کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب

کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب
کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب

جمع هزینه خرید : 0 تومان

اهمیت دوره اول متوسطه، پس از دوره ابتدایی برای دانش آموزان و والدین آن ها نمایان می شود، این دوره تمرکز بیشتری بر تعلیمات عمومی دارد و دوره انتقال فرزند شما از کودکی به اواخر نوجوانی است.

فروش و پشتیبانی 02166464123تلگرام: 09206419731 ایمیل: info[@}daneshland[.]com

فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی. فروشگاه اینترنتی کتاب گاج مارکت مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب در ایران است و حوزه‌های مختلف کتب عمومی، درسی، دانشگاهی و کمک درسی را شامل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه آموزشی جوکار می باشد.

Copyright © 2020 gajmarket.com

فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی. فروشگاه اینترنتی کتاب گاج مارکت مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب در ایران است و حوزه‌های مختلف کتب عمومی، درسی، دانشگاهی و کمک درسی را شامل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه آموزشی جوکار می باشد.

Copyright © 2020 gajmarket.com

12,000 تومان – 126,000 تومان

پشتیبانی و پاسخگویی آنلاین : تهران ، خیابان انقلاب ، خیابان 12 فروردین ، پلاک 227ساعات پاسخگویی تلفنی  :همه روزه از 09:00 الی 21:00 شماره تماس : 02166403015

برای اطلاع از تخفیفات ویژه در خبرنامه ما عضو شوید.

کتابیمو ، فروشگاه اینترنتی تخصصی کتاب های کمک درسی می باشد که با هدف تخفیف حداکثری و ارسال سریع سفارشات فعالیت میکند. از ویژگی های خرید از کتابیمو می توان به ” تخفیف حداکثری محصولات در کل ایام سال ، ارسال فوق سریع سفارشات و پشتیبانی بی نظیر از زمان سفارش تا زمان تحویل کتاب به دست مشتری ” اشاره کرد. تیم کتابیمو که متشکل از اساتید ، مشاوران و فعالان حوزه آموزش هستند درتلاش هستیم تا با بررسی جزییات کتاب ها ، توضیحات کامل و مفیدی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم تا بتوانید با بررسی ، تجزیه تحلیل و مقایسه ، کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید.در کتابیمو ، کلیه کتاب ها از پیش دبستانی تا کنکور به صورت درس به درس و پایه به پایه دسته بندی شده که شما میتوانید با رفتن به دسته مورد نظر ، تمامی کتاب ها را یکجا ببینید

کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره محصولات و مقالات محبوب ایجاد کنید.

لطفا ابتدا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

اگر می خواهید درس ریاضی را به خوبی یاد بگیرید ، در طول سال باید بصورت منظم در کلاس درس حضور داشته باشید و تمام مباحث را به خوبی گوش دهید. برای یادگیری ریاضی نهم در طی سال تحصیلی درس بخوانید و مباحث را برای شب امتحان نگذارید. برای فهمیدن بهتر مباحث کتاب خود را بطور دقیق مطالعه کرده و تمامی تمارین ، مسائل و مثال های کتاب را حل نمایید. در ادامه این مطلب به بررسی هر فصل و نمونه سوالات امتحانی خواهیم پرداخت.

آنچه در این مطلب میخوانید :

ریاضیات نهم در کل دارای 8 فصل می باشد ، که 4 فصل آن مربوط به امتحانات ترم اول است. بارم بندی این فصول در امتحانات ترم اول و دوم به شرح زیر است:

نام فصل

بارم بندی نوبت دوم

فصل  یک

2 نمره

فصل دو

فصل سه

1/5 نمره

فصل چهار

2 نمره

فصل پنج

3 نمره

فصل شش

3/5 نمره

فصل هفت

3/5 نمره

فصل هشت

3 نمره

مجموع

20 نمره

ریاضی نهم شامل 8 فصل می باشد که مباحث گوناگونی از جمله مجموعه ها ، اعداد حقیقی ، عبارت های جبری و … را تشکیل می دهد. فصل های این درس به شرح زیر هستند :

در فصل اول ریاضیات نهم مبحث مجموعه ها ارائه می شود که شامل معرفی مجموعه ، مجموعه های برابر و نمایش مجموعه ها ، اجتماع ، اشتراک و تفاضل مجموعه ها ، مجموعه ها و احتمال می باشد. در این درس سعی کنید با مبحث مجموعه ها به خوبی آشنا شوید و مفاهیم زیر مجموعه ، اعضای مجموعه و … را با تمرین و تکرار یاد بگیرید.

در این فصل از ریاضی نهم مباحثی نظیر عدد های گویا ، عددهای حقیقی ، قدر مطلق و محاسبه تقریبی آموزش داده می شود. این فصل دارای مطالبی است که تا حدودی جدید است و به دقت زیاد نیاز دارد.

فصل سوم ریاضی نهم شامل استدلال ، آشنایی با اثبات در هندسه ، هم نهشتی مثلث ها ، حل مسئله در هندسه و شکل های متشابه می باشد. از مباحث مهم این فصل می توان به هم نهشتی مثلث ها اشاره کرد زیرا کاربرد بسیار زیادی دارد. تسلط بر مباحث هندسه دارای اهمیت زیادی است زیرا در دروس دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این فصل شامل مباحثی مربوط به توان صحیح ، نماد علمی ، ریشه گیری و جمع و تفریق رادیکال ها می باشد. یادگیری مباحث مربوط به توان دارای اهمیت بسیاری است و جزء مباحث پرکاربرد در ریاضی می باشد و در مقاطع بالاتر نیز کاربرد دارد.

در فصل پنجم ریاضی نهم مباحثی چون عبارت های جبری و مفهوم اتحاد ، چند اتحاد دیگر ، تجزیه و کاربرد ها ، نابرابری ها و نامعادله ها بیان شده است. مبحث اتحاد ها بسیار مهم است و سعی کنید با تمرین و حل مثال های مختلف به خوبی بر آن تسلط یابید.

این فصل شامل مباحث معادله خط ، شیب خط و عرض از مبدا و دستگاه معادله های خطی می باشد. در این فصل باید یاد بگیربد که با داشتن مختصات دو نقطه ، معادله خط را بنویسید. این فصل در حل مسائل فیزیک نیز کاربرد دارد ، پس بطور کامل آن را فراگیرید.

فصل هفتم ریاضی نهم شامل معرفی و ساده کردن عبارت های گویا ، محاسبات عبارت های گویا و تقسیم چند جمله ای ها می باشد. مباحث فصل هفت در پایه های دیگر نیز کاربرد دارد ، سعی کنید با حل تمرین زیاد بر آن تسلط کافی یابید.

حجم و مساحت کره ، حجم هرم و مخروط و سطح و حجم در این فصل آموزش داده می شود و بهتر است فرمول های مربوط به هر مبحث را بخوبی بخاطر بسپارید.
کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب

در جدول زیر ، لینک دانلود کتاب ریاضیات پایه نهم قرار داده شده است:

دانلود کتاب درسی ریاضی نهم

(برای دانلود کتاب ریاضیات نهم ، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانش آموزان با حل تمارین و مثال های گوناگون ، می توانند بر  هریک از مباحث تسلط کافی پیدا کنند. در ادامه به معرفی کتاب های کمک آموزشی پایه نهم پرداخته ایم.

کتاب کار نهم خیلی سبز شامل نمونه سوالات امتحانی برای نوبت اول و دوم ، انواع سوالات تستی و تشریحی و درسنامه کامل و طبقه بندی شده می باشد.

کتاب سیر تا پیاز انتشارات گاج ، شامل درسنامه کامل ، پرسش هhی چهارگزینه ای و تشریحی به همراه پاسخنامه تشریحی کامل می باشد.

کتاب ریاضی کلاغ سپید ، شامل سوالات امتحانی با پاسخنامه و چکیده مطالب درسی است.

کتاب ماجراهای من و درسام از انتشارات خیلی سبز مجموعه ای کامل است که در برگیرنده نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم ، سوالات تستی ، سوالات تشریحی با پاسخنامه و درسنامه کامل و جامع خواهد بود.

کتاب کارپوچینو انتشارات گاج شامل مجموعه سوالات امتحانی در پایان هر فصل ، نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم ، پرسش های چهار گزینه ای و تمرین برای مرور و جمع بندی می باشد.

کتاب IQ گاج ، شامل درسنامه روان ، پاسخنامه تشریحی کامل ، پرسش های چهار گزینه ای و سطح بندی سوالات در سه سطح می باشد.

 

حل نمونه سوالات گوناگون و آشنایی با انواع سوالات یکی از راه هایی است که دانش آموزان می توانند آمادگی لازم برای شرکت در امتحانات را بدست آورند. در جدول زیر ، نونه سوالات امتحانی ریاضی نوبت اول و نوبت دوم ارائه شده است:

فایل 1 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اول

فایل 2 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اول

فایل 3 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اول

فایل 4 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اول

فایل 5 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اول 

فایل 6 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اول

فایل 7 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اول

فایل 8 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اول

فایل 10 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اول

فایل 1 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دوم

فایل 2 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دوم

فایل 3 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دوم

فایل 4 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دوم

فایل 5 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دوم

فایل 6 نمونه سوالات ریاضیات نهم نوبت دوم

فایل 7 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دوم

فایل 8 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دوم

فایل 9 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دوم

 

درس ریاضی شامل فرمول ها و علائم بسیاری است که ممکن است یادگیری و بخاطر سپردن آنها اندکی سخت بنظر آید. برای یادگیری درس ریاضی حتما در کلاس های درس شرکت کنید زیرا هنگام مطالعه اشکالات کمتری در فهم مسائل خواهید داشت و سرعت تان نیز افزایش می یابد. در کلاس درس حتما جزوه بنویسید چون که کتاب درسی و جزوه شما ، از بهترین منابع مطالعه می باشند.

در طول سال تحصیلی حتما ریاضی را مطالعه کنید و یادگیری کلیه مباحث را به شب امتحان موکول نکنید. برای تسلط بر مباحث حتما زمانی را دز طول هفته به مرور مباحث جدید که آموزش داده شده است اختصاص دهید.

برای فهمیدن مسائل فقط خواندن کتاب کافی نیست. درس ریاضی از جمله دروسی است که برای آنکه تسلط کافی بر مطالب پیدا کنید ، نیاز به حل تمرین های متعدد و مسائل گوناگون خواهید داشت. بهتر است در حین مطالعه نکات و فرمول هی مهم را یادداشت کنید تا در شب امتحان مروری بر آن ها داشته باشید.

در این مطلب اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با ریاضی نهم ، نمونه سوالات نوبت اول و دوم ، روش های صحیح مطالعه و بهترین منابع کمک آموزشی در اختیار شما قرار داده شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر و آگاهی از بهترین منابع تیزهوشان نهم و نمونه دولتی ، می توانید با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی ” پاسخ با ما “ تماس حاصل نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


دانلود کتاب درسی ریاضی نهمDownloads-icon


فایل 1 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اولDownloads-icon


فایل 2 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اولDownloads-icon


فایل 3 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اولDownloads-icon


فایل 4 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اولDownloads-icon


فایل 5 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اول Downloads-icon


فایل 6 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اولDownloads-icon


فایل 7 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اولDownloads-icon


فایل 8 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اولDownloads-icon


فایل 9 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اولDownloads-icon


فایل 10 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت اولDownloads-icon


فایل 1 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دومDownloads-icon


فایل 2 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دومDownloads-icon


فایل 3 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دومDownloads-icon


فایل 4 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دومDownloads-icon


فایل 5 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دومDownloads-icon


فایل 6 نمونه سوالات ریاضیات نهم نوبت دومDownloads-icon


فایل 7 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دومDownloads-icon


فایل 8 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دومDownloads-icon


فایل 9 نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دومDownloads-icon


فایل 10 نمونه سوالات ریاضیات نهم نوبت دومDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

نمایش دادن همه 18 نتیجه

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم

شماره تماس : 02166403015، آدرس ایمیل : hibook.co@gmail.com

ضمانت محصول

کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب

پرداخت آنلاین

پشتیبانی 24 ساعته

تحویل سریع

های بوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کتابفروشی های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با کتابفروشی های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین کتابفروشی اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت های بوک با دنیایی از کتاب رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های های بوک باخبر شوید: آدرس ایمیل: این فیلد را خالی بگذارید اگر یک انسان هستید:

آدرس ایمیل:

های بوک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

نام کاربری یا ایمیل *

رمز عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

ورود

با ویدئوهای سعید جعفری، خط‌به‌خط کتاب ریاضی نهم را بیاموزید. در این ویدئوها همهٔ‌ مثال‌ها، فعالیت‌ها، کاردرکلاس‌ها، و تمرین‌های کتاب حل شده‌اند.

ویدئوهای ریاضی نهم (سعید جعفری)

آزمون‌های نوبت دوم دانش‌آموزان پایهٔ نهم به‌صورت هماهنگ (استانی) برگزار می‌شوند. منبع این آزمون‌ها کتاب‌های درسی است. بنابراین، واضح است که دانش‌آموزان، برای آمادگی در این آزمون‌ها، کافی است به کتاب درسی مسلط باشند.

دانلود فایل PDF کتاب درسی ریاضی نهم

بیشتر مسائل کتاب درسی نهم، مسائل محاسباتی هستند. توصیه می‌کنیم که قبل از آزمون ریاضی، از خودتان آزمون بگیرید. به‌این‌صورت که راه‌حل تمرین‌های هر بخش کتاب را در یک کاغذ (با راه‌حل کامل) بنویسید. سپس با خودکار قرمز پاسخ‌‌هایتان را تصحیح کنید. برای تصحیح پاسخ‌های خود، علاوه بر ویدئوهای بالا، می‌توانید از کتاب معلم نیز کمک بگیرید. کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب

دانلود فایل PDF کتاب معلم

حتماً مقالهٔ «روشی (تقریباً) مطمئن برای ۲۰ گرفتن در درس ریاضی» را نیز بخوانید.

در کتاب معلم، نمونه سؤالاتی برای ارزشیابی قرار دارد. توصیه می‌کنیم که این نمونه سؤالات را نیز حل کنید.

 

برای آشنایی بیشتر با سؤالات امتحان نهایی، می‌توانید آزمون‌های سال‌های قبل را نیز ببینید. با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید این سؤالات را به‌طور رایگان دانلود کنید. برای مثال، اینجا را کلیک کنید.

 

با یک جستجوی ساده در گوگل، می‌توانید بارم‌بندی درس ریاضی نهم را ببینید. (یعنی در آزمون نوبت دوم، از هر فصل چند نمره می‌آید.) برای مثال، اینجا را کلیک کنید.

 


درسنامهٔ مجموعه‌ها

 


وب‌سایت تکمیلی با ❤️ تقدیم می‌کند.

درسنامهٔ تقسیم چندجمله‌ای‌هاویدئوهای بیشتر

شکل زیر را در نظر بگیرید.


ارسال پاسخمسائل بیشتر

سرگذشت یک پژوهش علمی
بهترین هدیه برای علاقه‌مندان به تحقیق و پژوهش

دربارهٔ کتابکتاب‌های بیشتر

نفر اول، ۵۰ هزار تومان وجه نقد

نفر دوم، یک جلد کتاب کمیاب

نفر سوم، یک کمیو به ارزش ۵۰۰ هزار تومان

پای کلاسیکو

چقدر بلدم؟!
ورود به سامانهٔ ری‌آزمون

چرا کتاب میزارید ما جواب میخاین عنترای عوضی

در کتاب معلم (که لینک دانلود آن را گذاشته‌ایم)، پاسخ تمرین‌های کتاب درسی هست!

سلام
به ما که نهم سمپاد استان البرز هستیم گفتن که امتحان هماهنگ استانی از اداره سمپاد میاد و تکمیلی هم داره.
شما میدونید چنین چیزی واقعا صحت داره یا نه؟!

سلام.
اطلاع دقیقی ندارم.
ولی از نظر قانونی می‌توانند ۱۵ نمره (یا ۱۶ نمره) از کتاب درسی و ۵ نمره (یا ۴ نمره) از کتاب تکمیلی، آزمون بگیرند. بستگی به ادارهٔ سمپاد استانتون داره که بخواد این کار رو کنه یا نه.کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب

سلام من تو مدرسه سمپاد مشهد درس میخونم ما یه ازمون داریم به نام تعیین مرکز که کلش از سمپاد و سوالاش سطح بالا و ازمون نوبت دومم از طرف خود اداره میاد که در سطح کتابه اما استان شما ممکنه فرق داشته باشه

نه بابا نترس سوالات رو خودم طراحی کردم اسونن

این وب‌سایت شامل درسنامه‌های پیشرفتهٔ ریاضی، آموزش حل مسئله، پرسش و پاسخ، آزمون‌های ریاضی آنلاین، تست هوش، ویدئوهای ریاضی، و مقاله‌های علمی ریاضی است.

در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید محصولات،
پرسش‌های متداول را بخوانید، یا از طریق ایمیل، اینستاگرام، یا تلگرام با ما تماس بگیرید.
ادامهٔ مطلب…

Copyright ©2021 تمامی حقوق این سایت متعلق به Takmili.com است.


دانلود فایل PDF کتاب درسی ریاضی نهمDownloads-icon


دانلود فایل PDF کتاب معلمDownloads-icon


سؤالات آزمون‌های هماهنگ کشوری سمپاد، پایهٔ هفتمDownloads-icon


سؤالات آزمون‌های هماهنگ کشوری سمپاد، پایهٔ هشتمDownloads-icon


سؤالات آزمون‌های هماهنگ کشوری سمپاد، پایهٔ نهمDownloads-icon

برای مشاهدهٔ راهنمای حل هریک از تمرین‌های کتاب ریاضیات تکمیلی نهم سمپاد (چاپ ۱۳۹۹)، ابتدا روی فصل مربوطه کلیک کنید. سپس، در صفحه‌ای که باز می‌شود، بخش و تمرین مورد نظرتان را می‌یابید.

فصل ۱. مجموعه‌ها (رایگان)

فصل ۲. عددهای حقیقی

فصل ۳. استدلال و اثبات در هندسه

فصل ۴. توان و ریشه

کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب

فصل ۵. عبارت‌های جبری

فصل ۶. خط و معادله‌های خطی

فصل ۷. عبارت‌های گویا

فصل ۸. حجم و مساحت

در این قسمت، تمرین‌های بیشتری برای ریاضی نهم نوشته می‌شود که تعداد آنها به‌مرور افزایش می‌یابد.
دانش‌آموزان عزیز می‌توانند با حل این مسائل میزان توانایی خود را در مباحث کتاب ریاضی و ریاضی تکمیلی نهم بسنجند.
معلم‌های عزیز می‌توانند از این مسائل در کلاس درس یا آزمون‌ها استفاده کنند.

فصل ۱. مجموعه‌ها

فصل ۲. عددهای حقیقی 

فصل ۳. استدلال و اثبات در هندسه

فصل ۴. توان و ریشه


فصل ۵. عبارت‌های جبری

فصل ۶. خط و معادله‌های خطی


فصل ۷. عبارت‌های گویا

فصل ۸. حجم و مساحت (به‌زودی!)

برای دانلود رایگان شش‌ دوره آزمون‌ پیشرفت تحصیلی پایهٔ نهم، از سال ۹۴ تا ۹۷، اینجا را کلیک کنید.
(در سال تحصیلی ۹۸-۹۷، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی سمپاد برگزار نشد.)

در زیر، سؤالات ریاضی آزمون‌های پیشرفت تحصیلی مذکور، به‌همراه راهنمای حل آنها، به تفکیک سال برگزاری آزمون، آمده است. (این آزمون‌ها به‌مرور تکمیل می‌شوند.)

تعداد قابل توجهی از مسائل این آزمون‌ها، در سطح مسائل مسابقات ریاضی هستند. بنابراین، انتظار نداشته باشید که بتوانید چنین مسائلی را در مدت زمان کوتاه حل کنید. توصیه ما این است که با این‌گونه مسائل، مانند مسائل تشریحی رفتار کنید.

مسائل ریاضی آزمون پیشرفت تحصیلی فروردین ۹۷ با پاسخ‌ تشریحی

مسائل ریاضی آزمون پیشرفت تحصیلی بهمن ۹۶ با پاسخ‌ تشریحی

مسائل ریاضی آزمون پیشرفت تحصیلی فروردین ۹۶ با پاسخ‌ تشریحی

مسائل ریاضی آزمون پیشرفت تحصیلی بهمن ۹۵ با پاسخ‌ تشریحی

مسائل ریاضی آزمون پیشرفت تحصیلی اردیبهشت ۹۵ با پاسخ‌ تشریحی

مسائل ریاضی آزمون پیشرفت تحصیلی بهمن ۹۴ با پاسخ‌ تشریحی

اتحاد و تجزیه (در حال تکمیل)

این وب‌سایت شامل درسنامه‌های پیشرفتهٔ ریاضی، آموزش حل مسئله، پرسش و پاسخ، آزمون‌های ریاضی آنلاین، تست هوش، ویدئوهای ریاضی، و مقاله‌های علمی ریاضی است.

در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید محصولات،
پرسش‌های متداول را بخوانید، یا از طریق ایمیل، اینستاگرام، یا تلگرام با ما تماس بگیرید.
ادامهٔ مطلب…

Copyright ©2021 تمامی حقوق این سایت متعلق به Takmili.com است.


اینجا را کلیک کنیدDownloads-icon


سؤالات آزمون‌های هماهنگ کشوری سمپاد، پایهٔ هفتمDownloads-icon


سؤالات آزمون‌های هماهنگ کشوری سمپاد، پایهٔ هشتمDownloads-icon


سؤالات آزمون‌های هماهنگ کشوری سمپاد، پایهٔ نهمDownloads-icon

کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب
کتاب کمک درسی ریاضی نهم با جواب
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب سوالات كتاب رياضي دهم تجربي x بخوانید...