسمت مشخصات کاربری هم میپره بیرون ممنون

یکی منو هک کرده و اسم کاربری و پسورد منو برداشته چطورمیتونم اکانتمو پس بگیریم

سلام دوستان من تا الان نمیدونم چطوری میتونم از سکه هایی که غیر ازخرید به من تعلق گرفته استفاده کنم .یک نفر توضیح مبسوط بوه ممنون میشم. ۲.من چگونه میتوانم ستاره اضافه کنم؟ ۳ آیاباپیروزی هیی که درگزو به دست می آید امتیاز و سطح یا غیره ..ازمن هم بیشتر میشو؟؟ سپاس گزارم اگر توضیح بفرمائید

سلام ۱- سکه ها برای خرید آواتار, تشکیل گروه و استفاده از راهنما کاربرد داره. ۲- ستاره ظاهرا فقط از طرق شرکت در لیگ ستاره به دست میاد(و البته از دست میره) ۳- با پیروزی/ باخت و مساوی در بازی گروهی عین بازی انفرادی, هم تجربه و هم سکه و هم امتیاز تغییر میکنه. ولی در مقدار دقیقشون واقعا توضیحی نیست در برنامه.

نحوه ی امتیاز دهی بازی چجوریه؟

سلام تمام موردهایی که دوستان گفتند من هم کم وبیش داشتم ولی به نظر من بازی بدی نیست و یه تغییراتی لازم داره مثلا سوالات ورزشی وفوتبال وسوالات جغرافیا وطبیعت باید یکی بشه .وبرای به هم نخوردن نظم گروه سوالات ؛ سوالات پزشکی وسلامت ودارویی وحتی گیاهان دارویی یا اختراعات واکتشافات در زمینه های مختلف اضافه بشه.

سلام آقا بنده سوال داشتم یه نفر مرد و مردونه کامل جواب مارو بده ! من الان توی بازی دارای سطح ۸۷هستم شتاب دهنده هم تا حالا استفاده نکردم…حدودا ۲۸۰۰ تا بازی هم انجام ..اونوقت بعضی دوستان با سطح یک! و تعداد بازی در حد ۲۰ تا همه بازی هاشونو برنده شدن ..آخه چجوری؟ این افراد که با سوالات اشنایی ندارن ..تازشم خودشون اطلاعات بالایی داشته باشن باز چون تازه کار هستن باید یکی دو تا غلط داشته باشن یا نه ؟ مثلا طرف با سطح سه پانزده تا بازی کرده نه تنها تماپاپانزده تا رو برده بلکه درهر ۱۵ بازی تمام ۱۸ سوال رو پاسخ صحیح داده بابا یکی بیاد توضیح بده چطور؟ بالفرض که سکه استفاده کنه ینی نباید یدونه سوال رو غلط بزنه؟ خدایی اگه کسی میدونه بگه لطفا دیوونه میشم ….???

شاید یک حرفه ای باسابقه باشه با اکانت جدید وارد شده… البته شنیدم میگن اگر با کامپیوتر و نرم افزار اندروید وارد بازی بشی جوابا رو میبینی .

منم همین سوال برام پیش اومده احتمال این هس که اینا قبلا لولشون بالا بوده الان بنا به دلایلی بازی رو از اول مجبور شدن شروع کنن ولی خب سطحشون بالاس

بازی خوبیه دست سازنده هاش درد نکنه

من با لب تاپ میخوام این بازی رو بکنک دانلود نمیشه کمک کنید چکار کنم من…////

سلام نحوه خرید سکه را میشه بهم بگید؟؟ من هر کاری میکنم نمیشه

سلام اکانت قبلی دیگ بر نمیگرده نام کاربریمو میزنم میگه اشتباست با اینکه همش درست میزنم اگ کسی بلده بگه چ کنم

فنن

سلام بازی خوبیه چون برااطلاعات عمومی موثره مخصوصاچالشش بادوستات ولی اگه میخای بازیت روبه رشدباشه اولاروسوالایی دوستان طرح میکنن مخصوصاتوجواباش نظارت بشه چون گهگاهی پیداشده جواب سوالات اشتباهه درهرزمینه ایم پیش میاددومالطفابه سوالایی طرح میشه وبراتون ارسال میشه سریع نظارت کنیدوتوبازی قرارش بدین چون سوال تکراری زیاده توبازی واین کیفیت بازیوپایین میاره من الان خودم نزدبه ده سوال طرح کردم وفرستادم امامتاسفانه رسیدگی نشده که یاسوالوردکنیدیاقبولش کنیوسومالطفاسرعت بازیوافزایش بدیددراخرازبازی خوبتون ممنون وایشااله روبه رشدباشه

سلام آیا می شه بازی رو بعد از بازی بست و دوباره باز کرد یعنی log out کرد

من این بازی رو چند دوروزه که دانلود کردم روز اول خوب بود اما روز دوم error میده???? چیکار کنم

چطوری میتونم وارد گروه بشم؟ دلم میخواد بازی گروهی انجام بدم. سطحم ۱۵ هست. درسته پایینه ولی اطلاعاتم زیاده

سلام میشه توضیح بدید شتاب دهنده چیه و نحوه استفادش چجوریه؟

دو تا مورد هست که به نظرم باید بگم وگرنه تو گلوم میمونه خدای نکرده مریضی ای چیزی میشه… اول اینکه برای کسی که خودش رو در سطح طراح سؤال میدونه خیلی زشته که ندونه زبان محاوره با زبان نگارشی فرق داره و وقتی شما میخوای بنویسی فلان غذا مثلا غذای کدوم شهر است، نباید بنویسی ( ««««ماله»»» کدوم شهره؟ ) حتی اگه از این واژه هم میخوای استفاده کنی و میخوای محاوره ای سؤالتو طرح کنی، درستش اینجوریه : ( کلم پلو مالِ کدوم شهره؟ ).. تو رو خدا تو نگارشتون دست از سر این « ه » بی ربط بردارید. این « ه » فقط بعد از مثلا (خانه) و (باغچه) و چمیدونم واژه هایی میاد که اگه ((( ه ))) رو نگذارید بی معنی میشن.. یا توی زبان محاوره به جای «است» استفاده میشه: مثل (عجب آدم احمقیه…) ختم کلام : ( به جای کسره از « ه » استفاده نکنید !!! ) دوم اینکه اون شاهی که با هک کردن و تقلب تاج میذاره روی سرش، یه خنگوله که تاجش به درد عمه اش میخوره! به جای راه های تقلب بیا برو چهار تا کتاب بخون.. آخه برنده شدن با تقلب چه لذتی داره ؟!!! قبل از اینکه روی کسی رو کم کنی، روی خودت جلوی آینه سیاهه !!! بی سواد… برو یکم مطالعه کن، فیلم ببین، اومدی توی این بازی چیکار آخه؟!!! برو همون مار پله ت رو بازی کن… البته حالا این بازی هم همچین افزاینده ی سطح دانش نیستاااا … ولی اینکه همینو هم با تقلب پیش ببری دیگه خیلی وضعت داغونه !

احسنت

سلام بچه ها مال من از دیشب تاحالا تو بازی نمیره همش میگه به پشتیبان تماس بگیرم بازی رو پاک کردم ولی بازم نمیشه چیکار کنم توروخدا بگین😭😭

سلام این لیگ ستاره چجوریه؟ آخه من بازی کردم ولی هنو نوشته نوبت شماست🙄

واعی خدا یکی بگع من چیکار کنن داخل اکانت بازیمممم نوشتع دو دستگاه نمیشه همزمان وصل شد😭

سلام دوستان یه پیشنهاد و ترفند فوق العاده دارم اگه یه بازی مهم و حساس دارید مثل بازی های گروهی میتونید با یه گوشی دیگه که اینترنت داره سوالا رو سرچ کنید و بزنید این روش تو موضوع طبیعت ، جغرافیا بیشتر از همه جواب میده اکثر مواقع کمتر از ۱۵ ثانیه جوابو پیدا میکنید و تو موضوع ریاضی و هوش میتونید از برنامه fhotomath استفاده کنید.

سلام من یه مشکلی دارم حریف شانسی انتخاب کردم بعد نوبت خودمو بازی کردم ولی هنوز حریف مشخص نشده الان کنارش نوشته یک روز و نه ساعت منتظر حریفم پاک یا تسلیم هم نداره یکی از شانسام الان پر مونده چیکار کنم بره

نرم افزار شبیه ساز اندروید چیه؟ میخوام لیگ ستاره بازی کنم اجازه نمیده میگه نرم افزار شبیه ساز رو حذف کن.نمیدونم اصلا چی هست

سلام خیلی بازی عالی هستش اما سوال دارم چجوری میتونم تو گوشیم دو اکانت بازی داشته باشم؟؟

من میخوام نام کاربری مو عوض کنم از کجا باید اینکارو بکنم؟ لطفا یکی راهنمایی کنه

این بازی کپی تمام عیار نمونه خارجیشه البته پر از باگ و سوالات پر اشتباه خصوص انگلیسی ها غیر استاندارده

سلام میخوام سکه بخرم چرا نمیشه یکی سریع جواب بده

چطوری نام کاربریمو عوض کنم

سلام یه سوال. مدیر چطوری میتونه یه معاون رو از گروه حذف کنه یا کاهش درجه بهش بده. چرا نمیشه اصلن رو پروفایل معاون میزنی میره بالا صفحه همونجا میمونه. کسی اگه میدونه جواب بده ممنونم.

سلام.دمت گرم.سوال منم اینه

جواب

کسی‌ نیست؟😐

سلام من یه انتقاد دارم از برنامه سازان

هر بازی هجده سوال و جایزه هر بازی تقریبا ده تا چهل سکه فرض کن طرف برا فقط دو سوال یا سه سوال از هجده سوال بخواد به شعار شما عمل کنه که میگید غلط زدن عیبه و راهنما زدن عیب نیست

برا سه سوال راهنمایی اول هر کدوم هشتاد سکه پس باید دویست چهل سکه بده بعد اگه برنده شد شما مثلا بیستتا سکه بهش بدین اخه مرضش چیه میبازه هیچ سکه هم ازش کم نمیشه

این معامله باید معقول باشه مثلا راهنمایی ها پنج پانزده و بیست سکه نهایتا کم کنن

نه چهل یا هشتاد سکه

من بوده واسه اخرین سوال هم گه شک داشتم اگه رهنما میزدم هم میبردم هم بازی بدون باخت میشد هم از خیر راهنما زدن گذشتم

میشه بگید چطور میتونم گروه بزنم ؟؟؟

من چند وقته که بازی میکنم بعد وقتی که میبرم بهم سکه نمیده و نمیدونم مشکل از چیه !

بنظر من که خیلی هم بازیه خوبیه برا من اصلا قاطی نمیکنه و راحت میتونم برم نمیدونم شما چرا اینقدر چیزی از کوییز نمیدونید شتاب دهنده سطح مارو بالا میبره تو بخش بازی گروهی میتونی باهزار سکه یه گروه بسازی دست کسانی که کوییز اف کینگز رو درست کردن درد نکنه

چجوری اون صورتک رو درست کنم؟

چطور طرف مقابل میتونه مشخصات ما رو مثل اسم و سن و… ببینه؟ اگه با اسم مستعار وارد بازی بشی چطور بقیه متوجه مشخصاتت میشن (برام پیش اومده که میگم) اگه کسی بلده لطفا بگه

از قلب چطور در بازی استفاده کنیم اصلا این قلبها به چه دردی میخورند کاربدرشون چیه

سلام بازیم پاک شده الان ک نصب کردم میگه کلمه عبور یا ایدی اشتباس لطفا راهنمایی کنید مرسی

سلام چجوری میشه یه کاری کنم یه نفر دیگه بهم درخواست بازی نده؟؟خیلی واجبه اگه بلدین لطفا بگین

اگ از گروهی ک خودم ساختم لفت بدم چ اتفاقی میافته؟گروهم به کل حذف میشه؟اون ۱۰۰۰تا سکه ایم ک دادم بابتش میپره؟امکانش هست ک دوباره برگردم به گروهم؟

امکان برگشت هست، منتهی نهایتا کوبیدر میشید توسط کسی که به صورت رندوم کولیدر شده

سلام و خسته نباشید لطفا اگه جواب من میدونید بگین حتما. من نمیتونم وارد بازی بشم مینویسه خطا در بارگذاری تصویر لطفا اگه میدونین کمک کنین

ممکنه مشکل از شبکه داده ها باشه چک کنید، یا دیلیت دیتا بزنید و مجددا کانکت شید

بازیِ خوبیه ولی اشکالش زیاده! مثلا برای هر بازی ۱۲ ساعت زمان در نظر گرفته شده که زمان خیلی زیادی هست. بسیاری از شرکت کنندگان وقتی میبینن در حال باخت هستند بازی را ادامه نمیدهند تا زمان بازی به پایان برسه.

سلام.توی بازی گروهی بعضی گروه ها همه رو صد میزنن.چجوریه؟چکار مبکنن؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از دیدگاه شما سپاسگزاریم

ذخیره اسم و ایمیل من

جدیدترین پست‌های سایت

با جشنواره‌ تابستانی پارس‌پک آشنا شوید

محققان موفق به ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت احساس درد شدند

آموزش نحوه قفل کردن کامپیوتر ویندوز 10 از راه دور

لپ‌تاپ گیمینگ آنر هانتر در روز 26 شهریورماه عرضه خواهد شد

شرکت Epic با حضور در دادگاه خواهان بازگشت بازی فورتنایت به…

مایکروسافت روی یک سرفیس پن جدید با روکش پارچه‌ای کار می‌کند

ویدیوی تبلیغاتی اسمارت‌فون اکسپریا 5 II سونی منتشر شد

گلکسی زد فولد S سامسونگ با طراحی مشابه سرفیس Duo در سال 2021…

بررسی تخصصی

بررسی لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15 نسخه ۲۰۲۰: خوش ساخت و خوش…

بررسی ایسوس راگ فون 3 : پادشاه هندست‌های گیمینگ!

بررسی اسمارت‌فون 199 دلاری نوکیا 5.3؛ بهترین هندست در بازه…

بررسی گوشی میان‌رده شیائومی ردمی نوت 9: بخریم یا نخریم؟!…

بررسی دوربین گوشی هواوی نوا 7i

بررسی گوشی هواوی نوا 7i: میان‌رده‌ای با دوربین پرچم‌دار

محبوب‌ترین‌های ماه

بهترین اینترنت خانگی کدام است؟ بررسی جامع سرویس‌های اینترنتی…

آخرین آمار مبتلایان، درمان شدگان و فوت شدگان کرونا (۲۲ مرداد…

آموزش تبدیل کردن موبایل به ماوس کامپیوتر

آموزش مخفی کردن شماره در واتساپ

نوجوان 16 ساله هندی در اثر انجام بی‌وقفه بازی PUBG جان خود…

تنظیمات مخفی تلگرام که باید بدانید!

گزارش

عادل فردوسی پور در مقابل صدا و سیما؛ برنامه اینترنتی نود با…

چه کالاهایی در دیجی‌کالا فروش بیشتری دارند؟

بهترین اینترنت خانگی کدام است؟ بررسی جامع سرویس‌های اینترنتی…

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

{“errors”: {“error”: [“Sorry, there was a problem with your request.”]}, “status”: “ok”, “error_type”: “generic_request_error”}

در این بخش شما میتوانید مشکلات خود را در خصوص بازی، یا پاسخ سوالات خود را جویا شوید؛ من و دیگر دوستان کوییزی به شما پاسخ خواهیم داد.

از طریق بخش نظرات زیر همین مطلب، سوالتون رو کامل مطرح کنید تا توسط جامعه‌ی بزرگ بازیکن‌ها و خبره‌های این بازی به پاسخ برسید و مشکلتون حل بشه.

آدرس صفحه رو برای مشاهده پاسختون به یاد داشته باشید؛ پاسختون در کمتراز 6 ساعت داده میشه.

برای پشتیبانی حساب کاربری می‌توانید به support@quizofkings.com ایمیل بزنید یا از طریق شماره 09107789329 در تلگرام مشکل خود را بررسی کنید

بزودی بخش بزرگ سوالات متداول برای سریعتر به پاسخ رسیدن شما کاربران عزیز راه‌اندازی خواهد شد!چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز

موفق باشید

برای پشتیبانی می توانید به support@quizofkings.com ایمیل بزنید یا از طریق شماره 09107789329 در تلگرام مشکل خود را بررسی کنید؛ راهنماییتون میکنن!

موفق باشید

سلام علیرضا عزیز،

برای پشتیبانی می توانید به support@quizofkings.com ایمیل بزنید یا از طریق شماره 09107789329 در تلگرام مشکل خود را بررسی کنید.

موفق باشید

موفق باشید.

چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز
چالش پاسخ درست کوییز اف کینگز
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب سوالات كتاب رياضي دهم تجربي x بخوانید...