پاسخگویی آنلاین ایرانسل

پاسخگویی آنلاین ایرانسل
پاسخگویی آنلاین ایرانسل

ایرانسل، امروزه یکی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی در ایران به حساب می آید. با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین این شرکت نیاز به یک پشتیبانی 24 ساعته بیش از پیش احساس می شد. بنابراین، پروژه راه اندازی شبکه پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان ایرانسل خیلی زود کلید خورد.

شرکت ایرانسل در سال 1384 با سرمایه گذاری و همکاری شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی و شرکت گسترش الکترونیک ایران راه اندازی شد. اگرچه در ابتدا قرار بود 70 درصد از سهام ایرانسل در اختیار شرکت ام تی ان باشد، با مخالفت مجلس شورای اسلامی این عدد به کمتر از نصف یعنی در حدود 49 درصد کاهش یافت.

در ابتدا ایرانسل به دلیل نداشتن دکل های مخابراتی متعدد در همه ی استان ها با مشکل ضعف آنتن رو به رو بود. اما با گذشت زمان و گسترش روز افزون استقبال عمومی به این سیم کارت توانست هم پای اپراتور قبلی یعنی همراه اول به ارائه خدمات بپردازد.

ایرانسل در مدت زمان کوتاهی توانست با ارائه سیم کارت های ارزان قیمت، جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کند. به طوری که در یک بازه زمانی، تنها با پرداخت 5 هزار تومان، می توانستید صاحب 2 سیم کارت شوید!

با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین این شرکت، نیاز به یک پشتیبانی تلفنی و آنلاین 24 ساعته بیش از پیش حس می شد. امروزه، ارتباط با مشتری بخش مهم و اساسی در کسب و کار است. اکنون، همه ی شرکت ها به این مسئله مهم پی برده اند و هر روز در صدد رفع ابهامات و مشکلات مشتریان خود هستند. ایرانسل در عصر حاضر یکی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی در ایران به حساب می آید. بنابراین پروژه راه اندازی شبکه پشتیبانی ایرانسل خیلی زود کلید خورد.

پاسخگویی آنلاین ایرانسل

ایرانسل که بزرگترین اپراتور دیتا در ایران لقب گرفته است، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف گسترش و بهبود پشتیبانی، این شرکت اقدام به ایجاد بستر گفتگو آنلاین در وب سایت خود کرده است.

بر این اساس، برای دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین ایرانسل کافی است به سایت ایرانسل مراجعه کرده تا در گوشه ی سمت راست صفحه بعد از حدود  2 دقیقه انتظار در سایت، قسمت گفتگوی آنلاین را مشاهده کنید. همچنین می توانید از اپلیکیشن ” ایرانسل من ” نیز با پشتیبانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید. در گفتگوی آنلاین شما میتوانید با کارشناسان ایرانسل گفت و گو کرده و مشکلات خود را مطرح کنید تا راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکلاتتان را به شما ارائه دهند.

طبق ادعا شرکت ایرانسل شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز و در تمام روزهای سال، با این اپراتور پشتیبانی تماس گرفته و سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنید. درصورتی‌که از خط ایرانسلی خود تماس می‌گیرید کافی است شماره ۷۰۰ را شماره‌گیری کنید. و در صورت تماس با خط‌ هایی غیر از خطوط ایرانسل، با شماره 09377000000 تماس بگیرید.

تماس شما با توجه به مکانی که در آن حضور دارید به نزدیک ترین کارشناس مربوطه( در صورت نبود مرکز ایرانسل در شهر به نزدیک ترین مرکز ) وصل می‌شود. در ابتدای تماس می‌توانید زبان مکالمه را به یکی از سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تغییر دهید. بعد از برقراری تماس اپراتور به صورت خودکار گزینه‌ها را مطرح کرده و شما را به بخش موردنظرتان راهنمایی می‌کند. 

نکته: تماس با امور مشترکین اپراتورها، از طریق خط همان اپراتور رایگان است، بنابراین به منظور رایگان بودن تماس، بهتر است از خط ایرانسل و از شماره ۷۰۰ با واحد پشتیبانی ایرانسل تماس برقرار کنید.

سیم کارت ایرانسل

رند ترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل را در فروشگاه مای رند و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

طبق اطلاعیه و اعلام شرکت ایرانسل مرکز تماس اختصاصی مشتریان به صورت 24 ساعته در 7 روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را برعهده دارد. شما می‌توانید برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها و شکایت‌های خود به یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی شرکت ایرانسل در ارتباط باشید.

مشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره ۷۰۰ را از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی شماری گیری کنند. در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به هر دلیل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس می گیرد و پیامک های خود را تنها با عنوان «Sorathesab» ،«Irancell» و در بعضی مواقع از طریق شماره ۲۴۶۵ ارسال می نماید.  

در هر صورت، جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با شما تماس گرفته است، می توانید در هر زمان با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و از صحت این موضوع مطمئن شوید  

 

مرکز پشتیبانی مودم های خانگی و همراه ایرانسل با بهره گیری از دانش نیروهای مجرب و کارآزموده، در تمام هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشترکین خود و درخواست های مربوط به خدمات مودم های خانگی و همراه ایرانسل می باشد.

برای تماس با بخش پشتیبانی مودم ایرانسل می‌توانید از خط ایرانسل با شماره ۷۰۷ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ تماس بگیرید.

گفت و گوی آنلاین برای ارتباط با کارشناسان ارتباط با مشتری، به برنامه ایرانسل من آمد.

ایرانسل، بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور برای راحتی کاربران در مدیریت حساب خود، مدت‌هاست که اپلیکیشن «ایرانسل من» را در دسترس کاربران قرار داده است. تا کنون این برنامه سرویس‌ها و خدمات بسیاری مانند موارد زیر را در اختیار کاربران قرار می‌داد:

 

حالا علاوه بر امکانات گفته شده، امکان گفت و گوی آنلاین هم به این برنامه افزوده شده است. به این ترتیب کاربران می‌توانند به صورت 24 ساعته و همه روزه، با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتری ایرانسل ارتباط برقرار کنند و سؤالات و مشکلات خود را از آن‌ها بپرسند.

پاسخگویی آنلاین ایرانسل

 

البته این اولین باری نیست که ایرانسل برای راحتی کاربرانش و بهبود فرایند پشتیبانی دست به چنین اقداماتی زده است. تقریباً سه سال پیش ایرانسل چت آنلاین از طریق وب سایت را جایگزین تماس با مرکز ارتباط با مشتری کرد. سپس ایرانسل برای برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان، نخستین مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتری را راه‌اندازی کرده بود. مدتی بعد نخستین سامانه تحت وب پشتیبانی مشترکان تلفن همراه، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری و نخستین سامانه‌های پشتیبانی مشترکان در شبکه‌های اجتماعی توسط ایرانسل ارائه شده بود.

اگر از مشترکان ایرانسل هستید اما هنوز از این برنامه استفاده نمی‌کنید، می‌توانید با مراجعه به آدرس irancell.ir/myirancell برنامه «ایرانسل من» را دانلود کرده و نصب کنید. ضمناً نسخه وب این برنامه از طریق آدرس my.irancell.ir قابل دسترس است.

کاربران اندرویدی می‌توانند این برنامه را از فروشگاه گوگل استور و یا کافه بازار دانلود کنند. ضمناً کاربران گوشی‌های کمپانی اپل می‌توانند برای دانلود این برنامه به فروشگاه سیب اپ، اپ استور ایرانی مراجعه کنند.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید

منبع خبر: مهر

فارغ التحصیل کارشناسی فناوری اطلاعات هستم. از اردیبهشت‌ماه 96 شروع به نوشتن اخبار و آموزش در حوزه تکنولوژی در فیسیت کردم. بیش‌تر از هر چیزی به شبکه‌های کامپیوتری، مجازی سازی، سیسکو و… علاقه‌مند هستم و بیشتر از اون علاقه‌مند به به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات با بقیه…

در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت به اخبار و مقالات، می‌تونید به این آدرس ایمیل بفرستید: khadijezarepour@gmail.com

سلام نزدیک یک هفته است آنتن دهی ایرانسل درشهرک یادگار امام رفسنجان کم شده درخانه انتن نداریم قبلاً خیلی خوب بود

سلام من خارج از ايران هستم چطوري ميتونم شارژ بخرم به دلار پولشو بدم مرسي

اگه تورنتو هستی برو صرافی ملل

سلام وقت بخیر اگه برای مودم ایرانسل بسته فصلی بگیریم زمانی که چند روز مونده تا فصل تغییر کنه، آیا باقی مانده بسته بعد از چند روز با تغییر فصل از بین میره ؟

سلام میشه مشکل من رو حل کنید من کد ورود ب ایرانسل من برام نمیاد چیکار باید کنم

بسته شگفت انگیزاینترنت 5 گیگ یکماههبهقیمت 10500تومان در چه ساعاتی ازروز فعال است

چرا برنامه لنز پولی کردین حداقل یک چهارم می گرفتین نه دیگه نیم بها ….واقعا بی احترامی به مشتری است

سلام من یک مدم ایرانسل ودل i60 میخواستم با تعرفه دولت وشارژ یک ساله لطفا راهنمایی بفرماءید

سلام من رفتم سیم کارت را به نام همسرم انتقال بدم میگن ارور میده نمیشه یعنی چی؟

سلام مرسی از حضورتون خواستم بدونم چرا این گفتگوی آنلاین من در اپلیکیشن ایرانسل من از اول که نصف کردم تا الان که دو سال میشه کار نکرده و نمی کنه هرچی راهنمایی کردند نتیجه نداد که نداد هرچی نسخه هم موجود هست امتحان کردم جواب نداد ممنون راهنمایی کنید

سلام من یه سیم کارت 3Gداشتم تعویض کردم به4G الان هم گفتن 20گیگ بت میدیم خبری از نیست باید چکار کنم

از صبح اینستاگرامم قطعه مشکل ازکجاست

پاسخگویی آنلاین ایرانسل

من از روز چهار شنبه سیم کارت ثبت نام کردم ولی تا امروز به دست من نرسیده است.رسیدگی کنید

سلام من حجم بسته اینترنتم خیلی زود تموم میشه یعنی در حدی ک از بستم استفاده میشه استفاده نمیکنم لطفاا اطلاع رسانی کنیین ممنون. مشکل از چیه؟

سلام سیم کارتم همش روی تماس اظطراری هست وزنگ ک میزنی میگه شبکه موجودنمیباشد لطفا راهنمایی کنید

سلام الان روی سیمکارتم یک نفر دیگ برنامه ایرانسل من دارع میخوام پاکش کنم ولی گوشیش گیرم نمیاد چطور اکانت رو پاک کنم

سلام میخواستم ببینم چجوری میتونم بسته ایرانسلی که برای خط خودم فعال کردم برای یکی دیگر انتقال بدم

سلام سیمکارت سرپرست خانوار و چطور فعال کنم

سلام خسته نباشید ببخشید می خواستم بپرسم که چرا سرعت اینترنت اینقدر پایینه اصلا نه به تلگرام وصل میشه نه دیگر نرم افزار های اینترنتی لطف میکنین کمک کنین وپیشنهادی بدین که سرعت اینترنتم بالا بره ممنون میشم ازتون لطف کنین زودتر پاسخ بدین ممنون میشم 🙂

بسته مکالمه گرفتم با وجود کسر از حساب اما فعال نشد

سلام ببخشین من شارز میزنم ب سیم کارتم اما نمیره میشه راهنماییم کنین

ببخشید من گوشیم یه سیمکارته هستمن اولش خط ایرانسلم رو انداختم روی سیم یکمشکلی نداشتبعد از یه مدت یه سیمکارت همراه اول روی سیم دو انداختمبازم گرفت مشکلی نبودولی الان فقط روی سیم دو و فقط یه سیمکارت میگیرهو اگر ایرانسلم رو بندازم رو گوشیم و تماس بگیرم آنتنش میپرهمن باید چکار کنم؟

مبلغ 671000 ریال از بدهی خط 09035433182 را از طریق اینتذنت بانک پرداخت کردم و لی خطم هنوز قطع می باشد

با عرض سلام یک خط ایرانسل دارم میخواهم غیر فعال کنم خط رو

ببخشید سلام من سیمکارتم ب اسم خودم نیس و بنا بردلایلی میخام اونو بسوزونم و عیرفعالش کنم ایا میشه پرینت های چند ماه و قبل و بعد از عیرفعال سازی گرفت؟!

سلام وقت بخیر سیم کارتم و تو گوشی انداختم نوشته سیم‌کارت شما برای همیشه قفل شد.الانم گوشی قفل شده چیکار کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید.

سلام ببخشید مااخر بلوار بهشتی پل کذیوری هستیم اصلا ایرانسل آنتن نمیده برای زنگ زدن

چرا در گفتگوی آنلاین در برنامه ایرانسل من کار نمیکنه اصلا بالا نمیاد این مدتیه که اینطور شده دلیلش چیه؟

اولویت برنامه های ایرانی جاسوسیه نه کار کردن :))

سلام .من یه بسته ده گیگ ماهانه گرفتم متاسفانه دو بار ازکارت بانکیم مبلغ ۳۲هزارتومان کسر گردید چطور میشه پیگیریش کرد.

هدیه سیم کارت همه مشخصاتپر میشود کارشناس پیام ندهد و جوابمیخواهداقای رمضانی ربیعی و …….پیام ارسال نمیشود و فاتحه…..

سلام چرا وقتی با داده تلفن همراه میری اینترنت می‌شود فقط با وای فای رفتنی میاره.

چند بار تا حالا بسته خريدم وپول كم ميشه ولي بسته داده نميشه ،مثل ديروز .

من چند روزه كه بسته اينترنت ميخرم تا دو تا ويديو باز ميكنه تمام ميشه .بسته٧٥٠مگ. كجا پيگير بشم،

امروز بسته٧٥٠مك خريدم ،دوتا ويدئو باز كرد وپيام اومده بسته تمام شده اين ديگه چطوريشه؟

سلام وقت بخیر شارژ وارد شده میشه نادرست می باشد

سلام امروز به من زنگ زدن که شمارت تو جشنواره برنده شده میخواستم ببینم حقیقت داره میتونم اعتماد کنم

سلام من از ۱ آبان سیم کارتم دائمی کردم اما اینترنتم خیلی خیلی ضعیف شده یعنی اینترنت به صفر رسیده افتضاح شدهتا دائمی نبود خیلی بهتر بود چیکار کنم که اینترنت مثل قبل بشه بدترین سیم کارت.سیم کارت دائمی

سلام من تازه سیمکارت خریدم ولی نمیدونم چرا میگ مسدوده ینی میگ جهت رفع مسدودیت ب نمایندگی مراجعه کنید نمیتونم تماس برقرارکنم باکسی

سلامخسته نباشیدمن دوستمو به اپلیکیشن ایرانسل من دعوت کردم. اما واسه دوستم لینک ارسال نشده.میشه راهنمایی کنید لطفا؟

اینترنتم وصل نمیشه

سلام ما یه سیم کارت خریدیم گفتن که ۴ ساعت دیگه باهاش یه تماس بگیرین فعال میشه. و حتی شماره سیم‌کارت هم بهمون ندادن .. الان سیمکارت رو گذاشتیم رو گوشی اصلا کار نمیکنه وقتی میخوایم تماس بگیریم میگه روی شبکه ثبت نشده

سلام ایرانسل از حساب من الکی کم میکنه میخام همه ی پیام ها که ایرانسل میده قطع شه

sm – “حذف پورت لایتنینگ از آیفون حجم بی‌سابقه‌ای زباله‌ی الکترونیک ایجاد می‌کند” شرمنده یه رابط بی سیم جاش میزارن برای اتصال این وسایل که گفتید در کل هم یه جنس اظافه میشه همین

منوچهر – “حذف پورت لایتنینگ از آیفون حجم بی‌سابقه‌ای زباله‌ی الکترونیک ایجاد می‌کند” فکر کنم کم کم داریم به دوران فیلم های علمی تخیلی میرسیم که طرف میاد یه چیپست جاساز میکنه تو مغزش با همه چیز در ارتباط مثل سریال اینتلجنت !!

شاهین – “حذف پورت لایتنینگ از آیفون حجم بی‌سابقه‌ای زباله‌ی الکترونیک ایجاد می‌کند” وقتی حذفش کنه احتمال زیاد اولین اتفاقی که میفته اینه که سامسونگ میاد توییت میزنه و مسخره میکنه.بعد از یه مدت هم یهو توییت سامسونگ پاک میشه و خود سامسونگ هم میاد پورت USB رو حذف میکنه.دقیقا داستانی که سر حذف کردن شارژر از iPhone 12 اتفاق افتاد.

ارشیا – “رایج ترین مشکلات هدفون‌ های بی‌ سیم و شیوه رفع آن ها” سلام من هندزفری بدون سیم مدل توشیبا RZE-BT800E دارم که هر دو گوشیش سالم هست ولی دارم اهنگ پخش میکنم تو یکی از هندزفری ها صدا میاد و دیگری صدا نمیاد و اگر اون طرف که صدا میاد را قطع کنم اون طرف دیگر رو دکمه پخش صدا کلیک کنم اهنگ پخش میشه روز اول از هر دو گوش پخش میشد ولی الان مدتی هست اینطوری شده

Brio – “آیا ویندوز 10 روی سیستم شما نصب می‌شود؟ حداقل نیازمندی‌ها برای نصب ویندوز 10” سلام بچه ها میخواستم ازتون یه سوال بپرسم اینکه ویندوز۱۰روی سیستم ضعیف من نصب میشه یانه
رم:1گیگابایت
فرکانس:۲/۵گیگاهرتز
حافظه هارد:۳۲۰گیگابایت
الان هم ویندوز۷ ۶۴بیت روش نصبه
خیلی دوست دارم که ویندوز ۱۰نصب کنم
دوستان نمی دونم چه کار کنم وینپوز۱۰ ۳۲بیت نصب کنم یا۶۴بیت
لطفا راهنماییم کنید چند بیتی نصب کنم

رسانه‌ی فیسیت به انتشار مهم‌ترین اخبار حوزه‌ی فناوری اطلاعات ایران و جهان می‌پردازد. علاوه بر پوشش اخبار، آموزش‌های کاربردی و تئوریک، ویدیوهای جعبه گشایی و بررسی تجهیزات و گجت‌های هوشمند، را نیز در فیسیت می‌توانید مشاهده کنید.ما رسالت خودمان را تولید محتوای جذاب و مورد نیاز برای فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات می‌دانیم.

با اشتراک در خبرنامه‌ی فیسیت خبرهای مهم فناوری و کسب و کار را با استفاده از ایمیل دریافت کنید.

©استفاده از مطالب سایت و بازنشر آن‌ها به هر عنوانی تنها با ذکر نام فیسیت مجاز است.

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

فارنت | Farnet – اخبار فناوری اطلاعات

شایعه: سونی سری جمع‌وجور اکسپریا کامپکت را دوباره زنده می‌کند

پاسخگویی آنلاین ایرانسل

تمام چیزهایی که باید راجع به One UI 3 و اندروید 11 سامسونگ بدانید

آیا گلکسی A82 سامسونگ یک بار دیگر سیستم دوربین اصلی کشویی را زنده خواهد کرد؟

مک بوک پرو 2021 اپل درگاه کارت حافظه را بازمی‌گرداند

آپدیت مایکروسافت اج با قابلیت Sleeping Tabs، پسورد منیجر و تم‌های متنوع منتشر شد

بلومبرگ: مک‌بوک ایر جدید اپل سبک‌تر، باریک‌تر و با حاشیه‌های کمتر در راهست

گوگل برنامه تأمین اینترنت با بالن موسوم به پروژه لون را تعطیل کرد

اپلیکیشن پارلر به‌عنوان جایگزین توییتر برای طرفداران ترامپ از پلی استور گوگل حذف شد!

اکانت توییتر دونالد ترامپ برای همیشه مسدود شد

طراحی بخش استوری در نسخه دسکتاپ اینستاگرام تغییر خواهد کرد

تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به دستبند هوشمند امیزفیت بند 5

بررسی گلکسی S20 FE سامسونگ؛ پرچم‌داری برای همه

بررسی گوشی میان‌رده هواوی Y9a؛ شیک‌پوش و خواستنی

تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به گوشی میان‌رده هواوی Y9a

ایسوس لپ‌تاپ ROG Moba 5 را با پردازنده رایزن 9 و نمایشگر ۳۰۰ هرتزی معرفی کرد

10 مقاله که باید پیش از تجربه بازی سایبرپانک 2077 بخوانید

سرویس گیمینگ ایکس کلود مایکروسافت بهار سال آینده به iOS و کامیپوترها می‌آید

فناوری RealSense ID اینتل با قابلیت تشخیص چهره و استفاده در دستگاه‌های هوشمند معرفی…

تی سی ال ادعای جاسوسی برای چین و با استفاده از تلویزیون‌های خود را رد کرد

ده‌ها گوشی متعلق به خبرنگاران الجزیره با استفاده از یک حفره امنیتی آیفون هک شده است!

هشدار مایکروسافت در خصوص تداوم حملات هکری Solarwinds در سراسر جهان

کیا ظاهرا هدایت پروژه خودرو اپل در مجموعه هیوندای موتورز را برعهده دارد

صدور مجوز سرمایه‌گذاری 270 میلیون دلاری فاکسکان برای تولید مک بوک و آیپد اپل در…

ششمین دوره رویداد الکام استارز با حمایت اصلی ایرانسل و حضور ایرانسل لبز آغاز به کار…

مقایسه گلکسی A51 با گلکسی A71 سامسونگ | کدامیک را بخریم؟

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت بیش از ۳۰ میلیون تومان | آبان ۹۹

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان | دی ۹۹

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان | دی ۹۹

با توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین مشترکان ایرانسل، امکان دسترسی به پشتیبانی آنلاین در تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور برای مشترکان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکان اقدام به توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین (Chat) در وب‌سایت خود نموده است.

با استفاده از این قابلیت، مشترکان ایرانسل و بازدیدکنندگان از تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور می‌توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته به صورت آنلاین گفت‌وگو کنند و با طرح پرسش‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود، پاسخ مربوطه را در همان زمان دریافت کنند.

بر این اساس، علاوه بر امکان دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین از طریق لینک موجود در پایین صفحه وب‌سایت، در صورتی که بازدیدکننده‌ای حداقل 2 دقیقه در وب‌سایت ایرانسل حضور داشته باشد، پنجره پشتیبانی آنلاین به صورت خودکار ظاهر خواهد شد تا وی بتواند به سرعت با کارشناس مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل گفت‌وگو کند.

ایرانسل پیش از این نیز با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان شبانه‌روزی یک اپراتور تلفن همراه در ایران، نخستین سامانه کنترل حساب اینترنتی مشترکان تلفن همراه (e-care)، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری (ایرانسل من) و نخستین سامانه‌های پشتیبانی مشترکان در شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده بود.

مطلب قبلی

پتنت جدید اپل از ایده قرارگیری دوربین در اپل‌واچ خبر دارد

پاسخگویی آنلاین ایرانسل

مطلب بعدی

10 قابلیت مخفی یا کمتر شناخته‌شده iOS 10 که اپل در مورد آنها حرفی نزده است

محصولات خانه هوشمند آی بان ایرانسل به طور رسمی عرضه شد

2100 سایت جدید تلفن‌همراه در یک سال گذشته وارد شبکه ایرانسل شده است

ششمین دوره رویداد الکام استارز با حمایت اصلی ایرانسل و حضور ایرانسل لبز آغاز به کار…

ثبت رکورد جدید مصرف دیتا کاربران ایرانسل؛13.21 پتابایت اینترنت در یک روز!

حمایت دیجیتال ایرانسل از ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران

ایرانسل رکورد سرعت اینترنت در ایران را شکست؛ 2.5 گیگابیت بر ثانیه!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

نام و آدرس ایمیل من رو برای دفعه بعد که کامنت می‌گذارم ذخیره کن

سلام من اینترنت نامحدود شبانه گرفتم که از ۱ بامداد تا ۱۱ صبح هست ولی از وقتی گرفتم فعال نشده گوشیمو خاموش روشنم کردم ولی فایده نداشت. ایفون هست گوشیم نمیدونم چیکار کنم?

سلام. گوشی من دوسیم کارته . که بقیه به سیم‌کارت ایرانسلم زنگ میزنن میگه دردسترس نیست. امامن خودم می تونم باهمون خط بادیگران تماس بگیرم مشکل چیه

سلام چرا کد یک بار مصرف برای مای ایرانسل برای من ارسال نمیشع؟

خط من هک شده چجوری باید شارژم رو پس بگیرم

سلام چجوری میشه از ی خط ایرانسل ب یک خط همراه اول شارژ خط ب خط کرد

سلام
چنین امکانی وجود نداره مگر اینکه یکی از دو طرف به اپراتور مقابل ترابرد کرده باشن

سلام خسته نباشید
سیمم قفل شده پین کدو میزنم میگ پین جدید را وارد کنید منظورش از جدید چیه
هر چیم میرنم قبکل نمیکنه

سلام
فکر می‌کنم منظور پین گوشی باشه نه سیم کارت. تست کنید یک بار

من گوشیمو شارژ کردم و از روی شارژ میخواستم بسته اینترنتی بخرم ولی میبینم دیگه امکانش نیست و باید شماره کارت رو وارد کنیم . ایا کسی هست ک پاسخگو باشه. گویا دیگه چنین امکانی برای شارژ بسته اینترنت وجود ندارد

سلام خسته نباشید کد هدیه تولد ایرانسل می خواستم

اگه میشه سریع بهم بگید چیکارکنم دیگه اعصاب ندارم….😢😢

با پشتیبانی ایرانسل تلفنی تماس بگیرید ببینید مشکل جیه

سیم کارت رایگان خرید زدم برای پدرم ولی فعال نشده

سلام دیروز یه شارژ ۱۰ هزار تومنی ایرانسل خریدم اما رمز شارژ وارد نشد چندین مرتبه رمز و وارد کردم باز جواب نداد ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید.

سلام ببخشید یه سوال اگه بخوای برا کسی بسته بخری برای اون شخص فقط فعال میشه و تموم یا میتونه بفهمه بسته از طریق چه شماره یا چه حسابی خریداری شده ممنونم

مسدود شدن سیمکارت

از دفتر خدمات ایرانسل بپرسید

پربازدیدترین

به‌نظر می‌رسد سامسونگ بی‌سر و صدا تولید سری گلکسی S20 را متوقف کرده است

درز تصاویر رسمی و واقعی از گوشی آنر V40 پیش از رونمایی رسمی

هواوی آپدیت آزمایشی HarmonyOS 2.0 را برای پی 30 و میت 30 پرو منتشر کرد

آیفون 13 اپل احتمالا به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود

تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به دستبند هوشمند امیزفیت بند 5

مک بوک پرو 2021 اپل درگاه کارت حافظه را بازمی‌گرداند

آپدیت اندروید 11 گلکسی M31 سامسونگ به همراه رابط کاربری OneUI 3.0 عرضه…

آخرین مطالب فارنت

شایعه: سونی سری جمع‌وجور اکسپریا کامپکت را دوباره زنده…

تمام چیزهایی که باید راجع به One UI 3 و اندروید 11 سامسونگ…

آیا گلکسی A82 سامسونگ یک بار دیگر سیستم دوربین اصلی کشویی را…

محصولات خانه هوشمند آی بان ایرانسل به طور رسمی عرضه شد

هواوی آپدیت آزمایشی HarmonyOS 2.0 را برای پی 30 و میت 30 پرو…

ساعت هوشمند هواوی نوا واچ | Nova Watch در راهست

کیا ظاهرا هدایت پروژه خودرو اپل در مجموعه هیوندای موتورز را…

یک نسخه جدید دیگر از گوشی هواوی Nova 7 SE 5G با تراشه کایرین…

سامسونگ ظاهرا در حال کار بر روی تبلت گلکسی تب اس 7 لایت است

مک بوک پرو 2021 اپل درگاه کارت حافظه را بازمی‌گرداند

آموزش: چگونه بر روی فلش‌درایو USB خود پسورد بگذاریم؟

گوگل اندروید 3.2 رو هم با نام هانی کامب ارائه کرد!

منوی استارت جدید ویندوز 10 مایکروسافت؛ ساده‌تر با هدف احیای…

مطالب ویژه

آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟


جامع و کامل درباره «تورنت»

آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس…


آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!

مشترک خبرنامه فارنت شوید تا آپدیت بمانید!

قدرت گرفته از

ساخت ایمیل جیمیل با گوشی ، آموزش دانلود از یوتیوب ، سایبرپانک 2077 ، نصب ویندوز از روی فلش ، آموزش تیک تاک ، کد استعلام مانده اینترنت ایرانسل، کد بسته های مکالمه همراه اول ، دیلیت اکانت اینستا، تیک تاک چیست؟ ، آپدیت iOS 13 آیفون ،‌ یکاپ گرفتن از آیفون ، دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر ، بهترین فیلم های سال 2019 ، مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام در کامپیوتر ، سیم کارت رایگان همراه اول  ، اخبار بازی ، پلی استیشن 5 , نصب iOS 14 آیفون ، فیفا ۲۱ ،  بازی PES 2021 ،

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» با کارشناسان ارتباط با مشتریان گفتگوی آنلاین داشته باشند.

به گزارش بازرگانی مهر ، مشترکان بزرگترین اپراتور دیتای کشور از این پس هنگام استفاده از نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، علاوه بر دسترسی به امکانات گسترده مدیریت حساب و خرید محصولات، با استفاده از قابلیت گفتگوی آنلاین می‌توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته گفتگو کنند و با طرح پرسش‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود، پاسخ‌های لازم را در همان زمان دریافت کنند.

پیش از این، نزدیک به سه سال قبل، ایرانسل در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال و همچنین با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکانی که تمایل دارند به جای تماس با مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل درخواست های خود را به صورت آنلاین مطرح کنند سامانه گفت‌وگوی آنلاین (Chat) را در وب‌سایت خود توسعه داده بود.

همچنین ایرانسل با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان به صورت شبانه‌روزی، نخستین سامانه تحت وب پشتیبانی مشترکان تلفن همراه، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری و نخستین سامانه‌های پشتیبانی مشترکان در شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده بود.

در کنار نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، وب‌سایت این سرویس نیز در دسترس مشترکان ایرانسل قرار دارد و امکان کنترل و مدیریت حساب‌های ایرانسلی را برای کاربران رایانه‌های شخصی از طریق مرورگر وب امکان‌پذیر کرده است.

پاسخگویی آنلاین ایرانسل

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای دریافت و نصب نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell مراجعه کنند. همچنین نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من در نشانی my.irancell.ir در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفته است.

کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از طریق فروشگاه نرم افزارهای اندرویدی گوگل پلی و کافه بازار این نرم افزار کاربردی را دانلود و نصب کنند. برای کاربران سیستم عامل IOS نیز این نرم افزار از طریق فروشگاه سیب اپ در دسترس قرارگرفته است.

از پروژه «گیک» رونمایی شد

ایرانسل با هدف کمک به اشتغال‌زایی و حمایت از توسعه کسب و کارهای موبایلی و در راستای همکاری با برنامه‌نویسان موبایلی در قالب بازار جامع محتوای دیجیتال «چارخونه» با عنوان بزرگ «گیک» (Geek) رونمایی شد.

طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل، این شرکت در قالب پروژه «گیک» با اختصاص امکانات فنی و بازاریابی از جمله فضای تبلیغاتی اختصاصی، اختصاص APIهای کاربردی، کیف پول اختصاصی برای برنامه، قابلیت استفاده برای تمام سیستم عامل‌ها، قابلیت ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی به تمام کاربران، فروم اختصاصی برای گفتگو و پاسخ‌دهی به مسائل فنی، تحلیل و بررسی داده‌های برنامه به صورت آنلاین، اختصاص فضای رایگان جهت توسعه برنامه و ذخیره فایل‌ها و همچنین آخرین اخبار حوزه دیجیتال و معرفی آخرین برنامه‌ها و بازی‌ها به حمایت از برنامه نویسان موبایل پرداخته است.

مدل‌های کسب درآمد از این روش به صورت‌های گوناگون از جمله رایگان (VIP)، فروشی ( premium)، اشتراکی (subscription model)، رایگان با تبلیغات (free with Ads) و درون پرداخت (In App Purchase) هستند.

چارخونه، تنها بازار جامع محتوای دیجیتال اندرویدی است که کاربران از طریق آن می‌توانند اپلیکیشن‌ها و محتوای مورد نیاز خود را به صورت امن دانلود کنند. این محتواها در بخش‌هایی مانند بازی، موسیقی، فیلم، کتاب، روزنامه و مجله هستند. برخی از این اپلیکیشن‌ها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان می باشد که امکان خرید آن‌ها از طریق شارژ ایرانسل، درگاه بانکی، اشتراک یا به صورت پرداخت آتی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برنامه چارخونه با رشد چشمگیر سه میلیون کاربر و افزایش قابل ملاحظه درآمد در دو سال گذشته، با ارائه زیرساخت‌های اپراتوری ایرانسل برای اپلیکیشن‌ها، گزینه مناسبی برای برنامه نویسان حرفه‌ای برای توسعه کسب و کار و ارائه ایده‌های جدید است.

علاقه‌مندان به آغاز همکاری با این پروژه بزرگ، برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت‌نام می‌توانند به پورتال توسعه‌دهندگان چارخونه به نشانی seller.charkhoneh.com مراجعه کنند.

کپی شد

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

پاسخگویی آنلاین ایرانسل
پاسخگویی آنلاین ایرانسل
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب سوال های کتاب آزمایشگاه یازدهم x بخوانید...