پاسخگوی 24 ساعته بانک ملی

پاسخگوی 24 ساعته بانک ملی
پاسخگوی 24 ساعته بانک ملی

پیوند های عمومی

پیوندهای بانک

محاسبات

شرکت‌های تابعه

ارتباط با ما


بیانیه پذیرش و شناسایی مشتریDownloads-icon


خط مشی اداره کل آموزشDownloads-icon



منشور کمیته عالی مدیریت ریسک
Downloads-icon

‘);

mywindow.document.close(); // necessary for IE >= 10
mywindow.focus(); // necessary for IE >= 10*/

mywindow.print();
mywindow.close();

return true;
}

$(“body”).niceScroll({
cursorcolor: “#121212”,
cursorwidth: “2px”
});

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک آفیسر خدمتی است که به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و بر اساس این خدمت بانک در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک تسهیل می شود.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

پاسخگوی 24 ساعته بانک ملی

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی برای اعتلای نام بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور است.

متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

‘);

mywindow.document.close(); // necessary for IE >= 10
mywindow.focus(); // necessary for IE >= 10*/

mywindow.print();
mywindow.close();

return true;
}

$(“body”).niceScroll({
cursorcolor: “#121212”,
cursorwidth: “2px”
});

‘);

mywindow.document.close(); // necessary for IE >= 10
mywindow.focus(); // necessary for IE >= 10*/

mywindow.print();
mywindow.close();

return true;
}

$(“body”).niceScroll({
cursorcolor: “#121212”,
cursorwidth: “2px”
});

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مرکز ارتباط مردمی بانک با شماره 64140-021 دارای 60 خط تلفن است که از ساعت 8 تا 22 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

بانک ملی ایران همچنین با راه اندازی آیدی پاسخگوی تلگرام Bmipr@ پاسخگویی به سوالات مشتریان در فضای مجازی را نیز مورد توجه قرار داده و در مدت مذکور تعداد پیام های رد و بدل شده به سه هزار و 300 پیام می رسد که بیشترین موضوعات طرح شده از سوی مخاطبان نیز درباره سامانه های بام، بله، اطلاعات جشنواره های بانک و اطلاعات تسهیلات بوده است.

اپراتورهای مرکز تلفن بانک با شماره 60991-021 هم در سه ماه زمستان سال گذشته پاسخگوی تعداد 93 هزار و 524 تماس تلفنی بوده اند. 

پاسخگوی 24 ساعته بانک ملی

‘);

mywindow.document.close(); // necessary for IE >= 10
mywindow.focus(); // necessary for IE >= 10*/

mywindow.print();
mywindow.close();

return true;
}

$(“body”).niceScroll({
cursorcolor: “#121212”,
cursorwidth: “2px”
});

({{model.notifications.length}}):

سرعت در دسترسی به اطلاعات با ایجاد پایگاههای اطلاعاتی و به كارگیری فناوری اطلاعات و استفاده از روش های جدید الكترونیكی در زمینه های اقتصادی و مالی از ضرورتهای اصلی بقا و تداوم پیشرفت كشورها در عصر دانایی است .در اجرای طرح تكریم ارباب رجوع كه از سوی دولت ابلاغ گردیده بود ، بانك ملی ایران برای دسترسی بهینه به اطلاعات الكترونیكی، انجام خدمات و جلب رضایت مشتریان بانك ملی ایران اقدام به ایجاد پایگاه وب خود نموده است، با استفاده از اطلاعات موجود در پایگاه در صدد است نیاز مشتریان را از مراجعه مستقیم به واحدهای بانك كاسته و ذخیره شدن وقت و انرژی را در جامعه فراهم آورد كه آثار رفاهی مادی و معنوی آن غیر قابل انكار است .امید است روابط عمومی بانك ملی ایران با این پایگاه اینترنتی بتواند در راه ارائه خدمات نوین بانكی گام بردارد.

آدرس: خیابان فردوسی – ادارات مركزی بانك ملی ایرانكد پستی : 1135931596 صندوق پستی: 144ـ 11365 دورنگار:  66738606-021

ایمیل:   pr@bmi.ir

پاسخگوی 24 ساعته بانک ملی

پشتیبانی سامانه های بام و بله: 83386-021

تلفنخانه بانك: 60991-021

مرکز ارتباط مردمی: 64140-021

پیوند های عمومی

پیوندهای بانک

محاسبات

شرکت‌های تابعه

ارتباط با ما


بیانیه پذیرش و شناسایی مشتریDownloads-icon


خط مشی اداره کل آموزشDownloads-icon



منشور کمیته عالی مدیریت ریسک
Downloads-icon

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از نیمه تیر ماه امسال کانال تلگرامی بانک به یک «کانال پاسخگو» تبدیل شد، به طوری که یک شناسه مشخص برای ارتباط با مشتریان با عنوان «آی دی پاسخگو» و به نشانی Bmipr@ در آن در نظر گرفته شد.

در این مدت بیش از چهار هزار پیام میان مشتریان و مخاطبان کانال با پاسخگویان به این شناسه رد و بدل شده است.

این نخستین بار است که در میان کانال های بانکی، یک کانال به طور مشخص شناسه ای را به منظور ارتباط مستقیم با مخاطبان در نظر گرفته و سوالات را نه با استفاده از ربات، بلکه با کمک یکی از همکاران آشنا به مسائل بانک پاسخ می دهد.

بیشتر سوالات طرح شده از این طریق پیرامون راه اندازی و نصب خدمات اینترنتی بانک، موبایل بانک، سامانه بام، مشکلات کارت، ساپتا، مدارک افتتاح حساب، نوع حساب و نرخ سود سپرده ها بوده است.

پاسخگوی 24 ساعته بانک ملی

همچنین تلفن و نشانی واحدهای بانک ملی ایران، مدارک لازم برای دریافت تسهیلات، انواع تسهیلات و وثایق آن، جشنواره های سایت بانک، کانال تلگرام، اینستاگرام، ثبت نام در آنها و رفع مشکلات این بخش نیز از دیگر مواردی بوده که به آنها پاسخ داده شده است.

اختلال های سامانه ها، اطلاع رسانی کانال، دریافت پیشنهادها، شکایات و نظرات و نیز ارتباط با شعب در خصوص رفع مشکلات ارجاعی هم جزو پیام های مبادله شده است.

 

‘);

mywindow.document.close(); // necessary for IE >= 10
mywindow.focus(); // necessary for IE >= 10*/

mywindow.print();
mywindow.close();

return true;
}

$(“body”).niceScroll({
cursorcolor: “#121212”,
cursorwidth: “2px”
});

‘);

mywindow.document.close(); // necessary for IE >= 10
mywindow.focus(); // necessary for IE >= 10*/

mywindow.print();
mywindow.close();

return true;
}

$(“body”).niceScroll({
cursorcolor: “#121212”,
cursorwidth: “2px”
});

پاسخگوی 24 ساعته بانک ملی
پاسخگوی 24 ساعته بانک ملی
0


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب سوالات كتاب رياضي دهم تجربي x بخوانید...